Topic: Particuliere dienstverlening in Suriname, "forget it"!

Afgezien van het gegeven dat zij jou zowiso een poot uittrekken, "afgspraken met die gasten is consequent als ware het op het water geschreven".
Het simpelweg maken van tijd-afspraken wordt steevast met de voeten getreden. Hoe kunnen wij daar een einde aan brengen? Tijd is tijd minus 5 a 10 minuten!

2 (edited by Henry Siegfried 2017-08-29 05:49:43)

Re: Particuliere dienstverlening in Suriname, "forget it"!

Paraman wrote:

Afgezien van het gegeven dat zij jou zowiso een poot uittrekken, "afgspraken met die gasten is consequent als ware het op het water geschreven".
Het simpelweg maken van tijd-afspraken wordt steevast met de voeten getreden. Hoe kunnen wij daar een einde aan brengen? Tijd is tijd minus 5 a 10 minuten!

Wist niet dat het zo moeilijk voor je was om recht toe recht aan neer te pennen wat je bedoelt.

Te diep in het glaasje gekeken??

Of weet je gewoon niet hoe het moet met je uit het niets gebrabbel.

In de tekst van anderen knoeien, daar ben je goed in.

Je eigen tekst produceren, ho maar.

Wat een clown ben je.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Paraman, ik begrijp, waarom je deze topic bent gestart. Was de thuishulp te laat? Heeft zij pas heel laat jouw bevuilde luier verschoond? En dat in die hitte van Suriname. Dat had je kunnen weten, toen je besloot om de 'Surinaamse revolutie' verbaal in het land van herkomst te gaan ondersteunen. Als hier een bejaarde te lang in zijn of haar eigen drek ligt, dan komt dat in de media. Maar jouw thuishulp dacht: Wan f' tide, wan f' tamara. Misschien krijg je morgen alsnog jouw wasbeurt. Of, als zij aan het einde van de maand haar salaris niet uitbetaald krijgt, zal je voorlopig niet gewassen worden. Maar ach, als verwoede sleutelaar was jij gewend een smeerpijp te zijn

lol lol lol lol lol

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

Het onderwerp spreekt voor zich. Als man en paard worden genoemd zul jij jezelf wellicht herkennen duffe daliet!
Wie slechts over een hamer beschikt zal in alles een nagel-/spijker blijven zien.

Nochtans staat die bal overeind!

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

Wist niet dat het zo moeilijk voor je was om recht toe recht aan neer te pennen wat je bedoelt.

Te diep in het glaasje gekeken??

Of weet je gewoon niet hoe het moet met je uit het niets gebrabbel.

In de tekst van anderen knoeien, daar ben je goed in.

Je eigen tekst produceren, ho maar.

Wat een clown ben je.

5 (edited by Paraman 2017-08-31 09:30:53)

Met jou voeding was wellicht niets mis, aan jou OPVOEDING moet ten stelligste worden getwijfeld!
Jou bijdragen ademen stuk voor stuk de geest van een VARKEN, welke mogelijk niet eens geschikt is voor menselijke consumptie!

Lasede_Bouta wrote:

Paraman, ik begrijp, waarom je deze topic bent gestart. Was de thuishulp te laat? Heeft zij pas heel laat jouw bevuilde luier verschoond? En dat in die hitte van Suriname. Dat had je kunnen weten, toen je besloot om de 'Surinaamse revolutie' verbaal in het land van herkomst te gaan ondersteunen. Als hier een bejaarde te lang in zijn of haar eigen drek ligt, dan komt dat in de media. Maar jouw thuishulp dacht: Wan f' tide, wan f' tamara. Misschien krijg je morgen alsnog jouw wasbeurt. Of, als zij aan het einde van de maand haar salaris niet uitbetaald krijgt, zal je voorlopig niet gewassen worden. Maar ach, als verwoede sleutelaar was jij gewend een smeerpijp te zijn

lol lol lol lol lol

6 (edited by zonnigsuri 2017-08-29 18:42:08)

Paraman wrote:

.....
JOU bijdragen ademen stuk voor stuk de geest van een VARKEN!

t zijn uw woorden.
Inderdaad. En daarom kreeg die recidiverende smeerpijp 16 jaar.
Maar niet getreurd.  Wellicht morgen al kunt u verlost zijn van uw bruinige voorkleur.

Lasede_Bouta wrote:

Paraman,

...
Misschien krijg je morgen alsnog jouw wasbeurt. Of, als zij aan het einde van de maand haar salaris niet uitbetaald krijgt, zal je voorlopig niet gewassen worden. Maar ach, als verwoede sleutelaar was jij gewend een smeerpijp te zijn

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

7 (edited by Paraman 2017-08-29 22:53:00)

Dat jij met je ogen in jou achterwerk loopt is alom bekend.

zonnigsuri wrote:
Paraman wrote:

.....

t zijn uw woorden.
Maar niet getreurd.  Wellicht morgen al kunt u verlost zijn van uw bruinige voorkleur.

Lasede_Bouta wrote:

Paraman,

...
Misschien krijg je morgen alsnog jouw wasbeurt. Of, als zij aan het einde van de maand haar salaris niet uitbetaald krijgt, zal je voorlopig niet gewassen worden. Maar ach, als verwoede sleutelaar was jij gewend een smeerpijp te zijn

zonnigsuri wrote:
Paraman wrote:

.....
Dat jij met je ogen in JOU achterwerk loopt is alom bekend.

t zijn uw woorden.
Een kleine correctie. uw aanbeden JOU zit vast. Uw voorkeur is bekend. Niet voor niets loopt uw mond er te pas en onpas van over,

Maar niet getreurd. 

Of u gisteren al verlost was van uw bruinige voorkleur?
Kennelijk nog niet.
De rekeningen zijn nog niet betaald.

Lasede_Bouta wrote:

Paraman,

...
Misschien krijg je alsnog jouw wasbeurt.

Of, als zij aan het einde van de maand haar salaris niet uitbetaald krijgt, zal je voorlopig niet gewassen worden. Maar ach, als verwoede sleutelaar was jij gewend een smeerpijp te zijn

't Wijst zich vanzelf.

Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:
Paraman wrote:

.....

t zijn uw woorden.

Lasede_Bouta wrote:

Paraman,

...

En blijkbaar ga je als een blinde mol al sniffend op de geur van Bouta zijn billen af. Slechts als Boutabillenlikker kan jij overleven!

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.

Lasede_Bouta wrote:
Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:

t zijn uw woorden.

En blijkbaar ga je als een blinde mol al sniffend op de geur van Bouta zijn billen af. Slechts als Boutabillenlikker kan jij overleven!

Veel van jouw familie vlucht tegenwoordig naar Nederland. Als ratten verlaten ze het zinkend schip Suriname. Ben je daarom zo verbitterd de laatste tijd en zoek je daarom je vlucht in idealisering van een apartheidsstaat??? Ga toch terug naar India.

“A people that elect corrupt politicians, imposters, thieves and traitors are not victims... but accomplices”
"George Orwell"

11 (edited by Lasede_Bouta 2017-08-31 09:31:40)

Anjoemara wrote:
Lasede_Bouta wrote:
Paraman wrote:

Veel van jouw familie vlucht tegenwoordig naar Nederland. Als ratten verlaten ze het zinkend schip Suriname. Ben je daarom zo verbitterd de laatste tijd en zoek je daarom je vlucht in idealisering van een apartheidsstaat??? Ga toch terug naar India.

Iemand van 100 kg, wiens spieren uit Afrikaans hardhout gevormd zijn en de power bezit om een antisemitische islamitische koelie met een rake vuistslag door midden te slaan, kan onmogelijk uit India afkomstig zijn. Als jij in levende lijve voor mij staat en ik jou vertel Lasede_Bouta te zijn, dan ga jij terstond door jouw hoeven en al knielend vraag jij mij om vergiffenis met de belofte om voortaan niet Allah, maar Jahwe te volgen. wink

Sorry hoor, ik hanteer voor mijn verrichtingen al Jaren een uur tarief in USD!!!

Lasede_Bouta wrote:
Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:

t zijn uw woorden.

Iemand van 100 kg, wiens spieren uit Afrikaans hardhout gevormd zijn en de power bezit om een antisemitische islamitische koelie met een rake vuistslag door midden te slaan, kan onmogelijk uit India afkomstig zijn. Als jij in levende lijve voor mij staat en ik jou vertel Lasede_Bouta te zijn, dan ga jij terstond door jouw hoeven en al knielend vraag jij mij om vergiffenis met de belofte om voortaan niet Allah, maar Jahwe te volgen. wink

Lasbana,
Die Ier dacht ook een potje te kunnen breken bij Mayweather. In the end scheet- en zag hij ALLE kleuren van de regenboog. Jou slap gebrabbel,.......aaaaaach!

Voor 30 miljoen dollar wilt paraciteerder vast wel een paar huppeltjes doen en een paar stootjes uitdelen en ontvangen.
Ook de voorgekookte winnaar hoeft niet te klagen met 100 miljoen.

Of daarmee de voorkeur en achterkleur is opgeschoond?

Met "JOU slap gebrabbel......"?
Veel visiteringsgenot gewenst.

't Wijst zich vanzelf.

Paraman wrote:

Sorry hoor, ik hanteer voor mijn verrichtingen al Jaren een uur tarief in USD!!!

Lasede_Bouta wrote:
Paraman wrote:

Veel klanten zal je wel niet hebben  smile smile

Met je : "ik hanteer voor mijn verrichtingen al Jaren een uur tarief in USD!!!"

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

De regie van wie ik wel of niet wil helpen bepaalo ik zelf.
Net terug van het Seedorf stadion, alwaar een lekkler potje is gevoetbald
Wat voor ontspanning heb jij anders dan hier ellenlang te zitten slaplullen?

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

Lasede_Bouta wrote:

Veel klanten zal je wel niet hebben  smile smile

Met je : "ik hanteer voor mijn verrichtingen al Jaren een uur tarief in USD!!!"

@slappeloosheid,

JOU bedienen zal u misschien usd hebben geleverd.
Nu zijn die donkerbruine visiteringen met blokkades omgeven.

Particuliere dienstverlening in Suriname, "forget it"!

Uw verschoning laat lang op zich wachten. Van verre komt de geur al tegemoet.
Vraagt u aan prinsje 80.000/per-maand!! opheldering?

Welke verworvenheden onduidelijk.

't Wijst zich vanzelf.

@Paraman

'Net terug van het Seedorf stadion, alwaar een lekkler potje is gevoetbald'

In welk G-team voetbal jij? In DSB - Dementerende Surinaamse Bejaarden - of in de 'Kierewieten'?
lol lol lol

Ik LAAT HET VERDER OVER AAN DE SCROLL-GEITEN!

Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

Het boelen doet jou duidelijk geen goed.

Lasede_Bouta wrote:

@Paraman

In welk G-team voetbal jij? In DSB - Dementerende Surinaamse Bejaarden - of in de 'Kierewieten'?
lol lol lol

Paraman wrote:

Het boelen doet JOU duidelijk geen goed.

Lasede_Bouta wrote:

@Paraman

lol lol lol

Uw voorkeur als bekend verondersteld heeft JOU niet kunnen vermijden het slechte pad van corruptie en criminaliteit op te gaan.

t is een verrotte appel dicht bij de stam.

't Wijst zich vanzelf.

De brandstoftank is half vol. Bekende schelpentrappers volstaan steevast met "half leeg"!

Arme Paraciteerder,

Nu is  uw verschoning weer niet gelukt.
t is goed dat uw reukvermogen is aangetast door t jarenlange voorkeurshandelen.
Anders ........

En nu is t weer half vol....

Sterkte ermee. En met zwijmelen met JOU.

't Wijst zich vanzelf.