Topic: (Re) migrantenbegeleidingsbureau Bee Services

Beste waterkant bezoekers,

Ik weet niet of dit de plek is voor een dergelijke mededeling, zoniet dan stel ik een emailbericht zeer op prijs.

Na een gedegen voorbereiding is mijn bedrijf, Bee Services een feit.
Bee Services richt zich op de begeleiding van (re)migranten en streeft de schakel te zijn tussen de zaken die u in Nederland dient af te handelen om zich in Suriname te kunnen vestigen en de voorbereidingen die u in Suriname moet treffen om uw migratie probleemloos te doen geschieden.
Te denken valt aan het aanvragen van uw verblijfsvergunning door een garantsteller t.b.v. de SVB.
of het zoeken naar een geschikte koopwoning of perceel, ter voorkoming dat u een kat in de zak koopt.

daarnaast is ook het verschaffen van juridische adviezen en het vervaardigen van webpages in ons deinsten pakket opgenomen.

Bezoek daarom vandaag nog:

http://www.beeservices.biz

of stuur  een email naar:

info@beeservices.biz

Re: (Re) migrantenbegeleidingsbureau Bee Services

Een gratis bedrijfsadvies van mij aan BEE.
Als je je wil profileren als een serieus bedrijf, dan moet je jezelf en je product éénduidig en duidelijk aanbieden.
In je korte stukje bied je jezelf aan als begeleider van remigranten/juridisch adviseur/webpagemaker.

Op die manier neemt niemand je serieus. Kies er eentje uit, bestudeer je markt en je product, bouw er een goed verhaal omheen en  benader je markt daarmee.

Verder succes met ... nou ja alles wat je maar doen wil.

Receptuur voor geluk:
Verwacht niets,  dan heb je altijd genoeg.

Re: (Re) migrantenbegeleidingsbureau Bee Services

Cinny, het is niet mijn bedoeling de website te beoordelen, maar eerlijk gezegd ziet het niet uit alsof er een prof. designer/developer aan het werk is geweest. Maar dat terzijde
Waar het bij mijn opmerking omging, is dat mensen die diensten aanbieden die een allegaartje zijn niet serieus worden genomen. Je krijgt als klant gauw het idee van 12 ambachten 13 ongelukken of die persoon probeert maar wat.
Mijn advies was serieus en opbouwend bedoeld en niet om de persoon van BEE af te breken. Ook anderen die van plan zijn zich als dienstverlener of wat dan ook aan te bieden mogen er gerust van uit gaan dat je het niet op deze manier moet doen.
Ik ga op de inhoud en vormgeving van de site dan ook niet verder in. Nergens voor nodig.

Receptuur voor geluk:
Verwacht niets,  dan heb je altijd genoeg.