101

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

@Stena, Nosotros,Jorkafowru ,


De vertrektijden zijn idd de vertrektijden uit Su. Ik ging automatisch uit van AMS-PBM


Goed lezen is een kunst idd.


Ma nex no fout, bruya no de, iem sabi.


Mi yikes yu!!!!!



No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

102

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

De vertraagde KLM-vlucht naar Amsterdam van zaterdagavond, staat nu gepland voor zondag 21.00 uur. Het onderdeel dat de KLM nodig heeft, wordt vervoerd met het toestel van de SLM, dat om 19.50 uur op de Johan Adolf Pengel luchthaven wordt verwacht.

Country manager Arthur Dieffenthaler van de KLM zegt aan Starnieuws dat de passagiers zich tussen 16.00 en 18.00 uur dienen aan te melden op de luchthaven. "Wie geen vervoer heeft naar de luchthaven, kan ook gebruik maken van bussen die ingezet zullen worden door de KLM. Zij moeten zich tussen 14.00 en 15.00 uur aanmelden bij het kantoor aan de Hofstraat", deelt Dieffenthaler mee.

De technici van de KLM gaan ervan uit dat het defecte onderdeel in korte tijd kan worden vervangen, zodra de SLM is geland zondagavond. De KLM-topper in Suriname antwoordt op een vraag dat 415 passagiers vervoerd moeten worden. "Het is een uitverkochte vlucht".

Bron:Starnieuws

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

aztek wrote:

De vertraagde KLM-vlucht naar Amsterdam van zaterdagavond, staat nu gepland voor zondag 21.00 uur. Het onderdeel dat de KLM nodig heeft, wordt vervoerd met het toestel van de SLM, dat om 19.50 uur op de Johan Adolf Pengel luchthaven wordt verwacht.

Country manager Arthur Dieffenthaler van de KLM zegt aan Starnieuws dat de passagiers zich tussen 16.00 en 18.00 uur dienen aan te melden op de luchthaven. "Wie geen vervoer heeft naar de luchthaven, kan ook gebruik maken van bussen die ingezet zullen worden door de KLM. Zij moeten zich tussen 14.00 en 15.00 uur aanmelden bij het kantoor aan de Hofstraat", deelt Dieffenthaler mee.

De technici van de KLM gaan ervan uit dat het defecte onderdeel in korte tijd kan worden vervangen, zodra de SLM is geland zondagavond. De KLM-topper in Suriname antwoordt op een vraag dat 415 passagiers vervoerd moeten worden. "Het is een uitverkochte vlucht".

Bron:Starnieuws

Ik weet niet welk onderdeel het  is, maar een uurtje voor plaatsen en testen lijkt me wel erg aan de krappe kant. Hhhhmmmmm....

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

104

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

ALWEER.....

De KLM-vlucht die zaterdag met ruim een etmaal is vertraagd, vertrekt zondag om 21.15 uur van de Johan Adolf Pengel luchthaven. Country manager Arthur Dieffenthaler van de KLM zegt aan Starnieuws dat het onderdeel dat nodig is om het technische mankement op te heffen, met de SLM zal worden ingevlogen uit Amsterdam.

Dieffenthaler vindt het jammer dat de vorige maand een soortgelijk probleem zich had voorgedaan, waardoor de vlucht ook 24 uur vertraagd moest worden. "Maar wij hebben gezien wat de verbeterpunten zijn en hebben daar ook op ingespeeld, waardoor passagiers minder last ondervinden", zegt de KLM-topper in Suriname. De KLM heeft voor vervoer en opvang gezorgd. Maar eerst moesten alle passagiers weer een stempel in hun paspoort krijgen, want ze waren al uit gestempeld. Daarna moesten ze hun koffers nog terugkrijgen. Uiteindelijk zijn ze nu onderweg naar hun huis, familie of hotel.

Passagiers van de vertraagde vlucht dienen zich zondag tussen 16.00 en 18.00 uur aan te melden op de luchthaven. Wie vervoer nodig heeft, moet zich tussen 14.30 en 15.30 uur begeven naar het hoofdkantoor van de KLM in Paramaribo, aan de Hofstraat. Dieffenthaler merkt op dat de passagiers persoonlijk, maar ook via de radio de nieuwe aanmeld- en vertrektijd te horen zullen krijgen. Hij denkt niet dat er een verandering komt in de planning. Zodra het onderdeel binnenkomt, zal het technisch probleem opgelost worden, zegt Dieffenthaler. Het SLM-toestel met het KLM-onderdeel aan boord, wordt zondagavond om 19.50 uur op Zanderij verwacht.

Bron:Starnieuws.

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

KLM maakt veel passagiers boos, weinig service op JAP Airport.  Handbagage (lees:trolleys) worden niet meer ingenomen na check-in (wat voorheen zeker werd gedaan), taxfree shopping met name groente en fruit, mag niet meer dan 2 kilo bedragen..  Er is luid protest gaande van de winkeliers die in onderhandeling zijn met de KLM om toch wat meer kilo's toe te staan.



In een andere topic kom ik terug met ervaringen op JAP -airport.

<VENI, VIDI, VICI>

106

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

Maharani_JJ wrote:

KLM maakt veel passagiers boos, weinig service op JAP Airport.  Handbagage (lees:trolleys) worden niet meer ingenomen na check-in (wat voorheen zeker werd gedaan), taxfree shopping met name groente en fruit, mag niet meer dan 2 kilo bedragen..  Er is luid protest gaande van de winkeliers die in onderhandeling zijn met de KLM om toch wat meer kilo's toe te staan.



In een andere topic kom ik terug met ervaringen op JAP -airport.


Shit dan kan ik maar 2 kg gevulde sopropo meenemen.


Voordeel is natuurlijk wel dat de 100% controle minder groente hoeft te inspecteren. Dat scheelt weer 30 min.   wink  big_smile  lol

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

En?


Zou het met de verwaarlozing van de route AMS-PAR inmiddels wat beter gaan?
Waarschijnlijker is dat voor iedere kilo extra ook extra mag worden neergeteld.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

Op de lijn AMS-curacao wordt nu in ieder geval en weer met fluwelen handschoeen flink in gegrepen.
Een blanco cheque?


Van het nieuws:


" ...Ruim een maand later dan gepland, gaat Nederland nu toch ingrijpen op Curaçao. Voor het derde opeenvolgende jaar krijgt de regering in Willemstad de overheidsbegroting niet in orde en zijn grote tekorten ontstaan.


Bij de ontmanteling van de Nederlandse Antillen in 2010 heeft Curaçao zich vastgelegd om te voldoen aan strenge financiële normen in ruil voor schuldenverlichting. Bijna tien jaar na dato moet geconstateerd worden dat er onvoldoende is ingezet op het voorkomen van het maken van schulden en deugdelijk financieel beheer.


Venezuela

In 2012 kreeg Curaçao ook al een aanwijzing. Toen was de gedachte dat overmatige uitgaven en wanbeleid van de regering Schotte oorzaak waren van de financiële wanorde. Nu wijt de regering in Willemstad de problemen voor een groot gedeelte aan de crisis in Venezuela.


Ooit was Venezuela de grootste leverancier van toeristen aan het eiland, maar de grenzen zijn nu al anderhalf jaar min of meer gesloten. Ook de olie-industrie ligt op z'n gat nu het Venezolaanse staatsoliebedrijf PDVSA geen druppel olie meer mag raffineren vanwege de Amerikaanse sancties tegen dat land.


Noodklok

Beleidsmakers en overheid zijn bang dat een al te rigide ingrijpen uit Den Haag de nekslag betekent voor de toch al kwakkelende en al drie jaar krimpende economie.


Al in januari 2018 luidt het College financieel toezicht, dat toezicht houdt op de afspraken uit 2010, de noodklok. Maar het verzuimt Den Haag een advies tot ingrijpen mee te geven. Tot drie keer toe herhaalt zich dat scenario.


Bronnen in Willemstad zeggen dat de huidige situatie daarom mede het gevolg is van de weifelende houding van de toezichthouder en de overtuiging in Den Haag dat in tegenstelling tot 2012 er in ieder geval zaken met Willemstad gedaan kunnen worden.


Convenant

Letterlijk, want premier Rutte komt in januari van dit jaar met een handelsdelegatie naar Curaçao en sluit een convenant met premier Rhuggenaath. Daarin worden afspraken gemaakt over het aanpakken van het ambtenarenapparaat en financieel beheer, onder regie van Willemstad.


Maar zonder stok achter de deur, blijken ook die afspraken geen soelaas te bieden. De verkapte aanwijzing, zoals het convenant in januari werd genoemd, krijgt begin vorige maand een serieus randje, wanneer de Rijksministerraad laat weten nu toch echt een aanwijzing te geven.


Maar Curaçao weet dat te voorkomen door in Den Haag opnieuw te bepleiten afspraken daarover in een hernieuwd convenant neer te leggen. Rutte gaat akkoord, maar dan wel onder leiding van Nederland. Vandaag zal duidelijk worden hoe Nederland handen en voeten gaat geven aan de regiefunctie die het in 2018 al had moeten nemen.



"

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI