2,876

Re: Heilige Oorlog

O ja, b3m, en groet je gore ‘vriendje’

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 82#p596382 22:17:49

rock'xzqc33'’mindy-foreignerhelp6, de palilalia son of a bitch van mij; het zal de lezers ongetwijfeld benieuwen welke nickname #33 nu weer gaat gebruiken om dit eens zo florerende forum te vergallen!

Een oorlog heilig? Dat geldt wellicht voor de islammisten onder u.

Echter t blijkt steeds weer dat vershuilende bakratten geen beleefde opvoeding hebben kunnen geven of genieten. Misschien is egozwakte een oorzaak?

Die tochters, zo ze al bestaan, weten niet beter.
Kunt u het ze kwalijk nemen met zo een genaamde onder nemer?

Neen, neem dan Drs Plaghiaatpleging. Ondanks voortdurende sjokkobroksels was  deze  incidenteel te betrappen op een intelligente tekst.

Hoe dan ook t blijven betreurensachtigen.

#mosquemetoo

SPIKRI

PS: t van een blaadje lezen van de avondklokklok meegemaakt? 20 jaar eist zn tol.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

2,878 (edited by xzqc33 2020-04-01 12:48:23)

.

WIJSHEDEN DOORGEGEVEN DOOR ALLAHAHA  ACHTBIER

Koraanse versen in het arabies van het jaar nul. (Niet luid lachen a.u.b.)

allahaha maakte de aarde, als was het een bed (2:22)
en de hemel als was het een plafond (2:22)
zonder zichtbare kolommen (31:10) (ik zou schrijven "zonder neuten mang")
hij stuurt water naar beneden uit de hemel (43:11)
en laat zo fruit groeien, voor jou om te eten (2:22)
en hij heeft bergen in de aarde gestopt (13:3)
zodat de aarde niet kan schudden of bewegen (16:5)
en de maan volgt de zon (91:2)
dan weer is er de dag te zien (91:3)
die vervolgens 'bedekt' wordt door de nacht (91:4)

De lezer mag kiezen:
[1]  Waw, dit klinkt stom
[2]  Wat de koraan zegt is de waarheid
[3]  Jij begrijpt de teksten niet, dit is buiten jouw bevattingsvermogen; jij leest ‘aabbcc’, maar eigenlijk staat er te lezen ‘xxyyzz’. Vraagt het maar aan jouw prediker.
[4]  Jij leugenaar; jij mag branden in de hel.

Echte echte echte moslims lezen NOOIT de koraan, vanaf hun geboorte worden ze alleenmaar bang gemaakt, vanwege wat er zoal te lezen zou zijn in dat onleesbaar boek. (Aub, niet lachen) Kinderen mogen nooit vragen stellen anders krijgt de vragensteller een dreun op zijn of haar kop, zwijg en accepteer alle dogma’s.

Angst hoort plaats te maken voor logica (boerenverstand is al genoeg). Maar dat zal nog eeuwen duren bayaa. (U mag hier een tyuri maken)

Probeer te lezen, gewoon lezen. De waarheid is overal te vinden. Zo is b.v. planeet Aarde een zuivere bol en niet zoals de prediker zal zeggen: “bol nie oewaar; dit sein samenzwering van Israël en Verenigde Staten. (Hier mag u best lachen)

Fa y kan tach mi no moi?
Fa y kan tach mi no moi?
Fa y kan tach mi no moi, mi no moi,
Na twu bromchi mechi mi.

AND FUCK YOU JORKA BAKRU ("agnost" HAHA) alias AJNOEMAKAKA

De bejaarde teef (74 plus), dik en dik over de huodbaarheidsdatum, weet niet wat 'agnost' betekent. Ze denkt dat dit het synoniem is voor 'djie haat dist.  Die iesla mietjes toch. Che pôti no.

Die zieke jorka bakroe kan de 'boodschap' niet weerleggen of tegenspreken; nee-nee: de boodschapper moet onthoofd. Als je niet kan voetballen ouwe tang (vroegere neukvee), ga dan langs de lijn staan.

En dan die moesliemme reu hoopt op een "martelaren hemel" met 7622 maagden.
Nie-je-kka hoor: die geile sprookjes.

