Re: Meer jihadisten onder vluchtelingen Duitsland.

Ik zie dat de geradicaliseerde jihadist jeffreyka noch het lef heeft mij van aangezicht tot aangezicht te ontmoeten - zodat hij mij in mijn gezicht kan vertellen dat ik nu echt moet gaan oppassen - noch zijn telefoonnummer hier durft te vermelden, zodat ik hem kan bellen,  waarmee hij overduidelijk maakt een laffe, kakkerlakvretende hond te zijn!

De laffe kakkerlak dreigt mij en heeft mij uitgenodigd in Haarlem langs te komen maar deze laffe kakkerlak heeft niet het lef om zijn nummer te vermelden zodat ik ervan mag uitgaan dat hij een uitnodiging op prijs stelt. Hij vergeet dat ik als eerste om zin nummer gevraagd heb om vervolgens de stoere man uit te hangen om naar mijn nummer te vragen. Kom op mevrouw, laat zien dat jij ballen tussen de benen heb en zet e nummer waarop jij te bereiken bent neer. Maar dat durven jullie laffe zwarten niet.

28 (edited by j.bakra 2016-05-21 10:29:33)

Soh, jeffrey, yu ka boi, als het waar is wat jij allemaal zelf schrijft http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 25#p496625 ben jij dus een http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 83#p497283 dertienjarige Afghaans/Pakistaanse beloetsji-pasthun moordenaar, die http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 27#p497327 als pagad aanhanger   https://nl.wikipedia.org/wiki/People_Ag … _and_Drugs in het Zuid Afrikaanse Kaapstad zomaar, zonder bewijs, zwarte mensen terroriseerde.

Je schreef ook http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 49#p496649 en toen ik jou uitnodigde naar Haarlem te komen, zodat ik je, en plein publique, midden in je smoelwerk kon vertellen wat ik van een agressief racistisch misbaksel als jouw walgelijke persoontje vond/vind, kwam je met een kutsmoes over een lange reistijd en vroeg, lafaard die je bent, vervolgens om mijn telefoonnummer.

Enfin, mij is inmiddels wel duidelijk dat jij een gefrustreerde donkerwitte Nederlander van onduidelijke komaf bent.  Het zal mij niet verbazen is jij in werkelijkheid zo’n schijterige kuli jihadist bent die zijn telefoonnummer niet durft te vermelden en die met zijn staart tussen zijn poten, uit de warzone, weer terug naar Nederland is gevlucht. Yu na wan ekte ekte kakuli(=uitgestoten buffel)! lol tongue  Kortom, jij bent zo’n achterbakse hufter waar Paraman bij #1 naar verwees.

O ja, als je hier even je telefoonnummer achterlaat, of je e-mail adres, zal ik je direct bellen of mailen!!

Hahaha!

Die Bakra toch!

Als je aandacht nodig hebt ben i kwel bereik je op te bellen (uiteraard met een collecte call), tenminste als jij wel zo gek bent je nummer op dit verziekte forum achter te laten.
smile

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

Tekenend.
Die d.j.vHAp, schiet de racist jeffreyra te hulp.

D.J. Oeka wrote:

Hahaha!

Die Bakra toch!

Als je aandacht nodig hebt ben i kwel bereik je op te bellen (uiteraard met een collecte call), tenminste als jij wel zo gek bent je nummer op dit verziekte forum achter te laten.
smile

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Ach ja, jorkafowru, die geesteszieke, om contact smekende dyuka boi is niet wijzer en net zo’n zakkenwasser als de gebakken kakerlak-vretende lafbek jeffreyka. Ben benieuwd wat die stumpers nou weer te melden hebben. wink big_smile

j.bakra wrote:

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 85#p498085

…en jij, jeffreyka, jij donker-witte sharmoeta oum kahbah, wanneer toon jij nou eindelijk eens het lef en kom je naar de Grote Markt in Haarlem, zodat ik je midden in je racistische smoelwerk kan vertellen wat een lagiman jij bent.

Het is duidelijk dat jij één van die walgelijke aSSholes bent die hier, langs de cyber-Waterkant, een grote bek hebben maar als puntje bij paaltje komt, gaan dieken en het zal mij niet verbazen als uiteindelijk zal blijken dat jij ook zo’n jihadistische hond bent, zo'n laffe halsafsnijder!

