2,476 (edited by D.J. Oeka 2018-10-11 16:38:45)

Re: Heilige Oorlog

Waaarom begin je er dan mee...???? hmm

lol

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

Anjoemara wrote:
D.J. Oeka wrote:

Ook deze gek wil heel graag met mij in discussie en begint maar over zuid amerika ... ??  hmm
Hij had het er niet zo lang over dat ik zinnen verdraaide en insinueerde zonder enig bewijs, baja lol

Overigens, alle aanslagplegers die opgepakt zijn bleken overduidelijk Moslims te zijn en geen Joden zoals jij ons hier op de mouw probeert te spelden, maar ja, niemand die jou nog serieus neemt.

Blijf jij maar doelbewust echt op zijn christen-zionistische wijze aan de oppervlakte staren en met je arme pogingen het echte kwaad in het diepe moeras nog meer te verduisteren. Herlaas voor jou is alleen Waterkant Net een medium waar je deze onzin kan uitkramen. Dat wat ik hier neerpen is bezig met rasse schreden de zionistische msm media te overvleugelen. Dus ja Oeki. De bovenste laag (ISIS, Al Qaeda etc.) is gepeld of naar elders getransporteerd (zoals White Helmets weer naar Engeland of ISIS naar Afghanistan, terug naar Israël, Grens met Iran en Jemen,) maar de onderste laag die zich achter hun stoottroepen verschuilt wordt steeds meer en meer blootgesteld en hopelijk eens aangepakt. Maar daarvoor moet hun braindead massa waar jij toe behoort weer "genormaliseerd" worden en dat is met KENNIS.

Dag baasje uit vogelenzang. Hopelijk fluit je eens een toontje lager.

Eerst was het Zuid Amerika
Nu is het Afghanistan en Engeland

Een en al dwaasheid.
Als je niet oppast blijf je weken met deze krankzinnige aan de praat.

Imagine if you will…
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

2,478

D.J. Oeka wrote:

Waaarom begin je er dan mee...???? hmm

lol

....hé, domme dyukaboi, JIJ was degene die begon.

Maar ik neem het jou niet kwalijk hoor, dat jij dat niet meer weet, immers, men kan het een dementerende stakker niet euvel duiden dat het geheugen degenereert.

O ja, en kom op met die link waar jij mij ”als leugernaar onmaskert had he?” smile tongue

....En deze krankzinnige beweert dat ik over de Nederlandse politiek begon, terwijl het een paar post hierboven toch duidelijk is dat hij er over begon.
Wel leuk is dat ie daarna vraagt wanneer hij precies gelogen heeft....

BOEHOEhihihahahoHOhoheuheuhehehehehe!!!!!

Imagine if you will…

2,480 (edited by Anjoemara 2018-10-12 02:46:49)

D.J. Oeka wrote:
Anjoemara wrote:
D.J. Oeka wrote:

Ook deze gek wil heel graag met mij in discussie en begint maar over zuid amerika ... ??  hmm
Hij had het er niet zo lang over dat ik zinnen verdraaide en insinueerde zonder enig bewijs, baja lol

Overigens, alle aanslagplegers die opgepakt zijn bleken overduidelijk Moslims te zijn en geen Joden zoals jij ons hier op de mouw probeert te spelden, maar ja, niemand die jou nog serieus neemt.

Blijf jij maar doelbewust echt op zijn christen-zionistische wijze aan de oppervlakte staren en met je arme pogingen het echte kwaad in het diepe moeras nog meer te verduisteren. Herlaas voor jou is alleen Waterkant Net een medium waar je deze onzin kan uitkramen. Dat wat ik hier neerpen is bezig met rasse schreden de zionistische msm media te overvleugelen. Dus ja Oeki. De bovenste laag (ISIS, Al Qaeda etc.) is gepeld of naar elders getransporteerd (zoals White Helmets weer naar Engeland of ISIS naar Afghanistan, terug naar Israël, Grens met Iran en Jemen,) maar de onderste laag die zich achter hun stoottroepen verschuilt wordt steeds meer en meer blootgesteld en hopelijk eens aangepakt. Maar daarvoor moet hun braindead massa waar jij toe behoort weer "genormaliseerd" worden en dat is met KENNIS.

Dag baasje uit vogelenzang. Hopelijk fluit je eens een toontje lager.

Eerst was het Zuid Amerika
Nu is het Afghanistan en Engeland

Een en al dwaasheid.
Als je niet oppast blijf je weken met deze krankzinnige aan de praat.

Deze christen-zionistische evangelist doet weer verwoede pogingen om het Amerikaans zionistisch Imperialisme (de unipolaire wereld orde) waar wij de beelden van hun handelingen dagelijks van over de hele wereld (Zuid- en Latijns Amerika, Midden Oosten, Afrika en nu zelfs ruzie met China en Rusland) wat hij alleen gekleurd en vertekend door MSM en NOS, BBC, CNN en vooral de nieuwe zionistische zender in Suriname ziet in de doofpot te stoppen of als karikatuur weg te zetten.

