5,326 (edited by Paraman 2017-08-23 15:47:44)

Re: *Sranan*Topic*3*

Vraagje hoor:
Ben jij nou echt verplicht om geheel tegen je zin in, in dit ontwikkelingsland te blijven wonen Cinny?
In jou situatie had ik echt allang de koffers gepakt. Geloof overigens niet dat het elders op deez aarkloot rozegeur en manenschijn is.
Bij zware regens loop ik ook onder. Nadat het water is weggetrokken is het opruimen geblazen en wachten op de volgende stortbui. Tot op dit moment pieker ik er niet over om te verkassen.
In Columbia en Siera Leone zijn complete dorpen met mensen, have en goed naar zee gedreven. Het kan dus vele malen erger.
In Suriname is het geen vetpot, echter voel ik mij hier nog heel lekker in mijn vel.
"Lach naar de wereld en de wereld zal je weer toelachen"!

5,327

Tis dat ik mijn dieren niet in de steek kan laten maar ik wil terug naar Den Haag
Ik heb mijn leven vergooid met de stap naar Su blijkt, ik kan mijn leven nog redden ....
Ik ben iig een flinke ervaring rijker met 6 jaar in Su wonen waarvan ik 5 jaar het land geen eens uit ben geweest, afgelopen juni was ik wel 10 dagen ff in Ned.. en dat was het...
Het LAND SURINAME is idd hemels, maar het land wordt niet goed geregeerd, waarbij het leven tot een kleine hel is verworden HOE ik het ervaar.... ik heb er koppijn van echt...

geen feestelijke dag wat het absoluut had moeten zijn....

In het vervolg als iemand mij vraagt ''hoe lang woon je nu in Su''
wordt mijn antwoord standaard ''OH TE LANG veel te lang''

sad

5,328

Paraman wrote:

Vraagje hoor:
Ben jij nou echt verplicht om geheel tegen je zin in, in dit ontwikkelingsland te blijven wonen Cinny?
In jou situatie had ik echt allang de koffers gepakt. Geloof overigens niet dat het elders op deez aarkloot rozegeur en manenschijn is.
Bij zware regens loop ik ook onder. Nadat het water is weggetrokken is het opruimen geblazen en wachten op de volgende stortbui. Tot op dit moment pieker ik er niet over om te verkassen.
In Columbia en Siera Leone zijn complete dorpen met mensen, have en goed naar zee gedreven. Het kan dus vele malen erger.
In Suriname is het geen vetpot, echter voel ik mij hier nog heel lekker in mijn vel.
"Lach naar de wereld en de wereld zal je weer toelachen"!

Ja Para ik ben echt verdrietig kan me n ischelen of mensen me nu belachelijk willen maken je weet hoe ik ben , we zijn maar mensen ja toch...ik vind het zo een drama , ik kan m'n dieren niet in de steek laten en zit ik nog 10/15 jaar vast in deze ellende..okay kisi mooi noh eigen schuld mi sabi.. was mijn keuze ik weet... maar wie had verwacht dat het zo'n ellende zou worden hier, IK NIET dan was ik wel in mijn nette mariahoeve in mijn eengezinswoning met voor en achtertuinen gebleven..  nee ik voel me ni meer thuis zo...Para echt niet hoor... ik had echt geen hoge verwachtingen para ...echt niet, je weet als je van Ned naar Su komt lever je veel in aan techniek en materialsme, ik vind dat totaal niet boeiend... maar ik kan niet eens meer behoorlijk eten drinken leven niks... meer... en vandaag woon ik hie rofficieel prcs 6 jaar en ben emotioneel... he thad een feestelijke dag moetne zijn nu ben ik in een grsf dtemming fa a kan...mocht niet gebeuren eigenlijk... toch bedankt voor je berichtje...... je bedoelt het lief ik zie het.... maar voel me zo intens klote echt.... en het is opgestapelde shit van binne wat vandaag eruit komt... in Den Haag ha dik wel een leuk leven hoor...echt... vanaf overlijden ouders 2004 heb ik ook hard geknokt om goed te blijven .... met suc6... ik dacht da tik verder in Su kon wonen maar de omstandigheden worden zo onleefbaar voor me.... heel mijn gesteldheid is verzwakt letterkijk en figuurlijk.. ik ga later lekker ''n biertje drinken en ff uitwaaien op de echte waterkant.... ...

Hi Cinny,

Hoe kan ik je opbeuren?
Ik ben nu langer dan twee jaar hier.
Inderdaad zijn er dingen hier waar ik me nog steeds over verbaas.
Ik kan maar niet begrijpen dat men aan de ene kant super broeja is en alles fout doet wat fout gedaan kan worden.....MAAARRRRR.. wanneer ze het je moeilijk kunnen maken gaat alles opeens secuur volgens de regels.
Als je je auto wilt overschrijven ben je een halve dag kwijt aan een hele hoop onnodige shit, plakzegel hier, maar leges weer heel ergens anders, uitreksel moet precies niet ouder zijn dan een maand, foto is niet goed, als het kleur is moet het zwart-wit zijn, als het zwart-wit is moet het kleur zijn, verklaring hier, papieren daar, wachten, enz. Jaja, als ze je kunnen pesten, dan moet alles opeens precies volgens de regels. In alle andere gevallen wordt alles verkeerd gedaan en raakt alles kwijt.

Jammer dat deze mensen niet snappen dat je daarmee je eigen land naar de klote helpt.
Ik bedoel maar, ik zet een bedrijf op dat SU ten goede komt. Absoluut. Maar het pesten begint al bij de kamer van koophandel waar ze niet eens in staat zijn een papiertje goed te printen of te kopieren. Na lang wachten en me verbazen om hun onkunde vinden ze toch iets onbenulligs om me terug te sturen...
Weer een paar productieve uren die Su ten goede zouden zijn gekomen verloren...

Intussen heb ik begrepen dat niemand in Su geïnteresseerd is in goede ideeën of werkwijzen om SU vooruit te helpen. Het enige wat geld is vriendjes onderling helpen, of het daarbij nu goed gaat of niet, niemand wordt sowieso niet ter verantwoording geroepen.

Ok, maar is NL dan zo zaligmakend?
Idd, daar wordt je beoordeeld op je kunnen, als je beter bent dan de wit mang, dan krijg jij die job of opdracht, no doubt, want die bakra wil dat het werk goed gedaan wordt, want hij heeft verantwoording af te leggen, geen tijd voor vriendjespolitiek, money counts.
Behalve bij de overheid dan, daar is het ook een puinzooi.
Kijk maar naar die cassave fabriek, waar Kamla Madho en Lakin probleemloos geld konden weggooien en in hun eigen zak stoppen om vervolgens probleemloos weg te rennen. Directeur van de waterleiding is gewoon een domme soldaat omdat hij een vriendje van Bouta is. Voorbeelden genoeg, ga maar door.

Maar Holland heeft andere shit...
Weinig mensen weten het, maar de generatie die geboren is na 1960 heeft een enorm probleem.
Wij zullen nooit een passend pensioen krijgen.
AOW is tegen die tijd geminimaliseerd of afgeschaft.
Grote kans dat de huishoudens met een 50% aflossingsvrije hypotheek na het verstrijken van hun hypotheekperiode wreed in de problemen komen; ze zijn te oud om te werken, hun pensioen is niet voldoende, maar ze hebben nog een schuld bij de band die ze noooooit kunnen afbetalen. Met een beetje pech is hun huis in de tijd tussen nu en hun pensioen in plaats van in waarde gestegen juist in waarde gedaald. Ja nu gaat het even goed, maar over vijf of tien jaar misschien niet meer...
What about die blauwe envelopjes aanslag rioolheffing, gemeente belasting, gewone belasting, vuilheffing, waterschapsbelasting, 3 km te hard gereden, iets te lang geparkeerd, rekening iets te laat betaald, 25 Euro aanmanings kosten, en meer van die shit.

Ik denk dat on the long run SU dan toch beter is. Euro gaat schijten, vroeg of laat. Er komen onlusten, economisch stort de Euro eens in elkaar, in het ergste geval zelfs oorlog.

Wat moeten we dan doen?

Ik heb het idee om wat voor Su te willen doen inmiddels uit mijn hoofd gehaald, want SU en de Surinamers willen helemaal niet vooruit komen. Ze zitte nook niet te wachten op kennis en kunde, en al helemaal niet uit Holland.
Ik wordt door mijn eigen kondremangs tegengewerkt.
Met die mind set kun je wel verder komen. Ik vertik het om ook met die vriendjespolitiek mee te doen, maar als ik binnen de regels geld kan maken op mijn landgenoten dan doe ik dat zonder gewetens bezwaar.

Ik heb arbeiders in dienst gehad. Die tijd kregen ze 100 SRD per dag. daarvan gaat gelijk 10 en 5 SRD weg voor hun soft en een broodje. Dan hebben ze kinderen thuis. Dus 15% van hun inkomen gaat weg naar een broodje en een soft, soms kopen ze daarna een biertje. En een pak sigaretten.
Dat is dan 25% van hun inkomen, of meer.
Ik heb daar moeite mee maar heb het van me af gezet.
Wie is nu fout? Vrouwlief die te lui is om een lunchpakket voor meneer klaar te maken? Of is het de mentaliteit van meneertje zelf? Voor minder dan 10 SRD koop je een heel volkoren of tarwebrood voor het hele gezin. En flesje kraanwater of stroop kost bijna niets. Je gaat toch niet elke dag een soft drinken? Je hebt dab Ka in je hoofd!
Ik maak me niet meer druk om deze mensen.

Ik heb ook gezien hoe het anders kan.
Mannen die in de pauze uit een icecreambakje zelf klaargemaakt eten meenemen.
Ik ken vrouwen die om 5 uur op staan om voor het hele gezin te koken, om daarna zelf te gaan werken.
Je mag het niet zeggen, maar wie hier woont weet precies om welke mensen het hier gaat. Ja helaas, het is ras en cultuur gebonden, ik heb dat niet bepaald, het is helaas gewoon zo.

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

5,330 (edited by Paraman 2017-08-24 11:44:01)

In de maand juni pendelde ik tussen Hilversum, Amsterdam, Purmerend, Almere, Meppel en Utrecht, haha. Ik kies er toch voor om in dit mooie land (Suriname) te vertoeven. Het ligt er helemaal aan wat je er zoekt.

*Cinny* wrote:

Tis dat ik mijn dieren niet in de steek kan laten maar ik wil terug naar Den Haag
Ik heb mijn leven vergooid met de stap naar Su blijkt, ik kan mijn leven nog redden ....
Ik ben iig een flinke ervaring rijker met 6 jaar in Su wonen waarvan ik 5 jaar het land geen eens uit ben geweest, afgelopen juni was ik wel 10 dagen ff in Ned.. en dat was het...
Het LAND SURINAME is idd hemels, maar het land wordt niet goed geregeerd, waarbij het leven tot een kleine hel is verworden HOE ik het ervaar.... ik heb er koppijn van echt...

geen feestelijke dag wat het absoluut had moeten zijn....

In het vervolg als iemand mij vraagt ''hoe lang woon je nu in Su''
wordt mijn antwoord standaard ''OH TE LANG veel te lang''

sad

5,331

Hoi Cinny, jij toffe meid, het spijt mij oprecht te moeten lezen dat jij je financiële zorgen nog niet te boven bent gekomen.  Ik begrijp dat mijn suggestie om je, als freelancer, aan te melden bij De West  op niets is uitgedraaid. Jammer.

Hier in Nederland neemt het aantal mensen dat door armoede wordt getroffen ook hand over hand toe.  Niet dat zij hongerlijden maar het aantal onbetaalde rekeningen stijgt schrikbarend - met alle gevolgen van dien; tot huisuitzetting aan toe.

Tan bun mi gudu!

off topic

ik heb arbeiders in dienst gehad..., beweerde de blakabakra ‘ondernemer’ dyukaboi, die tevens ooit beweerde pas naar Suriname terug te keren als  dhr. D.D. Bouterse in de gevangenis zou zitten - dan wel woorden van gelijke strekking.

Maar ja, van een pathologische leugenaar zijn dat soort fabeltjes en baarlijke nonsens te verwachten.

O ja, die ’ras en cultuur gebonden’ lawman uit ajumakondre / Bennebroek gaf destijds ook een prognose over het te verwachten koersverloop van edelmetaal (goud) en opnieuw een financiële crisis in, als ik me niet vergis, 2015; en zijn beide voorspellingen kwamen niet uit.  smile tongue

Je smeekt om aandacht van me nôh?
Dan moet je met iets nieuws komen.

Imagine if you will…
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

5,333

D.J. Oeka wrote:

Je smeekt om aandacht van me nôh?
Dan moet je met iets nieuws komen.

Nee hoor stumper, ik vraag niet om jouw aandacht, ik leg jouw zoveelste leugen en domme praatjes bloot! lol tongue

Ja nôh?

