Topic: Yorka Tori, SURINAAMSE SPOOKVERHALEN DEEL 4

Op verzoek van vele lezers heb ik ruim 2 jaar lang mensen geïnterviewd en vooral keihard gewerkt en vanaf vandaag ligt mijn twaalfde boek, Yorka Tori deel 4 in de winkel. Bijna 223 bladzijden dik, huiveren en griezelen, voor 15 euro. Het boek is te bestellen via elke winkel waar ook ter wereld en via bol.com met vermelding van ISBN 978-94-6345-133-8, maar kan ook rechtstreeks bij mij besteld worden via telefoon 06  82667691, of email Radjindre63@gmail.com, dan ontvangt u een gesigneerd exemplaar.

Re: Yorka Tori, SURINAAMSE SPOOKVERHALEN DEEL 4

Is dit boek in het Nederlands geschreven?

Ja, hoor, het boek is volledig in het Nederlands. De vorige edities zijn zelfs na meerdere herdrukken totaal uitverkocht en mensen hebben me zelf gevraagd en gebedeld om een deel 4 te schrijven. Over vier maanden is het kerst, oud/nieuw en sinterklaas. Een idee voor een cadeau? Of meenemen voor familie in Suriname?

Radjindre63,

Worden de vorige delen opnieuw uitgegeven?
Ik wil n.l. alle delen kopen.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

De vorige delen zijn helaas allemaal uitverkocht. Ondanks vele herdrukken, ze worden ook niet meer herdrukt. Overigens, voor de mensen in Suriname: u kunt het boek verkrijgen via Irenephoeli@yahoo.com. Van belang om te weten dat 10.000 srd wordt geschonken aan Stichting een voor Twaalf die zoveel goeds doet voor het land Suriname. Daar kunnen Surinaamse politici (en zeker de huidige) nog een voorbeeld aan nemen!!!