Re: Paramaribo vieze stad

Kneh jij bent en geen rechter en geen allah en geen god dus waar hebje het over

9 op de 10 zou het zelfde gedaan hebben wat dacht je me daarvan.
Nee jij zou dat niet doen , jij gaat er meteen met de kassa vandoor,
lol

Je kletst uit je nek, denk je nu heus dat jij niemandalletje mij een slechte naam kan bezorgen ?

whahahahaahahhaah GOOD LUCK met je bezigheid die je al bijna 8 jaar doet.

HOE MAAK IK CINNY ZWART HOE KRIJG IK CINNY VAN WKN

niet

302

*Cinny* wrote:

Kneh jij bent en geen rechter en geen allah en geen god dus waar hebje het over

9 op de 10 zou het zelfde gedaan hebben wat dacht je me daarvan.
Nee jij zou dat niet doen , jij gaat er meteen met de kassa vandoor,
lol

Je kletst uit je nek, denk je nu heus dat jij niemandalletje mij een slechte naam kan bezorgen ?

whahahahaahahhaah GOOD LUCK met je bezigheid die je al bijna 8 jaar doet.

HOE MAAK IK CINNY ZWART HOE KRIJG IK CINNY VAN WKN

niet

-
"9 op de 10 zou het zelfde gedaan hebben wat dacht je me daarvan".
-
Jij stelt hiermede dus vast dat 9 van de 10 wkn'ers dieven/dieveggen zijn en in cafetaria's weglopen zonder te betalen.
-
Ik ben benieuwd of zij dat in dank aannemen.

kneh wrote:

-
-
.

idd Kneh als je dit in de groep gooit met de verhalen en omstandigheden erbij vertelt
zouden 9 op de 10 het zelfde doen... maar laten we wachten op bijval, big_smile
Waarschijnlijk ga je weer 8 jaa rmoeten wachten hoor, heb je ff lol

Maarre deze topic gaat totaal ergens anders over hoor ! Misschien kan je ff het fatsoen opbrengen om ontopic te blijven big_smile hoevaak heb jij je rotzooi nou in Su op straat gegooid ?

305

*Cinny* wrote:
kneh wrote:

-
-
.

idd Kneh als je dit in de groep gooit met de verhalen en omstandigheden erbij vertelt
zouden 9 op de 10 het zelfde doen... maar laten we wachten op bijval, big_smile
Waarschijnlijk ga je weer 8 jaa rmoeten wachten hoor, heb je ff lol

-
Jouw verweer is wel heel erg zwak : eerst stel je vast dat "9 op de 10 zou het zelfde gedaan hebben en wat dacht je me daarvan" en nu verander je dat standpunt in : "als je dit in de groep gooit......".
Winkeldiefstallen worden niet in de groep gepleegd, maar door individuen in een winkel en door jou is duidelijk vastgesteld dat 9 van de 10 wkn'ers ordinaire dieven/dieveggen zijn.

whahahahaha neeeee jij verdraait de boel , nu niet mij dat ook in de schoenen schuiven joh, maarre waar is je bijval.... ?

whahahahhahahhaha lol [moeilijk he Cinny zwart maken, en dan ben je al dik 7 jaar bezig met je projectje .... jij hebt ook nergens suc6 in he.... flopper de flop flop]

OH JA EN NOGMAALS :

*Cinny* wrote:

Maarre deze topic gaat totaal ergens anders over hoor ! Misschien kan je ff het fatsoen opbrengen om ontopic te blijven big_smile hoevaak heb jij je rotzooi nou in Su op straat gegooid ?

Het moeten herbergen van zoveel dagoepoepe maakt het er niet schoner op.

Paraman wrote:

Joh oliebol pannenkoek, als je zoveel honden hebt als ik , heb je gewoon een septitank waar alles in verdwijnt ... het verdwijnt dus daar waar het idd op zijn plek is, jouw stront verdwijnt toch ook in de septitank... nou zo is dat met hondenpoep ook...  wordt verzameld en gaat de septitank in, aparte tank btw die op het erf is smile Mooi geregeld he ... ja man ik ben er trots op echt waar....

310

kneh wrote:
Neus wrote:
*Cinny* wrote:

Ik had dit verhaal btw in de groep gegooid en 9 op de 10 begrpen het wel en veroordeelde mij er helemaal niet op, niet dat ze het goed spraken maar de situatie was wel dusdanig dat ze mijn beweegredenen 100% snapte. Weetje wat een dief is.... als je steeds naar die zelfde Chinees terug gaat om te stelen, ik kwam nie tbinnen om te stelen yu ka KNEH jij bent gewoon fuckin JALOERS op mij , en voor al die losers die zullen vinden dat ik niks heb om jaloers op te zijn whahahahahhaha joh jullie dromen van een prachtig leven zoals ik die mag leiden tongue
Maar het is door mij ook voor jullie gegund laat me je dat zeggen, alleen losers bereiken niet wat ik heb bereikt omdat ze een losers mentaliteit hebben , wat ik heb bereikt daar moet je een volhouder en vechter voor zijn en veel vertrouwen hebben in je kunnen, dat hebben die losers niet....

ja ik kan me daar echt een beetje over irriteren dat die sukkel elke keer met zoiets onbenulligs aankomt en dan 90% van het verhaal weglaat toch....

geobsedeerd ziek piemeltje zeg die KNEH.... pffff

Gewoon negeren die idioot.

-
9 van de 10 (de 10de is dan Neus) zullen met mij van oordeel zjn dat diefstal, van welke aard dan ook, nooit gerechtvaardigd kan worden en dat die zeer zwakke smoesjes bij een rechter niet als verzachtende omstandigheden gerekend zouden worden.
Misschien zou een rechter strafkorting geven als hij wist dat jouw oneerlijkheid een gevolg is van het jarenlang, op target, telefonisch mensen oplichten voor een callcentre.

-
Mijn stelling staat hierboven en ook hier geldt : wie zwijgt stemt toe.
9 van de 10 wkn'ers zijn dus met mij van mening dat winkeldiefstal etc. NOOIT kan worden goedgepraat.

311 (edited by Neus 2014-06-04 18:05:33)

Hij vult de stellingen bijde Ikea.  Bally had veel kasten nodig om zijn gewicht te dragen. T'is net een olifant. Maar wel een Afrikaanse volgens hem. Met van die flap oren.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

312 (edited by *Cinny* 2014-06-04 19:00:25)

Zo ze zijn de goten op de Highway flink aan het leeghalen =onkruid= die jongens hebben het weer wel tegen en staan in de nattigheid te werken das wel minder voor ze, gelukkig regent het niet constant. Wat wel weer jammer is, ze hadden palmboompjes e.d. geplant en met het leeghalen van de goot zijn deze dus nu beschadigd al dan niet dood... nou ja...

kneh wrote:

-
Mijn stelling staat hierboven en ook hier geldt : wie zwijgt stemt toe.
9 van de 10 wkn'ers zijn dus met mij van mening dat winkeldiefstal etc. NOOIT kan worden goedgepraat.

Oh dus jij denkt dat die wkn'ers zo achterlijk zijn zich met dit onzinnuge gezeur van je te willen bemoeien ???? Whahahahhhaha  wie zwijgt NEGEERT en waarom zou dat zijn ?

OMDAT JIJ ZO ONBELANGRIJK BENT

maar misschien heb je geluk komen er nog een paar Cinnyhatertjes je stelling kracht geven big_smile
[uiteraard zal ik ook dat aan mijn patta lappen lol ]

Paraman wrote:

Oh je hebt je post in tweevoud verstuurd, ik had je al geantwoord sukkeltje...

Mevrouw Cinny heeft een septitank voor de uitwerpselen van de honden.
ja dat is heel normaal als je zoveel honden hebt, ik heb het afgekeken van het dieren asiel en van een vrouw die 120 honden opvangt.... smile dus de uitwerpselen van mijn honden worden op een zeer correcte manier opgeruimd... jammer voor jou joh...... je kan Cinny niet zwarter maken dan ze al is ... EN WITTER AL ZEKER NIET lol

[gatsie WIT bah]

Hajakkes,

Die die shit van mevrouw, de gasten, de honden en katten gaan via dezelfde pot de beerput in?
Dat is niet echt netjes hoor.
Als het bij mij zou gebeuren, reken maar dat er bonje van komt. Dagoe nanga libisma a no wang!
Dat nodigt in elk geval niet uit tot een bakje leut, met of zonder slagroom. A tori morsu!

Paraman wrote:

Hajakkes,

Die die shit van mevrouw, de gasten, de honden en katten gaan via dezelfde pot de beerput in?
Dat is niet echt netjes hoor.
Als het bij mij zou gebeuren, reken maar dat er bonje van komt. Dagoe nanga libisma a no wang!
Dat nodigt in elk geval niet uit tot een bakje leut, met of zonder slagroom. A tori morsu!

Op het erf van de honden is een septitank waarin  HUN uitwerpselen  gaan joh

en thuis bij mij hebben we toiletten waar alleen mensen gebruik van maken joh

en dat van de kat , die heeft een kattebak, en met het dagelijks verschonen gaat dat de ton in
in een zak die dicht geknoopt is en dat weer in een ton die buiten staat...

is er iets mis mee lol

zo ja jammerrrrrr dan !

317 (edited by Paraman 2014-06-05 11:37:18)

Zelf dank ik God voor de mensen om mij heen, die kunnen wat ik niet kan. Cinny fu puru dati dagoek@ fu veertien dagoe ala dei. A no dja oen dee! Ik zou zeggen, liever jij dan ik.

Paraman wrote:

Zelf dank ik God voor de mensen om mij heen, die kunnen wat ik niet kan. Cinny fu puru dati dagoek@ fu veerting dagoe ala dei. A no dja oen dee! Ik zou zeggen, liever jij dan ik.

ZEVENTIEN honden ZEVENTIEN
[de Parvo had weer eens toegeslagen en ben 1 verloren hmm , het waen er dus ACHTTIEN]

Wat de uitwerpselen betreft.... nou ik geef toe in de grote regentijd  gaat deze klus wat minder vlot, zeker hoe ze ook manja nony suikerriet en cocos eten op en van het erf..... maar aan de uitwerpselen van de hond kan je zien of ze inwendig ook gezond zijn, of ze geen wormen hebben, of ziek zijn, je kan er heeeeel veeeel uit afleiden, voor jou zal het heel vreemd klinken [en voor wel meer mensen die weinig inzicht hebben wat Honden/dieren betreft] maar de uitwerpselen wil ik echt perse zelf verwijderen , om de reden die ik heb uitgelegd....  goed gereedschap half werk, en om de uitwerpselen te verwijderen heb ik zeer goed gereedschap en het is in een handomzwaai gedaan.... Ik doe er letterlijk 5 min over MAXIMAAL per ronde... enne mijn hondne zijn wel gezond, hebebn normale uitwerpselen die vlot te verwijderen zijn.

Doet me denken aan de sportschool , mijn trainer zei dat je ontlasting er als een softijsje uit moest komen alleen steviger lol softijs eet ik ook eigenlijk sindsdien nooit meer op de 1 of andere manier lol maar aan je eigen stoelgang kan je dus veel afleiden, ga je makkelijk elke dag op een vast tijdstip [om en na bij dan] komt het er idd met gemak uit, of zit alles altijd vast enz enz... als je gezond bent van binnen heb je ook een goede stoelgang, kan nog zo vies klinken maa tis toch heerlijk als je een goede stoelgang hebt ? Je hebt mensne die gaan in de ochtend de deur uit en doen hun grote behoueft op het werk.... ze houden het al die tijd op daarna persen ze zich weer rot, das ni gezond, echt niet, je zou eigenlijk als vaste prik elke dag binnen een half uur na ontwaken je grote boodschap moeten doen, je behoort een druk te voelen en aandrang je gaat zitten en floep floep floep er moet eruit zijn... en daarna lekker baden [we hebben het over het 1e half uur na ontwaken toch] en dan begin je heerlijk zonder shit je dag lol

whahahaahahahaaahhahhaa Oh huh Plus let je ook ff op want er staat veel belangrijke info in deze post waar je als mens zolang je leeft veel aan kunt hebben.

Maarre nogmaals de uitwerpselen met regelmaat elke dag IDD verwijderen is ontzettend belangrijk en je hebt een goede controlen op je dieren....als je naar de dierenarts gaat is dit ook een standaard vraag die ze stellen ''hoe is de ontlasting'' ja ja er word van je als dieren bezitter gewoon verwacht [terecht] dat je over alles op de hoogte bent, ik heb er 17 en reken maar dat ik op de hoogte ben van ALLE 17, hoevaak ze pissen waar ze pissen hoevaak ze schijten waar en hoe en wat... ik weet alles over ze.... dat maar 1 hond aan de Parvo is overleden is verwonderlijk want meestal overlijden er veel tegelijk.. je raakt zomaar de helft  van je roedel kwijt. Nee dus da tover de uitwerpselen, ik zit er totaal niet mee.... De dierenarts was recent nogg op huisbezoekivm de jaalijkse vaccinaties, en vond alles er weer goed uitzien, ik doel ff vooral op hun leefomgeving, het wordt goed onderhouden en is schoon smile

Zo lange post ik heb geen zin om het op grammaticafouten te checken sorry....

Submit reply

Paramaribo is btw geen vieze stad maar wordt toch best wel onnodig vervuild.... : ]

*Cinny* wrote:

Paramaribo is btw geen vieze stad maar wordt toch best wel onnodig vervuild.... : ]

Dat is een bere taak.
Je moet je laten voordragen voor een onderscheiding bij Bouta, "Ere orde in de blauwe ster of zo"!

Hoe redt je het met maar liefst zeventien honden? Goeie morrigi! Geef mijn portie maar een fikki.

Paraman wrote:
*Cinny* wrote:

Dat is een bere taak.
Je moet je laten voordragen voor een onderscheiding bij Bouta, "Ere orde in de blauwe ster of zo"!

Hoe redt je het met maar liefst zeventien honden? Goeie morrigi! Geef mijn portie maar een fikki.

KIJK en dat is zo wie zo een verschil tussen jou en mij... wat voor jou onmogelijk lijkt is voor mij werkelijk een MAKKIE, dus maak je niet druk, tis mijn verantwortu a no yu verantwortu.
smile

BOUTERSE

---------------------------------------------------------------------
FRONT NO MANG WINIE

https://www.youtube.com/watch?v=qnikzzAASTs

titleist 915 d2 driver When the course is fully operational, 106 full-time equivalent jobs, or FTEs, would be created by Kohler Co. and another 121 FTEs would be created elsewhere in the county. Together, they'd be earning  million annually.

titleist 915 d3 driver Auger, then a cart attendant at Hilaman, remembered Battles' golfing buddies — in an era before cell phones and social media — commandeered carts after the round to ride around the course telling other golfers about Battles' feat.

titleist 915f 3 wood Duncan Golf Management, a Reno-based golf course operator and management company, will award six grants for golf fundraising tournaments in 2015. Interested not-for-profit charities in Reno-Sparks, Lake Tahoe, Carson City, Dayton and Fallon can submit a written proposal and schedule an interview, with Milly Duncan, for consideration.

taylormade sldr irons This year’s edition of Match Play, set for April 29-May 3, will be the third PGA Tour event at Harding Park since the course’s renovation in 2002-03. Tiger Woods outlasted John Daly in the American Express Championship in October ’05, and Woods and Steve Stricker led the U.S. to victory in the Presidents Cup four years later.

http://www.only-golf.co.uk/

" ...Nu is Bouterse de grootste vijand van het volk....’

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

"Front no mang win a verkiezing foe 2015"

zonnigsuri wrote:

" ...Nu is Bouterse de grootste vijand van het volk....’