De racist die zegt dat een ander racist is.
Typisch NDPísten gedrag!!!!

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Hihihi, dyukaboi, je hebt gelijk: jij en nog een paar van die groen/oranje gedrochten, met hun betweterige en louter negatieve gelul, verzieken inderdaad dit forum.

Het is trouwens wel opvallende dat jij telkens weer op dit “klootzaken”-forum (jouw woorden) je rommel komt posten – dat betekend dus ongetwijfeld dat jij een klootzak bent. wink tongue

Wat ook opvallend is, is dat jij, mijn lieve doch geestelijk gestoorde vriendje, lijdend aan het Bouterse-syndroom, ooit schreef dat je pas naar Suriname zou remigreren als Desi Bouterse voorgoed achter slot en grendel zou zitten - en naar het schijnt zit jij, lijpe loetje - ongetwijfeld nog steeds in het bezit van je bordeauxrode pasaporto di buki - daar nu toch (voorgoed??).

Laat nog eens wat van je horen, boi, dan kan ik weer lachen om de kolder die jij altijd ten berde brengt. big_smile big_smile big_smile

j.bakra wrote:

Laat nog eens wat van je horen, boi, dan kan ik weer lachen om de kolder die jij altijd ten berde brengt. big_smile big_smile big_smile

Dan moet je je telefoonnummer hier op dit klootzakkenforum achter laten toooch..

Dan kan ik wat van mij laten horen.
Of durf je niet? Lafaard, dus een ander draag je op z'n nummer achter te laten, maar zelf durf je niet.
Heb je van je baas die 15 ontwapende en weerloze mannen neerschoot geleerd he?

Imagine if you will…
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

Jiyani wrote:
j.bakra wrote:

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 85#p498085

…en jij, jeffreyka, jij donker-witte sharmoeta oum kahbah, wanneer toon jij nou eindelijk eens het lef en kom je naar de Grote Markt in Haarlem, zodat ik je midden in je racistische smoelwerk kan vertellen wat een lagiman jij bent.

Het is duidelijk dat jij één van die walgelijke aSSholes bent die hier, langs de cyber-Waterkant, een grote bek hebben maar als puntje bij paaltje komt, gaan dieken en het zal mij niet verbazen als uiteindelijk zal blijken dat jij ook zo’n jihadistische hond bent, zo'n laffe halsafsnijder!

De racist die zegt dat een ander racist is.
Typisch NDPísten gedrag!!!!

Tja en generaliseert / discrimineert zelf met:
"Typisch NDPísten gedrag!!!!"

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Hihihi, vee-hahaha-píst-meid jiyani, yu don kaw, fa yu tan? 

Ik constateer dat jij mij weer eens aan het stalken bent, maar je weet inmiddels toch wel dat ik niets van jouw eenzijdig racistische gezeik moet hebben?!

Tan bun!

…en opnieuw maak je duidelijk dat je een onbetrouwbare klootzak bent, dyukaboi, een infame leugenaar die niet kan bewijzen dat Desi D. Bouterse putschisten neerschoot en derhalve alleen roddel en achterklap papegaait.

Voor jou geldt hetzelfde als voor jeffrey, de lafhartige jihadist: als jij hier jouw Surinaamse telefoonnummer vermeldt (een +597 ****** nummer dus), waar je nu bereikbaar bent, zal ik je - voor jou dus kosteloos - direct bellen. Beter is als je even de website van je bedrijf vermeldt, zodat ik eerst het tel.nr. kan verifiëren.

Maar ik weet nu al dat jij net zo’n slappe ouwehoer bent als die jeffrey, niet met dat nummer gaat komen en ongetwijfeld, net als hij, met een lulsmoes op de proppen komt - yu sakasaka yu! 

O ja, in juni 2015 schreef je - “Zo ook dat ik allang in Su woon, hahahahah!” en nu, bijkans een jaar later, schrijf je: “Maar weet jij hoe moeilijk het mij gemaakt wordt om in mijn eigen land terug te keren?

De enige conclusie die aan deze bedrieglijke nonsens kan worden verbonden is dat jij net zo’n fantast bent als de lijpe http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 10#p498310 en de megalomane http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 15#p498315 

Zielig doen en overdrijven, daar is jouw soort goed in, ik ben benieuwd wat voor bullshit je nu weer gaat posten.  tongue

Kruip maar gauw onder je steen terug, jij aartshuichelaar!

