1 (edited by Benny3eMille 2018-02-07 01:39:21)

Topic: Dagvaarding J. Bakra

*

Dagvaarding van J. Bakra voor Tribunaal WK

Hierbij wordt door het Tribunaal Waterkant bekendgemaakt, dat het forumlid J. Bakra, geboren (geregistreerd) op 2006-07-25, wordt gedagvaard op donderdag 15 februari 2018 om 10.00 uur.

De aanklacht  betreft belediging en wordt een open zitting, want hij heeft de tegenpartij openlijk beledigd.
Hij kan rekenen op een flinke straf, want hij heeft twee kansen gekregen om zijn spijt te betuigen; maar die heeft hij niet benut.
Er komt nog een verslag op 't forum.

U voldoende te hebben ingelicht, wachten we gretig af. Hihihi.....

Hoogachtend,
Het Kolossale Tribunaal Waterkant

Aandrijving aanklacht

Benny3eMille wrote:
Benny3eMille wrote:
j.bakra wrote:

Hoi Anjoemara, kom  ik terug van vakantie, log in op Waterkant.net [een “klootzakkenforum” volgens dat geflipte dyu.ka  jong uit het denkbeeldige ajumakondre - een billenmaatje van ‘vriendje’ lasede_shemale, de gebande topicstarter] en het eerste wat ik lees is een bijdrage van een huichelachtige farizeeër, de pro-semitische benee awraham aSShole benny-valse-lach. 

En ja hoor, die christen-zionistische sekte aanhanger en onheilsprofeet komt alweer met z’n  ‘einde der tijden’ doctrine op de proppen.  Zie o.a.  https://mens-en-samenleving.infonu.nl/r … speld.html

Als de mensheid al wordt vernietigd is dat omdat ‘blondy’, de baas in het met bloed besmeurde ‘witte huis’, op de atoombom-knop drukt - met alle gevolgen van dien! sad

Ben benieuwd waar die abjecte waterkant stoephoer zonnige ‘ilovesu’ staat a.k.a. zonnigsuri enzovoort, de k*ttenkop zonder eigen mening, die met de regelmaat van de klok trollen-nieuws plagieert, nou weer mee gaat komen! wink

Je beledigt me, JBakra, want je noemt mij een asshole. t Geeft ee naar gevoel.
Dat gebeurde in deze zin: '.... de pro-semitische benee awraham aSShole ......'. 

Omdat je hier nog gee strafblad hebt, krijg je de kans om tot en met donderdag 25 januari 2018 jouw excuses aan te bieden. Anders wordt ook jij gedagvaard, mie booi.

*

De deadline voor JBakra wordt verlengd tot en met zondag 4 feb. 2018. Dus hij krijgt nog ee kans, want ik heb t gevoel dat hij toch ee beetje spijt heeft.

*

j.bakra wrote:
Benny3eMille wrote:
Benny3eMille wrote:

Je beledigt me, JBakra, want je noemt mij een asshole. t Geeft ee naar gevoel.
Dat gebeurde in deze zin: '.... de pro-semitische benee awraham aSShole ......'. 

Omdat je hier nog gee strafblad hebt, krijg je de kans om tot en met donderdag 25 januari 2018 jouw excuses aan te bieden. Anders wordt ook jij gedagvaard, mie booi.

De deadline voor JBakra wordt verlengd tot en met zondag 4 feb. 2018. Dus hij krijgt nog ee kans, want ik heb t gevoel dat hij toch ee beetje spijt heeft.

Je bent een heel domme zionistenknecht die ' 't gevoel' heeft dat ik, j.bakra, excuus zou gaan aanbieden aan een huichelachtige farizeeër die oproept tot lijkschennis.

