3,326

Re: Voortgang proces Decembermoorden

Deze is voor de dooie vis jorka barkoiki:

De mogammedoenen willen zograag:

MEISKES VAN DRIE JAAR VOOR HET LEVEN VERMINKEN AAN DE GENITALIËN, EN DAT HEET: “GOD'S WERK AFMAKEN". LEUK HÈ? DE ENIGE LOL DIE MOESLIEMAS NOG ZOUDEN KUNNEN HEBBEN IN HUN LEVEN, HET ORGASME, WORDT ZE  NOG AFGEPAKT OOK. INDERDAAD: IESLAAM IS "GODSDIENST VAN DE VREDE".

Volhouden teefjes, besnijdt ze tot op het bot. Als ene moegamedoense een orgasme krijgt, zo staat in de geilige gooraan, is ze zowel door haar meester als ook door de geile satan geneukt. "zonder die satan erbij was zij dus niet klaar gekomen", zo staat in de geilige boeken. Maar dus iensj alla: zij heeft metj het orgasme laten merken, dat ze door satan is bewipt, en dus moet zij gedood worden. Dit kan door haar vader, stiefvader, buurman, broer, oom, zoon, kleinzoon.

Wat wel belangrijk is:

VOOR HET DODEN VAN EEN VROUW DIE EEN ORGASME MOCHT HEBBEN BELEEFD, AL-DAN-NIET GE-FAKED, KUNNEN DE MOEGAMMEDOEMSE MANNEN DE WERPSTENEN VAN "MORT SUBITE" GEBRUIKEN. DEZE STENEN GOOIEN ALTIJD RAAK. VOOR MINDER DAN HONDERD EURO IS ZO EEN BOERKATEEF GEBRUIKSVRIENDELIJK EN DUURZAAM GEDOOD (YES YES YES). DE IESLAAM IS DE WAANZIN VAN DE VREEEEDE BAYA". SATAANHAHAHOEHOE  AKBAAR

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

3,327

j.bakra wrote:

...tja, kakuli jiyani, jij en de 'vriendinnetjes hier langs de cyber Waterkant stellen wel vragen maar zijn te laf om antwoord te geven op de vragen die aan hen worden gesteld - dus sodemieter op met je gezeik, jij morsige troela! big_smile big_smile big_smile tongue

Ook ik krijg niet altijd antwoord op de door mij gestelde vragen, maar daar zeur ik niet over.
Jij blijft dat wel doen, daarom krijg je van mij een 10+ voor zeuren.

Wat het woord kuli betreft:  Jouw voorouders, de plantage eigenaren, hebben dat woord geïntroduceerd in Suriname. Thans is het een scheldwoord geworden, vooral door de creolen gebezigd naar ons hindustanen. Maar noem je de creolen neger of nikker of nigga  dan ben je een racist. Jij doet daar aan mee, omdat je een bloedhekel aan hindustanen hebt.
Dat jij dat woord met een zekere trots gebruikt, geeft aan uit welk hout je bent gesneden.
Uit hetzelfde hout waar ook jouw voorouders uit zijn gesneden.

Het woord kuli wordt niet alleen in India gebruikt voor sjouwers, maar ook in China, Indonesië en andere Aziatische landen.
Ik hou het maar erop dat je een dom mens bent.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Ach jiyani,

u maalt toch niks om die wit beviste landverraderszoon?
Beter slappeloos laten vozen in al hun bruine dubbelhartigheid.
======================================

Tegen de zeeuwse boterbabbelaar heeft de auditeur militair 20 jaar geeist.
Dat blijft aan iedere geaccomodeerde en geassocieerde vastkleven.

Aan een zeker foetsie lid niet in het minst.

Nelson Mandele heeft de moed getoond om na al die jaren in het gevang en hoofd van de regering de kritieken en oppositie en zelfs rechtszaken tegen hem te ondersteunen.
Om zo doende een fundament te leggen voor de rechtsstaat.

Dat ziet u duh buh huh waar doen?

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

3,329

@de ras-fascistische, kakelende jiyani: je liegt of het gedrukt staat! 

Ik heb geen hekel aan nedersuri’s noch aan ‘buitenlanders’ - van welke komaf dan ook.  Maar wel aan een domme huichelaar zoals jij, die maar niet wil inzien/begrijpen dat ik niet het woord "kuli" gebruikte maar verwees naar het begrip “kakuli” - zoals ik al eerder schreef.

Indien ik het woord  ‘koelie’ al gebruik(te) dan is dat als tegenwicht op “nigga/nikker/neger”; een scheldwoord waar jij, te pas en te onpas, mee op de proppen komt als het gaat over Zwarte mensen. Dus, klagerig wintje die achter j.bakra aansjouwt, nogmaals, donder op met gejammer!  O ja, op welke vraag/vragen van jou heb ik (wel even aangeven waar/wanneer) nog geen antwoord gegeven?  Dan ga ik dat alsnog doen!

En wellicht gaat het rood aangelopen, seksueel gestoorde misbaksel  j*p*#33 (een rotgenoot van jiyani ) voor de zoveelste keer zijn abjecte maar bovenal leugenachtige, verzonnen ‘haat’ zooi http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 90#p516390  (onder maar liefst 13 verschillende topic geplaatst) weer  verwijderen.  Als er dus bij het aanklikken op voormelde link (of één van die 13 anderen) de “bad request...” melding verschijnt, net zoals bijvoorbeeld bij  Alles wat u nog niet wist van afval / http://forum.waterkant.net/viewtopic.php?id=12332  +   http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 60#p516360  (waarmee die loser refereerde aan zijn eigen dot’doti), dan heeft die droevige klootzak van Coronie die bongro  ook alweer gedeleted!

Ben benieuwd met wat voor geleuter die andere kakuli - de redimusu zonnigsuri  a.k.a. zonnigestaat a.k.a. ilovesu [ook zo’n smerige troela die wel vragen stelt maar te laf is om antwoord te geven op vragen die aan haar worden gesteld ] - nou weer gaat komen. Zeker met gemeier over de vorig jaar verscheiden agnost Fidel Alejandro Castro Ruz, vriend en strijdmakker van de eveneens overleden Nelson Rolihlahla ‘Madiba’ Mandela.

Terug naar het hoofdonderwerp van deze topic:

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 63#p516363 

...en wat de rechterlijke macht van Suriname betreft - in het bijzonder de  krijgsraad van bigi mama  V.M.: dat is geen integere club maar een middels  vriendjespolitiek samengeraapt nps(rechter)/vhp(aanklager) bolwerk, onder leiding van de bovenmeester, basja Veni.

Zeker als het gaat over de gebeurtenissen van eind 1982 en het daaropvolgende politieke proces, in 2007 aangezwengeld op voorsprak van een valse, octopus-zwaaiende Hollander.

Het bewijs dat dat ‘bolwerk’ niet betrouwbaar is moge duidelijk zijn - zij bemoeien zich immers, inhoudelijk, met bestaande, door DNA democratisch aangenomen wetgeving.

O ja, ‘zonnige suri staat’, wie is nou toch die “hoogste rechter” waar jij telkens aan refereert?  Die zionistische lasede_enzovoort?  Enfin, ook op deze vraag ga je ongetwijfeld het antwoord schuldig blijven! sad

3,330 (edited by Jiyani 2017-12-17 12:11:29)

Die j.bakra, denkt zich er onderuit te kunnen praten in post 3330.
Jij druiloor van het ergste soort, kakuli is zowel een voornaam als een achternaam, maar niet de mijne. Je spreekt mij aan met die naam, terwijl je gewoon kuli bedoelt. Je bent laag, laf en achterbaks.
Je bent nog doorzichtiger dan helder glas.

In het verleden heb ik woorden als neger, nikker wel gebruikt als reactie op het feit dat hindustanen hier heel vaak door o.a. Paraman, Smatje 09 kuli, dalit, honden etc zijn genoemd. Die Paraman noemt hindustanen nog steeds honden. Dan hou jij je muisstil, omdat die racist een creool is.
Als je mij uitscheldt, dan scheld ik je keihard terug.

Jij haat hindustanen, dat heb je al vele malen laten blijken. Liegen en bedriegen dat kun je als de beste. Van een boutist zoals jij is ook niet anders te verwachten.

To-Shio-Hing

3,331 (edited by xzqc33 2017-12-17 13:13:55)

Goedzo Jiyani: goed gedaan. Als die moesselmanse draak van een teef jorka bakroe alias ajnoemara van de Saramaccastraat (aanbidster van de woestijnrat muggenmoed) niet alleen vuur maar nu vooral ook gal etter gif en stront begint te braken, heb JIJ het goed gedaan. Aan het gerochel en gespuw kan een blinde zien of een dove horen waar het pijn doet bij de grote kopieermachine (yes yes yes!!!). Het verdriet hoeft niet her-ijkt te worden, want het braken van de draak is reeds het goed-heilig taxatierapport. A tan so.

Ai sa si

En oja; nu nog wat:

DE GOD VAN DE MOGAMMEDOEMNEN IS DE SLECHTSTE GOD OOIT BEDACHT. MAAR JA: HET ZIJN NU EENMAAL MORBIDE GEILE SUKKELS. 

Adyosi baya

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

3,332

/|\

3,333 (edited by zonnigsuri 2017-12-18 21:43:54)

.

Waterkanters,

Plagiaatpleging aan de kant. Witte voetjes halen is tevergeefs.

Het kan zijn dat er nog een strafeis gaat volgen. Immers er zijn zo veel verdachten bij de Decembermoorden betrokken.

Verdwenen getuigen, amnesia, pogingen tot intimidatie, inmenging in lopende zaken electorale dictatuur t is alles  tevergeefs.
Het juridisch stelsel in Suriname over die half miljoen mensen is nog niet aan het wankelen.
Voor de oprechten is dit een troost.

Recht en waarheid maken vrij.

De volgorde : eventuele nog volgende strafeisen, pleidooien van advocaten en rechtsoordeel/ vonniswijzing door de meervoudige kamer.

En daarna Moiwana.

't Wijst zich vanzelf.

3,334

...en jij, kakelende jiyani, bent zo’n pvv typje die 24/7 achter mij aansjouwt  maar te laf is om antwoord te geven op vragen die ik stel; dan probeer jij je er met een ouwehoeren smoesje van af te maken.

Dus nogmaals, jij ras-fascistische redimusu, je liegt weer dat je barst!; j.bakra haat geen nedersuri’s, van welke ‘kleur’ dan ook!  Voor ‘haat ‘ en de verspreiding daarvan moet je bij je gespleten ‘vriendje’ zijn, de verkapte zionistische jihadist j*p*#33 - die lawman heeft daar patent op! 

Ben benieuwd hoe je hypocriete vriendinnetje zs2/etc. nou weer gaat reageren.

En voor het overige geldt http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 63#p516363  met name de eerste drie alinea’s

3,335 (edited by zonnigsuri 2017-12-18 22:04:50)

.

.
Eerst het proces vanwege de Decembermoorden afronden.
dwz
advocaten van beide kanten pleiten
Eventuele complicaties
Meervoudige kamer vonnist.
Uitvoering vonnis.

.

...En daarna Moiwana

't Wijst zich vanzelf.

3,336

Jij mag stokken in jou harses afbreken, "niets gaat gebeuren in dit land"!

zonnigsuri wrote:

.

.
Eerst het proces vanwege de Decembermoorden afronden.
dwz
advocaten van beide kanten pleiten
Eventuele complicaties
Meervoudige kamer vonnist.
Uitvoering vonnis.

.

...En daarna Moiwana

3,337

En morgen is hij weer een stap dichter bij zijn veroordeling.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

@paraciteerder,

Gezien ondersteuners van staatsgrepers geen diepgaande achting voor de werking van rechtmatigheid en het functionerende recht vertonen is de term electorale dictatuur zeer passend. 

Waarvan acte.

't Wijst zich vanzelf.

3,339

Hier https://www.waterkant.net/suriname/2017 … -waarheid/  de visie van een oprechte nabestaande.

...maar http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 45#p516445 zs2/etc, jij parasiet die profiteert van Nederlandse sociale voorzieningen - net zoals de leugenachtige beroepsactiviste maisha ‘linkedin’ neus - hoe kan men nou respect opbrengen voor de niet-onafhankelijke rechterlijke macht in Suriname?

Alleen opportunistische misbaksels die de ‘verkrachting’ van de trias politica proberen goed te praten doen dat - zoals jij en de (k)neus!

3,340

Wie wil er nu 24 per dag sjouwen achter de gerimpelde vellen van dat addergebroed dat luistert naar de naam j.bakra.

Deze man is werkelijk gek, hij mag je van alles en nog wat beschuldigen en uitmaken, gebeurt dat andersom dan gaat hij janken en brullen.
Lijkt er op dat hij de 2-eiïge broer is van die andere gek met precies dezelfde misselijke karaktertrekken.

Eens een hater van hindustanen altijd een hater van hindustanen. Daar hebben nog meer posters last van!

To-Shio-Hing

3,341 (edited by zonnigsuri 2017-12-19 19:02:37)

Zoals eerder geschreven,

"... Waterkanters,

Plagiaatplegings aan de kant. Witte voetjes halen is tevergeefs.

Het kan zijn dat er nog een strafeis gaat volgen. Immers er zijn zo veel verdachten bij de Decembermoorden betrokken...."

Waarvan acte.

't Wijst zich vanzelf.

3,342

j.bakra wrote:

Hier https://www.waterkant.net/suriname/2017 … -waarheid/  de visie van een oprechte nabestaande.

...maar http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 45#p516445 zs2/etc, jij parasiet die profiteert van Nederlandse sociale voorzieningen - net zoals de leugenachtige beroepsactiviste maisha ‘linkedin’ neus - hoe kan men nou respect opbrengen voor de niet-onafhankelijke rechterlijke macht in Suriname?

Alleen opportunistische misbaksels die de ‘verkrachting’ van de trias politica proberen goed te praten doen dat - zoals jij en de (k)neus!

Geen enkel normaal mens hecht waarde aan de onzin die duidelijk afkomstig is uit paarse kokers. Het zijn ook de laatste stuiptrekkingen van het addergebroed. Het proces gaat voort.

Daar wordt de waarheid vast gesteld en daar kregen weer 3 gestoorde criminelen 20 jaar tegen zich eisen.
En hoger beroep of niet. Als er eenmaal een eerste oordeel van de rechter ligt heeft dit verregaande politiek consequenties voor het primair en secondair stemrecht van betrokkenen. Daarnaast maag toch verwacht worden dat het de zoveelste eye opener zal zijn waar zelf de natte moesjes niet omheen kunnen.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

3,343

Voor de goede orde nogmaals.

Maisha Neus  is geen familie of anderzijds een relatie van de Neus die al jaren lange op WKN actief is. Dat mag ook blijken uit het feit dat ik het lang niet altijd met haar eens ben. Ondanks de vele goede en gemotiveerde uitspraken van haar.

DEEDEEDBEE NÉÉ

3,344

Julie mogen beiden de pot op!

Neus wrote:

Voor de goede orde nogmaals.

Maisha Neus  is geen familie of anderzijds een relatie van de Neus die al jaren lange op WKN actief is. Dat mag ook blijken uit het feit dat ik het lang niet altijd met haar eens ben. Ondanks de vele goede en gemotiveerde uitspraken van haar.

...

Gevoegd bij de welgekende voorkeur doch niet in staat verzachtende dan wel overtuigend vrij pleitende zaken voor de verdachten aan te reiken.

Het recht draait langzaam maar het blijft nog draaien.

En na uitvoering vonnisen: 

Moiwana,

't Wijst zich vanzelf.

3,346

Dus nogmaals: voor het overige geldt http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 63#p516363  Het bewijs dat dat ‘bolwerk’ niet betrouwbaar is moge duidelijk zijn - zij bemoeien zich immers, inhoudelijk, met bestaande, door DNA democratisch aangenomen  wetgeving.

O ja, zouden de huurlingen, die te Moiwana de militairen van het NL vanuit een hinderlaag aanvielen, nou ook nog worden aangeklaagd?!

3,347

@de kakelende jiyani, de nedersuri katrien: zeg, jij leugenachtig wintje, je hebt schijnbaar zelf niet in de gaten dat je steeds weer, dwangmatige,  achter j.bakra aansjouwt   Je opmerking elders slaat dus als die tang op dat varken.

Wel, droevige meid (van hetzelfde lage allooi als je (eveneens??) werkloze vriendin zs2/etc.) je gaat je gang maar hoor; j.bakra, de baas van jouw geest, zal je, als het hem uitkomt, wel van re- en dupliek gaan dienen!

Tot morgen maar weer! smile tongue

Met justitiele zaken te maken.

In Nederland heeft het OM in hoger beroep een politicus die wist te schuiven voor een vrindje veroordeeld voor 2 jaar voorwaardelijke gevangenissctraf.

In Italie zijn twee olieconcerns aangeklaagd wegens corruptie.

In suriname wordt nog altijd gewacht op de resultaten en verworvenheden van onderzoeken naar valse paspoorten.

De inkt mag dan volgens berichten beter zijn dan voorheen daarmee is de angel er nog niet uit.

Waarachtige Kruisvaarders tegen Corruptie?

Is dat een echte sleug'n of toch weer een leug'n?

Treintje komt zo.

't Wijst zich vanzelf.

Kanhai: 100 pagina's tellend pleidooi in zaak-Bouterse
29 Jan, 00:00

Irvin Kanhai, advocaat van de toenmalige militaire leider Desi Bouterse, die nu president is van Suriname, heeft een honderd pagina's tellend pleidooi voorbereid. Hij zal vandaag vier tot vijf uren nodig hebben om zijn betoog te houden. "Ik heb heel veel materiaal en heb veel citaten van getuigen, publicaties en documenten," zegt Kanhai in gesprek met Starnieuws. Vanmorgen begint het pleidooi in de 8 decemberstrafproces.

De raadsman merkt op dat hij de omstandigheden zal bespreken rond december 1982. De rol van de media en Nederland. Hij zal ook vergelijkingen maken over de beslissingen die de Krijgsraad genomen heeft in 2012 en 2016. Kanhai zal ook stilstaan bij de benaming 'decembermoorden'.

"De nabestaanden zullen horen waarmee hun dierbaren bezig waren. De rol die Nederland gespeeld heeft in Suriname komt uitgebreid aan de orde. Ook zal ik aantonen dat Nederland de vuile oorlog in Suriname heeft gefinancierd. Velen hun oren zullen klapperen. Vandaag is het mijn forum. Ik zal ook uitgebreid ingaan op het requisitoir van de auditeur-militair en zaken ontrafelen," zegt Kanhai.

Tegen Bouterse is twintig jaar gevangenisstraf geëist door auditeur-militair Roy Elgin. Kanhai zegt zich goed te hebben voorbereid op deze zaak. In de tussentijd is, sinds het proces gaande is, veel materiaal vrijgekomen. Hij zal zijn tijd nemen om uitgebreid in te gaan op het proces. Vandaag wordt alleen de zaak tegen Bouterse in behandeling genomen.
=====================================================

De voorlaatste fase van het proces is ingegaan.
Mr. Kanhai, heeft hard gewerkt!! Een pleidooi van 100 paginas.

Ben benieuwd smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

100 pagina's volschrijven is voor doorsnee juristen geen punt.

De massameeting in Nederland voor het einde van het jaar zou volgens een andere jurist aanstaande zijn.
Dat is nooit merkbaar geworden.

Nu gaat meneertje de afwezige hoofdverdacht van in de borst " op de vlucht"  doodgeschoten gemartelden voorlezen.

Dat is aan de vermoorden nooit toegestaan.

Ook niet aan de getuige van de beroving van bende van meriba.

En de daders?

Zoals gewoonlijk op het kerkhof. Net als het kapotgeschoten hoofdbureau van politie...
Faut?
No!
Nekserig.

Dus dat!

't Wijst zich vanzelf.