D.J. Oeka wrote:

Heb je van je baas die 15 ontwapende en weerloze mannen neerschoot geleerd he?

O, wat klopt hier niet DJ vHAp?

Ik zal je helpen "... baas die 15 ...... mannen neerschoot"

Kortom, je liegt WEER.
(o, en let op de puntjes die ik heb gebruikt voordat je als zieligzuri gaat liegen, WEER)

39 (edited by D.J. Oeka 2016-05-25 16:32:03)

j.bakra wrote:

…en opnieuw maak je duidelijk dat je een onbetrouwbare klootzak bent, dyukaboi, een infame leugenaar die niet kan bewijzen dat Desi D. Bouterse putschisten neerschoot en derhalve alleen roddel en achterklap papegaait.

Voor jou geldt hetzelfde als voor jeffrey, de lafhartige jihadist: als jij hier jouw Surinaamse telefoonnummer vermeldt (een +597 ****** nummer dus), waar je nu bereikbaar bent, zal ik je - voor jou dus kosteloos - direct bellen. Beter is als je even de website van je bedrijf vermeldt, zodat ik eerst het tel.nr. kan verifiëren.

Maar ik weet nu al dat jij net zo’n slappe ouwehoer bent als die jeffrey, niet met dat nummer gaat komen en ongetwijfeld, net als hij, met een lulsmoes op de proppen komt - yu sakasaka yu! 

O ja, in juni 2015 schreef je - “Zo ook dat ik allang in Su woon, hahahahah!” en nu, bijkans een jaar later, schrijf je: “Maar weet jij hoe moeilijk het mij gemaakt wordt om in mijn eigen land terug te keren?

De enige conclusie die aan deze bedrieglijke nonsens kan worden verbonden is dat jij net zo’n fantast bent als de lijpe http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 10#p498310 en de megalomane http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 15#p498315 

Zielig doen en overdrijven, daar is jouw soort goed in, ik ben benieuwd wat voor bullshit je nu weer gaat posten.  tongue

Kruip maar gauw onder je steen terug, jij aartshuichelaar!

maar mijn arme lieve domme bakra toch…..

Je klinkt zo verhit.
Aangezien ik niet zo veel tijd heb kan ik niet te veel aandacht aan je besteden, ga ik hier niet lang over zitten halen en trekken, maar leg me nou eens uit wat je zo boos maakt dang.

Dus in juni 2015 (je houdt het goed bij hoor) schreef ik dat ik al in Su was, wat helemaal klopt, en vorige week schreef ik hoe moeilijk men het een geboren Suri maakt om naar zijn land terug te keren. Dat klopt ook. Wat is dan zoooo onbetrouwbaar en leugenachtig aan wat ik schrijf dan, of begrijp je het gewoon niet? Dan mag je wel om uitleg vragen hoor. Of heb je moeite met de tegenwoordige tijd waarin ik schreef? Dat ik had moeten schrijven dat men mij het moeilijk had gemaakt?... Neen, want men maakt het me nog steeds moeilijk, ondanks de gladde ocer praatjes dat " de procedures zouden zijn versoepeld" . Niet dus, geen moer van waar, ja, Chinezen krijgen idd alles heel snel voor elkaar, dat klopt ja, maar Suri's niet. Hee, je weet echt geen moer van Suriname he?
Kennenlijk ben je zo gewend aan de leugens van je grote baas dat je enigszins verward bent en alles wat je leest en hoort nu als een leugen ziet?

Maar je hebt me wel laten lachen toen je om mijn tel nummer vroeg, hoor.
Ja, ok, ik weet dat je verward bent en niet kunt relativeren, maar ff samenvattend:
Je daagt Jefrey-of hoe hij heet uit om heeeelemaal naar een door jou gekozen stad te reizen omdat jij hem zo graag iets wilt vertellen. Ok, ik weet dat je een beetje eenzaam bent, dus contact zoekt, en hierbij zo diep gezakt bent dat je je vrienden uitgerekend op dit klootzakken forum zoekt, en er de meest zieke uitpikt. Dat zegt al veel over je, maar dat terzijde.
Maar…als je dan zo graag contact met andere forumleden zoekt, dan laat je toch gewoon je nummer of dit leipe forum achter? Geheid dat een of andere ziekeling je hier opbelt.
Ik ben zo vriendelijk geweest je die suggestie te doen, en toen maakte jij ervan dat IK mijn nummer hier moest achterlaten..!?!?!

