Topic: Even iets anders

Wel een nieuwe waterkant! Even wennen hoor want het is toch anders.

Ik heb een heleboel gebruikers gezien maar suma na alla den sma baja!?:)
Ik zie geen Laatste rit, P, PTL, Djehuti, fam. der piromanen, Truth, v.m.b.o.e.r.(eindelijk weet ik wie het was en nu weer gone), Hencky, allabra, blakaboy, krontowatra, enz..:)
Of is iedereen ook vernieuwd???...hahahaaa.

De enige herkenbare stanko´s zijn j.bakra, patricia, vrijestem en bally...
Ai Bally je was gebanned door het oude systeem!! Goed dat er nu een nieuw systeem is en hopelijk ´banned´ dit systeem niet alladol:)

Anyway, al onze oude discussies zijn niet geconverteerd naar het nieuwe systeem, wel jammer webmaster, maar goed het vorige systeem is nog beschikbaar.

Wel de groeten aan alle "nieuwe" en "oude" discussianten...

Marjon

Wanneer wij werken, werken wij. Als wij bidden, werkt Jezus!
GOD ZEGENE de President van de Republiek Suriname

Re: Even iets anders

Ik zie dat mijn smilies ook niet werken..mang..ik moet nog gaan studeren hier op WKN!

Mang, begin niet hoor... met je 'piromanen'... smile
Mi sref tu moet wennen aan het 'nieuwe' en ook de smileys onder de knie krijgen.... ma misschien zijn de mensen die je 'mist' getroffen door de hitte... smile
Mi lesi en yere dat na soso ijs, bouillon en ventilatoren nu daaro...

Dus nu hoef je geen 'dure' reis te betalen om na Costa o sort' san dati hoeft te gaan voor een straaltje zon... gewoon in de tuin, in het park, balkon en je krijgt je 'kleurtje.. smile

Prenaam

Mijn geweten telt, niet het oordeel van een mens.
DESIRE DELANO BOUTERSE IS PRESIDENT VAN DE REPUBLIEK SURINAME!!!
Dete hai bhagwan ko dhoka insaan ko kja choren ge (Als men zelfs in staat is te trachten om God te bedriegen, dan zullen zij de mens niet ontzien)

ik ben er ook nog cool het is wennen voor iedereen zelfs het inloggen lijkt een bug te hebben[kinderziektes denk ik].Ik mis turbo met zijn apen praat big_smile

If God is with me...who can stand against me!?!

NoSpanG wrote:

zelfs het inloggen lijkt een bug te hebben

Kun je svp hier aangeven welke fout je bij het inloggen tegenkomt?
Alvast bedankt.

Webbie,

Kan je niet de smileys onderaan of bovenaan dit schermpje plaatsen, zodat een poster alleen hoeft te copy/pasten of te slepen? Check it out bij De Ware Tijd.

Ik lees onderaan dit schermpe 'Smilies: uit'.. hoe zet ik ze 'aan'?

Dete hai bhagwan ko dhoka insaan ko kja choren ge (Als men zelfs in staat is te trachten om God te bedriegen, dan zullen zij de mens niet ontzien)

ik heb ze aangezet
cool

Thank you! smile

Sang webbie dus 'yu cooooollll!!! smile

Peeps van suriname kunnen games nu online bestellen op de site: http://www.suriplaystation.tk

Ouders, verzorgers, dames, heren, jongens, meisjes, games verslaafden kunnen nu bestellen.

Vergeet niet om suggesties of ideeen achter te laten op de site's forum!

Ai, Basis doro tap a Kanti. Was effe wennen dacht van, hmm, nieuw forum , mi no mang seki. Ma bruya no dé, still a lobi dé gi wkn dus nex no fout.

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

aha..nog meer bekenden..nospang en basis. hi!

Buitenland

za 19 aug 2006, 12:53 
Man met twee penissen wordt geopereerd
NEW DELHI - Een Indiase man die met twee penissen is geboren, wordt geopereerd: een van de twee geslachtsorganen zal worden verwijderd.

Dit meldde de Indiase krant Times of India zaterdag. De 24-jarige man is geboren met de zeldzame afwijking die bekendstaat als 'peniele duplicatie' of 'diphallus'. Hij besloot tot de operatie omdat hij binnenkort wil gaan trouwen.

Volgens de behandelend arts wordt het een „buitengewoon ingewikkelde” operatie omdat de chirurgen ervoor moeten zorgen dat de resterende penis zijn „volle functionaliteit” behoudt.

