Re: De heiligverklaring van Eberhard van der Laan.

@ondersteuner van onderdrukking,

Naar welke positieve resultaten van uw inspanningen kijkt wie om?

5 ?? antwoorden NUL.

Een bleke troost meisje. Dankt u god op de knietjes voor schock repi.

't WIJST ZICH VANZELF.  Lachen is gezonder. Treintje kwam ook zo......NOT.

WILDERS WEER GELIJK OVER ISLAM IN EUROPA

Mijn felle kritiek op Eberhard van der Laan heeft alles te maken met de halfzachte benadering in Europa van het probleem van deze tijd de radicale islam. In Europa, met Scandinavie, Duitsland, Nederland, Belgie en Frankrijk voorop, schijnt het de normaalste zaak van de wereld te zijn om degene, die ons de ogen over het gevaar van de radicale islam geopend heeft, te verketteren. Alexander Pechtold bijvoorbeeld, staat bij een demonstratie op het Malieveld liever naast een fondsenwerver van Hamas, dan naast een PVV-er. Vooral aan de linkerkant van het politieke centrum, in diverse landen, had men totaal geen moeite islamfundamentalisten vermond als progressieven uit zucht naar electorale voldoening te behagen.

Onderstaande video toont de labbekakkerige houding van de autoriteiten om islamitische gemeenschappen ongezouten de mores van westerse samenleving voor te houden. Op het eind van de video kan een seniore Zweed zijn woede niet meer bedwingen en rijdt met zijn scootmobiel een Somalische bedreiger van een Zweedse filmploeg omver.

https://www.youtube.com/watch?v=JgavAPK2VtU

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

Anjoemara wrote:

Blij toe dat ik niet als vluchteling naar Nederland hoefde te komen.
Dat ik van geboorte af de Nederlandse nationaliteit heb, komend vanuit het Koninkrijk der Nederlanden en mijn Nederlandse Nationaliteit behouden

.

Iedereen die voor 25 november 1975 Suriname heeft verlaten met een geldig Nederlands paspoort (dus bezittende de Nederlandse nationaliteit) is geen vluchteling.
Ook die mensen hebben Suriname, toen een onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden, in dezelfde hoedanigheid  als de hoogmoedige Anjoemara verlaten.

Anjoemara is weer aan het liegen geslagen.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Jiyani wrote:
Anjoemara wrote:

Blij toe dat ik niet als vluchteling naar Nederland hoefde te komen.
Dat ik van geboorte af de Nederlandse nationaliteit heb, komend vanuit het Koninkrijk der Nederlanden en mijn Nederlandse Nationaliteit behouden

.

Iedereen die voor 25 november 1975 Suriname heeft verlaten met een geldig Nederlands paspoort (dus bezittende de Nederlandse nationaliteit) is geen vluchteling.
Ook die mensen hebben Suriname, toen een onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden, in dezelfde hoedanigheid  als de hoogmoedige Anjoemara verlaten.

Anjoemara is weer aan het liegen geslagen.

Aai Baja daar komt die domme majja weer ongevraagd domheid etaleren. Ha,ha,ha,ha,ha en straks als ze op haar donder krijgt gaat ze weer jammeren.

Elke slimme lezer heeft door dat ik met vluchteling Afshin Eliam bedoelde.

Tja, dacht je weer een stok gevonden te hebben???

Dus hoe zo liegen???

Of is dat woordje zo ingebakken in je brein dat je leugens en waarheden niet meer van elkaar kunt scheiden???

“A people that elect corrupt politicians, imposters, thieves and traitors are not victims... but accomplices”
"George Orwell"

Zeer gewaardeerd door zijn hele staf
En de gemeenteraad

Meneer van der Laan

Rest in Peace

31 (edited by Anjoemara 2017-10-12 08:41:38)

Interessante conclusie van The Saker, mijn favoriete geopolitieke analist, over politieke vluchtelingen en asielzoekers die bijvoorbeeld na de val van de Sovjet unie door verraad van eigen mensen als Gorbatshov, Jeltsin etc. naar het Westen vluchtten:

I am sorry if I have to burst somebody’s naïve illusions, as somebody who has worked for several years as a interpreter-translator interviewing applicants for the status of political refugee I can attest that the vast majority of political refugees are nothing of the sort: they mostly are economic refugees and a few are social refugees, meaning that some personal circumstances made them decide that emigrating is better than staying. I have interviewed hundred of refugees from the Soviet Union and all their stories of political repression were laughable, especially to a person like me who knew how (the very real) political repression in the Soviet Union actually worked. To those who would claim that, well, Communism inevitably results in economic crises I would just refer to the discussion above about what, if anything, we can conclude from the few examples of Marxist societies in history.

[Sidebar: Unlike 99.99% of the folks reading these words, I actually spent many years of my life as an well-known anti-Soviet activist. I traveled to various ports where Soviet ships were anchored to distribute anti-Soviet literature, I made list of buildings where Soviet diplomats used to live to deliver anti-Soviet documents into their mailboxes, I helped send money to the families of Orthodox Christians jailed in Soviet prisons and labor camps, I arranged illegal contacts with Soviet citizens traveling abroad (truckers, artists, naval engineers, clergy, circuses – you name it). And there are things which I did which I still cannot publicly discuss. And while I never took part in any violent action, but I sure did everything I could in the domain of ideological warfare to bring down Communism in Russia. As a result, the (now-defunct) KGB had me listed as a dangerous provocateur and posted my photo in the offices of specific Soviet offices abroad (like the Sovhispan in Spain) to warn them about me. And let me tell you the truth – most of those Soviet citizens who disliked the Soviet system never even tried to emigrate. The issue here is not hostage families or the “almighty KGB’ but the fact that you love your country even when you hate the regime in power. Worse, most of those who did defect (and I personally helped quite a few of them) were mostly miserable once they came to the West, their illusions shattered in less than a year, and all they were left with was a ever-present nostalgia. For that reason, I personally always advised them not to emigrate. If they insisted, some did, I would help. But I always advised against it. Now, many years later, I still think that I did the right thing].

Iran, by the way, is not unique in the Muslim world. For example, the writings of Sayyid Qutb 1906-1966 contain plenty of ideas which one could describe as Marxist. I would even argue that Islam, Christianity and Confucianism all include strong elements of both universalism and collectivism which are typically associated with Marxist idea, especially in contrast to the kind of bloated hyper-individualism underlying the Capitalist worldview (which I personally call “the worldview of me, myself and I”). Sure, the modern doxa wants to label all forms of Islam as retrograde, medieval and otherwise reactionary, but in truth it would be far more fair to describe Islam as revolutionary, social and progressive. But let’s not confuse the nonsense spewed by the Zionist propaganda machine at those poor folks still paying attention to it with reality, shall we? Surely we can agree that the worst possible way to try to learn anything about Islam would be to pay attention to the US Ziomedia!

Aldus The Saker

En daar doel ik dus op; heel wat asielzoekers overdrijven en praten uiteraard de autoriteiten hier naar de mond dat ze onderdrukt werden of dat ze geen vrijheid kenden, dat ze gediscrimineerd werden vanwege hun seksuele voorkeuren etc. om maar asiel te kunnen verkrijgen.

Terwijl de meerderheid, opportunisten, economische vluchtelingen dan wel collaborateurs waren die hun eigen land en volk destijds hebben verraden.

Uiteraard worden ze dan hier weer gebruikt door politici voor hun eigen opportunistische doeleinden.

Overigens hebben vele Surinaamse asielzoekers die na 1975 naar Nederland kwamen eveneens argumenten gebruikt dat zij gevaar liepen onder Bouterse en hebben zij ook vele zaken "aangedikt" en overdreven.

Wie kent de politieke afgang niet van Philomena Bijlhout die slecht 1 dag staatssecretaris hier was en moest aftreden vanwege haar duister verleden???

Wie weet is onze vriend Las Dede zo eentje.