Bakra, weet je door hoeveel Junks en zwervers ik hier in de straten van paramaribo wordt lastig gevallen? oh nee, je kent Su niet, dus dat kan je niet weten. Ik heb me handen al vol aan deze gasten die ik steeds moet wegjagen, dan wil je dat ik mijn nummer op dit zieke forum achterlaat, zodat al die idioten van Waterkant mij ook nog gaan opbellen!?!?!
Ie law noh..? Ja, jij kan het wel, doen, jij hebt niets meer te verliezen, je zou het zelfs leuk vinden door een forumidioot gebeld te worden. Maar mijn situatie is wel heel anders dan de jouwe hoor.

Trouwens wat voor een positief gesprek zou het mij kunnen opleveren als je mij zou bellen, zou het over kunst, cultuur, of techniek gaan? Ik denk niet dat dat binnen jou vermogen ligt. Of zou je gewoon een partijtje schelden zoals je dat hier op waterkant gewend bent?

Ooh ja, dat is ook een leuke, je wilt een bedrijfsnaam van mij hebben.
Alleen al door een naam hier op dit forum te vermelden zou het een smet op het bedrijf werpen.
Bakra, toch, denk je dan dat ik vergeten ben hoe je de VHP in NL bent gaan plat bellen om Muradin zwart te maken? En hier trots bent gaan vermelden dat je dat gedaan hebt. Heee….bakra, een normaal mens doet zo iets niet, hoor.
Je bent een idioot die tot van alles in staat is. Zeer zeker zou je in mijn privé gaan wroeten en bellen. Uit de vraag die je aan Zonnigsuri stelt aangaande haar etnische achtergrond, zie ik al voldoende over hoe ziek je geest wel niet is. En maar roepen dat andere racisten zijn.

En dan ben jij nog een van de normalere hier op dit forum. Wat about die andere gekken die ook mijn nummer zouden zien? Neem bv. Jorkafowroe, volledig van kaart, reageert vol steevast als eerste met foute conclusies op al mijn postings, maar heeft nog nooit iets begrepen van wat ik schreef. Deze man is volledig de weg kwijt, het is thans niet mogelijk om nog op hem te reageren. De haat die uit de stukken die hij uitbraakt naar voren komt spreekt boekdelen.
Thans denkt hij dat ik een hindostaan ben en van de VHP lol

Imagine if you will…

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 26#p486326  "Zo ook dat ik allang in Su woon"; dat laat aan duidelijkheid niets te wensen over -  dus dyukaboi, een leugenachtige klootzak als jij is niet in staat mij boos te maken.

Wat die honda/muradin betreft: die door de mand gevallen, enge soenniet kreeg, als tweede secretaris, wegens zijn onbetamelijke uitlatingen aan het adres van mijn overleden echtgenote, zijn congé van het bestuur van het PVSN.  Daarna werd hij ook, als secretaris, wegens zijn fundamentalistische opvatting, aan de kant gezet door het bestuur van de Noeroel moskee in Den Haag.

En nu kom jij, om niet je Surinaamse telefoonnummer/website op dit forum te  hoeven melden, met de smoes over junkies die jou zouden lastigvallen. Jij bent net zo’n lafaard als bigi mofo jeffreyka, de jihadist!

Wel boi, ik weet het goed gemaakt: je kunt dat tel.nr. op j.demooii@quicknet.nl achterlaten zodat ik jou, voor mijn rekening, kan bellen en vertellen wat ik van een misselijk, laf mannetje zoals jij vind.  Wel je website, als je die tenminste hebt, ter controle, achterlaten hoor.  Maar ik weet nu al dat je weer met een lulsmoes op de proppen komt.

O ja, ik woonde tussen 1995 en 2003 in Suriname en ken Paramaribo en omstreken, zoals het toen was, op mijn duimpje en ook (delen van) het binnenland zijn mij niet onbekend - jij kapsones vriendje. 

Het is overigens opvallend hoeveel tijd je ook nu weer besteedt aan het - volgens jou bescheten mening "klootzakkenforum". smile tongue

Ik zou je eigenlijk het nummer van LPI moeten geven.
Kun je uren met gelijkgestemden converseren.
Je hebt overigens nog steeds niet uitgelegd wat er zo huichelachtig is aan het feit dat in in juni 2015 schreef dat ik al lang in Su zat. Wat is je probleem eigenlijk, en wat klopt er niet?

