Topic: jankees 12 een hindustanenhater

dus woord gezegd.

Re: jankees 12 een hindustanenhater

jankees12 wrote:

dus woord gezegd.

Ja dat wordt gezegd en wel door Jiyani, de dalit, die meer in haar mars heeft dan jij ooit zal hebben.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Advies aan Jiyani:

Geef een gek gelijk en loop door.

"I know you believe you understand what you think I said,
but I am not sure you realize that what you think you have heared,
may not be what I have meant to say...."

Een hindoestanen hater ben ik gene dele. Hoewel ik gedurende 10-jaren zonder aanziens des persoons nijverheidsonderwijs heb verzorgd ben ik wel realist en loop niet te hard van stapel. Verder sta ik regelmatig bij Aloe-roti of Roopram in de rij.

Paraman wrote:

Een hindoestanen hater ben ik gene dele. Hoewel ik gedurende 10-jaren zonder aanziens des persoons nijverheidsonderwijs heb verzorgd ben ik wel realist en loop niet te hard van stapel. Verder sta ik regelmatig bij Aloe-roti of Roopram in de rij.

Je liegt alweer. De hindustanen die van jou onderwijs hebben gekregen heb jij benadeeld, de mensen die op jou leken heb je bevoordeeld.
Een racist zoals jij zal nooit en te nimmer een hindustaan behandelen als mens.

To-Shio-Hing

Het tegendeel van wat jij hier schrijft is waar.
Je hoeft niet te proberen om mij te overtuigen. Ik maak je al langer mee dan vandaag.
-
Iemand die zich 7/24 erin vastbijt is gewoon een racist!

Een nazaad van Ghandi zeker.

Jiyani wrote:
Paraman wrote:

Je liegt alweer. De hindustanen die van jou onderwijs hebben gekregen heb jij benadeeld, de mensen die op jou leken heb je bevoordeeld.
Een racist zoals jij zal nooit en te nimmer een hindustaan behandelen als mens.

7 (edited by Jiyani 2017-05-17 17:21:46)

Paradon, als jij kunt bewijzen dat ik dag en nacht op dit forum aanwezig bent, dan kun je van mij gelijk krijgen.
Integendeel ben jij degene die hier een etmaal lang aanwezig is.

Iedere keer als jij je racistisch gedraagt t.o.v.hindustanen zal ik je dat inwrijven.
Jij hebt het racisme met de paplepel naar binnen gekregen. 
Dalits uit India hebben Suriname aangeboden te helpen door financiële hulp aan te bieden.
Nergens heb ik van jou daarover een reactie mogen lezen.
Laf ben je ook nog.

Ik ben een trotse nazaat van mijn Indiase voorouders. Aan Gandhi zul je nooit kunnen tippen.
Jij bent een waardeloze na zaad van wie?

To-Shio-Hing

8 (edited by Paraman 2017-05-17 17:40:15)

Waarom zouden en professoren en studenten dat beeld weg willen hebben?

Waarom zou Paraman ook aan Mahatma Ghandi moeten tippen?

Van mij mag die hele reutemeteut op het dak gaan zitten.

Jiyani wrote:

Paradon, als jij kunt bewijzen dat ik dag en nacht op dit forum aanwezig bent, dan kun je van mij gelijk krijgen.

Ik ben een trotse nazaat van de Indiër Gandhi. Jij zult nooit aan die Grote Ziel kunnen tippen.

Jiyani wrote:
jankees12 wrote:

dus woord gezegd.

Ja dat wordt gezegd en wel door Jiyani, de dalit, die meer in haar mars heeft dan jij ooit zal hebben.

volgens mij hoop jij al tijden naar een bigi blBlaka  bana in je mars

jankees12 wrote:
Jiyani wrote:
jankees12 wrote:

dus woord gezegd.

Ik dacht dat met Paraman het diepte punt was bereikt, blijkt er een nog grote dommerik te bestaan die luistert naar de nickname Yankees12

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

ik ben blij met slimerik HEnrij ,die nooit die diepte punt  bij  zijn vrouwtje zal raken,maar jan kees wel.

Misschien moet de commnunicatie met sommige betweteraars zoals ene zieke Henky tot nul worden gereduceerd. Hij ouwehoert een eind weg en levert defacto geen enkele positieve bijdrage.
Sabiso, SABIK@!!!

Henry Siegfried wrote:
jankees12 wrote:
Jiyani wrote:

Ik dacht dat met Paraman het diepte punt was bereikt, blijkt er een nog grote dommerik te bestaan die luistert naar de nickname Yankees12

jankees12 wrote:

ik ben blij met slimerik HEnrij ,die nooit die diepte punt  bij  zijn vrouwtje zal raken,maar jan kees wel.

Gaat het bij jouw soort alleen maar om neuken en neuken ? De journalist Leon de Winter (pro Joods en pro Israel) heeft afgelopen maandag een column in de Telegraaf bestaat aan de immigratiestroom.   Waren de immigranten maar van Hindoestaanse afkomst dan had Europa daar geen moeite mee. Hindoestanen, vaak hoog opgeleid, draagt (net als de Chinees) altijd bij aan de samenleving wat niet geldt voor de andere (Afrikaanse ) etnische bevolkingsgroepen
Iets om over na te denken ?

No  Comment

17/05/2017 18:02
Meer dan honderd doden bij geweld Centraal Afrikaanse Republiek

JOHANNESBURG - Minstens 115 mensen zijn de afgelopen tijd overleden door geweld in de Centraal Afrikaanse Republiek (CAR), meldde het Rode Kruis woensdag.

De hulporganisatie heeft alle lichamen in de stad Bangassou inmiddels geborgen. Daarnaast kwamen bij een aanslag op een konvooi van de Verenigde Naties ook vijf blauwhelmen om het leven.

Strijders van de Anti-Balakamilitie, gevormd door aanhangers van de in 2013 verdreven christelijke president François Bozizé, hadden Bangassou enkele weken geleden aangevallen. Nadien waren er bloederige gevechten in de stad, die vijfhonderd kilometer ten oosten van hoofdstad Bangui ligt.

Ongeveer driehonderd inwoners vluchtten voor het geweld, meldden de VN. Nog eens 25.000 inwoners zijn aangewezen op humanitaire hulp.

De CAR behoort tot de armste landen ter wereld. Sinds 2013 is er een burgeroorlog tussen het christelijke Anti-Balaka en de islamitische rebellenbeweging Seleka. ANP

Lees meer: Meer dan honderd doden bij geweld Centraal Afrikaanse Republiek - DWTonline.com http://www.dwtonline.com/laatste-nieuws … z4hPhoTKmW

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Ondertussen houden ze hun handjes weer graag op. Nu bij de Islamitische Bank en de Arabieren.
De grootste mond en de grootste waanideeën maar een land opbouwen zonder hulp van derden dat kan men in Suriname nog steeds niet. Figuren die in de marge van de samenleving leven, zoals die verachtelijke Yank, kunnen zich beter inzetten om hun land op te bouwen.

Jij Jyani associeert je geheel ten onrechte met India. Als jij er mag komen zul jij er onverwijld bejegend worden naar jou lage kaste. Zij zien het gewoon in welk hok jij thuishoort, dus houdt toch een keer op met dat stoere gedoe.

Jiyani wrote:

Iedere keer als jij je racistisch gedraagt t.o.v.hindustanen zal ik je dat inwrijven.
Jij hebt het racisme met de paplepel naar binnen gekregen. 
Dalits uit India hebben Suriname aangeboden te helpen door financiële hulp aan te bieden.
Nergens heb ik van jou daarover een reactie mogen lezen.
Laf ben je ook nog.

Ik ben een trotse nazaat van mijn Indiase voorouders. Aan Gandhi zul je nooit kunnen tippen.
Jij bent een waardeloze na zaad van wie?