Re: Het WANBELEID van de regering Bouterse/Ameerali 2010 tot heden.

Respect??

GPAP papte er ook met zo een aan.

https://www.waterkant.net/suriname/2018 … -afgeduwd/

Fataal feel fansjant erover.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

8,327

Hé, laffe dyu-ka-boi, het is duidelijk dat jij ook zo’n achterbaks, gluiperig ventje bent die een eerder geschreven bijdrage stiekem verwijdert - zoals bij die gepapegaaide b,o,u,terse... topic; te weten over dat nonsens-opstelletje van jou, waarin jij o.a. jezelf omschreef als “bosneger” en ik jou antwoordde dat ik het woord “marron” prefereer.

Enfin, voor mij is het duidelijk dat jij je medicatie niet op tijd slikt, want je schrijft alweer baarlijke nonsens en verdraait, al dan niet bewust, de feiten - jij zielig “vriendje”.

@het karakterloos kakelend kakuli wintje jiyani, met haar van ‘djaran’ vervuld ‘karia-waala diel’: wat voor Aziatisch type ben jij nou, welke ‘rang’ heeft jouw ‘tjamṟa’ en hoe luiden jouw werkelijke namen?

Het is jammer dat ze jou niet met het ‘mail’ badwater hebben weggespoeld, dan wel direct na de geboorte, tezamen met de  ‘khêṟhîe’ hebben begraven. smile tongue

Tja met zulk een sjantfan blinkt het WANBELEID weer uit in alla sani faut.

't Wijst zich vanzelf.

j.bakra wrote:

Hé, laffe dyu-ka-boi, het is duidelijk dat jij ook zo’n achterbaks, gluiperig ventje bent die een eerder geschreven bijdrage stiekem verwijdert - zoals bij die gepapegaaide b,o,u,terse... topic; te weten over dat nonsens-opstelletje van jou, waarin jij o.a. jezelf omschreef als “bosneger” en ik jou antwoordde dat ik het woord “marron” prefereer.

Enfin, voor mij is het duidelijk dat jij je medicatie niet op tijd slikt, want je schrijft alweer baarlijke nonsens en verdraait, al dan niet bewust, de feiten - jij zielig “vriendje”.

@het karakterloos kakelend kakuli wintje jiyani, met haar van ‘djaran’ vervuld ‘karia-waala diel’: wat voor Aziatisch type ben jij nou, welke ‘rang’ heeft jouw ‘tjamṟa’ en hoe luiden jouw werkelijke namen?

Het is jammer dat ze jou niet met het ‘mail’ badwater hebben weggespoeld, dan wel direct na de geboorte, tezamen met de  ‘khêṟhîe’ hebben begraven. smile tongue

Neen, arme kerel, ik sta achter hetgeen ik schrijf, en hoef dus geen postings te verwijderen. Jij daarentegen hebt me vaker met anderen verward, en wat je schrijft hangt zoals gebruikelijk als los zand aan elkaar, hetgeen ook uit bovenstaand geciteerd betoog van jou blijkt. Ik kan je met het grootste gemak aan, waarom zou ik dan een posting verwijderen??? Helemaal niet nodig!

Waarom zou ik ontkennen (en dat vervolgens verwijderen) dat ik een bosneger ben? ik heb dat hier zooo vaak geschreven. Het was een tijdje zelfs mijn onderschrift. Maar, mijn arme vriend, als je in de staat van absolute verwarring waarin je verkeerd, meent dat ik iets van mijzelf zou hebben verwijderd, hoe kan ik dan jou antwoord daarop OOK verwijderd hebben? Dat kan helemaal niet, he?

Ik hoop niet dat je zooo diep gezonken bent dat je nu hier a publiek gaat verkondigen dat ik ook JOU posting waarin volgens jou fantasie zou staan -dat je het woord marron pefereert boven bosneger-, dat ik ook die posting verwijderd zo hebben.....
Je bent er overigens toe in staat.

Ik zal genadig zijn en je niet gelijk van leugens betichtigen, en het erop houden dat je weeeeeer in de war bent zoals gewoonlijk.

Arme kerel....

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

8,330 (edited by zonnigsuri 2018-06-07 16:58:34)

Waterkanters,

mw 80.000 even op en neer naar Nederland.
...........................
...........................
...................

Naar believen verplaatst na bukbakratje.

't Wijst zich vanzelf.

8,331 (edited by zonnigsuri 2018-06-07 07:59:48)

Waterkanters

In het bericht blijkt: ook daar worden poppetjes vervangen voor andere poppetjes.
DENKt u dan niet aan een van de vele poppetjes die GPAP  voor zijn kastje liet opdraven?

Buiten de realiteit staand van consumentenboycots. Voor het volk... of course.
Hier komt het kapitaal belang in zichtbaar conflict met de realiteit van armoede en gecreeerde afhankelijkheid.

Die twee van groenlinks dachten ook met hun monkeybusiness weg te komen. Stuivertje verwisselen en elkaar een plekje op de lijst geven..
Meneer Klaver kan in ieder geval zijn positie versterken en meer vertrouwelingen rondom zich verzamelen.

https://nos.nl/artikel/2235390-sit-in-t … e-kop.html

't Wijst zich vanzelf.

8,332

hihihi en whoehaha; de dyu-ka-boi -  “zionistische bosneger” zoals hij zichzelf nu weer beschrijft -  volhardt in zijn leugens en gelooft, met veel omhaal van woorden, heilig in z’n eigen sprookjes;  een droevig verhaal hoor!

Enfin, tot zijn volgende nonsens-opstelletje maar weer. smile tongue

Dan nog dit.

Rotterdams wanbeleid - de salafistische ‘prediker’ aBouTaLeb, waar dat perverse mietje zs zo mee dweept, laat, in tegenstelling tot de burgemeesters van Arnhem, Utrecht, Den Haag en Gouda, de haatbbq van de 'patriotische europäer gegen die islamisierung des abendlandes' wel doorgaan. 

Het zal mij niet verbazen als die provocateur stiekem hoopt daar er rellen ontstaan bij de moskee! mad .

Waterkanters,

Van elders naar believen.

mw 80.000 even op en neer naar Nederland.
Op kosten van het volk natuurlijk.

Wilde hier een zaak onder de rechter be-invloeden.
GDEAP zag de bui bij PI in Brabant al hangen. Nog steeds geen mini miet voor het einde van het jaar... (DE staat dan voor DrugsExporteur) Dus stuurde zijn kat.

Sneue zaak.
Rechtstatelijkheid zit Nederland vaak vastgebakken. Van veel andere landen kan dat niet worden gesteld.

Ook een geurvlag shawltje zwaaien naar de koningin zal niet baten.
Als u t al niet was nu zeker para.

't Wijst zich vanzelf.

8,334 (edited by Jiyani 2018-06-08 14:29:27)

j.bakra wrote:

Hallo www oftewel wegwerpdweil van waterkant, als je geen aandacht krijgt dan ga je ruzie zoeken d.m.v. schelden.
Hup ga je pillen gauw innemen, zoals D.J. Oeka het al geschreven heeft ben je zodanig verward in je kop dat je alleen maar inhoudsloze posts plaatst. Als jij denkt dat je met je posts indruk kunt maken, dan zit je er totaal naast.

O ja, wie is er gefocust op huidskleur. Ik vraag aan niemand welke kleur zijn huid heeft.
Trouwens ik zie dat je 2-eiige broer afwezig is. In elk geval is het nu een stuk rustiger op dit forum. Alleen jij verstoort de orde nog steeds.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Waterkanters
Van kapot schietende staatsgrepers kan men iets anders verwachten?

" ...PARAMARIBO, 9 jun – De Surinaamse Politiebond, SPB, verwacht vooral dat de werkomstandigheden beter worden binnen het Korps Politie Suriname. Dit zegt SPB-woordoerder Revelino Eijk.

Met het komen en gaan van korpschefs de laatste jaren is er geen verbetering opgetreden.

Dat moet nu wel anders. De vakbond is formeel niet op de hoogte gesteld van het vervangen van de korpsleiding. Dat maakt de verwachtingen niet minder.

De behoefte aan betere werkomstandigheden is groot.

“We kijken dus met argusogen naar hoe in de vervanging zal worden voorzien”, zegt Eijk tegenover de Ware Tijd.

Bij het korps wordt aan van alles gebrek geleden.
Vanaf de werkruimten,
transport,
persoonlijke uitrusting,
vuurwapens,
munitie
tot aan beroepstraining.

De bond heeft dit vaker aangekaart, ook bij meerdere ministers van Justitie & Politie.

Op sommige politiestations is het zelfs zo erg dat donaties moeten worden geaccepteerd.

Zelfs kerken zamelen geld in om papier en inkt aan te schaffen voor politie in de buurt.

Kritici vinden het accepteren van giften van burgers onethisch. Het kan onder meer partijdigheid in de hand werken of de indruk van partijdigheid.

Volgens de SPB hebben opeenvolgende korpschefs weinig gedaan aan het verbeteren van de werkomstandigheden.

"

Als zelfs de rechters in barre omstandigheden opereren DENKt u dat GDEAP en prinses IMF80.000 per maand weggesmeten dollars zich er druk om maken?

Denk dan nogmaals Ramona!

't Wijst zich vanzelf.

Waterkanters,

Nu gaat de voorzitter van het parlement een ritueel dansje opvoeren en vol verontwaardiging naar de regering zeggen dat het parlement niet serieus genomen wordt.

Wel waar was u de afgelopen jaren dan mee bezig?
Vooral zorgen dat een bepaalde soort met alle monkeybusiness kon doorgaan.

En het volk maar op die ACHTTIENDUIZEND woningen wachten.

Wat een kruisvaart tegen corruptie al niet vermag.

Treintje rijdt ook zo.   (mei 2015 rijden de eerste...)
Cassave oliepalm carifesta naschoolse alcoa njang patoes.

Koop nog maar een tasje en deel nog maar een paar gesponsorde pakketjes uit.

Allcatrash, t is al gekome.

't Wijst zich vanzelf.

Nu het grootste deel van de particuliere buschauffeurs al een half jaar niet is uitbetaald wat zeker prins 80.000 nog erbij nam als " collateraal damage" en er weer een verse ploegje sterren aan het firmament zijn toegevoegd (de buit is binnen met een levenslange inkomensgarantie op kosten van het volk dus maar weer eens verdeel en heerspolitiek)

hebben de busschauffeurs een landelijke staking aangekondigd. En geeft para ze ongelijk?

My Poor Peanut heeft t druk met andere uitbuitingen.

Allcatrash

't Wijst zich vanzelf.

Het zou kunnen?

Schreef ene a no mie naar aanleiding van de stoere taal van de nieuwbakken minister van justitie over criminelen:

" Misschien kunnen de “wakamangs” van Bouterse de grenzen bewaken !!!! Trouwens hoeveel hebben de “wakamangs van Bouterse” al geproduceerd op de 50 ha grond die ze hebben gehad ?...

't Wijst zich vanzelf.

8,339

over achterbaks wanbeleid et cetera:  https://www.ftm.nl/artikelen/shell-rsm- … ng?share=1 ”In het geheim door Shell gefinancierd onderzoek van de Erasmus Universiteit diende als fundament voor de afschaffing van de dividendbelasting. Andere wetenschappers bekritiseren de methodologie van het onderzoek en wijzen op het risico van vooringenomenheid.”

...en Rutte, de neocon loopjongen voor roofkapitalisten, zoals de Shell, wist van niets??

Nog goed in de herinnering was bakratjes " desi" op weer een ander podium aan het hupsen en huppelen en probeerde t out of the blue met: "...denk je dat ik me druk maak om RRutte? ..."

Evengoed mocht tevergeefs pionnetje*80.00+ afreizen op kosten van het volk om te proberen in Nederland de justitiele molens te beinvloeden.

Zelf die bruine bonen durfde  bakratjes " d.." niet te nuttigen. Laat staan dat "d.." op nut voor t Surinaamse volk kan worden betrapt.

Waar blijft die verworvenhedenlijst?

Staatsolie als uitvlucht, stoplap, melkkoe en wat dies meer zij.

Treintjes kwamen ook zo.
Arm kereltje.

't Wijst zich vanzelf.

Waterkanters,

Nu is wel helemaal duidelijk hoe van de realiteit losgezongen het WANBELEI"D" is.
Tijd voor een nieuwe geurvlag, een schaamlap of een sjaaltje uit Parijs?

De gezagvoerenden ter plekke hebben werkelijke info.

" PARAMARIBO, 13 jun – Zowel de hoofdkapitein van Kwamalasamutu als het stamhoofd van Tepu hebben onafhankelijk van elkaar tegenover dagblad De Ware Tijd (dWT) verklaart dat er geen kostgronden onder water liggen in het zuiden van Suriname. De twee reageren hiermee op berichten van het Nationaal -nep-Informatie Instituut, dat stelde dat de regering in spoedvergadering bijeen is gekomen om te praten over de ‘-nep-alarmerende situatie‘ in het zuiden van het land.

De hoofdkapitein zegt tegen dWT dat hij niets heeft gemerkt van de situatie zoals vermeld in een -nep-persbericht van het NII, waarin ook staat dat de vliegvelden blank staan en niet geschikt zijn voor gebruik. Ook -nep-president  "desi" B. verspreidde deze -nep-informatie.

“Het vliegveld van Kwamalasamutu is goed om te landen en dat was de voorgaande dagen ook het geval” stelt de hoofdkapitein.

Eerder verklaarde een anonieme functionaris tegenover de Times of Suriname dat er geen vliegvelden in het zuiden van Suriname onder water zijn.

Het stamhoofd van Tepu moet lachen om de inhoud van de -nep-persverklaring van de -nep-regering waarin Palumeu en Apetina worden genoemd als dorpen die te maken hebben gehad met de overstroming. “Ik weet dat het droog is in die dorpen” aldus het stamhoofd tegen de krant.----

Men zegt wel: Na u de zondvloed...

It's All Catrash

't Wijst zich vanzelf.

Plafond polikliniek Oogheelkunde AZP ingestort

Het plafond van de polikliniek Oogheelkunde is in zijn geheel ingestort vannacht om 3 uur. De directie van Academisch Ziekenhuis Paramaribo (AZP) heeft de poliklinieken Oogheelkunde en Dermatologie tot nader order gesloten. Er hebben zich geen persoonlijke ongelukken voorgedaan, maar de schade is enorm.

http://www.starnieuws.com/index.php/wel … item/47598

Aai Baiaj!!1

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Geen vuiltje aan de lucht toch?
Dat lag toch niet aan die ontslagen bestuurder mw Carter?

t plafond is al jaren terug bereikt, bij het beloven van wanbeloftes en het inwisselen van nieuwe poppetjes.
Kiesjuffrouw weer ingelijfd-- Sipalwini in gedachten.

Die haalbare trein raasde al in mei voorbij?

't Wijst zich vanzelf.

Waterkanters,

Ondertussen komt er meer info over de ingestorte plafonniere

Weer een verworvenheid op de lijst van Venetiaan.
het gebouw van de oogpoli was twintig jaar oud ofwel in de eerste jaren na afbouw is niet veel onderhoud geweest.
En waarschijnlijk niet nodig ook.
Het onderzoek daarnaar zal daarover uitslag moeten geven.

En in de laatste 8 a 9 jaar was zeven even te druk met "drugsdealing and corrupting the state mainly for their own benefits"

Wat een verworvenheden meneer Gilaard.
Maar vooral niets melden in het openbaar over problemen.

Zelfs als je para bent slachtoffer van het WANBELEID.

All catrash en zoals die geplaatste kiesmevrouw meent: t gaat kome.

18.000 cassavetreintjes voor mei sukkelen ook zo?
Tevergeefs prinsje 80.000 per maand klaagt niet over de overboekingen.  En dat allemaal op kosten van het volk.

't Wijst zich vanzelf.

Als het niet zo triest zou zijn kan er vaker gelachen worden.

Nog maar een kort tijdje nadat die tevergeefse 80.000/maand de nederlandse justitiele wegen wilde beinvloeden==op kostenvan het volk dat spreekt vanzelf==

komt er nu een ander dina dika figuur met doekjes omwonden in Almere de belgische en franse mensen uitnodigen suriname te ondersteunen omdat het zo goed gaat na de 18.000 cassavecrisis.

OW Ramona.

Wat zou het publiek in dat zaaltje zijn?
En hoe zo in Nederland belgen en fransen uitnodigen?
Spreek Frans en ga naar parijs.
Misschien is er nog wel een shawltje te koop.

Of anders nog eens een keer overwegen het WANBELEID bij te stellen door een volledige ambassade over en weer op te tuigen.
En zo werkelijk de ontwikkeling van Suriname en haar volk op eerste plek zetten.

Para vindt t maar weer niks.

't Wijst zich vanzelf.

8,346 (edited by zonnigsuri 2018-06-21 07:43:53)

Commentaar van een lezer:

"  Saritori 21 juni 2018 at 07:18

liever gister dan vandaag vertrekken. Over de terugreis zal het Surinaams volk over nadenken..."

Zo maar een stukje tekst uit het nieuws vandaag na een uitnodiging om naar India af te reizen:

" uterse zei dat Suriname graag wil tappen van de Indiase rijkdom aan kennis en technologie...."

Nog meer verworvenheden?

't Wijst zich vanzelf.

De Opper Daliet is in Suriname en de Surinaamse politici die roepen dan er geen Hindostaan staatshoofd mag zijn staan nu met open handen in de rijom lekkers toegestopt te krijgen, hi,hi,.

Lachen in Su om Swietie Sranan

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Een bedelcultuur a la Leendert80.000 is allca-rifesta en voor de corruptiekruisvaart begonnen.

T kleeft je aan Ballast  ne dam

allcatrash al zo lang zeveneven.

't Wijst zich vanzelf.

Het Griekenland kan, flink in de tang genomen, na de leugenachtigheid over de economie weer op eigen benen verder.

Zelfs is er nog miljarden steun toegezegd om de bittere pil te kunnen verzachten.
Het is de vraag of al het geld dat is uitgeleend ook daadwerkelijk wordt terugbetaald maar daar zijn wel afspraken over gemaakt.

Dat afspraken maken (in onderlinge overeenstemming genomen wilsbesluiten) blijkbaar voor sommige personen als een vodje wordt behandeld zegt vooral iets over de statuur van die personen zelf.

Dat er enorme kansen zijn gemist tijdens het bezoek van de president van India in de zin van zakelijke afspraken heeft de vereniging van zakenlieden al duidelijk gemaakt.

Intentieverklaringen zijn leuke franje en horen bij zulke rituele dansen. Echter de feiten op de grond zullen gaan tonen wie er werkelijk op vooruit gaat.
De landbouw in India wordt stiefmoederlijk behandeld waarmee door de productie in het buitenland te plaatsen een export van die zaken niet per definitie positief zal uitpakken voor het Surinaamse volk.

Dat heeft de tijd al geleerd Geleentje80.000!!

De tijd zal ook leren of GDEAP bij een eventueel tegenbezoek aan het grote India ook daadwerkelijk boter bij de vis zal gaan ontvangen voor het Surinaamse volk.
U gelooft erin? DENK dan nogmaals.

https://nos.nl/artikel/2237730-griekenl … benen.html

't Wijst zich vanzelf.

Speciaal voor Dju-Kka Boi

Judaism Discovered: A Study of the Anti-Biblical Religion of Racism, Self-Worship, Superstition and Deceit

https://www.amazon.com/dp/0970378459/re … nkCode=asn

Orthodox Judaism, I regret to say, is a religion of lying and deceit. Duplicity and mendacity are formally inculcated. They are not incidental. There isn’t even a great deal of trust among Talmudists themselves. Witness what Rabbi Adin Steinsaltz, one time head of the reconstituted Sanhedrin in Tiberias, and premier translator of the Babylonian Talmud, has pronounced on this matter:

“Rabbis are liable to alter their words, and the accuracy of their statements is not to be relied upon.” (The Talmud: The Steinsaltz Edition [Random House], Vol. II, pp. 48-49). In BT Yevamot 65b permission is given to lie “in the interests of peace,” a category so broad it is capable of serving as an alibi for countless situations in which scoundrels wish to conjure excuses for their falsehoods. There is also the general permission to lie to a gentile (BT Baba Kamma 113a).

These facts are not published in major media such as the New York Times. Yet the Times does not shy from insinuating that Shiite Islam is a religion of liars: “…there is a precedent for lying to protect the Shiite community…part of a Shiite historical concept called taqiyya, or religious dissembling.” (New York Times, April 14, 2012, p. A4).

Another defining theological aspect of Orthodox Judaism is its dogma that non-Jews are less than human. This is how the goyim are viewed in the Talmud and its sacred successor texts. In certain branches of Kabbalistic Judaism, such as the politically powerful and prominent Chabad-Lubavitch sect, their founder, Rabbi Shneur Zalman, formally promulgated the doctrine that goyim are not just less than human, they are non-human trash — “supernal refuse” — which is a reference to their Kabbalistic status as kelipot who possess “no redeeming qualities whatsoever.”

Geen wonder dat Dju Makkaka en consorten die met het zionisme sympathiseren zich bedienen van leugen, liste en bedrog.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk