Topic: United BusinessCompetitie

Hebben jullie al gehoord over de United businesscompetitie? Wordt gehouden in Su. Maar je kunt ook meedoen als je in Nederland woont. Als je je eigen bedrijf wilt beginnen, word je hier wel blij van . Je komt zelfs met je hoofd op TV als je de finale haalt!!!! Dus als je terug wilt en/of beroemd wilt worden.... www.unitedmagazine.sr/idols En JA, dit is idd een beetje reclame maar voor een goed doel. Een kennis van me zit in de organisatie dus ik mag helaas niet mee doen wink Succes!!!

Re: United BusinessCompetitie

Zo meteen wint Radja met zijn vliegershop AMPACO!!!!!!!!!
Go for it!!!!!!!!!Dit is je ultime kans!!!!!!!!!

cynthias wrote:

Ik neem aan dat je de discussie m.b.t. de vliegtarieven 'gevolgd' hebt. Dan heb je moeten constateren dat Ampaco niet radja is, of van radja is, maar van een ieder die vindt dat de tarieven lager kunnen. Zo is het ook verwoord op de website. Het concept is uitgedacht door radja en consorten ten faveure van de 'klagers'.

Dus Cynthias: Heb je de discussie 'gevolgd', kon je het wel bevatten of heb je het niet willen bevatten? Ben je een 'klager' of behoor je tot de figuren die alleen maar klagen? Of ben je SLM-minded, no matter what?

Wat heb je voor met Suriname? Wil je dat suriname vooruitgang boekt, of ben je een van de figuren die liever ziet dat het bij het oude blijft zodat men ' de patser' kan uithangen als men in Su is?

radja wrote:
cynthias wrote:

Ik neem aan dat je de discussie m.b.t. de vliegtarieven 'gevolgd' hebt. Dan heb je moeten constateren dat Ampaco niet radja is, of van radja is, maar van een ieder die vindt dat de tarieven lager kunnen. Zo is het ook verwoord op de website. Het concept is uitgedacht door radja en consorten ten faveure van de 'klagers'.

Dus Cynthias: Heb je de discussie 'gevolgd', kon je het wel bevatten of heb je het niet willen bevatten? Ben je een 'klager' of behoor je tot de figuren die alleen maar klagen? Of ben je SLM-minded, no matter what?

Wat heb je voor met Suriname? Wil je dat suriname vooruitgang boekt, of ben je een van de figuren die liever ziet dat het bij het oude blijft zodat men ' de patser' kan uithangen als men in Su is?

Jij weet gewoon geen raad met je tijd!!!!!Ik gaf je een welgemeend advies maar blijkbaar ben je net zo min om het van de grond krijgen van je droom te bekrompen om mijn advies als positief te zien bekijk het maar met je vliegers die je oplaat zonder op een welgemeend advies in te gaan!

1 - 0 voor radja

In SME worden dromen altijd gekoesterd in de hangmat. Als je ze probeert te verwezelijken moet je eerst met je voeten op de grond gaan staan en vervaagd je droom. Du Radja, blijf maar lekker in je hangmat. lol

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

In SME worden dromen altijd gekoesterd in de hangmat. Als je ze probeert te verwezelijken moet je eerst met je voeten op de grond gaan staan en vervaagd je droom. Du Radja, blijf maar lekker in je hangmat. lol

Los van de nonsense die je uitkraamt, is er nog een wezenlijk verschil met jouw inhoudelijke nonsense: Radja bevindt zich niet in Su, maar in Nederland.

8 (edited by radja 2008-07-30 00:32:26)

cynthias wrote:
radja wrote:
cynthias wrote:

Jij weet gewoon geen raad met je tijd!!!!!Ik gaf je een welgemeend advies maar blijkbaar ben je net zo min om het van de grond krijgen van je droom te bekrompen om mijn advies als positief te zien bekijk het maar met je vliegers die je oplaat zonder op een welgemeend advies in te gaan!

Lees de tekst van je nog een keer.

Wat ik er wel uit kan destilleren is dat je mij welgemeend advies hebt gegeven. Mijn antwoord blijft nog steeds hetzelfde.
De vragen eveneens.

Je denkt toch niet dat Radja zich gaat bezighouden met een United business competitie?! Jouw advies om hieraan mee te doen getuigt ervan dat je het concept van Ampaco niet hebt begrepen dan wel niet wil begrijpen. Vandaar mijn vragen aan jou.
Dus is jouw overtrokken reactie nergens voor nodig.

Zoho, gevoelig snaartje dat hier geraakt is. Maar er zijn dus verder geen ondernemers in de buurt??? Valt me een beetje tegen. Ik dacht dat Su. booming was... Blijkbaar is er hier in NL niet zoveel belangstelling meer; de organisatie heeft de inzendtermijn verlengd omdat er nauwelijks Nederlandse inzendingen zijn....