Topic: Surinamers leven mee hurricane Mattew slachtoffers op o.a. Haiti.

Monenteel zijn al meer dan 800 lichamen geborgen en 1o duizenden dakloos.

Re: Surinamers leven mee hurricane Mattew slachtoffers op o.a. Haiti.

Haïti is begonnen aan drie dagen van nationale rouw voor de slachtoffers van orkaan Matthew, die het zuiden van het land totaal heeft geruïneerd. Verondersteld wordt dat minstens 900 mensen zijn overleden. Tienduizenden huizen zijn verwoest en zo’n 350.000 personen hebben direct hulp nodig.
===================================

In Nood leer je je vrienden kennen.

Ik vraag me af hoeveel de regering voor dit zwaar getroffen gebied heeft uitgetrokken.

Of er geen geld over is van alle leningen voor het goede doel voor vrienden in Nood??

Minder Parlementariërs op zinloze reizen en een zinvolle bijdrage aan menen in Nood lijkt mij een betere besteding.

Of is er alleen maar vriendschap en geld  als het om feesten Partijen gaat.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Misschien moeten omringende landen en de Haitianen zelf tot het inzicht komen dat Haiti defakto onleefbaar is en besluiten om de mensen te verspreiden over respectieve landen.
Wat er nu gaande is, is heel erg.

Hihi, klinkt mooi.

Maar mensen hebben nu hulp nodig.

Suriname heeft er een ambassade; hulp bieden nu!!

Noodhulp.of is er daar geen geld voor.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

5 (edited by Paraman 2016-10-10 11:40:46)

Via welke mofokoranti heeft u vernomen dat zulks NIET gebeurt?
Die Haitianen verkeren in absolute nood, terwijl Surinamers onderling poppenkast spelen.
Die Fransen hebben het in elk geval op hun geweten, zo zij die hebben door Haitianen terug te vliegen.

Henry Siegfried wrote:

Hihi, klinkt mooi.

Maar mensen hebben nu hulp nodig.

Suriname heeft er een ambassade; hulp bieden nu!!

Noodhulp.of is er daar geen geld voor.

Op Haiti-/Santo domingo blijven is wachten op de volgende (natuur of onderlinge) catastrofe.

7 (edited by j.bakra 2016-10-16 12:07:12)

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 96#p503496
Zou die bankroet verklaarde oplichtster Tamara R, de zus van zs, ook meeleven met de slachtoffers die zij heeft gemaakt?!

En nou probeert ze, via Waterkant.net, door te gaan met haar gore oplichterspraktijken; jammer dat er aan deze bedrieglijke vorm van illegale reclame geen paal en perk wordt gesteld!

8 (edited by Paraman 2016-10-16 16:36:56)

Deze gasten kunnen liegen alsof het gedrukt staat. Maniri nahe!

j.bakra wrote:

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 96#p503496
Zou die bankroet verklaarde oplichtster Tamara R, de zus van zs, ook meeleven met de slachtoffers die zij heeft gemaakt?!

En nou probeert ze, via Waterkant.net, door te gaan met haar gore oplichterspraktijken; jammer dat er aan deze bedrieglijke vorm van illegale reclame geen paal en perk wordt gesteld!