Volgens mij wordt je alsmaar gekker van de medicijnen daar in Vogelenzang of is het PCS??? Ik snap je nu; je hebt je kamertje in PCS als kantoor ingericht en denkt dat je een bedrijfsleider daar bent. Om je niet nog gekker te maken en omdat ze je zo zielig vinden werkt het personeel mee. Als jij maar gelukkig in je waan blijft.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

2,481 (edited by Anjoemara 2018-10-12 16:00:39)

En nu wordt de Amerikaan Pastor Brunson, de neo-evangelist in Turkije vervolgd wegens het aanzetten tot een kleurenrevolutie net als de neo-evangelisten in Brazilië aan het doen zijn. De onderste lagen worden gepeld big_smile

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

2,482

...en ondanks dat Jamal Khashoggi [hoogstwaarschijnlijk] in het Saoedi Arabische consulaat te Istanboel om het leven kwam, gaat de wapenverkoop van 110 miljard US$, aan het  theocratisch wahabitische ‘majlis’ bewind’ - voorgebakken door de BHO administratie - gewoon door.

...SA investeringen in het land van baas DJT - ”de man die Amerikaanse kiezers voor zich won met de uitspraak dat de islam Amerika haat, maar ondanks dat de grootste wapendeal ooit afrondde met het land dat zich de hoeder van de islam noemt” - zijn nog steeds van harte welkom.

...en dat vanwege het feit dat SA + de zogenoemde ‘golfstaten’ - samen met het zionistische apartheidsbewind van Israël, dat jaarlijks 35 miljard $ aan wapentuig krijgt van de US - nu gezamenlijk optrekken tegen de Iraanse regering.

2,483

quote sshs - ”Wat staat de wereld te wachten met Tump...”- unquote

Wel, hij heeft, na meerdere malen als frauduleuze ondernemer failliet te zijn verklaard en na bijkans twee jaar ‘lijderschap’ het volgende bereikt:

- hij zegde eenzijdig het klimaatakkoord op, omdat dat volgens hem een hoax was, ingegeven door ‘foute’ wetenschappers die Amerika op kosten wilden jagen; een bewering waar hij nu plotseling op terugkomt...

- hij benoemde de ultra rechtse Brett Kavanaugh, de man die volgens minstens twee #metoo vrouwen zijn handen niet kon thuishouden, tot 9de rechter van het Amerikaanse hooggerechtshof - teneinde de abortuswetgeving, het homohuwelijk en andere zaken die baas T. niet aanstaan, de nek om te draaien...

- hij effectueerde de tot nu toe grootste wapendeal in de Amerikaanse geschiedenis, uitsluitende ten voordele van het m.i.c.. - een overeenkomst die hij sloot met de theocratische heerser Salman, de zogenaamde ‘hoeder’ van de Islam, die tijdens een telefoongesprek met baas T. vertelde dat hij, noch zijn majlis, opdracht had gegeven om Khashoggi letterlijk en figuurlijk een kopje kleiner te maken...

- en hij begon een handelsoorlog die op termijn leidt tot weer een door Amerika veroorzaakt financiële crisis; inmiddels kreeg hij van zijn ‘onderdanen’ al zo’n 100miljoen dollar  ten einde zijn herverkiezing in 2020  te kopen, herstel, veilig te stellen.

So follow the money from the boy how sells billions of dollars on [wmd] toys to his murderous, former ememy’s and now friend: the herd king al-Saoed!

-/-

O ja, dyukaboi, en als ik jou dan vraag '"geef jij nou maar even aan waar / wanneer jij mij ”als leugernaar onmaskert had” ben je ‘oorverdovend’ stil en kom je, zielig als je bent, aanzetten met jouw nonsens ‘reminder’: ‘bij twijfel mail ik je mijn SU tel. nummer wel’ - een toezegging die op een leugens berustte; jouw zoveelste!

Nogmaals, jij idioot met je leugenverhaaltjes, JIJ bent net zo ‘geloofwaardig’ als die veel belovende doch weinig gevende, ongeloofwaardige kapitalistenknecht Rutte - en net zo laf als jouw eveneens antwoord-ontwijkende (g)(h)...eilige vriendinnetje “zonnige ‘suri’ staat”!

En zoals ik jou al antwoordde op jouw vraag ter zake jouw ‘beabbeltje’: zie http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 48#p519248 [...] Nee, ...een 'beabbeltje' met een klootzak zoals JIJ is zinloos.

De groeten maar weer, jij nedersuri zionistenknechtje. smile