Topic: Haagse hindustanen stemmen massaal PVV!

PVV TWEEDE PARTIJ ONDER SURINAAMSE NEDERLANDERS
08/02/2017 16:17

ROTTERDAM - Van oudsher stemmen allochtone kiezers in Nederland op de PvdA. Maar zo vanzelfsprekend is dat niet meer, blijkt uit een unieke peiling. De PVV is onder Surinaamse Nederlanders zelfs de tweede partij.

Nog steeds stemmen de meeste Nederlanders met een migratie-achtergrond het liefst op een linkse partij. Maar bij de mensen met Surinaamse wortels in Nederland is iets bijzonders aan de hand. Na de PvdA kiest veertien procent van de Surinamers voor Geert Wilders, zo laat de EtnoBarometer zien.

Hoe dat komt, is nog onduidelijk. De PVV is op sociaal-economisch gebied links, dat is wellicht een deel van de verklaring. Maar ook anti-islamitische sentimenten spelen vermoedelijk een rol, blijkt uit onderzoek van een student sociologie van de Vrije Universiteit in Amsterdam. Hij ontdekte dat Wilders mede om deze reden goed scoort onder Haagse Hindostanen. Ook overlast door Turkse, Marokkaanse en Poolse stadgenoten zou een verklaring zijn. AD.nl

Lees meer: PVV tweede partij onder Surinaamse Nederlanders - DWTonline.com http://www.dwtonline.com/laatste-nieuws … z4YC1kti00

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

2 (edited by Jiyani 2017-02-09 14:48:37)

Re: Haagse hindustanen stemmen massaal PVV!

http://forum.waterkant.net/profile.php?id=41576

Bij het kopiëren is het mis gegaan, Ga het opnieuw wagen.

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 80#p507080

Bewust heb ik alle post uit deze topic gekopieerd om aan te geven dat er hierover al wordt gediscussieerd.
Bovendien blijkt nu dat niet alleen Haagse hindustanen stemmen op de PVV maar ook SuriNeds uit Amsterdam-Zuid.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Ach,
De ene domme achterlijke racist (ongeacht van welke stroming of kleur) heeft in de achterlijke wandelgangen elkaar zodanig opgefokt met verhalen over de islam in het algemeen dat ze massaal overgaan tot suicide.

Ik zal ze in elk geval niet reanimeren.
Wie er ook aan de macht komt; ik denk en weet vrij wel zeker dat deze idioten er meer last van zullen ondervinden dan ik.

Toedeloe.

“A people that elect corrupt politicians, imposters, thieves and traitors are not victims... but accomplices”
"George Orwell"

Zolang de islamitische bank aan die arme Surinamers miljoenen dollars aan leningen verstrekt zodat zij kunnen overleven zou ik geen kritiek op de Islam hebben. Wie schiet Suriname financieel te hulp ? Juist ja !

5 (edited by Jiyani 2017-02-09 16:12:27)

jeffreyra wrote:

Zolang de islamitische bank aan die arme Surinamers miljoenen dollars aan leningen verstrekt zodat zij kunnen overleven zou ik geen kritiek op de Islam hebben. Wie schiet Suriname financieel te hulp ? Juist ja !

De Islam is een regelrechte ramp voor de mensheid, vooral door de inteelt die de islam voorschrijft.
Erger dan alle religiën bij elkaar.

Jij denkt dus dat die islamieten uit menselijke overwegingen geld aan Suriname lenen.
Ze zijn Suriname aan het uitkaaien en de domme regeerders en hun nog dommere aanhang gaan erin mee.
Ze komen er nog achter wat precies de bedoelingen van deze islamitische bank is, maar dan is het veel te laat.
Uiteindelijk zal Suriname Suristan gaan heten en zullen de christenen, de joden en de hindu's het ontzettend moeilijk krijgen.

To-Shio-Hing

6 (edited by Anjoemara 2017-02-10 08:52:04)

Jiyani wrote:
jeffreyra wrote:

De Islam is een regelrechte ramp voor de mensheid, vooral door de inteelt die de islam voorschrijft.