Peniele duplicatie is uiterst zeldzaam. Zij is in 1609 voor het eerst geconstateerd, en sindsdien zijn circa honderd gevallen beschreven in de medische literatuur.

Bij diphallus is de extra penis meestal slechts in rudiementaire vorm ontwikkeld. Bij de man die nu in India geopereerd wordt, zijn beide penissen compleet functioneel. Zo'n geval is nooit eerder in de vakliteratuur beschreven, aldus de behandelend arts in de Times of India.
Telegraaf
Ik zo ze lekker beiden laten zitten.
Om de beurt gebruiken?? smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

hahaha en voor de dames (en heren?) die benieuwt zijn hoe dat eruit ziet, tjek het hier

14 (edited by Bally 2006-08-20 08:50:01)

Heeft deze man het voordeel van Stereo wil hij dat er eentje verwijdert wordt en dat hij net als ons alleen maar Mono heeft.

Wat zijn de voordelen van Stereo ten opzichte van Mono?

Being able to be active in two channels at the same time. cool
So something like front and back service without using additional artificial toys.

Of zoals Henry het zei, om de beurt gebruiken, te wan weri a trawan e' tek' over. lol

Sommige mensen snappen de zegeningen van de natuur niet.:P

Grtz. Bally
www.sabroso.cjb.net

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Wow het is echt wennen aan de nieuwe site.
Groetjes aan alle 'oude' WKN ers.
I'm back with a vengeance hahahahaha lol
Oh btw this is Miedja/mi Dya!!!

Oh, jij bent het noh. Ahhh, wel welcome back dan.
Had je schrijfstijl niet herkent in die andere discussie over Cuba.

Trouwens ik zie nu heel veel geregistreerde members en nicks die ik nooit eerder gezien had. Zijn dat "oude" mensen gestoken in een nieuw jasje. Kan me niet herinneren dat er zoveel mensen op WKN zaten te schrijven.

Grtz. Bally
Sabroso’s Disco

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Hi Debbie,
Welcome back! Ai het is wennen baja!

Suriname laat dit ons niet overkomen, zo'n fatwa uitgesproken door geen enkele media, zie onder:

Japan waarschuwt voor 'gevaarlijk' Nederland
door Coen Springelkamp
AMSTERDAM - De Japanse publieke omroep heeft na een veel bekeken journaaluitzending landgenoten gewaarschuwd niet naar Nederland te reizen. De kans dat criminelen, straatrovers en oplichters de vakantie van Japanse toeristen verpesten is volgens het programma groot.

Dit forum is stukken beter dan wat er eerst was...ik vond het zo een irritante systeem daarom poste ik ook nooit..Dit is veeeeeeeeeeeel beter

Breaking News ........Breaking News!!!

....Aiboi has landed....

Een allerhartelijkste groet aan alle jorka's, leba's and bakru's,

Aiboi ...de vreemdeling onderweg

Tijd voor iets luchtigs. Even iets anders:

Allochtoon taboewoord in de politiek

TON DAMEN

AMSTERDAM - De Amsterdamse politiek wil het woord 'allochtoon' schrappen uit de Nederlandse taal. Het mag niet meer opduiken in welk gemeentelijk stuk dan ook.

Dit voorstel komt van de PvdA-gemeenteraadsfractie. Manon van der Garde, fractieleider, heeft goede hoop dat de raad het voorstel woensdag bij het programma Wij Amsterdammers II voegt, als vervolg op het integratieplan van Amsterdam na de moord op Theo van Gogh. Van der Garde concludeert uit overleg met GroenLinks dat zich een meerderheid aftekent.

Wel rekent Van der Garde nog wel op 'veel gedoe' in de raad. ''Het is voor politici en ambtenaren niet gemakkelijk een woord te moeten omzeilen. Maar uiteindelijk tellen argumenten.''

De PvdA-politica vindt het hard nodig het vocabulair aan te passen. ''Het begrip allochtoon leidt tot discriminatie en misverstanden. Vaak gaat het om derdegeneratieimmigranten die nog steeds allochtoon genoemd worden. Hun ouders zijn hier geboren, zij zijn gewoon Amsterdammers zoals ik. ''

Moeite om alternatieven te vinden heeft ze niet. ''Relletjes in West? Dat zijn dus Amsterdamse rotjongens. Als het nodig is, moet je mensen maar aanduiden met de omgeving waar ze vandaan komen. Zoals Irakese Amsterdammers.''

Van der Garde erkent dat het mijden van het woord allochtoon taalkundige lenigheid zal vergen. ''Er wordt gezegd dat ambtenaren het zwaar krijgen. Mij lijkt het een voordeel; het houdt ze scherp.''

Judith Sargentini van GroenLinks loopt niet warm. ''Dit is spelen met woorden, maar ik ga er niet heel moeilijk om doen.''

© Het Parool, 04-09-2006, 11:41 uur

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

22 (edited by Bally 2006-09-04 22:42:33)

Ma' als ze hier geboren zijn, hoe moet je ze dan noemen? Het Irakese Amsterdammers gaat dan niet op, de enige omgeving is dus de Nederlandse en niet de Irakese.

Je bent Nederlander of je bent het niet, daartussen is er niets, dus gewoon Nederlandse rotjongens, cq. Amsterdamse rotjongens, of uit welke stad je vandaan komen.

Je kan mensen niet aanduiden met het land waar hun ouders vandaan komen of opa, etc. vandaan komen.

Anders moeten we de gasten in het Koningshuis, ehhh moffen, ik bedoel Duitsers noemen.

Grtz. Bally
www.sabroso.cjb.net

Schadevergoeding wegens halfjaar zonder seks
SINT-NIKLAAS - Een hiv-patiënte uit het Belgische Sint-Niklaas bij Antwerpen moet een agent 2000 euro schadevergoeding betalen, zo heeft de rechtbank in Dendermonde beslist.

De seropositieve patiënte had de man gekrabd tijdens een ruzie. De agent moest daardoor een halfjaar wachten op de uitslag van een aids-test en kon in die tijd geen seks hebben met zijn vrouw. De man bleek uiteindelijk niet besmet, meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.
-----------------------------------------------------------------------
Rare vogel die agent! Nooit van Condooms gehoord of is hij een RK die van de paus geen C mag gebruiken.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Die agent is helemaal geen rare vogel. Zijn vrouw (en hij misschien) wilt het risico van besmetting niet lopen. In zijn geval is het besmettingsgevaar reëel, want je weet 100% zeker dat hij met een hiv-patient in aanraking is geweest.

In andere seksuele ontmoetingen is die zekerheid er niet. Trouwens Euro 2000 is bedroevend weinig, maar misschien wel een troost. sad

Prenaam,

Chemisch condoom moet vrouwen tegen aids wapenen

13/09/2006 DWT

TORONTO - Onderzoek naar de ontwikkeling van gels die vrouwen bescherming bieden tegen hiv, het virus dat aids kan veroorzaken, moet absolute voorrang hebben.

Een dergelijk chemisch condoom zal mogelijk in 2009 beschikbaar zijn.
Stephen Lewis, de speciale VN-gezant voor de strijd tegen aids in Afrika, toonde zich tijdens de Internationale Aids Conferentie in Toronto een groot voorstander van deze microbiciden. Met deze preparaten kunnen vrouwen zich zelfbewust tegen het virus wapenen.
Ze zijn dan niet langer afhankelijk van mannen die al dan niet een condoom gebruiken.

Verandering van het gedrag van de Afrikaanse mannen zal generaties vergen, zei Lewis. "De vrouwen sterven echter vandaag." Juist vrouwen zijn in de landen ten zuiden van de Sahara in toenemende mate slachtoffer van de ziekte.

De vertegenwoordiger van de Verenigde Naties sloot zich aan bij de opvatting van geldschieters Bill en Melinda Gates die  in hun openingswoord hadden benadrukt dat "vrouwen nooit toestemming van hun partner nodig moeten hebben om hun eigen leven te redden".
Het echtpaar Gates is 's werelds voornaamste geldschieter in de strijd tegen de epidemie. Peter Piot, voorzitter van VN-organisatie UNAIDS, bepleit een verdubbeling van de investeringen in het onderzoek naar dergelijke gels.

Als het chemisch condoom over enige jaren beschikbaar is, is het de vraag of potentiële patiënten dat ook tegen lage kosten kunnen gebruiken. Wetenschappers beklemtonen dat de ontwikkeling van microbiciden nog in een pril stadium is. Voor aanvang van de conferentie,  zei de Amsterdamse hoogleraar Joep Lange dat het onderzoek op dit gebied maar weinig vordert.-.     ANP 

----
Tja, te vroeg of te laat? Die agent hierboven had dan geen enkele werede gehad! smile