“A people that elect corrupt politicians, imposters, thieves and traitors are not victims... but accomplices”
"George Orwell"

ZonnigeStaat wrote:

Zeer gewaardeerd door zijn hele staf
En de gemeenteraad

Meneer van der Laan

Rest in Peace

Et Tu “Requiescat in pace” smile

"George Orwell"

Alsook door een overweldigende hoeveelheid amsterdamse burgers.

Meneer van der Laan, respect!

Rest in peace

34 (edited by Lasede_Bouta 2017-10-12 13:07:39)

@chocoprins

'Afshin Eliam'

Wat ben je dom en laat jij je in jouw kaarten kijken: Je hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt! Het bovenstaande is geen schrijffout. De professor van Iraanse afkomst heet Afshin Ellian. Oh, nu zal je beweren, dat je aan dyslexie lijdt. Neen hoor, je bent alleen een hele domme sukkel. wink

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

Lasede_Bouta wrote:

@chocoprins

'Afshin Eliam'

Wat ben je dom en laat jij je in jouw kaarten kijken: Je hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt! Het bovenstaande is geen schrijffout. De professor van Iraanse afkomst heet Afshin Ellian. Oh, nu zal je beweren, dat je aan dyslexie lijdt. Neen hoor, je bent alleen een hele domme sukkel. wink

Ach man, als je naar je toetsenbord kijkt in plaats van dat je naar mij gluurt zie je de N naast de M en verder zal het mij een worst wezen hoe zijn naam gespeld wordt. Niet belangrijk genoeg; hij is van hetzelfde laken een pak als alle opportunisten waar jij een aftreksel van bent.

Net als Jiyani gaan jullie ten langen leste over op accent leggen op puntjes en komma's om jullie leugens en verdraaiingen te maskeren.

Dag Hollands spoor asiel zoeker.

"George Orwell"

Tot morgen is iop verschillende plekken in Amsterdam en ook online zo gewenst de mogelijkheid om het condoleance register te tekenen.

Meneer van der Laan

Rest in peace

Anjoemara,

Met jou weet men het nooit. Al vaker heb ik gelezen hoe jij scheldt op Surinamers die in jou ogen niet deugen, alsof jij wel deugt. Dus met je verhaal dat je niet als vluchteling naar Nederland bent gekomen, kan net zo goed van toepassing zijn op Surinamers die massaal naar Nederland zijn gekomen. Helemaal op Surinamers die nog de kans hadden om na 25 november 1975 en 5 jaar daarna naar Nederland mochten komen met behoud van bepaalde rechten.

Ik ben je gewoon voor geweest want zoals ik al eerder heb geschreven met jou weet men het nooit, dus ik zal je in de gaten houden.

En wat een hoogmoed om te zeggen dat je geen vluchteling bent. M.a.w. je kijkt neer op mensen die om wat voor reden dan ook hun land hebben moeten ontvluchten.
Noem je de moslims, waartussen ook criminelen zitten ook vluchtelingen, of krijgen alleen moslims die zich hebben bekeerd tot een ander geloof die benaming.

Je komt toch op voor de Rohingya's? Welke status krijgen ze van jou? Ben naar benieuwd naar.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Jiyani wrote:

Anjoemara,

Met jou weet men het nooit. Al vaker heb ik gelezen hoe jij scheldt op Surinamers die in jou ogen niet deugen, alsof jij wel deugt. Dus met je verhaal dat je niet als vluchteling naar Nederland bent gekomen, kan net zo goed van toepassing zijn op Surinamers die massaal naar Nederland zijn gekomen. Helemaal op Surinamers die nog de kans hadden om na 25 november 1975 en 5 jaar daarna naar Nederland mochten komen met behoud van bepaalde rechten.

Ik ben je gewoon voor geweest want zoals ik al eerder heb geschreven met jou weet men het nooit, dus ik zal je in de gaten houden.

En wat een hoogmoed om te zeggen dat je geen vluchteling bent. M.a.w. je kijkt neer op mensen die om wat voor reden dan ook hun land hebben moeten ontvluchten.
Noem je de moslims, waartussen ook criminelen zitten ook vluchtelingen, of krijgen alleen moslims die zich hebben bekeerd tot een ander geloof die benaming.

Je komt toch op voor de Rohingya's? Welke status krijgen ze van jou? Ben naar benieuwd naar.

Lees al mijn bijdragen een keertje goed, objectief, onbevangen en zonder vooroordeel dan krijg je alle antwoorden.

"George Orwell"

Vragen kriigen en NUL antwoorden geven, daar hoefde je bij meneer van der Laan niet mee aan te komen. Glibberigheid was hem vreemd.

Respect!

https://nos.nl/artikel/2197721-amsterda … -laan.html
Respect!

Meneer van der Laan

Rust in vrede.

40 (edited by j.bakra 2017-10-13 11:11:22)

Anjoemara wrote:
Lasede_Bouta wrote:

@chocoprins

'Afshin Eliam'

Ach man, als je naar je toetsenbord kijkt in plaats van dat je naar mij gluurt zie je de N naast de M en verder zal het mij een worst wezen hoe zijn naam gespeld wordt. Niet belangrijk genoeg; hij is van hetzelfde laken een pak als alle opportunisten waar jij een aftreksel van bent.

Net als Jiyani gaan jullie ten langen leste over op accent leggen op puntjes en komma's om jullie leugens en verdraaiingen te maskeren.

Dag Hollands spoor asiel zoeker.

hihihi..., en het hermafrodiete zwarte kaaskopje, dokteranus lasede_shemale, is een megalomane, mierenneukende schlemiel. tongue

By the way, die pvv adept met shein vele nicks - die de shit van de christenzionist Ellian als opstapje gebruikt om zijn eigen moslimhaat te prediken - was te laf om Van der Laan bij leven en welzijn van repliek te dienen. 

‘Het’ is en blijft een zielig figuur!

Meneer van der laan.

Nog niets eens onder de grond en zie hoe uw naam wordt misbruikt en vervuild met schocko reepies.

Meneer van der Laan
Respect

Rust in Vrede

quote lasede_etc -  Een burgemeester, die door zijn slappe optreden het probleem van de radicale islam alleen maar verergerd heeft, verdient hoon. - unquote

...en hoon  verdient die schijnheilige zs#1+2 ook!

Zoals u al heeft begrepen, bezoedelt schockreepy.

Daarom Meneer van der laan.

Nog niets eens onder de grond en zie hoe uw naam wordt misbruikt en vervuild met schocko reepies.

Meneer van der Laan
Respect

Rust in Vrede

44 (edited by ZonnigeStaat 2017-10-13 13:42:13)

'Dit was de allerliefste burgemeester die we hebben gehad'
Vandaag, 14:20
Binnenland/NOS

Desi draagt trots foto's van een ontmoeting met Van der Laan Sandra Dijkman Dulkes

Ze is niet de enige die een traantje wegpinkt bij het verlaten van het Concertgebouw. Haar man slaat zijn arm om haar heen om haar te troosten. Ze hebben zojuist afscheid genomen van hun geliefde burgemeester Eberhard van der Laan, die vorige week op 62-jarige leeftijd overleed.

Ook Roos is emotioneel als ze naar buitenkomt, maar is blij dat ze gekomen is. "Ik twijfelde, maar toen dacht ik: 'nee dat kan gewoon niet, ik moet gewoon gaan'. Het gaf een goed gevoel om hier te zijn."

Een mensenmens, zo herinnert ze zich Van der Laan. "Hij groette je gewoon als je hem tegenkwam op straat." Ze sprak hem één keer kort in een café. "Het was een gekke man, gevat en een beetje cynisch, maar daar houd ik van."

"Ik houd van hem, hij was onze burgemeester."

Eberhard, bedankt. Ik zal goed voor onze stad zorgen.
    Uit het condoleanceregister

De wandeling door het Concertgebouw is indrukwekkend. Bij binnenkomst is er voor iedereen koffie of thee; kinderen krijgen een knuffel mee. Er wordt goed voor de Amsterdammers gezorgd, precies zoals Van der Laan gewild zou hebben.

Vol bewondering wordt er gekeken naar de tientallen foto's aan de muur, op de route naar de kist. Van der Laan op de Gay Pride, met de koning, met zijn voorganger Job Cohen, Johan Cruijff en Sjaak Swart. Maar ook op straat, in gesprek met de 'gewone' burger. "Hij was een geweldige strijder", zegt iemand.

Er liggen zo'n vijftien registers waarin een berichtje kan worden geschreven. Er is muziek. Van André Hazes bijvoorbeeld, die andere geliefde Amsterdammer die er niet meer is.

Aan het einde van de wandeling houden twee veteranen de wacht bij de kist, die wordt omringd door bloemen en tekeningen. "Ik ben blij dat ik dit heb gedaan", zegt één van hen als zijn dienst erop zit. "Het was heel mooi. De hele rij die langskomt heeft een brok in de keel."

"Dit is wat Van der Laan verdiende", zegt de aangeslagen Co, een ras-Amsterdammer uit de Jordaan. "Hoe hij erbij ligt en de hele entourage... Dit zegt wat over deze man en zijn staat van dienst."
Het wordt nog een hele klus om deze burgemeester te vervangen, denkt hij. "Zo iemand als Van der Laan krijgen we nooit meer, maar we moeten wel achter de nieuwe burgemeester gaan staan."

Hoeveel woorden zijn er nodig. Hoeveel woorden zijn gepast. Om waardering uit te spreken. Over wie je voor ons was.

Henk staat nog te wachten in de lange rij, die al de hele ochtend aanhoudt. Hij heeft een hart van bloemen gemaakt voor de overleden burgemeester. "Deze man had van mij 100 mogen worden, net als mijn vader", zegt hij duidelijk aangeslagen. "Hij was een topper. Een diamant die uit een ring is gevallen. Meer kan ik er niet over zeggen."

Desi is het daar helemaal mee eens. Trots draagt hij foto's bij zich van een ontmoeting met Van der Laan, vorig jaar juni. "Ik woon al 40 jaar in Amsterdam en heb al zo'n acht burgemeesters versleten, maar dit was echt de allerliefste."

Het Concertgebouw is nog tot 20.00 uur geopend voor iedereen die Van der Laan een laatste eer wil bewijzen. Morgen wordt hij in besloten kring begraven.

Zoveel dank, grote man. Vaarwel, we houden Amsterdam lief.

...."

Inclusief de foto's van onder andere Desi
https://nos.nl/artikel/2197797-dit-was- … gehad.html

re#44: ...waarmee je weer eens duidelijk maakt, zs1+2, dat “ethiek en waarachtigheid”, waar jij je grote mond zo van vol hebt, bij jou van nul en generlei waarde is.  Jij liegt en bedriegt dat het gedrukt staat.

By the way, ik zie dat jij een ‘lijntje’ hebt met het hiernamaals, zodat je kunt ouwehoeren met een overledene.  Je hebt zeker weer eens een lijntje gesnoven, nadat jij je had vol laten lopen met goedkope drank, jij huppelkutje.

Dat zal het wel zijn. smile tongue

Meneer van der Laan.

U ziet respect is niet van schockolala.

Moge u rusten in vrede.

Overigens is de copy/paste tekst bij de foto van ene Desi, zie  http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 29#p515429 nogal merkwaardig.

Desi draagt trots foto's van een ontmoeting met Van der Laan [...]  Ze is niet de enige die een traantje wegpinkt bij het verlaten van het Concertgebouw. Haar man slaat zijn arm om haar heen om haar te troosten.

... en Eberhard draait zich in zijn graf om bij het ‘lezen’ van de hypocriete zooi  die de zs1+2 uitbraakt.

48 (edited by ZonnigeStaat 2017-10-13 19:31:23)

Niet van schockolala
==============================================

Respect meneer van der Laan.

...wel zs1+2, jij mag hier het laatste woord hebben - rust maar, in heilige onwetendheid. tongue

Niet van schockolala
==============================================

Respect meneer van der Laan.

Ook morgen bij uw laatste tocht zullen we aan u denken.

Moge u rusten in vrede.

https://nos.nl/artikel/2197857-video-zo … ester.html