Topic: Plekje 4 Homos Boelers en gays into cruising

Kort geleden ben ik in sranan aangekomen en ik ben vrrliefd op het land. Ook moet izeggenk  dat ik een lange geschiedenis van flirten met mannen en alle soorten dingen doen... Maar hier in Suriname lijk ik op een andere planeet te zijn.

In NL zijn cruiseplekken vaak parken, malls en openbare toiletten. En kan zeggen dat in Nederland er verschillende parken zijn waar mannen aangewezen plekken hebben voor hun stoite hobby. Zoals bijvoorbeeld het vondelpark. Verder heb je de mooiste websites voor cruising waar over de hele wereld plekken staan om met mannen te flikflooien.

Boelerplek, cruiseplek homo ontmoetingsplaats niets levert iets op. Ahoewel elk land verschillend is, blijft het bijzonder dat er nvoor Suriname niet één cruiseplek online staat!

Ik probeer wel eens Grindr, maar daar is het ook vaak muisstil, het lijkt alsof een nucleaire bom is ontploft en er nog masr 1-200 homo's over zijn. Daarom wil ik weten of er discrete cruiseplekken zijn in Paramaribo centrum, waterkant of waar dan ook voor mannen om even hun behoefte te vervulen. Volgensmij weet iedereen er iets van af maar is het niet bekend, toch ben ik ern flirted in nood.

Dus, kan iemand mij helpen?

Re: Plekje 4 Homos Boelers en gays into cruising

Tijdens de douche een stukje zeep laten glippen uit de handen. Vervolgens bukt u voorover om het op te rapen. Geheid dat u op dat moment iets glipperigs voelt binnensuizen. Succes !

3 (edited by Abbec 2018-02-23 16:08:37)

Re: Plekje 4 Homos Boelers en gays into cruising

Ik vroeg niet hoe je het bij je thuis deed... maar in Paramaribo.

Ps
ik oordeel niet over de relaties tussen jou en andere mensen in je familie. Ik respecteer andere culturen. ✌