Re: emigreren naar Suriname?

Thanks voor je reply,
8000Srd is bruto en het contract heb ik al in handen om te tekenen.
Hoe bedoel of ik het uberhaupt red?  ben ik dan daar te goed gelovig voor?

Thanks

Surinamers emigreren bij bosjes naar Suriname. Het is onvoorstelbaar hoevelen de weg naar huis hebben weten te vinden.

Paraman wrote:

Surinamers emigreren bij bosjes naar Suriname. Het is onvoorstelbaar hoevelen de weg naar huis hebben weten te vinden.

Geoof je het zelf??

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Je zit weer uit je vette keel te ellen. Ik spreek uit eigen waarneming. Ik heb niet zo veel op met halve waarheden en hele leugens ala ene Neus.

Neus wrote:
Paraman wrote:

Geoof je het zelf??

Zou de poster van #74 net zo’n typetje zijn als die van #51 en #58 - het lijkt mij wel.

NO NO NO, jammer dat je gaat vergelijken,  ik heb de coup, de binnenlandse oorlog meegemaakt toen nog te jong om voor mezelf te bepalen sang wi wang do, maar ja.

Nu ben ik al op een leeftijd dat ik mezelf, mijn gedachten meh jehjeh niet meer in gedrang kan houden om hier te blijven omdat je genoeg ziet gebeuren om je heen dat je zelf denk dat deze bubbel waar we een leven niet echt is...
Realiteit is gewoon terug gaan naar huis.

j.bakra wrote:

Zou de poster van #74 net zo’n typetje zijn als die van #51 en #58 - het lijkt mij wel.

82 (edited by j.bakra 2015-06-08 12:00:44)

quote - Ook aan vraag aan mijn voorgangers remigranten, hoe was het allemaal gegaan met papier werk bij de overheid zowel in suriname als in nederland. En hoe zit je met inboedel verschepen. En verblijfsvergunning aanvragen.
Ik heb zoveel vragen dus ik begin maar met een paar..
- unquote

Gratis advies: ga naar Suriname en ga daar antwoorden op je vragen vinden!