Re: Ter attentie van alle Boutabillenlikkers op het forum waterkant.net

Paraman wrote:

Fuck you!

Neus wrote:

Er wordt een concrete vraag aan P. gesteld en hij kan weer alleen met losse flodders reageren. De nep militair die steeds met "2 wrong = 1 good" onzin alle criminele misdaden van zijn baas tracht goed te praten.

Paraman wrote:

Die Amerikaanse admiraal bij het neerhalen van een Iraanse boeiing, "I did what I had to do, when I had to do it"! De keiharde feiten en omstandigheden waren daar. Punt uit!!!

Ik weet dat het voor jou moeilijk is om een eerlijk antwoord te geven cq uberhaupt een antwoord te formuleren

Daarom heb ik je de vraag in de vorm van meerkeuze vraag gesteld.

Is kiezen ook al moeilijk?

Of ligt het aan de verouderde chip?.Die staat in de onzin modem

Laat het/je nakijken en updaten smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

j.bakra wrote:

...maar moses_etc, jij verkapte liefhebber van kontjes, jij bent noch man noch vrouw - jij bent een shemale, een hermafrodiet  met een piemeltje en opgespoten tietjes.

O ja, laffe flikker, wanneer kom je nou eindelijk bij mij aan de poort  je beklag over mij doen?  Dan kan ik die gore smoel van jou verbouwen.  Maar ja, jij bent net zo’n klootzak als die joden-poep-jongen - veel beloven maar weinig nakomen... 

Sodemieter op naar het land waar de navelstreng van jouw moeder en vader liggen begraven, jij reetkever. lol tongue

Ha, ha, jij mij verbouwen? Met een vuistslag ga ik door jouw tandenloze smoel heen en rijg jou aan mijn rechterarm als ware jij satevlees. Hoe vaak heb ik jou niet gezegd, dat ik geen enkele kaaskop vrees, dus een bejaarde boelende kaaskop in het geheel niet. Ik zal zeggen, kom met de trein naar station Lelystad en dan mag jij mij de eerste stoot geven. Daarna is het voorgoed stil met jou!

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

[... ]want voor mij als katholiek geldt het eerste gebod [...]

...hihihi, dus een lid van de clerus heeft jou ingewijd in de herenliefde - in naam van een imaginaire godsbestaan.

Enfin, dokteranus met je billencomplex, het is duidelijk dat jij al net zo’n asshole bent als de dungru-weti sharmoeta oum kahbah jeffreyka, de pasthun fundamentalist die mij ook wel even een pak slag zou gaan geven.  Maar toen ik hem daartoe uitnodigde dat daadwerkelijk te gaan doen kwam hij met een smoesje en droop hij, als een laffe hond, met zijn staart tussen poten af.

Dus nogmaals, agressieve kapsoneslijder, maak je woorden waar en kom mij, zoals je dat schreef, bij mij aan de poort, een ‘vuistslag’ geven  - omdat je mij met woorden niet de baas kan.

Maar daarna niet gaan zeuren als ik jouw porem onherstelbaar heb misvormd. big_smile big_smile big_smile

j.bakra wrote:

...hihihi, dus een lid van de clerus heeft jou ingewijd in de herenliefde - in naam van een imaginaire godsbestaan.

Enfin, dokteranus met je billencomplex, het is duidelijk dat jij al net zo’n asshole bent als de dungru-weti sharmoeta oum kahbah jeffreyka, de pasthun fundamentalist die mij ook wel even een pak slag zou gaan geven.  Maar toen ik hem daartoe uitnodigde dat daadwerkelijk te gaan doen kwam hij met een smoesje en droop hij, als een laffe hond, met zijn staart tussen poten af.

Dus nogmaals, agressieve kapsoneslijder, maak je woorden waar en kom mij, zoals je dat schreef, bij mij aan de poort, een ‘vuistslag’ geven  - omdat je mij met woorden niet de baas kan.