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

2,879 (edited by xzqc33 2020-03-29 17:59:25)

Als deze boodschap je niet bevalt, spreek de boodschap dan tegen; maar probeer niet de boodschapper voor vies en vuil uit te maken.

INFLATIE  VAN  DE  “HEMELSE  MAAGD”

Dit is niet mijn verhaal, ik kreeg dit verhaal door van de vele mannelijk heilige en geile gelovigen. Deze mannen geloven ook na hunne zestiende verjaardag nog steeds in goedkope sprookjes. Sprookjes die misschien goedkoop zijn, maar wel hééél geil zijn.

De inflatie van de “hemelse maagd” gaat veel sneller dan de SRD. Toen ik een flink aantal jaren geleden hoorde van de allahahahase beloning in de martelarenhemel, spraken de (g)heilige predikers en geleerden steeds over 7 (zeven) maagden per persoon in de hemel. Dus elke djie-haat-dist zou zeven maagden helemaal gratis krijgen, daar boven op de regenwolken. Ook werd soms gemurmeld dat deze meiden (4 jaar en ouder) zouden heten: Smorgensvroeg, Smorgenslaat, Breakfast, Namiddag, Latemiddag, Savonds en Snachts. Deze dames wisten dan aan de eigen naam te raden hoe laat ze op hunne rug zouden moeten in het “hemelse bed”.

Een aantal jaren is dit sprookje goed gegaan, maar sinds een jaar of twintig of of nog iets eerder was te merken, dat er geen martelaar (domme sukkel) meer te vinden was, die zelfmoord wilde plegen om "slechts" zeven hoeren te mogen naaien in het hemelse. Goddelijke slimmerikken, die alles van marketing weten, hebben toen "iets meer" hoeren per martelaar in het mandje gedaan. “Het sprookje aangepast”, zo heet dat. Zielepoten van sukkels die toen dood wilden, zouden, schrik niet, "twee-en-zeventig maagden" of zeg 72 hoeren cadeau krijgen. En ook dat allahahaha achtbier de kindjes en meiden zou betalen.

En ook hoorde ik toen, dat de meiden geen naam meer zouden hebben, maar gewoon een volgnummer (zoals nu de klanten krijgen in de apotheek in Nederland). Nie-je kka hoor. Een djie-haat-dist mag van allahahaha 72 orgasmes per etmaal. De meisjes (maagden of hoeren zogezegd mogen niet klaar komen volgens de leer; daar zijn moesliem meiden en vrouwen niet voor. Bah: zij zijn toch neukvee niewaar, bah. Het idee alleen al dat meiden een orgasme zouden mogen krijgen: foei, dat is meer iets voor christenhonden en christenvarkens, bah.

Als me dan een jaar of tien geleden bijna niet ene man het nog aantrekkelijk vond om "heidenen" en "ongelovige honden" te doden, besloten de sprookjesvertellers voortaan te spreken over 742 kindjes, meisjes en vrouwen, die gratis te neuken zijn op de regenwolken, door de djie-haat-dist. Stel je eens voor: ene bomgordel die “kaboem”, en kijk je hebt 744 hoeren (betaald door allahahaha.)

Ook zeker daalde vrij kort na deze maagdeninflatie de belangstelling om dood te gaan bij de vele goedgelovige mannen (sukkels). Nu kort geleden, is er al overleg geweest tussen een groot aantal groot-moefties en de allahahahah (achtbier) himself. Nu wordt er geadverteerd met: “Jongens en mannen ga toch lekker dood; er liggen 7422 maagden op jou te wachten". En kijk: volgelingen genoeg. Iedereen wil nu "martelaar" worden. Hoe dom mag een mens zijn???

Maar maar maar: waren de sprookjes echte beloftes, zoals de prediker vertelt, waarom heeft de prediker dan niet de moeite genomen een bomgordel te nemen?
Neen: die weet wel beter HAHAHAHA

WAT  KAN  DE  WAARHEID  PIJN  DOEN

Fa y kan tach mi no moi?
Fa y kan tach mi no moi?
Na twu bromchi mechi mi.

AND FUCK YOU JORKA BAKRU ("agnost" HAHA) alias AJNOEMAKAKA

De bejaarde teef (74 plus), dik en dik over de houdbaarheidsdatum, weet niet wat 'agnost' betekent. Ze denkt dat dit het synoniem is voor 'djie haat dist.  Die iesla mietjes toch. Che pôti no.

