Re: Is Suriname klaar voor grote projecten?

Paraman, wat een afgrijselijk en lelijk wezen ben je.
Laat mijn pa buiten deze discussies. Blijkbaar heb ik je weer neergemaaid en omdat je weer met een mond vol tanden zit, ga je mijn pa betrekken bij de nonsens die je hier verkondigt.

Bouterse is de grootste DUIVEl van Suriname. Ik heb gezegd!

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Paraman wrote:

Niemand lust je en nog blijf je lullen.

" ...DB dient maar 1 God...

Yes,
Zo de waard!.
Deze flapdrol heeft meer affiniteit met de sahel dan het land dat zij hier met enige regelmaat zit te verketteren. Vibralita weet het weer beter."

Henry Siegfried wrote:

Het enige project dat tot nog lukt  c.q goed loopt is het projekt  ZAKKENVULLEN !!!.."

zonnigsuri wrote:

@Arme flapdrol

Mammon is de godheid van dienst dus.

Alcatraz het gaat kome?
Het IMF zegt al de wacht aan.

Neks, nada zand erover/// FAUT

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Hij is er wel degelijk debet aan dat wij hier opgescheept zitten met een misbaksel.

Jiyani wrote:

Paraman, wat een afgrijselijk en lelijk wezen ben je.
Laat mijn pa buiten deze discussies. Blijkbaar heb ik je weer neergemaaid en omdat je weer met een mond vol tanden zit, ga je mijn pa betrekken bij de nonsens die je hier verkondigt.

Bouterse is de grootste DUIVEl van Suriname. Ik heb gezegd!

Indien er door bepaalde politici wordt gesteld, met name het ex- DNA-lid tevens NPS’er Arnold Kruisland, dat hij de VHP – voorzitter Chan Santokhie kwalijk neemt dat hij de vijand heeft geholpen om aan de macht te komen, dan wordt hij erop geattendeerd, dat men in de politiek geen “ vijanden ” kent, maar politieke tegenstanders of anders denkenden ( politici met andere ideologieën ).

Elke politicus of politieke organisatie streeft ernaar om in ’s lands- en volksbelang te werken.

Zo zou het inderdaad moeten zijn, maar tot nu toe is er nog niet veel te merken van die samenwerking. Waarom wordt er niet samengewerkt om grote projecten binnen te krijgen?

380 (edited by Henry Siegfried 2016-10-12 14:02:29)

Anansi9 wrote:

Indien er door bepaalde politici wordt gesteld, met name het ex- DNA-lid tevens NPS’er Arnold Kruisland, dat hij de VHP – voorzitter Chan Santokhie kwalijk neemt dat hij de vijand heeft geholpen om aan de macht te komen, dan wordt hij erop geattendeerd, dat men in de politiek geen “ vijanden ” kent, maar politieke tegenstanders of anders denkenden ( politici met andere ideologieën ).

Elke politicus of politieke organisatie streeft ernaar om in ’s lands- en volksbelang te werken.

Zo zou het inderdaad moeten zijn, maar tot nu toe is er nog niet veel te merken van die samenwerking. Waarom wordt er niet samengewerkt om grote projecten binnen te krijgen?

Het is slecht semantiek mijn jongen.

Feit is dat ze geen politieke vrienden zijn. Ook is het een feit dat Bouterse en Santhoki elkaar voor de rechter hebben gesleept en elkaar als echte vijanden hebben bestreden.

Het grote project komt maar niet in het nieuws wat wel in het nieuws komt is verre van fraai.

http://www.dwtonline.com/laatste-nieuws … ndersteld/

Lijkt me veel interessanter.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Henry Siegfried wrote:
Anansi9 wrote:

Het is slecht semantiek mijn jongen.

Feit is dat ze geen politieke vrienden zijn. Ook is het een feit dat Bouterse en Santhoki elkaar voor de rechter hebben gesleept en elkaar als echte vijanden hebben bestreden.

Het grote project komt maar niet in het nieuws wat wel in het nieuws komt is verre van fraai.

http://www.dwtonline.com/laatste-nieuws … ndersteld/

Lijkt me veel interessanter.

Dit had ik ook gelezen Henry. Tot mijn verbazing, gelet op hoeveel mensen bij die projecten gelijk aan het werk kunnen. Volgens de mofokoranti wordt het project donderdag in de DNA besproken. Afwachten maar.

Van nos:

Het gaat steeds beter met de kinderrechten in Nederland. Dat concluderen Unicef en Defence for Children in hun Jaarbericht Kinderrechten. De organisaties zijn blij met de komst van de Kinderombudsman en dat in de wet is vastgelegd dat kinderen niet geslagen mogen worden.

Ook in het jeugdstrafrecht zijn stappen gemaakt. Verdachte jongeren krijgen meer begeleiding en de jeugdcriminaliteit daalde flink.

ANP
De Nederlandse economie groeit sterk. Voor dit jaar verwacht het CPB een groei van 2,4 procent en voor 2018 van 2 procent. Tot nu toe ging het CPB uit van een groei van 2,1 en 1,8 procent. De groeiramingen zijn dus verhoogd.

De consumptie groeit doordat meer mensen een baan hebben en daardoor stijgt het gemiddelde inkomen weer. Ook de werkgelegenheid groeit sterk. Er zijn meer vacatures waardoor zowel werklozen als nieuwkomers op de arbeidsmarkt werk krijgen. Volgend jaar daalt de werkloosheid naar 4,7 procent.

... "

"Haalbare trien" ondertussen laat t weer hangen.

Export van plastic deziekrijst

Op welke datum is het Constitutioneel Hof gerealiseerd?
Op welke datum is het hoofdbureau van politie gerealiseerd?

Het is al bekend op welke datum het licht uitging vanaf de Suriname rivier.

Nog meer All ca trash mw van Dijk?

't Wijst zich vanzelf.

En met de kinderrechten in Suriname gaat het alleen maar slechter.

De overheid  komt haar verplichtingen niet na waardoor de ene na de andere kindertehuis dreigt om te vallen.

http://www.starnieuws.com/index.php/wel … item/41904

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Overvallen en het vertrappen van kinderrechten is ook in Nederland aan de orde van de dag. Ik vertoef er al enkele weken. Deze MaPIEMAS staan voor in de rij om Suriname met de telmaat van de klok in een kwaad daglicht te stellen.

Henry Siegfried wrote:

En met de kinderrechten in Suriname gaat het alleen maar slechter.

De overheid  komt haar verplichtingen niet na waardoor de ene na de andere kindertehuis dreigt om te vallen.

http://www.starnieuws.com/index.php/wel … item/41904

Van nos:

Het gaat steeds beter met de kinderrechten in Nederland. Dat concluderen Unicef en Defence for Children in hun Jaarbericht Kinderrechten. De organisaties zijn blij met de komst van de Kinderombudsman en dat in de wet is vastgelegd dat kinderen niet geslagen mogen worden.

Ook in het jeugdstrafrecht zijn stappen gemaakt. Verdachte jongeren krijgen meer begeleiding en de jeugdcriminaliteit daalde flink.

Arme Meriba PP
Of het nu bennekom is of een ander plekje. Strictly familybusiness

t liegt er niet om.

ANP
De Nederlandse economie groeit sterk. Voor dit jaar verwacht het CPB een groei van 2,4 procent en voor 2018 van 2 procent. Tot nu toe ging het CPB uit van een groei van 2,1 en 1,8 procent. De groeiramingen zijn dus verhoogd.

De consumptie groeit doordat meer mensen een baan hebben en daardoor stijgt het gemiddelde inkomen weer. Ook de werkgelegenheid groeit sterk. Er zijn meer vacatures waardoor zowel werklozen als nieuwkomers op de arbeidsmarkt werk krijgen. Volgend jaar daalt de werkloosheid naar 4,7 procent.

... "

't Wijst zich vanzelf.

Blijkbaar DWARS de wereld ingetuind, een dwarse levensstijl eropnahouden en naar alle waarschijnlijkhied ook weer te zijner tijd DWARS de kraaie mars blazen.

zonnigsuri wrote:

Van nos:

Arme Meriba PP
Of het nu bennekom is of een ander plekje. Strictly familybusiness

t liegt er niet om.

ANP

... "

Arme Meriba PP

u mist JOU enorm. Beide "besten" leverden grootse bijdragen aan de verbetering van de gemeenschap?

Dat u als onderligger blijft proberen weg te kijken van onderwerpen die u niet uitkomen is integraal onderdeel van het probleem.

Vergeet u niet misbruik van meisjes, misbruik van positie, roven, corruptie, export van drugs, regelen van valse paspoorten, reisjes op kosten van het volk naar China en Afrika en Midden Amerika als onderwerp te nemen.

Slechts bezemen van boven naar beneden is effectief.

80.000 per maand exclusief binnenharken en dan nog zulke rotsooi.

Sterkte met haalbare trien.

All catrash t is gekomen

't Wijst zich vanzelf.

Haalbare trien is nog steeds nergens vertrokken. Nog aangekomen.

En dan:
https://nos.nl/artikel/2203788-loting-b … schap.html

11 jaar/ 16 jaar/ 20 jaar

Arme meriba PP.

't Wijst zich vanzelf.