Door mijn postings voor de zoveelste keer te verwarren met die van anderen, of door hele oude uitspraken een beetje voor de honderdste keer verdraaid aan te halen, no?
Succes verder, zieke gek!

lol

Imagine if you will…

5,335

Ja J.Bakra en Para ik hou van Suriname als LAND super veel en nog steeds verliefd op, en nee ook al zeg ik met mijn grote mond ''ik moet terug'' ik wil puntje bij paaltje helemaal niet terug [eigenlijk] tis ff gewoon super jammer van de situatie, but I will survive... cause I'am a surviver.. duurt alleen een beetje hopeloos lang nu , normaal heb ik zaken binnen 12 weken onder controle en tja dit duurt al bijna 2 jaar man.... wow... j.Bakra ik vind geen tijd om rustig een stuk te schrijven, er zijn teveel afleidingsfactoren nóg en je moet op tijd je stuk inleveren wat bij mij niet schijnt te lukken..nóg.....

Any wayz Tropisch  Su bevindt zich momenteel in mijn favoriete SEIZOEN
BIGI  DRE TEN JA MÁÁÁÁÁÁÁÁNG PARTIJ  switi ook
als je de rommel ff vergeet wat ik ook maar zovaak mogelijk probeer te doen...

Ben tegenwoordig voorzien van een brushcutter wat het erfonderhoud goed doet.. Enne ga dit seizoen zoveel klussen op het erf, de honden hebben allemaal per kavel met max 5 honden erop een gezamelijk hok, en van de 20 krijgen 15 hun eigen hok dit seizoen...overige 5 bivakkeren op het terras wink

Nou mag niet jokken het fantastische weer werkt zeer gunstig op mijn humeur. smile

Dit was Cinny uit Latour 2 Paramaribo Suriname  32° cool

5,336

Kijk eens aan, het kan dus wel he?

Ik probeerde gisteren via de Indira Ghandi weg mijn perceel nabij km 36 te bereiken. Door de veelheid aan auto's, het was meer stoppen dan rijden keerde ik ter hoogte van de Welgedacht "A" weg via Magenta terug naar Paramaribo. Ik heb mij werkelijk afgevraagd waar al die mensen naar toe koersten. Politiek gaat het idd met horten en stoten, ik troost mij erin dat wij hier kennelijk nooit een eenheid zullen smeden. De verschillende volksstammen horen blijkbaar niet bijelkaar. De overstromingen etcetera wereldwijd brengen mij echter aan het verstand dat Suriname toch het beste land is om er te vertoeven. Dus Cinny, "Taai hori", Keulen en Aken zijn ook niet binnen een wip en een zucht gebouwd!

5,337

Mmm maar kijk wat is gebeurd heh, kijk hoeveel pres van de Surinamers houdt, eiland onder water en hij slaapt als verwelkte roos lekker door, nee a no mooi yere... Het is idd extreem wat er wereldwijd idd gebeurd op onze planeet.....'einde der tijd nadert'  Ik kan me er niet mee troosten dat we geen eenheid gaan kunnen vormen... het geeft juist een uitzichtlozere toekomst..

nog ff en  benzine is 10 srd per liter ...

Je hebt Cynthia Gangadajal uitgenodigd voor Messenger.
Het versturen van chatberichten gaat sneller en is leuker via Messenger. Ontvang een link op je telefoon om de app te installeren.
Link sturen
Hallo cinny heeft Bouta jou nog niet het land uitgezet???
Wat voor weet rook je, jij kinkt gek uit jouw ogen!
ZO 20:06
Cynthia Gangadajal heeft je verzoek geaccepteerd.

Ik kijk gek uit mijn ogen , wel das niet door da tik iets rook... zal wel door het harde werken komen waa rkijk ik vreemd dan
en waarom zou bouta mij het land uitzetten ?
DI 18:01
Het bewijs is dus geleverd, dat mens is 1x24u tegen betaling bezig op fb

Het versturen van chatberichten gaat sneller en is leuker via Messenger. Ontvang een link op je telefoon om de app te installeren.
Link sturen

wie ???
gek hoor je kan mij nooit onde rinvloed mee gemaakt hebben he tzal wel vermoeidheid zijn geweest ,

Ik bedoel ik rook een joint voor het slapen gaan prive thuis en duik metene mn bed daarna in geen kip om mn vriend na die dat dus meemaakt daarbij toont he t bij mij NOOIT in mijn ogen oid, dus sorry weet niet wat jij aan mijn ogen hebt gezien is he top een bepaalde foto tag me maa rff dan check ik het
Mens ik heb een foto van jouw van fb gehaald, daarop is duidelijk dat jij meer dan high bent

Het lijkt mij dat jij geblowd heb en een of meer pilletjes heb geslikt. Jij bent goed high en aan het trippen.
Hopelijk blijft het bij thuis blowen en laat jij je niet fotograferen terwijl jr high bent.
DI 21:15

schat je zeurt nu echt aan mijn hoofd laat me toch ik gebruik dat ding medicianaal AJB zeur niet
jij spoort echt nie tda tik high zou zijn op die foto je kwetsr me nu gewoon
hee jij bent echt beledigend bezig nu je spoort echt nie thou je rot vooroordelen bij je zet je  eigen hoofd in je profiel zullen we jou ff keuren  schijtleier

Bemoei je met je eigen gezondheid en beledig mensen niet KWETSEND vooral ,  idioot, je hebt totaal geen mensne kennis da tkan ik jou wel stellen, zijn wij friend sop fb want ik ga je unfriendne je bent walgelijk gewoon
Je  bent gemeen ik heb die foto met jouw cha top mijn wall gezet en mijn vriendne zullen een eerlijke mening geven  basterd
ik blok je op de chat ik wil geen nonsens meer horen
je bent fake, met een nep accunt en een MOL denk ik

Einde chatgesprek

Typ een chatbericht...

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

HaaaHAHAAAAAAAA 

ONDERTUSSEN CInny  HEEY L;EKI WAN MARIANBORGU KIS KISIE!

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

5,340

Hallo Watraseh famiri,

Ik lees ff geen comments boven ben al te verdrietig kan er ff niks bij hebben, ik kom uithuilen bij jullie...ja toch ben ik stonfutu ik kwam ooit januari 2007 toch...is ook alweer 10jaar, toen zat ik ook in een dip van mn even, maar was er geweldig goe duit gekomenn, met enorm veel suc6 ... ik mag nie tjokken jullie velen hebben alles mee gelezen... maa rik lijk wel gedoemd hier tot ongeluk...niks gaat goed.. alles is te moeilijk, ik loop al dik 25 maanden op mijn tenen dag IN dag UIT serieus geen dag overgeslagen, schijn bedriegt...

Ik kan niet terug naar Ned ik kan niet mijn dieren in de steek laten , ja ik ga liever dood ja  idd. Alles is te duur...jullie mogen alles weten echt waar... alles is te duur... zo kwam ik uit met 2300 srd, had het gastenverblijf, reed beetje taxi, verzorgde de dieren, onderhield het erf deed de dagelijkse taken die iedereen heeft, ik was ZO content met mijn leven.. devaluatie inflatie so so onmacht, weg gastenverblijf weg tijd om behoorlijk al je zaken op orde te houden , verwaarlozing sloeg vet toe..en vandaag voel ik hoe zwaar de tol is.. en ad lopende band verzin ik oplossingen die er toe moetne leiden voor eens en altijd mijn probleem op te lossen...

Zoveel verloren hier in Su , zowel materieel als immaterieel... ik kan ni meer, geen dag langer kan ik zo door ik moet vandaag nog weten hoe ik vanaf morgen verder ga overleven.. het is zo'n hel joh ... en niet eens ben ik een veel eisend typ joh... ik ga echt niet reageren op nare comments dan weet je alvast, mijn hoofd barst al zowat uitelkaar.. he tis gewoon ene hel hier...  sad

nb Ik word al sinds okt 2015 gesteund door dat men financieel steunt, de helft van de honden is op afstand geadopteerd, maar het is de bedoeling dat ik het zelfstandig weer kan gaan oppakken en niet dat die vrienden life time gaan steunen , dat was en is nooit de bedoeling geweest en 2 jaar vind ik al veel te LANG...ik kom er maar niet uit...ik moet 180 graden de boel omgooien het gaat geen dag meer langer zo...

sorry dat ik geen good vibe post heb.......... hmm

Cindy aug, kom niet zielig doen.

Stop alvast met het uitgeven van geld aan weet.
Je heb jezelf verlinkt en nu kom je doen alsof het de schuld is van SME.

Trouwens, naar wat ik heb gemerkt door jou te volgens op social Media, ben jij een steen goed verkoper van je zelf, jij moet dat goed gebruiken inplaats van zielig doen nadat jij heb ontkent om later weer op te biechten dan jij een fervente tripper bent.

Tijd om serieus aan je zelf te gaan werken, ik heb jou niet gekwetst, maar een serieuze wenk gegeven, pak het op en doe er wat mee.

5,342 (edited by zonnigsuri 2017-11-12 17:10:08)

Waterkanters,

Gelukkig is er een op weg naar de orde van de heilige boon.
Zonder grote letters dat ook nog. Alle plagiaatplegers op een stokje voorkomt brokken.

Miedja-ORIGINAL wrote:

Cindy

Trouwens, naar wat ik heb gemerkt door jou te volgens op social Media, ben jij een steen goed verkoper van je zelf,

Dus tijd om serieus aan zelf te gaan werken.
kwetsen.
geef zelf een serieuze wenk.

pak het op

en doe er wat mee.

We zullen zien...

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

5,343

lIEGEN, VERDRAAIEN VERVALSEN IS HUN OP HET LIJF GESCHREVEN, HET IS HUN HANDELS MERK.

HIERONDER HET DAAD WERKELIJK BERICHT ZOALS OPGEMAAKT DOOR MIEDJA-ORIGINAL!

MEN LAAT ZELFS HUN EIGEN SYMPATHISANTEN VALLEN, NOOIT HEBBEN DIE SAKKA SAKKA'S CINNY HULP GEBODEN OM VAN HAAR VERSLAVING AF TE KOMEN. 

Miedja-ORIGINAL wrote:

Cindy aug, kom niet zielig doen.

Stop alvast met het uitgeven van geld aan weet.
Je heb jezelf verlinkt en nu kom je doen alsof het de schuld is van SME.

Trouwens, naar wat ik heb gemerkt door jou te volgens op social Media, ben jij een steen goed verkoper van je zelf, jij moet dat goed gebruiken inplaats van zielig doen nadat jij heb ontkent om later weer op te biechten dan jij een fervente tripper bent.

Tijd om serieus aan je zelf te gaan werken, ik heb jou niet gekwetst, maar een serieuze wenk gegeven, pak het op en doe er wat mee.

5,344

de BENDE BESTAAT NAAR ALLE WAARSCHIJNLIJKHEID UIT DRUGSVERSLAAFDEN

Miedja-ORIGINAL wrote:

Link sturen
Hallo cinny heeft Bouta jou nog niet het land uitgezet???
Wat voor weet rook je, jij kinkt gek uit jouw ogen!
ZO 20:06
Cynthia Gangadajal heeft je verzoek geaccepteerd.

Ik kijk gek uit mijn ogen , wel das niet door da tik iets rook... zal wel door het harde werken komen waa rkijk ik vreemd dan
en waarom zou bouta mij het land uitzetten ?
DI 18:01
Het bewijs is dus geleverd, dat mens is 1x24u tegen betaling bezig op fb

Link sturen

wie ???
gek hoor je kan mij nooit onde rinvloed mee gemaakt hebben he tzal wel vermoeidheid zijn geweest ,

Ik bedoel ik rook een joint voor het slapen gaan prive thuis en duik metene mn bed daarna in geen kip om mn vriend na die dat dus meemaakt daarbij toont he t bij mij NOOIT in mijn ogen oid, dus sorry weet niet wat jij aan mijn ogen hebt gezien is he top een bepaalde foto tag me maa rff dan check ik het
Mens ik heb een foto van jouw van fb gehaald, daarop is duidelijk dat jij meer dan high bent

Het lijkt mij dat jij geblowd heb en een of meer pilletjes heb geslikt. Jij bent goed high en aan het trippen.
Hopelijk blijft het bij thuis blowen en laat jij je niet fotograferen terwijl jr high bent.
DI 21:15

schat je zeurt nu echt aan mijn hoofd laat me toch ik gebruik dat ding medicianaal AJB zeur niet
jij spoort echt nie tda tik high zou zijn op die foto je kwetsr me nu gewoon
hee jij bent echt beledigend bezig nu je spoort echt nie thou je rot vooroordelen bij je zet je  eigen hoofd in je profiel zullen we jou ff keuren  schijtleier

Bemoei je met je eigen gezondheid en beledig mensen niet KWETSEND vooral ,  idioot, je hebt totaal geen mensne kennis da tkan ik jou wel stellen, zijn wij friend sop fb want ik ga je unfriendne je bent walgelijk gewoon
Je  bent gemeen ik heb die foto met jouw cha top mijn wall gezet en mijn vriendne zullen een eerlijke mening geven  basterd
ik blok je op de chat ik wil geen nonsens meer horen
je bent fake, met een nep accunt en een MOL denk ik

Einde chatgesprek

Typ een chatbericht...