Die zieke jorka bakroe kan de 'boodschap' niet weerleggen of tegenspreken; nee-nee: de boodschapper moet onthoofd worden. Als je niet kan voetballen ouwe tang (vroegere neukvee), ga dan langs de lijn staan.

En dan die moesliemme reu hoopt op een "martelaren hemel" met 7622 maagden.
Nie-je-kka hoor: die geile sprookjes. jorka bakroe krijgt, daar boven op de regenwolken, haar 'bloedeigen' man terug (haar vroegere eigenaar).

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

2,880

@ uwe nedersuri “heilige oorlog” zs: een ‘avondklok’ zoals deze

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter … ~b6a080ed/

die de Indiase minister-president Modi instelde?

Wel blijven lachen hoor “ZONNIGSURI”, jij schreeuwlelijk! big_smile tongue

2,881

Dus 33, je gebruikt nu weer http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 28#p596428
29-03-2020  11:30:15  [edited 17:59:25] - om jouw walgelijke haatboodschap te verspreiden, zoals het uitsteken van ogen.  Dus ja, jij bent in mijn ogen ‘vuil en vies’, so what else is new??

O ja, meisjesbesnijdenis is weerzinwekkend, net als kindermishandeling of het ‘afhakken’ van een lichaamsdeel.

2,882 (edited by xzqc33 2020-04-03 11:15:24)

.

EN WIE IS DE SCHEPPER VAN HET CORONIE VIRUS? 
DIE SCHEPPER DIE ZO VEEL VAN ONS HOUDT?
DE SCHEPPER DIE HET ZO GOED MET ONS VOOR HEEFT?
DE SCHEPPER DIE OM DE MENS GEEFT?
JA: WIE IS DAT?
WIE ZOU DAT TOCH IN ALLE EERLIJKHEID KUNNEN ZIJN ?

WIE HET WEET MAG HET ZEGGEN 

Fa y kan tach mi no moi?
Fa y kan tach mi no moi?
Na twu bromchi mechi mi.

2,883

Dit is niet mijn verhaal, ik kreeg dit verhaal door van de vele mannelijk heilige en geile gelovigen - schreef mypt33.

Hihihi, het is evident, motyoyongu #33 - jij hecht dus waarde aan een ‘tori’ die een ‘krasi bribisma’ jou in het oor fluisterde en het is nu ook duidelijk dat jij vele mannelijke heilige ‘kent’[!] en dat je gretig hun ‘geile verhalen’ tot je ‘in laat dringen’ - typisch vies vuil boelergedrag!

O ja, ik ben benieuwd met welk knip- en plakwerkje de tochtige koe sm#1 
http://forum.waterkant.net/profile.php?id=35924
http://forum.waterkant.net/profile.php?id=55128
nou weer komt aanzetten; ongetwijfeld iets ‘off topics’ zoals http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 77#p596077

2,884 (edited by xzqc33 2020-04-01 17:32:02)

.

MEERDERE ANTWOORDEN ZIJN BINNEN !  !

Leuk al die antwoorden.

[1]  "god de heer, schepper van hemel een aarde":  20 keer

[2] "allahahah achtbier schepper van de profeeteur":   1433 keer

[3]  "Desi Bouterse":       3 keer

[4]  "Satan":                      621 keer

[5]  "De grote clown Donald Trump":   14 keer

Dit zijn de voorlopige 'exit-polls' de einduitslag komt pas later

Fa y kan tach mi no moi?
Fa y kan tach mi no moi?
Na twu bromchi mechi mi.

2,885

Vooraf: impel stimpel stapelgek, pasgeboren en toen al gek’; dat is van toepassing op

redser45 / feraniu lucio / george j. / foreignerhelp6 / wilsonjoe279 / choung.jang ofwel de forumvervuilende papegaai xzqc33 / mypt33

…en wat het antwoord op de vraag: […]    .   wie is de schepper…

[http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 09#p596509  2020-04-01  12:54:27, van de fantaserende #33 - die stumper met z’n vele aliassen zoals o.a. tvmebuih / voluptuous2 en cedrikgulge, de online souteneur]

betreft: die “wie” is een imaginair godsbestaan genaamd jhwh-chrisna, die jij, zionistisch jihadistische kuliboi, dwangmatig aanbidt. smile tongue

2,886

O ja, zs, jij schijnheilige kulimeid, je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag: ’een avondklok zoals de Indiase minister-president Modi die instelde?’

2,887

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 16#p596516  2020-04-02  16:29:16
Leuk al die antwoorden.
[1]  "god de heer, schepper van hemel een aarde":  20 keer
[2] "allahahah achtbier schepper van de profeeteur":   1433 keer
[3]  "Desi Bouterse":       3 keer
[4]  "Satan":                      621 keer
[5]  "De grote clown Donald Trump":   14 keer

...maar wie, mypt33, heeft die 'antwoorden' dan gegeven, waar zijn die terug te lezen..., of zijn ze, zoals gewoonlijk, door jou gefantaseerd?! smile tongue

Benny3eMille wrote:
j.bakra wrote:

Vooraf: het is aannemelijk dat de NDP - na 10 jaar regeren - zetels zal gaan inleveren op 25 mei aanstaande - dan wel, i.v.m. het c-virus, op later datum.

Dat jij, b3m met je valse lach, wel [in gedachte] de ‘geneugten’ van de NDP ‘consumeert’ en vervolgens [alweer in gedachte] je stem uitbrengt op een Surinaamse floppositie-partij, is typisch het gedrag van een nedersuri @sshole‘ zoals jij, booi! 

En dan nog dit:

Q: Ben ik ee hond soms?
A: nee, een hond is een betrouwbaar beest en jij bent een huichelachtig christen-zionistisch misbaksel!

Q: Waarom zo onaardig?
A: j.bakra is niet “onaardig” - hij dient jou slechts van re- en dupliek en zet daarbij de puntjes op ‘i’!

Q: Waarom ben ik gestoord?
A: een poster die aan de lopende een discussie begint en/of eindigt met een . punt , die . punt vervolgens weer verwijdert om ‘em direct daarna weer te her-posten is gestoord!

Ben benieuwd welke zot [zoals het zichzelf herhalende, zio-jihadistische hoerenjong tvmebuih alias voluptuous2, alias xzqc33] nu als eerste gaat reageren -  wellicht de “lieverd” sm#1??  smile

Eer ik hierop reageer, wil ik eerst ee excuses; nie voor al die onaardigheden, maar voor de belediging daarbij, want je zei:
'... is typisch het gedrag van een nedersuri @sshole‘ zoals jij, booi!'.

En denk erom, dat bij weigering een zeer zware straf gaat volge, JB, een zeer zware straf ....
Ik wacht 7 dagen vanaf morge op de excuses, JB. Dus volgende week vrijdag is de laatste dag.

*

Ik verleng de wachttijd tot en met vrijdag a.s., want ik wil graag dat hij op t rechte pad komt. Want ook hem heb ik lief.

^^

smile               *               smile     
Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!
    smile           *          smile

Paarlen voor de zwijnen Ben!

Men zal t maar gedogen. Hippokrissie noemt Plaghiaatpleging zuks.

Eerst 100 miljoen en naar later blijkt 380 miljoen weggesluisd geld dat Surinamers in vertrouwen aan de banken hadden gestald.

Door welmenende Surinamers is dit boven tafel gebracht.

Nu eisen de banken het geld terug en dat al voor drie maanden.

Gaan die gaps niet akkoord en blijven uitstellen (of zo u wilt uitstelen) want ze willen zelfamnestie proberen te regelen.

Wel mirakels: u neemt wat niet van u is. Wordt hierop aangesproken en wil gevrijwaard worden van juridische konsekwenties voor het wegnemen.

Dan zou von Trikt toch niet zo een verkeerde mens zijn. Maar sta in de weg van monkey business.

Er van op aan kunnen dat onder-nemertjes muisjesstil blijven want oneerlijke zaken verdedigen is als die valutawetje- nemertjes. Alles onder de tafel.

Gelukkig heeft Elias ook geen excuus meer om optreden uit te stellen (uit te stelen) aangezien er een aantal buitenboord-motoren in beslag zijn genomen.

T is aan de bakrattigste...

#mosquemetoo

SPIKRI

't Wijst zich vanzelf.

2,890

Ach gossie, ”ik verleng de wachttijd tot en met vrijdag a.s.” schreef de schijnheilige topicstarter bennie met de valse lach.

Wel, kaka olo b3m, j.bakra wijkt niet van z’n rechte pad af hoor - dus jij kan met jouw ’wachttijd’ wachten totdat pasen en pinksteren op één dag vallen, ofwel totdat koeien ijs gaan schijten dan wel totdat jij een ons weegt - jij zionistisch asshole!  smile

Koddig
Waarvan dus weer acte!

Begrijpend lezen en opletten:

Aan sexistisch bakratje in volledige koddigheid voorbij gegaan.

380 miljoen en dan zelfamnestie proberen?

T is ("als k heel erg mn bestje doet in zandbakkie dan lijkt het misschien nog wat") van de bakrattist.
Misschien .... Hoe dang?

#mosquemetoo

SPIKRI

't Wijst zich vanzelf.

2,892

...o ja, valse profeet van de Oostvaardersplassen, jij schurftige vos die de passie preekt, doe vooral de groeten aan jouw ‘krasi lieverd’ bak-rat-motyo

http://forum.waterkant.net/profile.php?id=35924 
http://forum.waterkant.net/profile.php?id=55128
http://forum.waterkant.net/profile.php?id=55151

die onderdanige dienares van de vatan hitkari parti, die niet de moed heeft antwoord te geven op de vraag of zij met ‘avondklok’ de ‘curfew’ van de racistische Modi bedoeld . smile tongue

Benny3eMille wrote:
Benny3eMille wrote:
j.bakra wrote:

Vooraf: het is aannemelijk dat de NDP - na 10 jaar regeren - zetels zal gaan inleveren op 25 mei aanstaande - dan wel, i.v.m. het c-virus, op later datum.

Dat jij, b3m met je valse lach, wel [in gedachte] de ‘geneugten’ van de NDP ‘consumeert’ en vervolgens [alweer in gedachte] je stem uitbrengt op een Surinaamse floppositie-partij, is typisch het gedrag van een nedersuri @sshole‘ zoals jij, booi! 

En dan nog dit:

Q: Ben ik ee hond soms?
A: nee, een hond is een betrouwbaar beest en jij bent een huichelachtig christen-zionistisch misbaksel!

Q: Waarom zo onaardig?
A: j.bakra is niet “onaardig” - hij dient jou slechts van re- en dupliek en zet daarbij de puntjes op ‘i’!

Q: Waarom ben ik gestoord?
A: een poster die aan de lopende een discussie begint en/of eindigt met een . punt , die . punt vervolgens weer verwijdert om ‘em direct daarna weer te her-posten is gestoord!

Ben benieuwd welke zot [zoals het zichzelf herhalende, zio-jihadistische hoerenjong tvmebuih alias voluptuous2, alias xzqc33] nu als eerste gaat reageren -  wellicht de “lieverd” sm#1??  smile

Eer ik hierop reageer, wil ik eerst ee excuses; nie voor al die onaardigheden, maar voor de belediging daarbij, want je zei:
'... is typisch het gedrag van een nedersuri @sshole‘ zoals jij, booi!'.

En denk erom, dat bij weigering een zeer zware straf gaat volge, JB, een zeer zware straf ....
Ik wacht 7 dagen vanaf morge op de excuses, JB. Dus volgende week vrijdag is de laatste dag.

*

Ik verleng de wachttijd tot en met vrijdag a.s., want ik wil graag dat hij op t rechte pad komt. Want ook hem heb ik lief.

^^

Heb de zaak al bij de rechter gebracht.
Hij wil eerst een advies va het Medisch Advies College, want hij vind het raar dat JB zo snel weer vervalt om Benny te beledigen, nadat hij pas zn lange straf heeft voleindigd.

*

smile               *               smile     
Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!
    smile           *          smile

2,894

Zoals bekend geeft j.bakra, als hij wordt ‘aangeschreven’, meestal lik op stuk, dus ditmaal:

Ach kijk nou toch, een gluiperige farizeeër - de klojo b3em - houdt zich, alweer, niet aan z’n woord. Maar ja, dat is van zo’n flikkerende m.a.c. loya booi te verwachten.

Conclusie: je kunt die door jou geëiste “excuses” op de buik schrijven, jij misselijkmakend afkrabsel!