Maar daarna niet gaan zeuren als ik jouw porem onherstelbaar heb misvormd. big_smile big_smile big_smile

Gore schandknaap, die SOA's, die  jij gedurende jouw carriere als mannelijke hoer hebt opgelopen op station Holland Spoor, hebben jouw mentale vermogens aangetast. Ik heb jou zojuist het aanbod gedaan naar Lelystad af te reizen, waar ik je dan op het station zal ontmoeten. Ik heb je zelfs het aanbod gedaan om mij als eerste een stoot te geven. Maar een lafaard ben je, want ik heb dan een reden om mezelf d.m.v. noodweerexces bij de rechter vrij te pleiten. Want met mijn reactie zal ik je jouw plaats wijzen en dat is niets anders dan languit op de grond, gorchelend en snakkend naar het laatste restje adem.

PS: Ik zal ook nog jouw reiskosten vergoeden. Waar wacht je op, om degene, die jij het meeste haat op WKN mores te leren? Tja ik weet het wel, want zodra jij dit leest, zie jij je eigen dood voor ogen.

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

hahaha
Ik mag me hier niet mee bemoeien, maar dait zooo lollig dat ik het toch maar doe.
Bakra mijn beste vriend, ik zie dat je je zelf moervast hebt gedraaid.
Wanneer je zo graag wilt vechten zul je dat op neutraal een terrein moeten doen.
Als Lasede jou voor jou poort of op je erf slaat, kan hij gevonnist worden wegens huisvredebreuk.
Wanneer je hem op een neutrale plaats slaat, en hij slaat jou terug, dan heet dat zelfverdediging op een aanval van een gek.

Je hebt nu dus twee keuzes:

Ingaan op het aanbod van Lasede, je reiskosten worden je vergoed, en gezien de onzin die je dagelijks hier post heb je ook nog tijd zat om je een (enkel) reisje naar Lelystad te veroorloven.

Of met je staart tussen je benen heengaan en ons voor de rest je "boeler, kont, bil, homo" verhalen die je hier steeds vertelt besparen.

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

Julian With heeft groot gelijk. Zij mogen dan wel met alle titels, die er bestaan weer naar Suriname terugkeren, "zij zullen het nooit redden"!
Wij zullen ten eeuwige dage met elkaar overhoop liggen in dit mooie land.
Wie ook de scepter zwaaien moge.

Paraman wrote:

Julian With heeft groot gelijk. Zij mogen dan wel met alle titels, die er bestaan weer naar Suriname terugkeren, "zij zullen het nooit redden"!

Wil je erbij vertellen waar dit op slaat??

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

De koloniale versie van het verhaal van Bouterse en Suriname

De koloniale versie van het verhaal van Bouterse en Suriname

Deze heeft zich vastgebeten in de billen van Rrrutte!

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

Wil je erbij vertellen waar dit op slaat??

36 (edited by j.bakra 2017-07-11 15:02:01)

Lasede_Bouta wrote:
j.bakra wrote:

Gore schandknaap, die SOA's, die  jij gedurende jouw carriere als mannelijke hoer hebt opgelopen op station Holland Spoor, hebben jouw mentale vermogens aangetast. Ik heb jou zojuist het aanbod gedaan naar Lelystad af te reizen, waar ik je dan op het station zal ontmoeten. Ik heb je zelfs het aanbod gedaan om mij als eerste een stoot te geven. Maar een lafaard ben je, want ik heb dan een reden om mezelf d.m.v. noodweerexces bij de rechter vrij te pleiten. Want met mijn reactie zal ik je jouw plaats wijzen en dat is niets anders dan languit op de grond, gorchelend en snakkend naar het laatste restje adem. PS: Ik zal ook nog jouw reiskosten vergoeden. Waar wacht je op, om degene, die jij het meeste haat op WKN mores te leren? Tja ik weet het wel, want zodra jij dit leest, zie jij je eigen dood voor ogen.

Eerst even dit: wauw, verloren kop, jouw reactie, vorige week, was snelsnel zeg; je zat dus te loeren op mijn weerwoord ter zake jouw retenlikker topic. : P

Tja, zoals ik je al schreef, jij bent dus net zo’n asshole als die pasthun fundamentalist jeffreyka met z'n ouwehoerenpraatje.  En nou kom jij ook met een lulsmoes.  Eerst vertelde je bij herhaling dat jij mij, bij mij aan mijn poort, zou gaan aftuigen, dan wel woorden van gelijke strekking,  en nu moet ik opeens naar jou toe komen, jij laffe zielenpoot.

Dus nogmaals, onzijdig misbaksel, sodeflikker op naar het thuisland van je ouders, jij mismaakte hermafrodiet! lol tongue