Topic: Kaufen Sie einen registrierten Führerschein (whatsapp + 447448587349)

Kaufen Sie einen registrierten Führerschein (whatsapp + 447448587349) # Reisepass # Personalausweis # Visum # ielts # (vincentdocument4@gmail.com)
Wussten Sie, dass Sie jetzt legal einen Reisepass erwerben und die Staatsbürgerschaft eines anderen Landes als Ihres eigenen erhalten können? Ist Ihnen bewusst, dass Tausende von Menschen dies jedes Jahr tun und die Zahl wächst? Keine Sorge, wir sind hier, um Ihnen zu helfen.
kontaktieren Sie uns unter:
Webseite:
https://www.genuinedocuments72hrs.com
https://www.genuinedocuments72hrs.com

WhatsApp ………………… + 447448587349

whatsapp .................. + 447448587349

E-Mail ..... vincentdocument4@gmail.com

#Treiberschein online kaufen #
# EU / ASIA / Afrika-Pass online kaufen #
# UK / US-Führerschein online kaufen #
#Europäischen Reisepass online kaufen #
# Personalausweis online kaufen #
# Visum online kaufen #
#Pässe online kaufen #
#Buchen Sie die Aufenthaltserlaubnis online #
#Buy / Get Citizenship Online #
#Dokumente online kaufen #

2 (edited by xzqc33 Today 14:14:58)

Re: Kaufen Sie einen registrierten Führerschein (whatsapp + 447448587349)

.

ISLAAM  EN  ALCOHOL

Wat denk je dat de islaam verbied? Je vrouw slaan? Neen. Is het slavernij? Neen. Is het een kinderhuwelijk? Neen.  Nee nee nee, dit is iets dat heel veel erger is: het drinken van alcohol. Alcohol is “haram”; het is vies, het is smerig. Nu zeggen gelovigen: ja alcohol is slecht, want dan zou je vrouw willen slaan. Neen mogammet trouwde niet een kind omdat hij eerst gedronken had. “Euoohaarg, ik was zo dronken”,  zei de profeet, “en heb zo de zesjarige dochter van een goeie vriend getrouwd”. De kindbruid. Eeuwen later werd die kleine Aïsja door volgelingen genoemd: “de moeder van de gelovigen”. Het maakte geen reet uit of dit een kind was of niet.

Als we elkaar begrijpen, trouw je niet met een kindje omdat je dronken bent. Alcohol drinken maakt van een man echt nog geen pedofiel; het volgen van de islaam wel!! Dus wat spannend nu: trouw je een kind omdat je wat alcohol hebt gedroken, of omdat je de islaam volgt?

Laten we kijken naar het grote kwaad van alcohol consumptie. Alcohol drinken is verboden in de islaam. Islaam verbood niet direct het gebruik van alcohol. De volgers van moggamet dronken normaal wel. Ook op het slagveld waren velen bezopen. Ook verschenen velen stomdronken op bijeenkomsten van de prediker. Toen gaf de koraan aan: “kom niet stomdronken naar het gebed” (sura 4:43). De koraan vertelt verder: “alcohol is goed en slecht voor de mens; maar meer slecht dan goeds” (sura 2:219). Toen de vers van: “alcohol is slecht en vies, (sura 5:90-9) en dat muslims daar van af moeten blijven”. Muslims  vonden dat langzaam invoeren van deze wet nodig zodat alle mensen konden wennen aan de nieuwe regels.
Varkensvlees was vanaf dag-één slecht,
sommige dieren waren vanaf dag-één slecht,
leenrente was vanaf dag-één slecht,
mastuberen was vanaf dag-één verboden,
honden waren vanaf dag-één slecht,
parfum voor vrouwen was verboden,
afbeeldingen waren vanaf dag-één slecht (dus ook foto’s film TV beste lezers;  maar geen moslim die dat ene reet kan schelen ),
de verkeerde hand gebruiken (voor de reet vegen) was vanaf dag-één slecht.
De sluier en de nikaab waren gelijk verplicht gesteld, maar alcohol verbieden duurde en duurde maar. De islaam evenwel heeft schijt aan de gevoelens van vrouwen. “Je houdt je aan de wet, of wij (mannen) zullen wat vrije uitloop stenen gaan zoeken. Vrouwen zijn slechts het bezit van deze ‘machissimos’, zeg maar: “het neukvee”.

En de mannen dan, die 722 hoeren krijgen in de martelarenhemel (zoals in het sprookje verteld). “Allemaal meiden met hele mooie tieten”, zoals de prediker op vrijdags altijd vertelt. Het verbieden van alcohol moest zo traag mogelijk baya. mogammet had geen haast, no man Toen het wijnverbod zou ingaan, zei Omar: “Oh alla, kunt u dat van het wijnverbod uitleggen? VToen kwam (als konijn uit de hoge hoed) de volgende vers uit soera al-baqarah die vertelde: “gokken en wijn zijn verboden”. Kom niet dronken bij het gebed.

(ik was altijd dronken bij het ‘gebed en breakfast’).

Allemaal door Omar, dat nu alcohol verboden is, door mogammet alias allah. Mogammet verzon de koranversen.  Het was ook de geile Omar,  die aan de profeet vroeg te verplichten, dat meiden alleen gesluierd over straat mochten. Die geile Omar toch, lied de hele dag met een harde rond. En de prediker riep: “Kom niet bezopen op het vrijdaggebed”. Mogammet durfde te zeggen: “alcohol was een uitvinding van satan en daarom lusten wij niets meer hier op aarde”.

In een andere vers vertelde hij wel dat wij elke dag weer wijn zouden drinken in de hemel. Dus: uitvinding van satan drinken moslims in de hemel. Broodje van de kringloop (van tien jaar oud), vers vers vers kopen bij Albert Heijn misschien? Die sprookjes toch. Dus zei de prediker “allah is de grootste; ben je nu tevreden Omar? Goedzo; lazer dan op, potverdorie. Ook zei mogammet dat allah altijd naar hem mogammet luistert.

Mensen zeiden: “ sommige moslims werden gedood (in de slag om Oehoet, vlakbij Koko Dia Ko) die wijn op hadden”. Toen gaf allah uitleg:” Zij die geloven en goede daden doen, maakt het niet uit wat ze op hebben (koraan 5:93)”. “Een zuipschuit is geen gelovige”, volgens Sahih Boekharie 7:69:484. In die vers wordt wijn drinken en overspel op één niveau van kwaad gezet. Leuk hè?

En dan te bedenken dat het drinken van wijn door kristenen en joden zelfs bij hun rituelen hoort; en dus het werk van de duivel volgens gadiet en koraan. (Niet lachen als u dit leest.) Maar allah heeft de moslims “rivieren vol van wijn” in de hemel beloofd. De drank zou daar dan rondgebracht worden door de naakte maagden (zeg maar “naakte hoeren”, als dat kristenteefjes zouden zijn). Daarna zullen de bezopen martelaren neuken en neuken tot ze scheel zien, allemaal van allah. (“allahoehoer achtbier”). De bevredigde straten alla erika.

Even tussen ons gezegd en gezwegen: Als dat allemaal zo waar zou zijn, dat van die 722 maagden kado, dan zou ik verwachten dat de eerste met een bomgordel die “boem” kon doen, toch die hypocriete prediker zelf zou mogen zijn. Een luide kaboem en te laat voor “allahaha achtpils”. Die luxe hebben wij niet gekend.

En ik dan, wat gebeurt er met mij? Ik ga graag naar de hel? Eerlijk gezegd: mijn velletje kan best een brandje gebruiken; heerlijk: al mijn haar en fluit ook weg, alle nagels gebrand, teveel aan stikstof op planeet aarde. De gelovigen allemaal naar de hemel, om miljarden eeuwen daar rond te hangen en elke dag vijfduizend keer te knielen voor de allah. Ik vind vijftig ‘push-ups’ al zo zwaar.

A tan so

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile