Topic: De Landblouw Bank

Aj baja, wat een klote bank zeg. Deng saka saka e jang mie monie. Had ik maar naar KNEUS geluisterd, die ongekroonde spleet van Waterkant.

Wat is namelijk het geval. Ik was in september 2014 in SU en heb alstoen een rekening geopend bij de Landbouwbank. Ik dacht, een bank van en voor landbouwers, dat moet een goeie bank zijn.  Daarnaast ben je ook nog eens "groen" bezig.

Ik had toen afgesproken geen gebruik te maken van een betaalpasje en dat het ook niet nodig was om afschriften naar mij toe te sturen. Ik had namelijk geringe bedragen gestort op de rekeningen.

Maar wat blijkt. Die gasten trekken zich niets aan van afspraken en sturen mij regelmatig afschriften, waarbij zij mij aardig wat kosten in rekening brengen.

Vandaag ontving ik weer 2 afschriften van die malloten. Op de srd rekening brengen zij mij de navolgende kosten in rekening:
- general fee  9 srd
- afschrift kosten 5 srd

Op de eurorekening brengen zij mij de navolgende kosten in rekening:
- general fee 3 euro
- afschrift kosten 1 euro

Wat een klote zeg. En wij maar klagen over de banken hier in Nederland.

Re: De Landblouw Bank

Sam Loi, kis yu moi!

Waarom ga jij je frustraties op KNeus (wie dat ook mag zijn) uitleven?

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Één van de aliassen die door de persoon in kwestie wordt gebruikt is o.a. de naam CHUNG LI. Deze persoon heeft in het verleden al verscheidene aliassen gebruikt en heeft mensen steeds in problemen gebracht. Toen ik ontdekte dat hij/zij weer met een andere alias hier op fb verscheen, heb ik hem/haar gevraagd om er dit keer van af te willen zien en zo problemen te voorkomen. Ik heb de persoon al bedreigd dat als hij/zij deze alias niet verwijdert, ik mij verplicht voel de mensen te laten weten welke man/vrouw achter deze CHUNG LI schuilgaat. Deze persoon opereert nog onder verschillende aliassen hier. Dat jullie het maar weten.

Beste Paraman, ik voel mij niet aangesproken, aangezien ik niets van doen heb met Chung Li. Wie deze persoon is zal mij verder een worst wezen. Ik heb me ooit aangemeld op dit forum voor info over eventuele vestiging in SU. Ik wilde met name weten wat het mij aan belastingen zou kosten, indien ik mij blijvend in SU zou vestigen. Ik had toen ook gemeld dat ik een rekening had geopend bij een bank in SU. Welnu, het is voor de bank waar het om gaat nogal lucratief om klanten buiten de landsgrenzen te hebben. Deze info wilde ik met jullie delen.

Van mij zullen jullie niets meer horen.
Tang boeng.

Sam Loi wrote:

Aj baja, wat een klote bank zeg. Deng saka saka e jang mie monie. Had ik maar naar KNEUS geluisterd, die ongekroonde spleet van Waterkant.

Wat is namelijk het geval. Ik was in september 2014 in SU en heb alstoen een rekening geopend bij de Landbouwbank. Ik dacht, een bank van en voor landbouwers, dat moet een goeie bank zijn.  Daarnaast ben je ook nog eens "groen" bezig.

Ik had toen afgesproken geen gebruik te maken van een betaalpasje en dat het ook niet nodig was om afschriften naar mij toe te sturen. Ik had namelijk geringe bedragen gestort op de rekeningen.

Maar wat blijkt. Die gasten trekken zich niets aan van afspraken en sturen mij regelmatig afschriften, waarbij zij mij aardig wat kosten in rekening brengen.

Vandaag ontving ik weer 2 afschriften van die malloten. Op de srd rekening brengen zij mij de navolgende kosten in rekening:
- general fee  9 srd
- afschrift kosten 5 srd

Op de eurorekening brengen zij mij de navolgende kosten in rekening:
- general fee 3 euro
- afschrift kosten 1 euro

Wat een klote zeg. En wij maar klagen over de banken hier in Nederland.

Ik hoop, dat jij het saldo van jouw rekening bij de Landbouwbank aan de Nederlandse belastingdienst hebt opgegeven. Tja, waarom houden Nederlandse ingezetenen in het buitenland een rekening aan? Uit zakelijk oogpunt, voor betalingen in het buitenland, is dat kosher, maar niet om vermogen aan het zicht van uitkeringsinstanties te onttrekken. Misschien zou een Nederlandse belastinginspecteur actief aan dit forum moeten deelnemen. wink

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

6 (edited by Neus 2015-04-22 14:36:01)

CHUNG LI  is een figuur uit  Street Fighter.  Je bent wel heel dom als je je stoort aan iemand die op FB een dergelijkpseudoniem gebruikt. Dan moet je je ook druk maken om de nicknames die hier gebruikt worden en jezelf zeker geen Paraman noemen.

Dom, Dommer, .....

http://streetfighter.wikia.com/wiki/Chun-Li

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus, klein foutje waar onze 'taalgeleerden' hun nek over gaan breken; synoniem moet zijn pseudoniem.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

8 (edited by Neus 2015-04-22 14:36:34)

Gregje. wrote:

Neus, klein foutje waar onze 'taalgeleerden' hun nek over gaan breken; synoniem moet zijn pseudoniem.

Zo te zien slapen ze nog want anders stond het hier al vol met reacties. Zeker een flessenvergadering is OCER gehad.  Ik zal het maar vlug aanpassen want anders breken ze alsnog los.

Done   wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

9 (edited by Paraman 2015-04-23 00:46:32)

Sam Loi,

Bijdrage #3 heeft met jou niets van doen.
Het is enkel bedoeld om wie de schoen past de ogen te openen. Het is zo geknipt en geplakt van FB..

Paraman wrote:

Sam Loi,

Bijdrage #3 heeft met jou niets van doen.
Het is enkel bedoeld om wie de schoen past de ogen te openen. Het is zo gecopiepased van FB..

P. geeft toe dat hij WKN zit onder te schijten met onzin.

DEEDEEDBEE NÉÉ