Dat soort pro-semitische @SShole's  bestrijd ik met vuur en zwaard - of beter gezegd en geschreven: met mijn scherpe  pen! wink smile

*

smile               *               smile     
Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!
    smile           *          smile

2 (edited by j.bakra 2018-02-07 02:03:16)

Re: Dagvaarding J. Bakra

Benny3eMille wrote:

* Dagvaarding van J. Bakra voor Tribunaal WK Hierbij wordt door het Tribunaal Waterkant bekendgemaakt, dat het forumlid J. Bakra, eboren (geregistreerd) op 2006-07-25, wordt gedagvaard op donderdag 15 februari 2018 om  0.00 uur.De aanklacht  betreft belediging en wordt een open zitting, want hij heeft de tegenpartij openlijk beledigd. Hij kan rekenen op een flinke straf, want hij heeft twee kansen gekregen om zijn spijt te betuigen; maar die heeft hij niet benut. Er komt nog een verslag op 't forum.U voldoende te hebben ingelicht, wachten we gretig af. Hihihi.....
Hoogachtend,Het Kolossale Tribunaal Waterkant Aandrijving aanklacht

Benny3eMille wrote:
Benny3eMille wrote:

Je beledigt me, JBakra, want je noemt mij een asshole. t Geeft ee naar gevoel. Dat gebeurde in deze zin: '.... de pro-semitische benee awraham aSShole ......'. Omdat je hier nog gee strafblad hebt, krijg je de kans om tot en met donderdag 25 januari 2018 jouw excuses aan te bieden. Anders wordt ook jij gedagvaard, mie booi. *

De deadline voor JBakra wordt verlengd tot en met zondag 4 feb. 2018. Dus hij krijgt nog ee kans, want ik heb t gevoel dat hij toch ee beetje spijt heeft. *

j.bakra wrote:
Benny3eMille wrote:

Je bent een heel domme zionistenknecht die ' 't gevoel' heeft dat ik, j.bakra, excuus zou gaan aanbieden aan een huichelachtige farizeeër die oproept tot lijkschennis. Dat soort pro-semitische @SShole's  bestrijd ik met vuur en zwaard - of beter gezegd en geschreven: met mijn scherpe  pen! wink smile

*

@de benee awraham S5 @sshole benny met z'n valse lach: jij bent een nog grotere  idioot als mypt33 en het kuliwintje zs/2etc2 - dus kom maar op met je tribunaal geouwehoer en doe de groeten aan je farizeeër 'vriendjes ' Ariel en Yoel B,!

O ja, schijnheilige farizeeër, benny met de valse lach, vertel even wanneer jij en je mede adepten aanwezig zijn in het clubhuis aan de Regentesselaan 2 te Soest – dan zal ik jou daar ter plekke van re- en dupliek dienen  ter zake jouw achterlijke dagvaarding.

Het blijft overigens opmerkelijk dat je enerzijds post dat je niet meer op mij, j.bakra, zal reageren en anderzijds met zo’n bezopen exploot komt aanzetten.

lol wat is hier nu weer ad hand...whahhaha any how ik ben ff OFF TOPIC, j.bakra check morgen starnieuws wink  [ai dat wou ik ff kwijt]

Hé Cinny, mi gudu, hoe gaat het met jou en de hondjes?  Ik heb een paar weken geleden mij 15 jarige boomer naar de eeuwige jachtvelden moeten sturen,  Dat was balen.

Maar vertel me, als je wilt,  wat je bedoelt met "binnenkort ga ik weer als een Nederlandse leven".  Ga je terug naar bakrakondre?   En op welk bericht doel je, ter zake het Starnieuws?

http://forum.waterkant.net/profile.php?id=720

Omdat jij tot nu toe weigert te reageren op http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 85#p516985 krijg je tot 23-02-2018, 20.00 uur, de kans alsnog te antwoorden. 

Zo niet, zal ik e.e.a. onder de aandacht brengen van Rob Rullmann; zoals bijvoorbeeld jouw oproep http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 589#p62589 tot lijkschennis.

Je bent gewaarschuwd, moordzuchtige sekteaanhanger  van hetzelfde kaliber als islamitische staat!

Heerrrlijk die sjokbrok.

Als n levend lijk te worden gedavgaard.
Wat wil u nog meer?

Weisgals Bangladatsja?

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 93#p516393

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile