Topic: Ik zoek een goede bonuman

Ik zoek een goede bonuman,  wie kan mij hierbij helpen?

Re: Ik zoek een goede bonuman

Je zou deze bonu kunnen proberen die heeft zonder voorkennis de echte probleem benoemt. Die smerige Varkens daar die hygiene vereisten  volledig aan hun laars lappen.
Lees http://www.dwtonline.com/laatste-nieuws … o-paranam/
Zijn naam is Leendert Pocorni

I alone can fix it.
-Donald Trump 2016

==]]===[[==

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

jerko tongue

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

No jerk but a smooth ride. tongue

6 (edited by xzqc33 2018-12-11 23:15:42)

herco

7 (edited by xzqc33 2018-12-11 23:19:31)

Ik kan me goed verkleden om me voor te doen als een echte bonu-man. Maar let wel: mijn dagtarief is skaai-haai.

Ik kan behalve het weer voorspellen en van de voetbalwedstrijden de eindstand vooraf doorgeven, ook andere zaken aan u verklappen. Alle vertragingen van de NS van de SLM, van AirFranceKLM en de ferry naar Tobago.

Ik kan (met wat brandspiritus) ook boze geesten verjagen: anitri boze geesten, lomsu boze geesten, den yorka bakru (op waterkant.net) en nu ook 7e dags adtoeristen en van Je-opas getuigen. Ik weet waarom moesselmannen en hunne neukvee geen agu-meti mogen eten (tenzij het 'abraham' heet en gratis is). Waarom meer gepelde kokosnoten in een krat gaan, dan ongepelde ditto's. Want 4x4x4 is meer dan 2x2x2.  A no so dan?

Ook waarom door de eeuwen heen de verschuiving van de dierenriem de leeuwen zo zoetjesaan maagden zijn geworden en dat heel veel meiden, die denken nog maagd te zijn, al lang en breed de weegschaal uithangen. Voorwaar ik zeg u.

Ook weet de bonu waarom je een manya rijp of halfrijp mag eten. Hoe een 'obia' te maken en uit te venten; zelfs 'on-line' als het moet. Ook waarom je na een goede 900 km rijden weer brandstof moet tanken. Ook al is de auto nieuw. Ook als mijn klant een politicus of politica mag zijn, wil ik kijken of er geen lek zit in zijn of haar achterban. En of die wel dicht te plakken is. Ook weet hij, wat zeker niet in de pindasoep mag; ayi-baya.

Ik weet ook waarom de euro meer waard is dan de esserdee.

Ook weet de bonu-man dat binnen 24 uur een arabiese boerkahoer, onder de naam van jorka bakroe of ajnoemarkaka dit bericht zal hebben gekopieerd. Baya

ik hoor graag van u
Tan bun en groetjes