1 (edited by djompo 2017-06-28 12:28:23)

Topic: Koudste Keti Koti ooit in NL gemeten

1 juli 2017, genoeg over gesproken.

Maar wist u dat zelf de weergoden ons deze dag niet gunnen ?
Op moment plaatsen op het forum wordt het zaterdag 15 C !!!
Haal uw winterkleding, paraplu en poncho tevoorschjn, is gonna be cold as hell.....
Brrrrr

Mi doe mie sanie mie srifie !
Ma makandra wi bondroe wang !

Re: Koudste Keti Koti ooit in NL gemeten

De weergoden proberen de idioten die vorig jaar de herdenking verstoorde te weren.
Gezien de situatie in Suriname ligt het in de lijn dat ze weer door hun baas zijn opgeroepen om voor chaos en een rookgordijn voor zijn wanbestuur en wandaden te zorgen.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

3 (edited by Paraman 2017-07-02 00:25:47)

Gelukkig zat ik op de verlaat uitgevoerde vlucht richting home sweet home. Vergeten jullie je jassen niet! Ik houd het op een korte broek met polo shirt..

4 (edited by djompo 2017-07-01 12:22:32)

Update:
Uiteindelijk bewolkt en 17 C.

In Frankrijk hoe dan ook nog erkenning voor hun slavernijverleden, Nederland met veel pijn en moeite begint er eindelijk wat beweging uit links te komen voor een museum.
Die Dagoe Rutte en zijn rechtste coalitie vrienden zullen weer dwarsbomen.
Ach ja, zo kennen we ze wel weer, laten we een mooie middag en avond van maken.

Mi doe mie sanie mie srifie !
Ma makandra wi bondroe wang !

http://www.at5.nl/gemist/tv/166/25855/-

Compilatie: Keti Koti 2017

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

De Waterkant zag er letterlijk in weerwil van de "precaire toestand", zwart uit van de mensen. Een mineurtje was dat ik bij NAKS die "Banja Prei" niet kon bijwonen omdat de toegangskaarten waren uitrverkocht. Het laatste geeft wel te denken.