Imagine if you will…

Als in Suriname ondernemende zou je moeten weten dat het al lang geen LPI meer is.

Maar, ach ...

D.J. Oeka wrote:

Je hebt overigens nog steeds niet uitgelegd wat er zo huichelachtig is aan het feit dat in in juni 2015 schreef dat ik al lang in Su zat. Wat is je probleem eigenlijk, en wat klopt er niet?

Je bent daar vaak, nôh?

Imagine if you will…

Zielig.

D.J. Oeka wrote:

Je bent daar vaak, nôh?

re#41: Dus daar zat je tussen oktober 2015 en april 2016. Je was zeker gedwongen opgenomen in die inrichting  omdat je een pathologische leugenaar bent, die probeert recht te praten wat krom is en daarenboven ook nog aan het Bouterse-syndroom lijdt.

Vandaar ook dat je dat nummer kent - je moet immers nog steeds regelmatig telefonisch contact opnemen voor de nodige nabehandeling van jouw krankheid. smile

O ja, van je bewering dat je hier niet meer meedoet – omdat het volgens jou een klootzakkenforum is – komt niet veel terecht, hè boi.  Ik ben benieuwd waar je nu weer mee aan komt – vast en zeker niet met je Su tel.nr. en/of website. tongue

Sommige van die vluchtelingen denken nou eenmaal dat Suriname diezelfde broko pranasi is welke zich ontvlucht zijn.

jorkafowru wrote:

Als in Suriname ondernemende zou je moeten weten dat het al lang geen LPI meer is.

Maar, ach ...

D.J. Oeka wrote:

47 (edited by Paraman 2016-05-30 08:04:26)

Sommige van die vluchtelingen denken nou eenmaal dat Suriname diezelfde broko pranasi is welke zij achterlieten.

jorkafowru wrote:

Maar, ach ...

D.J. Oeka wrote:

O ja, dyuka boi, je schreef “bij twijfel mail ik je mijn SU tel. nummer wel”.  Dus wanneer mail je dat nummer nou eindelijk eens - mijn emailadres is j.demooij@quicknet.nl

Nu weer terug naar het onderwerp van deze topic.

Opnieuw zijn er afgelopen week weer vele duizenden vluchtelingen, wellicht wel 10.000, opgepikt uit de Middellandse Zee, die met hun gammele bootjes en vlotten, door mensensmokkelaars voor veel geld aan hen verkocht, proberen fort Europa te bereiken.  Naar schatting verdronken er 700 verdronken.

Het is duidelijk dat die vluchtelingenstroom hoofdzakelijk veroorzaakt is door VS/Navo/EU bemoeienis en dat er ook nu ongetwijfeld weer laffe moordzuchtige jihadisten van het kaliber jeffreyka bij zitten!

De NDP'isten zijn alleen maar goed in schelden en tieren. Inhoudsloze wezens met eveneens inhoudsloze karakters.
De NDP'isten kunnen alleen maar roepen dat de niet-NDP'isten racisten zijn.
Dat geeft aan hoe racistisch ze zelf denken.

Dom zijn ze ook nog, want als je tegen de NDP bent, dan ben je automatisch VHP'er, NPS'er of PL'er.

In elk geval Bouterse heeft enorm gefaald, daarom is hij gehuppeld naar  het IMF om hulp en steun.
Hij heeft niet alleen zichzelf onder maar ook de Surinaamse bevolking onder curatele
gesteld van het IMF.
Bouterse zal nu het IMF moeten gehoorzamen, anders wordt hij genekt.

En nog zullen de NDP'isten roepen dat Bouterse het heel erg goed heeft gedaan en nog steeds goed doet.

Bouterse ziet er zeer slecht uit, het heeft er veel van weg dat hij aan slapeloze nachten lijdt. Komt ervan als anderen slapeloze nachten wenst. De boemerang komt altijd terug.

Het scheldgedrag van de NDP'isten zal weer verder gaan.
Eigenlijk heb ik diep medelijden met dit soort mensen.

To-Shio-Hing

Wat moet een mens met telefoonnummers van members.
Wat maakt men zich enorm belachelijk!

To-Shio-Hing