Re: Afro-Surinamers zitten in moeilijke tijden

@duimzuigertje,

Zelfs daarin niet origineel.
Sneu.

Erg he die complotjes...

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

@ vibratrollie,
Kun je het trollen weer niet laten? Wordt met de dag onsamenhangender dat getrol. Aan het dementeren???
Mmmmmmmmmmmmmmm, van daar dus.

zonnigsuri wrote:

@duimzuigertje,

Zelfs daarin niet origineel.
Sneu.

Erg he die complotjes...

@paraciteerder,

U heeft t niet.
Wat de herhaling en  uw plagiaat hierboven onderbouwd aantoont: u heeft zichzelf al weer eens "origineel" doen zaagsel happen.

Die kopjes zitten in moeilijke tijden.

't Wijst zich vanzelf.

Rare vibralita!!!
Wordt met de dag onsamenhangender dat getrol. Aan het dementeren???

zonnigsuri wrote:

@paraciteerder,

U heeft t niet.
Wat de herhaling en  uw plagiaat hierboven onderbouwd aantoont: u heeft zichzelf al weer eens "origineel" doen zaagsel happen.

Die kopjes zitten in moeilijke tijden.

Het CBS meldt, dat dit komt doordat

Surinamers en Antillianen vaker werken en minder vaak in de bijstand zitten dan Turken en Marokkanen. Vooral Antilliaanse vrouwen werken vaak. In Nederland geboren Antillianen tussen de 25 en 45 jaar werken bijna net zo vaak als autochtone leeftijdsgenoten.

Antillianen die in Nederland geboren zijn, verdienen meer dan Antillianen wiens wieg in het Caribisch gebied stond. Hun inkomen ligt wel nog steeds lager dan dat van autochtone Nederlanders.

Ook krijgen Antillianen relatief vaker dan autochtonen en Surinamers een werkloosheidsuitkering, maar ze zitten niet vaker dan Marokkanen en Turken in de bijstand.

Antillianen en Surinamers gaan vaker naar de HAVO of het VWO dan Turken en Marokkanen. Tegelijkertijd gaan zowel Antillianen als Surinamers ongeveer net zo vaak als autochtone leerlingen naar het HBO."

Helaas voor de Suri's en de Anti's worden dit soor onderzoeeken niet jaarlijks gedaan.

door inteelt zal het probleem van de Marrokkanen en Turken heus niet beter zijn.
Integendeel! Met hun leve Erdogan gedrag glijden ze steeds verder weg.

Straks mogen een paar het Paleis en de tuin van hem schoonhouden,
Wat een dictator zeg en niet zomaar een maar een echte moslim ook nog.

Ik doe niets verkeerd; het is allemaal jullie schuld Nederland en Duitsland. Jullie Nazi's

Maar wel deals voor Euri's sluiten en met een brede grijns en een grote zak de Euri's van de Nazi in ontvangst nemen.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Dan nog liever een woelige Suriname dan een bedreigd Europa. You haven't seen nothing yet. It's just the beginning.

Paraman wrote:

Dan nog liever een woelige Suriname dan een bedreigd Europa. You haven't seen nothing yet. It's just the beginning.

En in Suriname is het the beginning of the end in gewoon Nederlands:

Het eindspel is begonnen!!

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

niet alleen Surinamers hebben die kopzorgen

"... Jean-Pierre Bemba, vorig jaar tijdens de uitspraak in zijn eerste proces ANP

Het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag heeft oorlogsmisdadiger Jean-Pierre Bemba een jaar celstraf opgelegd voor het omkopen van getuigen. Ook moet de Congolees 300.000 euro boete betalen.

De oud-vicepresident van Congo werd vorig jaar zomer door het ICC veroordeeld tot achttien jaar cel wegens oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid. Hij gaf in 2002 en 2003 leiding aan milities die zich schuldig maakten aan moord, mishandeling en verkrachting in de Centraal-Afrikaanse Republiek.

Vals bewijs
In een tweede proces, afgelopen november, achtte het hof bewezen dat Bemba geprobeerd heeft getuigen in zijn eerste proces om te kopen om de rechtsgang te beïnvloeden. Anderen werden aangezet om vals bewijs te presenteren aan het hof. De rechters benadrukten toen al hoe belangrijk het is dat hiertegen wordt opgetreden.

Bemba's advocaat werd ook schuldig bevonden; hij kreeg 2,5 jaar voorwaardelijk en een boete van 30.000 euro opgelegd. De opbrengsten van de boetes gaan naar een fonds van het ICC voor de slachtoffers van wreedheden...."

Recht en waarheid maken vrij.

11 jaren
16 jaren
18 jaren

arme Meriba PPtjes.

't Wijst zich vanzelf.

34 (edited by Paraman 2017-03-22 17:46:59)

Erdogan gaat je mores leren!
Begin je kippeborst nat te maken.

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

En in Suriname is het the beginning of the end in gewoon Nederlands:

Het eindspel is begonnen!!