Re: *Sranan*Topic*3*

hoe zo, n sneue kees?

Zou janner zijn als topicstarter hierjan zou storen.

(Tiepfauten met intentie)

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

5,352

lol

5,353

Wat te zeggen over die lieve rotweiler, die de baas doodbeet?

*Cinny* wrote:

lol

5,354

Paraman wrote:

......ja die Rothweiler werd geboren en had zich zelf vals gemaakt ,
helemaal de rothweilers schuld  NOT als hoogst geschapen wezen ga je nooit de schuld op een dier kunnen schuiven zeker NIET als het een ''huisdier'' betrof, 100 op de 100x is de oorzaak de slechte behandeling van de mens. Hoop dat mijn antwoord volstaat.

Maar vind jij je zelf ook niet vreemd dat je iets citeert van mij en vervolgens iets gaat vragen wat totaal niet met het geciteerde te maken heeft ?

5,355 (edited by HereIAm 2018-01-17 11:51:24)

Ciny ben jij al afgekickt meid, van die weed?

Ondertussen HEEFT APINTIE DE AFLEVERING VAN T THE PNT WAARIN NPS HET ENORM VAN LANGS KRIJGT VAN DOKTER BAKKER VERWIJDERD.

NU VRAAG IK MIJ AF WIE DE HUIDIGE APINTIE HEEFT GEFINANCIERD, WIE HEEFT DE NIEUWE MAST GEFINANCIERD NADAT HET IN ELKAAR STORTE EN MET WIENS GELD?
IK HERINNER ME NOG DAT OP DE DAG VD INSTORTING OF EEN DAG DAARNA RUNALDO VENITIAAN PERSOONLIJK DAAR IS GEWEEST.

DIT IS EEN ONDERZOEK WAARD.

Miedja ÉTÉ!

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

5,356

BTW Paraman je hoort niet snel dat een hond een mens doodbijt in Su... dat was idd weer wel opmerkelijk. Maar het is en blijft de schuld van de mensen zelf, je moet een dier goed africhten en doe je dat met geweld krijg je dat een keer terug.

Nou deze ochtend starten wij heerlijk met ZON... lekker wasjes draaien en het erf onderhouden voordat de regen komt... wink

EVERYBODY ENJOY YOUR DAY smile

5,357

MO toen jij weer op WKN forum kwam had je je al uitgegeven voor een ander, nu doe je het weer heh, je hebt nu nog een alias erbij genomen  waarmee je mij denkt te kunnen belagen.
Gast jij hebt serieus geen leven heh, zoveel accounts op FB, hier op wkn verschillende aliasjes, JE HEBT TIJD  ... en dan denk jij ook nog heel vies mensen tegen elkaar uit te kunnen spelen.

vieze spelletjes, maar okay JIJ hebt er tijd voor.

5,358

btw Winti wai WHAHAHHAAH whaahah  het is Livorno Noord, officieel, maar men noemt het hier Latour 2  wink Maar met Winti wai heb ik geen moeite yere.. klinkt wel gezellig en ja met de cab vaak zat klanten in Winti wai gehad.. maar geloof me ik woon hartstikke latour DEUX big_smile en ja hóór mi lob' mi birti ai... again mi no ab muyti ! Als iedereen included ik ook, voor de poort netjes houdt en niemand rommel op straat gooit en hun schutting beetje fatsoeneert...ziet mijn buurt er geweldig leuk uit, sws is het hier gemoedelijk... waar jij woont is ook goed .. absoluut !! Maar in een volkswijk zijn de mensen NOG gezelliger, je maakt de EKTE Surinamers mee.. 'die' echte big_smile

5,359

........jammer we zijn een grote man armer, R.I.P. Erwin de Vries........

5,360

Soh ik tel af hoor binnenkort ga ik weer als een echte Nederlandse leven smile

5,361

Checken jullie morgen Starnieuws hoor !!!

5,362

Heb ik iets gemist lijkt alsof ik genegeerd word... ?

@Cinny,

Als feesboek zich door russen laat opleggen een video van de oppositieleider te verwijderen wat denkt u dan zelf te bereiken?

En wellicht lukt het wel. Dat zou een hele verworvenheid zijn.
Dat kan naast die lijst van massa ontmoetings 18.000 bruggen en snelwegen op een positieve manier worden bekeken.

Als t al niet para was dan hierna zeker op zeker!

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

5,364

Eigenlijk NIET! 

*Cinny* wrote:
Paraman wrote:

......ja die Rothweiler werd geboren en had zich zelf vals gemaakt ,
helemaal de rothweilers schuld  NOT als hoogst geschapen wezen ga je nooit de schuld op een dier kunnen schuiven zeker NIET als het een ''huisdier'' betrof, 100 op de 100x is de oorzaak de slechte behandeling van de mens. Hoop dat mijn antwoord volstaat.

Maar vind jij je zelf ook niet vreemd dat je iets citeert van mij en vervolgens iets gaat vragen wat totaal niet met het geciteerde te maken heeft ?

5,365 (edited by Paraman 2018-02-18 06:53:51)

Is- of was Cinny aan de weed dan? Mmmmmm, wat naar nou!

HereIAm wrote:

Ciny ben jij al afgekickt meid, van die weed?

Ondertussen HEEFT APINTIE DE AFLEVERING VAN T THE PNT WAARIN NPS HET ENORM VAN LANGS KRIJGT VAN DOKTER BAKKER VERWIJDERD.

NU VRAAG IK MIJ AF WIE DE HUIDIGE APINTIE HEEFT GEFINANCIERD, WIE HEEFT DE NIEUWE MAST GEFINANCIERD NADAT HET IN ELKAAR STORTE EN MET WIENS GELD?
IK HERINNER ME NOG DAT OP DE DAG VD INSTORTING OF EEN DAG DAARNA RUNALDO VENITIAAN PERSOONLIJK DAAR IS GEWEEST.

DIT IS EEN ONDERZOEK WAARD.

Miedja ÉTÉ!

5,366

Para net zolang dat jij al alcohol zuipt zolang nuttig ik mijn weedje al ...
wat idd heel naar is dat jouw hersenen zijn aangetast en die van MIJ NIET.
Miss is een pafje 1x per dag ook aan te raden voor jou..

5,367

Mensne die nu in Suriname komen wonen hebebn als reden :

de 1 zijn dood is mijn brood

of

ze sporen gewoon niet...

of

ze zijn blind door hun verliefdheid op Suriname...

5,368

P weet van gekkigheid niet meer wat hij moet schrijven. Omdat hij daar erg veel van heeft kunnen we weer een stortvloed van onzin verwachten.
Misschien moet de beheerder de afwatering van Waterkant verbeteren zodat dit kind met het badwater afgevoerd kan worden.

@Cinny.
Het land is geweldig alleen die ene natuurramp, een groot deel van het volk, maakt dat het paradijs een hel wordt.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

5,369

Ik zal voortaan niet meer langes komen voor mijn reguliere portie.
In jou plaats was ik allang vertrokken i.p.v. ellenlang af te geven op Suriname.
Take you bagage and go!

*Cinny* wrote:

Para net zolang dat jij al alcohol zuipt zolang nuttig ik mijn weedje al ...
wat idd heel naar is dat jouw hersenen zijn aangetast en die van MIJ NIET.
Miss is een pafje 1x per dag ook aan te raden voor jou..

5,370

Cinny,

Mensen zijn vrij om te gaan wonen waar ze willen. Het tijdstip waarop ze dat doen is hun eigen keuze.
Jij bent ook in Suriname gaan wonen verblindt door je liefde voor dat land.
Ik kan me het heel goed herinneren hoe idolaat je was van Suriname. Nu het slecht gaat is het afgeven op Suriname.
Het is delen in goede maar ook in slechte tijden.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

5,371

Jiyani wrote:

Cinny,

Mensen zijn vrij om te gaan wonen waar ze willen. Het tijdstip waarop ze dat doen is hun eigen keuze.
Jij bent ook in Suriname gaan wonen verblindt door je liefde voor dat land.
Ik kan me het heel goed herinneren hoe idolaat je was van Suriname. Nu het slecht gaat is het afgeven op Suriname.

En wat doe ik dan blijven toch desondanks dat het extreem slecht met Suriname gaat ONNODIG MET NADRUK dus ik en allen hebben recht om er over te klagen, JUIST omdat ik veel van Suriname hou, maar jij en ik hebben elkaar nooit begrepen en ik reken er ook niet op dat je mij ooit zal begrijpen, jij hoort bij de leden die graag alles van mij VERKEERD expresssss wil uitleggen bij die GROEP heb ik jou ingedeeld, daaaaahaaaag Jiyani or who ever YOU are. [Saya wink]

5,372

Mensen hoe dan ook zal ik voorlopig blijven , ik ben geen type die haar verplichtingen ineens stop zet en zieltjes aan hun lot gaat over laten. Als God wil dat ik als loser en zwerver moet eindigen zij dat zo, we zullen zien wat Zijn plannen met mij zijn, ABUN ...

Dan over die post van Saya of huh jiyani, kijk weetje het is alsof je de man van je leven hebt, ermee getrouwd bent maar dan wordt hij ontvoerd en vol gespoten met drugs raakt verslaafd en zo krijg je hem terug, zo is het ongeveer met Suriname, ons land is vergiftigd, ons paradijs met een hels beleid, ja tuurlijk gaat dat dan niet goed. [?] Ja TUURLIJK klagen ik en VELEN...wat nou we geven af, nee we moetne ons mond houden zeker... want we zijn robotten zonder gevoel nou goed. Laat niemand mij poep uitleggen want ik BEN NOG STEEDS IN SURINAME  en had wel 100x al op kunne zouten in 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 en NU nog steeds du ssg=hut up als je niks snapt en nie twl snappen en alleen maar erop uit bent cinny te schoppen een keertje schop ik je terug met pp...sa yu prakserie yu vieze beest yu. [voel je maar lekker aangesproken als je dat wil tssss]

smile

5,373 (edited by *Cinny* 2018-05-16 18:20:55)

stomme jiyani

Nu het slecht gaat is het afgeven op Suriname.

IK BEN ER NOG IK DRAAG TOCH MIJN STEENTJE NOG STEEDS BIJ, SELECTIEVE SHIT MET JOU.

dat geldt in je huwelijk yu DOMOOR dat kan je nie tin deze toepassen OLIEBOL, altijd praat jij war taal tegen mij en nog iets wat jij je kan heuge zijn herinneringen ok van Saya en daarmee heb jij je alias vrij gegeven, door je zelf te doen, liegen en bedriegen en je voor een ander voor doen is niet makkelijk heh...

Jiyani je hebt al te vaak zaken aangehaald nadat je van je alias saya overstapte op Jiyani en herinneringen te berde gebracht wat bij Saya was vandaar dat ik vind dat je door de mand bent gevallen, want waarom zou jij mij zaken voor de voeten gooien waar Saya specifiek last van had, maar what ever , ik zie geen spoken maar spook jij gerust verder. ivm de post hier beneden

5,374

Cinny,

Zoals altijd reageer je weer op z'n cinnyaals, meer kan ik er toch echt niet van maken.
Jouw uitleg is 1 grote sh#$%.
Onder welke nick reageer je af en toe op de nieuwssite?
Zowel hier als daar ben ik Jiyani.

Zoals altijd zie je weer overal spoken en interpreteer je de dingen die men schrijft schrijf zoals het jou uitkomt.
Mens tel tot 3, ga je weer lezen en weer lezen. Laat het tot je doordringen en reageer pas dan.
Je behoort tot de groep die altijd maar scheldt tot ze ons maar een ons wegen.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

5,375

Suriname waar naar toe ?

Toen ik me settelde in Suriname zag het er zeer gunstig uit november 2009 en dat Suriname finally idd opwaarts ging. Helaas zes maanden later bleek er voor ondergang te zijn gekozen, constateer ik als ik nu in 2018 terug kijk, wat is Suriname extreem achteruit gegaan olv NDP/Bouterse, het is een werkelijke vloek des lands blijkt nu extra en wederom!
Oh graag wat voorbeelden :

-ISDB lening terug getrokken ? Omdat deze regering zo GESCHIKT is NIET ?
-Staatsolie 550 miljoen Opperheimerbank, 30 a 40 miljoen per maand rente???
-Maandbasis rente leningen wordt killing voor Su
-Onderwijs ontevreden !
-Zorg extreem achteruit gegaan, verworden tot sociale NACHTMERRIE
-Politie ontevreden !
-DNA leden oppositie VOLK VERTEGENWOORDIGERS ontevreden en worden genegeerd !!!
-Moederdag special bekeken , gaat het goed ???
-Criminaliteit heeft zeer ernstige vormen aangenomen.

De focus ligt alweer op de verkiezingen, willen wij nog een vijf ?  Een aantal blijft het hoog en laag verdedigen dat dit de beste regering ooit is en historische zaken gerealiseerd heeft, ik vraag mij af wat u ook ? Boodschappen te duur, benzine te duur, zorg achteruit gegaan, het gehele leven is te duur geworden met basis behoeften erbij !  Tuurlijk als wij vooruit willen moeten we inleveren maar was dat niet al tijdens Front gebeurd dat inleveren , met succes overigens. Nu mag de gehele cyclus van inleveren opnieuw , alweer ? En zo onnodig door slecht beleid zijn wij het volk de dupe.

De propaganda ivm de verkiezingen is al aangevangen, stemgerechtigden vergeet uw recht niet en maak mei 2020 het reddende verschil voor Suriname, deze regering zowel DDB1 + 2 heeft het geprobeerd, het is absoluut geen succes maar een diepte val voor Su in het kwadraat. Er zal weer een hoop misleiding komen om u letterlijk te verleiden voor nog een vijf te gaan, maar kijkt u terug op de periode vanaf 2010 en weet waarvoor u kiest.