Jij denkt dus dat die islamieten uit menselijke overwegingen geld aan Suriname lenen.
Ze zijn Suriname aan het uitkaaien en de domme regeerders en hun nog dommere aanhang gaan erin mee.
Ze komen er nog achter wat precies de bedoelingen van deze islamitische bank is, maar dan is het veel te laat.
Uiteindelijk zal Suriname Suristan gaan heten en zullen de christenen, de joden en de hindu's het ontzettend moeilijk krijgen.

Wat een moslimhaat van deze zogenaamde vredelievende hindoefundamentaliste. Ik weet zeker dat zij PVV stemt.  En mij steeds van het omgekeerde verwijten. De pot verwijt de ketel dat zij zwart is.
Ondertussen heeft deze slet niet in de gaten dat islamitisch bankieren veel socialer is dan wat IMF doet. Want die eist privatisering van alle nutsbedrijven van Suriname en ook bezuinigingen op alle sociale zekerheden. Dus hoezo plunderen van Suriname? Ze lult dus weer uit haar gore nek.
Maar ach die hindoefundamentalisten zijn zo ondankbaar als de pest. Ze kankeren op moslims maar ondertussen doet India zaken met de meeste moslimlanden (van Afghanistan, Iran, Maleisië, Oman, Bahrein, Egypte, andere Afrikaanse islamitische landen, Turkije, zelfs Saoedi Arabië, Qatar, Koeweit tot aan Irak en verder).
En in al deze landen zijn Bollywoodfilms ook populair en worden Indiërs verwelkomd.
En recent zijn ze samen met Indonesië (het land met de meeste moslims) gezamenlijke marine en luchtmacht oefeningen aan het doen in de Indische Oceaan.
De moslims moesten eens weten wat voor dubbelspel deze opportunisten spelen. Dan zou het gedaan zijn met de Indiase handel en wandel.
Enkele fundamentalisten hemelen Israël op; ben benieuwd of ze toelating krijgen van de racistische staat Israël om op haar bodem zich te settelen, zaken te beginnen etc. zoals ze in vele moslimlanden doen.
Om te zien hoe bekrompen deze maiyya wel niet is. Ik heb haar reeds lang ontmaskerd net als die andere slons Zuri vandaar dat ze zich doodergeren aan mijn reacties. big_smile
In een woord geschift, paranoïd en schizofreen.

“A people that elect corrupt politicians, imposters, thieves and traitors are not victims... but accomplices”
"George Orwell"

Aldus de medeposter Jiyani.

Wie begon de Eerste Wereldoorlog ? Niet de Moslims!
Wie begon de Tweede Wereldoorlog en doodde 60 miljoen Joden, homo's, zigeuners etc ? Niet moslims! Wie doodde ongeveer 20 miljoen van de Aboriginals in Australië ? Niet Moslims. Wie heeft atoombommen op Hiroshima en Nagasaki gegooid ? Niet moslims ! Wie doodde meer dan 100 miljoen Indianen in Noord Amerika ? Niet moslims ! Wie heeft meer dan 50 miljoen Indianen gedood in Zuid Amerika ? Niet Moslims ! Wie heeft ongeveer 180 miljoen Afrikanen als slaven verkocht ? Niet Moslims! Wie doodde 50 miljoen Joden ? Niet Moslims !
Wie doodde Mahatma Ghandi ? Niet Moslims ! Wie doodde 2000 Sikhs en vernietigde de Sikh tempel ? Niet Moslims ! Dus Jiyani als u beweert dat de islam een ramp voor de mensheid is dan bent u door en door bedorven. En natuurlijk gaat u op de PVV stemmen wat uw goed recht is. Maar uw soort Hindoes stel ik op een lijn gelijk aan NSB'ers ! Altijd maar samenwerken met racisten en fascisten. Het Hindoe geloof is door en door racistisch en daarom stemmen bijna alle Hindoes op de Grote Leider. Maar geloof mij maar, nadat met de Moslims afgerekend is, zijn jullie koelies aan de beurt.

Wie begon de Tweede Wereldoorlog en doodde 60 miljoen Joden, homo's, zigeuners etc ? Niet moslims! Wie doodde ongeveer 20 miljoen van de Aboriginals in Australië ? Niet Moslims. Wie heeft atoombommen op Hiroshima en Nagasaki gegooid ? Niet moslims ! Wie doodde meer dan 100 miljoen Indianen in Noord Amerika ? Niet moslims ! Wie heeft meer dan 50 miljoen Indianen gedood in Zuid Amerika ? Niet Moslims ! Wie heeft ongeveer 180 miljoen Afrikanen als slaven verkocht ? Niet Moslims! Wie doodde 50 miljoen Joden ? Niet Moslims !
Wie doodde Mahatma Ghandi ? Niet Moslims ! Wie doodde 2000 Sikhs en vernietigde de Sikh tempel ? Niet Moslims ! Dus Jiyani als u beweert dat de islam een ramp voor de mensheid is dan bent u door en door bedorven. En natuurlijk gaat u op de PVV stemmen wat uw goed recht is. Maar uw soort Hindoes stel ik op een lijn gelijk aan NSB'ers ! Altijd maar samenwerken met racisten en fascisten. Het Hindoe geloof is door en door racistisch en daarom stemmen bijna alle Hindoes op de Grote Leider. Maar geloof mij maar, nadat met de Moslims afgerekend is, zijn jullie koelies aan de beurt.

jeffreyra wrote:

Bammm!!! Knockout.... big_smile

"George Orwell"

10 (edited by Jiyani 2017-02-10 12:32:17)

Jeffreyra,

Ik blijf bij mijn standpunt dat de islam een regelrechte ramp is voor de mensheid.
Men haalt hier moorden die gepleegd zijn in oorlogen aan die niet door moslims zijn gepleegd.
Wie heeft de moorden op hindu's in India gepleegd. Het waren wel de duivelse moguls die moslims zijn. Dat vergeet je wel te vertellen. Ach ja, je bent een inteelt schepsel, dat verklaart waarom je dat verzwijgt.

Iedere keer kom je met je verhaal dat hindu's elkaar hebben vermoord.
Wie moorden elkaar nu uit in het Midden-Oosten. Het zijn allemaal moslims (van verschillende stromingen). Het gebeurt nu in het heden. Daar ga je aan voorbij toch misdadiger Jeffreyra. JIj moet die grote gore mond van je stijf dichtklappen, gezien de moorden die jij hebt gepleegd in Afrika.

Moslims vermoorden elkaar en Europa vangt de moslim vluchtelingen op. Ondankbare honden zijn jullie moslims. Ze worden opgevangen in Europa en ipv dankbaar te zijn, gaan ze eisen stellen en verkrachten en molesteren vrouwen.
Bepalen dat ze in supermarkten en in winkels niet door vrouwen willen worden geholpen.
Waarom zijn ze dan op de vlucht geslagen. Bang voor hun eigen moslimbroeders waartegen ze niet zijn opgewassen en eenmaal in Europa aangekomen en opgevangen, durven ze wel. Moslims zijn en blijven ongure en zeer ondankbare honden.
De goeie moslims laat ik buiten beschouwing. In elk geval zijn jij en die kwikvreter haram muzalman ka pilla's. Jullie zullen nooit veranderen in je denkwijze, dat hebben jullie met de moedermelk naar binnen gekregen. Het zit in jullie genen om anders geloven te haten.
Waarom verkassen jullie dan niet naar moslimlanden, daar horen jullie thuis en niet in Europa.

Geen wonder dat mensen zoals Geert Wilders behoorlijk afgeven op jullie. Komt door het gedrag dat jullie vertonen. Maar ondanks dat stem ik niet op de PVV.
Jij en die stinkende kwikvretende vis mogen beweren dat ik wel op de PVV stem, ik weet voor mezelf dat ik de waarheid spreek.

Ach ja weer schelden op de hindu's dat wij kuli's zijn. Ik zal je informeren domme misbaksel. Jouw moslimgenoten worden in Suriname ook kuli's genoemd. Die kwikvreter noemt ons hindu's ook kuli's, maar hij wordt in Suriname, waar hij is geboren en opgegroeid ook
voor kuli uitgemaakt.

In India worden de moslim sjouwers ook net zo hard kuli genoemd. Sjouwer is namelijk de betekenis van het woord kuli. Dat woord wordt trouwens in heel Azië gebruikt voor mensen die vracht van de ene plek naar de andere verplaatsen.
Dus in feite scheld je jezelf uit. Maar omdat ook jij door inteelt bent ontstaan, kun je niet verder nadenken dat je neus lang is.
Typisch het gedrag van gore moslims te schelden als ze worden geconfronteerd met misdaden gepleegd door moslims.

To-Shio-Hing

Knock out ben je zelf aas- en kwikvreter. Op dit forum word je elke dag voor rotte vis uitgemaakt en je waant je heel wat.
Je bent een kaffer van het ergste soort, inteelt product!!!!!!

To-Shio-Hing

12 (edited by Anjoemara 2017-02-10 14:21:35)

Jiyani wrote:

Jeffreyra,

Ik blijf bij mijn standpunt dat de islam een regelrechte ramp is voor de mensheid.
Men haalt hier moorden die gepleegd zijn in oorlogen aan die niet door moslims zijn gepleegd.
Wie heeft de moorden op hindu's in India gepleegd. Het waren wel de duivelse moguls die moslims zijn. Dat vergeet je wel te vertellen. Ach ja, je bent een inteelt schepsel, dat verklaart waarom je dat verzwijgt.

Wie moorden elkaar nu uit in het Midden-Oosten. Het zijn allemaal moslims (van verschillende stromingen). Het gebeurt nu in het heden. Daar ga je aan voorbij toch misdadiger Jeffreyra. JIj moet die grote gore mond van je stijf dichtklappen, gezien de moorden die jij hebt gepleegd in Afrika.

Moslims vermoorden elkaar en Europa vangt de moslim vluchtelingen op. Ondankbare honden zijn jullie moslims. Ze worden opgevangen in Europa en ipv dankbaar te zijn, gaan ze eisen stellen en verkrachten en molesteren vrouwen.
Bepalen dat ze in supermarkten en in winkels niet door vrouwen willen worden geholpen.
Waarom zijn ze dan op de vlucht geslagen. Bang voor hun eigen moslimbroeders waartegen ze niet zijn opgewassen en eenmaal in Europa aangekomen en opgevangen, durven ze wel. Moslims zijn en blijven ongure en zeer ondankbare honden.
De goeie moslims laat ik buiten beschouwing. In elk geval zijn jij en die kwikvreter haram muzalman ka pilla's. Jullie zullen nooit veranderen in je denkwijze, dat hebben jullie met de moedermelk naar binnen gekregen. Het zit in jullie genen om anders geloven te haten.
Waarom verkassen jullie dan niet naar moslimlanden, daar horen jullie thuis en niet in Europa.

Geen wonder dat mensen zoals Geert Wilders behoorlijk afgeven op jullie. Komt door het gedrag dat jullie vertonen. Maar ondanks dat stem ik niet op de PVV.
Jij en die stinkende kwikvretende vis mogen beweren dat ik wel op de PVV stem, ik weet voor mezelf dat ik de waarheid spreek.

Ach ja weer schelden op de hindu's dat wij kuli's zijn. Ik zal je informeren domme misbaksel. Jouw moslimgenoten worden in Suriname ook kuli's genoemd. Die kwikvreter noemt ons hindu's ook kuli's, maar hij wordt in Suriname, waar hij is geboren en opgegroeid ook
voor kuli uitgemaakt.

In India worden de moslim sjouwers ook net zo hard kuli genoemd. Sjouwer is namelijk de betekenis van het woord kuli. Dat woord wordt trouwens in heel Azië gebruikt voor mensen die vracht van de ene plek naar de andere verplaatsen.
Dus in feite scheld je jezelf uit. Maar omdat ook jij door inteelt bent ontstaan, kun je niet verder nadenken dat je neus lang is.
Typisch het gedrag van gore moslims te schelden als ze worden geconfronteerd met misdaden gepleegd door moslims.

Ha,ha,ha,
De vuile bek die in het kwadraat scheldt en daarbij een loopje neemt met de geschiedenis beweert dat anderen schelden als ze geconfronteerd worden door misdaden gepleegd door moslims. Terwijl ze alleen vage shit als bewijs aandraagt. Kom met harde cijfers en bewijzen over moslims die misdaden plegen en leg dat naast het meervoud van genocides gepleegd door degenen die de macht in de wereld hebben dat goed gedocumenteerd is (en ja vooral door westerse klokkenluiders en uitgelekte documenten). Ga je eens verdiepen in feiten in plaats van jere mi jere roddels in de mandirs en overige rotte plekken waar jij vertoeft.
En bewijs nou eens een keer dat moslims een regelrechte ramp zijn voor de mensheid idioot.
De grootste brandhaarden en rampen worden van hieruit veroorzaakt en jij gaat de slachtoffers ervan eventjes als daders weergeven jij verdorven slet.

"George Orwell"

13 (edited by Anjoemara 2017-02-10 14:34:32)

En kom aub niet met mainstream zionisten shit aandragen zoals die domme Belgische journalist die Assad de vraag stelt of hij blij is met de 6 F-16 bommenwerpers uit België die ISIS mede helpen bestrijden.
Je ziet Assad's antwoord hier life op youtube; dus geen gedraai of gekonkel noch leugens uit je wandelgangen en verdraaiingen van de realiteit.

https://www.youtube.com/watch?v=SZEG8lPYFZk

Syrian President Bashar al-Assad recently told Belgian media that their country and the EU merely obey ‘the American master’ when it comes to Syria and political decision-making in general.

Reporter:

The Belgian government is contributing in the fight against Daesh. There are six F-16 fighter planes in the fight against Daesh. Are you grateful to the Belgian government for that contribution?

President Assad:

Let me be frank with you: when you talk about contribution in the operation against ISIS – actually there was no operation against ISIS. It was (a) cosmetic operation. If you want to talk about (the) American alliance against ISIS, it was only an elusive alliance, because ISIS was expanding during that operation. At the same time that operation is (an) illegal operation, because it happened without consulting with or taking the permission of the Syrian government, which is a legitimate government. And it’s a breaching of our sovereignty. Third, they didn’t prevent any Syrian citizen from being killed by ISIS. So what are we grateful for? To be frank: no.

Dezelfde shit wordt uitgehaald in Jemen en in Palestina en deze bloeddorstige hindu teven hier op WKN vinden het nog niet genoeg en gooien eventjes nog meer olie op het vuur.

Voor mij heb je reeds lang afgedaan als een menselijk wezen. Kali is in jouw hart gegrift. Ziek wijf.

Hier de volledige transcript van Assad en journalisten in de video:

http://middleeastobserver.net/video-ass … lish-subs/

"George Orwell"

14 (edited by j.bakra 2017-02-10 14:40:00)

Jiyani wrote:

Knock out ben je zelf aas- en kwikvreter. Op dit forum word je elke dag voor rotte vis uitgemaakt en je waant je heel wat. Je bent een kaffer van het ergste soort, inteelt product!!!!!!

Zie#2: voor de ‘sjouwende’, doof voor onbetwiste argumenten zijnde, stomme  neder-suri jiyani:

http://www.indianfeelings.nl/nieuws/ind … teelt.html Doofstommen in dorp Indiaasgebergte tengevolge ... - Indian Feelings www.indianfeelings.nl/.../india/doofstommen-in-dorp-indiaasgebergte-te... 30 jun. 2009 - Dadhkai: in Dadhkai, een Indiaas herdersdorpje midden in het Himalayagebergte dat bekend staat als het stille dorp kent elk van de 47 ... 

Die indianfeelings topic is niet te openen, vandaar deze

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3385183/

O ja, het zijn lieden zoals de gespleten las ede yard en jouw gestoorde hartsvriendinnetje die telkens buiten westen worden gemept! wink smile

15 (edited by Jiyani 2017-02-10 16:12:46)

Kwikvreter,

Als jullie moslims honden mij uitschelden, scheld ik keihard terug.
Jullie zijn nog minder dan honden.

Tye poti, terwijl moslims elkaar vermoorden nog het lef hebben dat te ontkennen.
Alleen jouw grote lappen tekst berusten op waarheid, wat anderen zeggen, schrijven zijn altijd maar leugens.
Typisch het gedrag van jullie honden!!!!

De bomaanslagen in India gepleegd door die moslim honden uit Pakistan berusten ook op onwaarheden.
Overal waar jullie moslim honden wonen is er heibel.

Iemand die niet in staat is de fouten begaan door zijn geloofsgenoten te benoemen maar ze juist onder het tapijt te vegen, is ronduit een slecht persoon. Daarentegen benoem ik alle fouten die hindu's begaan, daarom alleen kan mijn ziel nooit zwart zijn. Ik ben eerlijk.
Jouw ziel is nog zwarter dan de zwartste nacht, heb ik je al eerder kenbaar gemaakt en doe het nu weer.

Hoepel toch moslim hond!!!!!! Zo mag ik je noemen na alle scheldwoorden die je mij hebt toegeslingerd.

To-Shio-Hing

16 (edited by Jiyani 2017-02-10 16:33:23)

Kwikvreter,

Ga aan anderen vertellen dat Islamitsch bankieren socialer is dan welke soort bankieren ook.
Ze zijn allemaal op uit om er stinkend rijk van te rijken en allemaal even corrupt

Man mij kan je niet ontmantelen, integendeel heb ik jou ontmanteld als zijnde een broer van de vorige corrupte vieze-president van Suriname. Je bent net zo corrupt als die gore broer van je. Mij maak je toch echt niet wijs dat je een goed en zuiver mens
Ik zal het maar niet hebben over de gore praatjes die jij in moskeeën predikt.

Het hinduïsme is volgens die andere moslim hond racistisch en facistisch.
De moslims die andere moslims vermoorden uit naam van allah, neen daar houdt men maar de mond over.
Van de week nog bij Nieuwsuur vertelde een moslim militair over de praktijken van Sadam.
Hoe gevangenen worden mishandeld en gedood.
Het zijn toch echt geen westerlingen die deze wrede acties uitvoeren, maar gewoon moslim honden.
Het wil maar niet tot de hersencellen van dit tuig doordringen hoe wreed moslims onder elkaar zijn, maar wel benoemen hoe wreed hindu's onder elkaar zijn.

Zelfs moslims van Suriname lusten de Turkse en Marokkaanse moslims niet.
Ook zij stemmen tot mijn verbazing op de PVV.  Kun je nagaan hoe verdorven jullie zijn om dit alles te ontkennen.

Als ik een slet ben, dan is die dochter van je een grotere slet!!!!!

To-Shio-Hing

17 (edited by Jiyani 2017-02-10 16:51:59)

j.bakra wrote:
Jiyani wrote:

Knock out ben je zelf aas- en kwikvreter. Op dit forum word je elke dag voor rotte vis uitgemaakt en je waant je heel wat. Je bent een kaffer van het ergste soort, inteelt product!!!!!!

Zie#2: voor de ‘sjouwende’, doof voor onbetwiste argumenten zijnde, stomme  neder-suri jiyani:

http://www.indianfeelings.nl/nieuws/ind … teelt.html Doofstommen in dorp Indiaasgebergte tengevolge ... - Indian Feelings www.indianfeelings.nl/.../india/doofstommen-in-dorp-indiaasgebergte-te... 30 jun. 2009 - Dadhkai: in Dadhkai, een Indiaas herdersdorpje midden in het Himalayagebergte dat bekend staat als het stille dorp kent elk van de 47 ... 

Die indianfeelings topic is niet te openen, vandaar deze

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3385183/

O ja, het zijn lieden zoals de gespleten las ede yard en jouw gestoorde hartsvriendinnetje die telkens buiten westen worden gemept! wink smile

Ik vraag me af wat die witte pier beoogt door deze post te plaatsen.
Wat is in hemelsnaam zijn bedoeling?
Sollen met de doofheid waar Indiërs mee kampen?
Gaat deze witte pier er vanuit dat het allemaal hindu"s zijn die in dat dorpje aan doofheid leiden?
In Kashmir bijvoorbeeld leven meer moslims dan hindu's, vandaar dat die ratten Kashmir ook opeisen.

Overal waar moslims de meerderheid vormen, eisen ze land op.
Europa staat hetzelfde te wachten. Deze mensen fokken als konijnen om de meerderheid te vormen, zodat ze Europa kunnen opeisen.
India mag ook uitkijken, want ook in dat land neemt het aantal moslim toe.
Door toedoen van deze moslim honden is India al verdeeld in Pakistan, Bangladesh en wat overgebleven is nog steeds India. Maar voor hoelang?

To-Shio-Hing

Jiyani wrote:

Kwikvreter,

Als jullie moslims honden mij uitschelden, scheld ik keihard terug.
Jullie zijn nog minder dan honden.

Tye poti, terwijl moslims elkaar vermoorden nog het lef hebben dat te ontkennen.
Alleen jouw grote lappen tekst berusten op waarheid, wat anderen zeggen, schrijven zijn altijd maar leugens.
Typisch het gedrag van jullie honden!!!!

De bomaanslagen in India gepleegd door die moslim honden uit Pakistan berusten ook op onwaarheden.
Overal waar jullie moslim honden wonen is er heibel.

Iemand die niet in staat is de fouten begaan door zijn geloofsgenoten te benoemen maar ze juist onder het tapijt te vegen, is ronduit een slecht persoon. Daarentegen benoem ik alle fouten die hindu's begaan, daarom alleen kan mijn ziel nooit zwart zijn. Ik ben eerlijk.
Jouw ziel is nog zwarter dan de zwartste nacht, heb ik je al eerder kenbaar gemaakt en doe het nu weer.

Hoepel toch moslim hond!!!!!! Zo mag ik je noemen na alle scheldwoorden die je mij hebt toegeslingerd.

Ach gek, kijk hoe India haar minderheden en tribale volkeren uitroeit of de Tamils door andere Srilankezen waardoor ze naar Maleisië een moslimland moeten vluchten om daar gratis onderwijs, gezondheidszorg en andere sociale voorzieningen te genieten.
Kijk hoe moslims door je eigen president Modi in Gujarat werden afgeslacht.
Koop een spiegel jij racistische truttebol.

"George Orwell"

Ondertussen kan deze truttebol geen antwoord geven op feiten dat het Midden Oosten door toedoen van het verdeel en heerspel van westerse grootmachten in vuur en vlam is en haar geijkte reactie is o zo voorspelbaar; weer schelden, de aandacht afleiden en islam door het slijk halen. Typisch gedrag van racisten en islamofoben als Las Fouta, Sloerie en Arijiyanie die doorgedraaide nanie.

"George Orwell"

Kwikvreter, je wauwelt weer een eind weg.
Je bent ontzettend zwak. Het gaat over de PVV  en over moslims hoe die met elkaar omgaan dus haal India en Sri Lanka niet aan.
Als je het daarover wilt hebben open dan een topic over wat er in die land misgaat.
Bovendien weet ik ook wel wat er niet alleen in India of Sri Lanka veel mis gaat, het gaat over heel de wereld.

To-Shio-Hing

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 45#p507145
quote - Ik vraag me af wat die witte pier beoogt door deze post te plaatsen. – unquote

re: het bewijs leveren dat ook hindoes nog steeds aan “inteelt” doen, jij smerige bruine huichelaar! 

Het is overigens te wensen dat de club van die geblondeerde indo Wilders na 15 maart de grootste partij wordt en hij een coalitie mag/moet gaan vormen.

Jiyani wrote:

Kwikvreter, je wauwelt weer een eind weg.
Je bent ontzettend zwak. Het gaat over de PVV  en over moslims hoe die met elkaar omgaan dus haal India en Sri Lanka niet aan.
Als je het daarover wilt hebben open dan een topic over wat er in die land misgaat.
Bovendien weet ik ook wel wat er niet alleen in India of Sri Lanka veel mis gaat, het gaat over heel de wereld.

Ach gossie. Je haalt de hele islam erbij in deze topic. Maakt er een zooitje van en als ik je koek van eigen deeg geef over hindoes dan wil je terug naar de topic. En de topic is zoals jeffreya, j.bakra en ik steeds laten zien; domme vooroordelen die opgeklopt zijn door racisten zonder enige echte grondslag dan xenofobie. Ik heb al uitgebreid laten zien hoe de islam door de eeuwen heen stelselmatig gedemoniseerd is en daar lees je voor het gemak overheen. Rest dus niets anders dan schelden en nogmaals schelden. Doei maiyya.

"George Orwell"

Anjoemara wrote:

En kom aub niet met mainstream zionisten shit aandragen zoals die domme Belgische journalist die Assad de vraag stelt of hij blij is met de 6 F-16 bommenwerpers uit België die ISIS mede helpen bestrijden.
Je ziet Assad's antwoord hier life op youtube; dus geen gedraai of gekonkel noch leugens uit je wandelgangen en verdraaiingen van de realiteit.

https://www.youtube.com/watch?v=SZEG8lPYFZk

Syrian President Bashar al-Assad recently told Belgian media that their country and the EU merely obey ‘the American master’ when it comes to Syria and political decision-making in general.

Reporter:

The Belgian government is contributing in the fight against Daesh. There are six F-16 fighter planes in the fight against Daesh. Are you grateful to the Belgian government for that contribution?

President Assad:

Let me be frank with you: when you talk about contribution in the operation against ISIS – actually there was no operation against ISIS. It was (a) cosmetic operation. If you want to talk about (the) American alliance against ISIS, it was only an elusive alliance, because ISIS was expanding during that operation. At the same time that operation is (an) illegal operation, because it happened without consulting with or taking the permission of the Syrian government, which is a legitimate government. And it’s a breaching of our sovereignty. Third, they didn’t prevent any Syrian citizen from being killed by ISIS. So what are we grateful for? To be frank: no.

Dezelfde shit wordt uitgehaald in Jemen en in Palestina en deze bloeddorstige hindu teven hier op WKN vinden het nog niet genoeg en gooien eventjes nog meer olie op het vuur.

Voor mij heb je reeds lang afgedaan als een menselijk wezen. Kali is in jouw hart gegrift. Ziek wijf.

Hier de volledige transcript van Assad en journalisten in de video:

http://middleeastobserver.net/video-ass … lish-subs/

Het is duidelijk Obama weg ISIS weg. Nu nog het het israelisch-palestijns-conflict.

“The religion of the future will be a cosmic religion. It should transcend a personal God and avoid dogmas and theology. Covering both the natural and the spiritual, it should be based on a religious sense arising from the experience of all things, natural and spiritual, as a meaningful unity. Buddhism answers this description.”

? Albert Einstein

Jeffreyra,

voor kuli uitgemaakt.

Toch vreemd dat Jiyani steeds afgeeft op de laffe aanslagen gepleegd in Mumbai terwijl zij met geen woord rept over de laffe moorden op 2200 moslims bij de vernietiging van de Babri Moskee in Ayodhia. De aanslag in Mumbai was het directe gevolg van de vernietiging van de moskee.
De moorden op 'miljoenen' Hindoes door de Moghuls neem ik niet al te serieus. Natuurlijk is er gemoord en geplunderd maar gezien de tijdsgeest was dit gewoon. Trouwens de moorden op de 'miljoenen' hindoes werden voornamelijk gepleegd door tot de Islam bekeerde Hindoes die zo wraak namen op de vernederingen door de Hindoes uit de hogere kaste.

Je bent gewoon ontmaskerd als NSB'er en nu probeer je met allerlei argumenten je straatje schoon te vegen. Dat zal jou als Hindoe lukken want als wij Moslims honden zijn (trouwe metgezel van de mens) dan zijn Hindoes kakkerlakken die gedijen overal waar het vochtig en warm is m.a.w Hindoes waaien met alle winden mee :-)