j.bakra wrote:…en opnieuw maak je duidelijk dat je een onbetrouwbare klootzak bent, dyukaboi, een infame leugenaar die niet kan bewijzen dat Desi D. Bouterse putschisten neerschoot en derhalve alleen roddel en achterklap papegaait.
Voor jou geldt hetzelfde als voor jeffrey, de lafhartige jihadist: als jij hier jouw Surinaamse telefoonnummer vermeldt (een +597 ****** nummer dus), waar je nu bereikbaar bent, zal ik je - voor jou dus kosteloos - direct bellen. Beter is als je even de website van je bedrijf vermeldt, zodat ik eerst het tel.nr. kan verifiëren.
Maar ik weet nu al dat jij net zo’n slappe ouwehoer bent als die jeffrey, niet met dat nummer gaat komen en ongetwijfeld, net als hij, met een lulsmoes op de proppen komt - yu sakasaka yu!
O ja, in juni 2015 schreef je - “Zo ook dat ik allang in Su woon, hahahahah!” en nu, bijkans een jaar later, schrijf je: “Maar weet jij hoe moeilijk het mij gemaakt wordt om in mijn eigen land terug te keren?
De enige conclusie die aan deze bedrieglijke nonsens kan worden verbonden is dat jij net zo’n fantast bent als de lijpe http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 10#p498310 en de megalomane http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 15#p498315
Zielig doen en overdrijven, daar is jouw soort goed in, ik ben benieuwd wat voor bullshit je nu weer gaat posten. 
Kruip maar gauw onder je steen terug, jij aartshuichelaar!
maar mijn arme lieve domme bakra toch…..
Je klinkt zo verhit.
Aangezien ik niet zo veel tijd heb kan ik niet te veel aandacht aan je besteden, ga ik hier niet lang over zitten halen en trekken, maar leg me nou eens uit wat je zo boos maakt dang.
Dus in juni 2015 (je houdt het goed bij hoor) schreef ik dat ik al in Su was, wat helemaal klopt, en vorige week schreef ik hoe moeilijk men het een geboren Suri maakt om naar zijn land terug te keren. Dat klopt ook. Wat is dan zoooo onbetrouwbaar en leugenachtig aan wat ik schrijf dan, of begrijp je het gewoon niet? Dan mag je wel om uitleg vragen hoor. Of heb je moeite met de tegenwoordige tijd waarin ik schreef? Dat ik had moeten schrijven dat men mij het moeilijk had gemaakt?... Neen, want men maakt het me nog steeds moeilijk, ondanks de gladde ocer praatjes dat " de procedures zouden zijn versoepeld" . Niet dus, geen moer van waar, ja, Chinezen krijgen idd alles heel snel voor elkaar, dat klopt ja, maar Suri's niet. Hee, je weet echt geen moer van Suriname he?
Kennenlijk ben je zo gewend aan de leugens van je grote baas dat je enigszins verward bent en alles wat je leest en hoort nu als een leugen ziet?
Maar je hebt me wel laten lachen toen je om mijn tel nummer vroeg, hoor.
Ja, ok, ik weet dat je verward bent en niet kunt relativeren, maar ff samenvattend:
Je daagt Jefrey-of hoe hij heet uit om heeeelemaal naar een door jou gekozen stad te reizen omdat jij hem zo graag iets wilt vertellen. Ok, ik weet dat je een beetje eenzaam bent, dus contact zoekt, en hierbij zo diep gezakt bent dat je je vrienden uitgerekend op dit klootzakken forum zoekt, en er de meest zieke uitpikt. Dat zegt al veel over je, maar dat terzijde.
Maar…als je dan zo graag contact met andere forumleden zoekt, dan laat je toch gewoon je nummer of dit leipe forum achter? Geheid dat een of andere ziekeling je hier opbelt.
Ik ben zo vriendelijk geweest je die suggestie te doen, en toen maakte jij ervan dat IK mijn nummer hier moest achterlaten..!?!?!
Bakra, weet je door hoeveel Junks en zwervers ik hier in de straten van paramaribo wordt lastig gevallen? oh nee, je kent Su niet, dus dat kan je niet weten. Ik heb me handen al vol aan deze gasten die ik steeds moet wegjagen, dan wil je dat ik mijn nummer op dit zieke forum achterlaat, zodat al die idioten van Waterkant mij ook nog gaan opbellen!?!?!
Ie law noh..? Ja, jij kan het wel, doen, jij hebt niets meer te verliezen, je zou het zelfs leuk vinden door een forumidioot gebeld te worden. Maar mijn situatie is wel heel anders dan de jouwe hoor.
Trouwens wat voor een positief gesprek zou het mij kunnen opleveren als je mij zou bellen, zou het over kunst, cultuur, of techniek gaan? Ik denk niet dat dat binnen jou vermogen ligt. Of zou je gewoon een partijtje schelden zoals je dat hier op waterkant gewend bent?
Ooh ja, dat is ook een leuke, je wilt een bedrijfsnaam van mij hebben.
Alleen al door een naam hier op dit forum te vermelden zou het een smet op het bedrijf werpen.
Bakra, toch, denk je dan dat ik vergeten ben hoe je de VHP in NL bent gaan plat bellen om Muradin zwart te maken? En hier trots bent gaan vermelden dat je dat gedaan hebt. Heee….bakra, een normaal mens doet zo iets niet, hoor.
Je bent een idioot die tot van alles in staat is. Zeer zeker zou je in mijn privé gaan wroeten en bellen. Uit de vraag die je aan Zonnigsuri stelt aangaande haar etnische achtergrond, zie ik al voldoende over hoe ziek je geest wel niet is. En maar roepen dat andere racisten zijn.
En dan ben jij nog een van de normalere hier op dit forum. Wat about die andere gekken die ook mijn nummer zouden zien? Neem bv. Jorkafowroe, volledig van kaart, reageert vol steevast als eerste met foute conclusies op al mijn postings, maar heeft nog nooit iets begrepen van wat ik schreef. Deze man is volledig de weg kwijt, het is thans niet mogelijk om nog op hem te reageren. De haat die uit de stukken die hij uitbraakt naar voren komt spreekt boekdelen.
Thans denkt hij dat ik een hindostaan ben en van de VHP 
Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.