26 (edited by Paraman 2017-07-11 23:01:26)

Re: De stevige kritiek van Mathoera?

Wanneer die hypo's zijn uitgeblaft valt het nog te bezien wie de ballen zal tonen om WIE gaat arresteren.
Vooral jij met jou waterige shmoelwerk.

@ zelfbenoemde laffe hyena,

Veel sterkte met het proberen geciviliseerd over te komen. Bakzeil halen vanwege ongefundeerde leuzerij is lummels eerste bermnatuur.

GMAP. GPAP

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Fouten worden uitsluitend gemaakt door werkende mensen!

zonnigsuri wrote:

Veel sterkte met het proberen geciviliseerd over te komen. Bakzeil halen vanwege ongefundeerde leuzerij is lummels eerste bermnatuur.

GMAP. GPAP

Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:

GMAP. GPAP

Volgens mij ben je "geen werkende"'

Als het goed is zorgen twee staten dat je dmv de belastingbetaler een goede oude dag voorziening heb.

Maar fouten maken door je aan de lopende band.

Waar zou dat aan denken.

één advies beter luisteren en lezen wat er in het nieuws verschijnt.

Meer aan eigen meningsvorming doen en minder napraten/papegaaitje spelen.

en als je het tocht niet snapt iemand vragen om je uit te leggen hoe het zit.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Wanneer ga jij een keer fatsoenlijk nederlands hier schrijven?
Tocht! Heb jij het koud of zo?

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:

GMAP. GPAP

Volgens mij ben je "geen werkende"'

Als het goed is zorgen twee staten dat je dmv de belastingbetaler een goede oude dag voorziening heb.

Maar fouten maken door je aan de lopende band.

Waar zou dat aan denken.

één advies beter luisteren en lezen wat er in het nieuws verschijnt.

Meer aan eigen meningsvorming doen en minder napraten/papegaaitje spelen.

en als je het tocht niet snapt iemand vragen om je uit te leggen hoe het zit.

31 (edited by Henry Siegfried 2017-07-13 07:56:22)

Volgens mij is de ondersteuningsgroep nu in vergadering om de mistappen van de president te bespreken.

Ik heb één advies voor ze.

Stuur al die oude adviseurs weg te beginnen met de Nederlandse oproerkraaier Dew Baboeram.

Zijn bordje linzensoep is al lang leeg.

En zijn adviezen hebben tot nog toe geen zoden aan de dijk gezet.
Zijn columns evenmin. smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

32 (edited by Paraman 2017-07-13 15:08:46)

In China zijn adviseurs rond 90 jaar en ouder, wat loop jij hier te klepzeiken?

Henry Siegfried wrote:

Volgens mij is de ondersteuningsgroep nu in vergadering om de mistappen van de president te bespreken.

Stuur al die oude adviseurs weg te beginnen met de Nederlandse oproerkraaier Dew Baboeram.

Paraman wrote:

In China zijn adviseurs rond 90 jaar en ouder, wat loop jij hier te klepzeiken?

Henry Siegfried wrote:

Lees je ook weleens iets over de groeicijfers van China.

In zo'n geval maakt leeftijd niet uit.

Die van onze NDP  zijn inderdaad jonger maar ook deskundiger.

Ze helpen het land al 37 jaar in de vernieling.

Erger kan niet; beter wordt het nooit.

Voltaire

34 (edited by Paraman 2017-07-14 11:20:31)

Nochtans is V-x afgewezen en is in elk geval tot aan 25 mei 2020, Bouterse aan zet. Alle andere gelul ten spijt.
-
Suriname dient anno 2017 te waken voor uitgesproken racistisch gestructureerde politieke orga's!

Paraman wrote:

Suriname dient anno 2017 te waken voor uitgesproken racistisch gestructureerde politieke orga's!

en dat zegt de GROOTSTE RACIST van waterkant.net.

Ga je mond wassen met dagoe sopo, je bent niet alleen een laffe clown maar ook een laffe neger.

Voltaire

Mathoera: Versterk de instituten, niet de criminelen
14 Jul, 00:01

"Werken aan een veilig Suriname, betekent onder meer werken aan een sterker vertrouwen in de rechtsstaat en zijn instituties. Zonder sterke rechtshandhavinginstituten zal geen enkele regering in staat zijn de (georganiseerde) criminaliteit aan te pakken. Echter, in plaats van deze instituten te versterken door hun onafhankelijkheid en hun professionaliteit te garanderen, zien we juist een trend, waarbij goed functionerende instituten verzwakt zijn en zelfs geïntimideerd worden. De consolidatie van macht door loyalisten te benoemen in topfuncties heeft voorrang boven het publieke belang. Het resultaat kan niet anders zijn dan chaos en anarchie, welke ook tot uiting komt in ongecontroleerde hoeveelheden drugs, welke ons land binnen komen en verlaten." Dit zegt Assembleelid Krishna Mathoera (VHP) aan Starnieuws.

"De grootste vangst van bijkans 1751 kg cocaïne in de haven laat zien, dat criminelen vrij spel hebben en zich vooral niet laten tegenhouden door de huidige justitiële autoriteiten, stelt Mathoera. Dat een lading onderschept wordt en dat ze daardoor financiële schade lijden, weegt niet op tegen de gigantische winsten, die kennelijk wel met andere succesvolle ladingen gemaakt worden. "En dit zegt heel veel over de omvang en de ernst van het drugsprobleem in ons land. In de afgelopen maanden zijn in Suriname of gerelateerd aan Suriname, bijkans 6000 kg cocaïne in beslag genomen. Deze drugs moet ongeveer 36 miljoen US$ hebben gekost. Dezelfde hoeveelheid drugs zou op de markt, indien niet onderschept, ongeveer 200 miljoen US$ hebben opgebracht. Dit zijn gigantische bedragen, die niet door kleine jongens bij elkaar gebracht kunnen worden, maar waar zware en grensoverschrijdende criminele organisaties achter staan, die een groot gevaar vormen voor de veiligheid, democratie en rechtsstaat in Suriname", beklemtoont het Assembleelid.

==========================================================

Mathoera legt ze het vuur aan de schenen.

Afleidingsmanoeuvres en persoonlijke aanvallen ten spijt.

De binnen en buiten wereld mag het weten.

Het is een corrupte bende van een bedriegende overheid en ambtenaren apparaat is de conclusie die elk verstandig mens hieruit kan treffen.

Voltaire