Re: Particuliere dienstverlening in Suriname, "forget it"!

Paraman wrote:

Als Nederlandse staatsburger kan dat ook niet. Het is zonne klaar dat haar opdrachten uit Den Haag komen. Op die manier bereikt een deel van toentertijd gestolen rijkdomnmen Suriname toch!

Henry Siegfried wrote:

Activiste Neus ‘adopteert’ kindertehuizen in Suriname
21 september 2017

PARAMARIBO, 21 sep – Drie kindertehuizen mogen rekenen op de steun van Maisha Neus. De activiste heeft zich voorgenomen goed te maken wat de overheid nalaat. De drie tehuizen hebben geen subsidie ontvangen van het ministerie van Sociale Zaken & Volkshuisvesting. Die subsidie is veelal de levenslijn van menig sociaal onderkomen in Suriname. Neus weigert aan te kloppen bij de regering.

Dat mag dan wel verwacht worden van een activiste die zich het lot aantrekt van de noodlijdende delen van de samenleving. Maar eerder heeft zij een petitie ingediend bij Sociale Zaken & Volkshuisvesting om te vragen dat de subsidie alsnog vrijkomt. Het ministerie heeft nooit gereageerd. “Het is kwalijk dat de subsidie uitblijft. Het gaat om een kwestbare groep”, zegt Neus tegenover de Times of Suriname.

De tehuizen zitten intussen dringend verlegen om middelen. Voeding en onderdak is nog het enige dat de kinderen gegarandeerd kan worden. Maisha Neus heeft de tehuizen steun toegezegd waar mogelijk. De laatste weken heeft zij duizenden schoolschriften verdeeld. Behalve de kinderen van de tehuizen, is ook de jeugd bedacht van de Inheemse gemeenschappen Witsanti en Bernharddorp.

==========================================================

Prima werk!!

Respect.

als je een nummer van een bankrekening heb kun je misschien veel financiële steun krijgen van burgers die begrijpen dat je deze kinderen niet in de "kou"kan laten staan.

Ik heb er erg om je bijdragen  gelachen. smile smile  smile

die link had ik nog niet gelegd.

Jij en velen die het over gestolen rijkdom hebben  profiteren  toch al jaren  van de gestolen rijkdom..

Hoe lang heb je achter de gestolen rijkdom aangezeten toen je in naam van Hare Majesteit en op kosten van de Nederlandse staat je buikje rond at?

Of hebben ze je suppletie gestopt en je familie (kinderen en kleinkinderen) het land uit gemikt??

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire