Topic: Het grondenrechten territoor, ontoegankelijk voor alle Surinamers?

Welke zijn de authentieke gronden waar in stam verband levende volkeren in Suriname verdragsmatig aanspraak maken en hoe legitiem zijn de in de loop der tijd toegeéigende arealen.
De mogelijkheid van deze Surinamers om in de kusstrook dito aanspraken te maken op domeingrond is in relatie tot overigen discriminatoor. Stadsbewoners maken omgekeerd geen aanspraken op grond in het binnenland van Suriname.
Hoe is het te rijmen dat sommigen in een en zelfde land van twee wallen kunnen eten?
Kunnen forum'ers met kennis van zaken ingaan op deze komplexe materie? Het houdt de gemoederen bezig!

Re: Het grondenrechten territoor, ontoegankelijk voor alle Surinamers?

Paraman wrote:

Kunnen forum'ers met kennis van zaken ingaan op deze komplexe materie? Het houdt de gemoederen bezig!

Vast wel !!!

Maar deze mensen hebben ontdekt dat het  niet gewaardeerd wordt.

Ze nemen wat betreft dit onderwerp. liever op een andere wijze mee om over mee te praten.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Re: Het grondenrechten territoor, ontoegankelijk voor alle Surinamers?

Ik had jou ook niet zo hoog ingeschat.

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

Vast wel !!!

Maar deze mensen hebben ontdekt dat het  niet gewaardeerd wordt.

Ze nemen wat betreft dit onderwerp. liever op een andere wijze mee om over mee te praten.