2,895 (edited by D.J. Oeka 2020-04-17 13:25:12)

j.bakra wrote:

Dag Bakra!

Normaal gesproken neem ik jou post niet serieus, ik beschouw ze meer als enig ammusement. Maar deze is zo lollig dat ik toch wil reageren op de laatste alinea.

Het is immers kunst om in slechts drie regels zoveel onzin te kunnen produceren als jij gedaan hebt.
Jou kromme redenatie volgend, valt onder het typish gedrag van asshole het consumeren van de geneugten (lees ellende) voortgebracht door de NDP, en vervolgens je stem uitbrengen op een andere partij.

Wel, dan ben jij zelf een nog grotere Asshole volgens je eigen redenatie, want je consumeert zelfs de geneugten voortgebracht door de coalitie van Rutte, maar stemt vervolgens wel op de SP. Volgens jou zieke geest zou dus iedereen moeten stemmen op de partij die op dat moment aan de macht is, ondanks hun wanbeleid.

Ik ervaar dagelijks de ellende van de NDP maar dat wil niet zeggen dat ik daarom op de NDP zou moeten stemmen.
Overigens moet je toch eens uitleggen wat die geneugten zijn die de NDP heeft voortgebracht. Wat bedoel je daarmee?

De devaluatie van de SRD?
Of de economische crisis in Su, nee dat is niet het gevolg van Corona.
De diefstal, het onvreemden van geld, het sluiten van tientallen bedrijven?
Het verwoesten van de Surinamse economie?
Het leegkappen van het Su bos, vraag aan iemand hoe het landschap van Su er nu uitziet nadat je Paranam gepasseerd hebt. Of rond Moengo....

Vertel het me, dan kan ik de redenatie van een geestes ziek persoon begrijpen.

Oooh.... je gaat me het volgende vertellen:
Dank zij Bouterse heeft Suriname olie voor de kust gevonden, noh? Heeft Fouterse die olie onder de zee gestopt?
Dank zij Fouterse is de AOW omhoog gegaan (waarna de waarde van de SRD weer daalde zodat er niets veranderde)
Marjon schreef eens dat deze regering "iets" voor Su gedaan had door straatnamen te veranderen....! misschien ga je dat ook aanhalen als verworvenheid.
Ok je gaat zeggen dat Fouterse een snelweg heeft aangelegt tussen twee verlaten punten in het oerwoud waar er nauwelijks verkeer is, en een snelweg helemaal niet nodig is. Maar een snelweg om de Indira Ghandiweg te ontlasten en die juist wel nodig is, komt er niet.
Maar goed, ik zal het je gemakkelijk maken, geef me slechts 1 punt wat deze regering voor Su gedaan heeft wat goed was voor het land, 1 puntje maar.

Welke fabriek of welk productiebedrijf is de afgelopen 5 jaar opgezet?
Wat is er op monetair of economisch gebied verbeterd?
Welke branche is de afgelopen 5 jaar verbeterd? Toerisme, landbouw, veeteeld, visserij, productie? vertel het.
Is de criminaliteit verminderd?
Is de zorg verbeterd?
Leg ons uit wat de geneugten van deze schurken regering zijn geweest, maar echte geneugten, he?

Succes!!!

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

2,896 (edited by j.bakra 2020-04-18 09:06:05)

@de stalkende dyukaboi: dit: ’NDP-porties eten en dan niet op NDP stemmen. hihi ...’ kwam uit de koker van de loya booi b3em.

Maar vertel eens, ‘vriendje’, wat heb jij zoal, aanwijsbaar, gedaan voor Suriname, waar is jouw inbreng te vinden - anders dan jouw jeremiëren.

Dat het Latijns-Amerikaanse landen niet voor de wind gaat is al jaren het geval - in Suriname  begon de ellende toen de regering Bouterse-Ameraali werd opgezadeld met duizenden extra ambtenaren, een vrijwel lege staatskas en toen Venetiaan, net voor de verkiezingen van 2010, het te delven goud voor een appel en een ei verkocht aan een multinational.

Sindsdien heeft het land de eindjes aan elkaar moeten knopen en  daagt er nu aan de horizon opluchting in de vorm van aanzienlijke olievondsten. Alhoewel dat natuurlijk eerst nog in vaten moet stromen en worden geëxporteerd…

O ja, dus volgens jou bestaat de helft van de stemgerechtigde [behoor jij daar ook toe of heb jij als nedersuri dat recht niet] Surinamers uit schurken - dat zegt veel over jou gestoorde gedachtegang!

2,897 (edited by D.J. Oeka 2020-04-18 17:33:46)

j.bakra wrote:

- in Suriname  begon de ellende toen de regering Bouterse-Ameraali werd opgezadeld met duizenden extra ambtenaren, een vrijwel lege staatskas en toen Venetiaan, net voor de verkiezingen van 2010, het te delven goud voor een appel en een ei verkocht aan een multinational.

Geloof je dat echt?

Nou als je dat zo ziet, dan kan ik niet anders concluderen dan dat je kennis over Suriname nog beroerder is dan ik dacht. Ga maar eerst onderzoek doen over de staatsreserve van SU in 2010 voordat je deze onzin hier komt verkondigen. De ellende begon toen meerdere productiebedrijven sloten, (in zal de lijst met dedrijven die vernietigd zijn door en onder Bouta nog eens plaatsen, maar het begon met de Suralco) en de regering steeds meer begon te roven.

j.bakra wrote:

O ja, dus volgens jou bestaat de helft van de stemgerechtigde [behoor jij daar ook toe of heb jij als nedersuri dat recht niet] Surinamers uit schurken - dat zegt veel over jou gestoorde gedachtegang!

Ik schrik er toch wel van hoe slecht jij leest. Gaat het lezen je dan zooo slecht af? Waar heb ik dat geschreven? Nee, ik verwijder nooit iets, zeg me waar ik DAT geschreven heb, dan kunnen we verder praten. Ik vind het heel interessant, want steeds weer blijkt hoe verward en foutief je de dingen uit hun context haalt, ongetwijfeld een gevolg van het ziektebeeld van je.

j.bakra wrote:

Maar vertel eens, ‘vriendje’, wat heb jij zoal, aanwijsbaar, gedaan voor Suriname, waar is jouw inbreng te vinden - anders dan jouw jeremiëren.

Bakra,

Je vergist me weeeeer in mij.
Ik ben helemaal niet het type om op een leipe site als Waterkant te komen opscheppen van wat ik kan en doe. Je weet toch ook wel dat zij die de behoefte hebben over hun helden daden te vertellen in werkelijkheid niets voorstellen? Ik heb er totaal geen behoefte aan om op dit klootzakkenforum te gaan zeggen wat ik in 5 jaar tijd opgebouwd heb onder de slechtste regering die SU ooit gehad heeft, zonder ooit een tjoekoe gegeven of gekregen te hebben. Ik zeg nog liever dat ik in LPI zit dan dat ik hier ga zitten opscheppen. Never. De kans dat je dat LPI verhaal nog gelooft ook is groter, dan wanneer ik de waarheid zou vertellen, is trouwens nog gebleken ook in het verleden.

Maar goed, ik zal wat vriendelijker tegen je zijn.
Ik moet je complimenteren dat het je gelukt is om toch aardig wat regels op te schrijven zonder je gebruikelijke straattaal als boeler, stoephoer, enz te gebruiken.

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

Heldere bijdrage D.J. Oeka,

en dan nog eens fijntjes wat zout erbij. Subtiel!

Voor alles is een sjokbrok voorradig.
Wat een lot.
hippokriet zou Plaghiaatpleging menen.
Sjokkobokkig kan ook.

Van de minister zelf:

"....De minister erkent dat de woningnood groot is alsook dat het aantal van ongeveer 5000 gebouwde huizen in de afgelopen periode een druppel op een hete plaat is. Hij zegt dat er behoefte is aan 25.000 tot 30.000 huizen. “

Wie dan wel die 18.000 woningen heeft beloofd nam met een geintje n treintje van oelewap naar pukkeldorp.

trammetje komt zo? Paraman ook?

Ook die 380.000.000 weggesluisde miljoenen ware het niet dat er goed wordt opgelet.

Van het WANBELEID hoeft u geen transparantie te verwachten.
Hooguit zandbakkerij voor zelfamnestie.

Bakrattig's muisjesstil.

#mosquemetoo

SPIKRI

't Wijst zich vanzelf.

2,899

Wel, dyukaboi, tot 26 mei maar weer.