Re: *Sranan Dagu leven*

*Cinny* wrote:

Lieve MEMBERS zouden jullie deze topic niet willen VERNEUKEN met off topic shit, het gaat hier serieus over m.n. de honden en graag on topic blijven abun... thx.. smile Voor het onderwerp 'Paarse Honden' verwijs ik naar topics daarvoor bestemd.. tongue

Dit is werkelijk bij de HONDEN af!
Dat bepaal IK toch zelluf?

http://www.starnieuws.com/index.php/wel … item/27418

Eigenaren van Surinaamse honden en poezen in Paramaribo Centrum kunnen zich vanaf 16 februari op het nummer 8861031 aanmelden bij de projectcoördinator van de stichting Dierenbescherming voor de sterilisatie van hun hond of kat. Vanaf 2 maart zullen zes dierenartsen gedurende twee weken de honden en poezen steriliseren. 

Vrijwilligers van de Dierenbescherming zullen in het centrum mensen aanspreken die straathonden verzorgen en ze proberen te overtuigen om deze voor SRD 50 te laten steriliseren. Indien de mensen geen vervoer hebben, kan er vervoer ingezet worden. Na sterilisatie wordt de hond weer teruggebracht, waarna die in haar eigen omgeving kan herstellen.

Het zevende sterilisatieproject van de Dierenbescherming richt zich op het centrum en gaat van start onder de slogan ‘Yepi yu dagu, yepi ala dagu!’. Sterilisatie van een hond/poes is een eenmalige operatie waarbij de hond/poes onvruchtbaar wordt gemaakt, en dus haar leven lang geen pups/kittens meer krijgt. Het project heeft onder meer als doel het zwerfdierenprobleem op den duur in te dammen.

* Dit keer laat ik mijn andere buurhond steriliseren.... dan zijn alle buurhondne geholpen inmiddels.... wink

Neus wrote:

Misschien kunnen ze ook een stel paarse dagoes castreren. Ik begreep dat ze dan minder vlaggetjes zetten.

Het zou een hele verademing zijn een aantal idioten minder onzin posten.

Neus,

Racisten zijn we allemaal. Jij en ik dus ook, zo is deze zieke wereld nou eenmaal. Maar jij bent zo hypocriet als wat. Word je bang als mensen tegenwoordig hun mond durven open te doen. Welk niveau heb jij qua onderwijs genoten ? Een slappeling als jou heeft niets te zoeken hier op WKN bedoeld voor echte suri's of daar iets gemeen mee. Of ben je een gefrustreerde boeroe ? Mijn wijlen opa heeft zich ingezet met hulppakketen naar Nederland sturen tijdens de hongerwinter en wat kreeg hij als dank van mensen als jou, hij werd steeds meer gekort op zijn pensioen door types als jouw en hield bijna geen cent over,  Stank voor dank.  Stap maar eens over naar je white power broeders op andere forums zou ik zeggen.

--
==
Niet een actie van deze ZWERFTEEF is gericht op verheffing van de mensheid. Jij moet heel veel kotigo's hebben gehad gedurende je jeugd. Als jij op Beekhuizen was opgegroeid had je het wel geweten.

279

Paraman wrote:
Neus wrote:

Misschien kunnen ze ook een stel paarse dagoes castreren. Ik begreep dat ze dan minder vlaggetjes zetten.

Het zou een hele verademing zijn een aantal idioten minder onzin posten.

Neus,

Racisten zijn we allemaal. Jij en ik dus ook, zo is deze zieke wereld nou eenmaal. Maar jij bent zo hypocriet als wat. Word je bang als mensen tegenwoordig hun mond durven open te doen. Welk niveau heb jij qua onderwijs genoten ? Een slappeling als jou heeft niets te zoeken hier op WKN bedoeld voor echte suri's of daar iets gemeen mee. Of ben je een gefrustreerde boeroe ? Mijn wijlen opa heeft zich ingezet met hulppakketen naar Nederland sturen tijdens de hongerwinter en wat kreeg hij als dank van mensen als jou, hij werd steeds meer gekort op zijn pensioen door types als jouw en hield bijna geen cent over,  Stank voor dank.  Stap maar eens over naar je white power broeders op andere forums zou ik zeggen.

--
==
Niet een actie van deze ZWERFTEEF is gericht op verheffing van de mensheid. Jij moet heel veel kotigo's hebben gehad gedurende je jeugd. Als jij op Beekhuizen was opgegroeid had je het wel geweten.

Ik heb het over paarse dagoes en dan noem je dit discrimineren?? De NDP was toch een Multi-ethnische partij of ga je nu toegeven dat dit een leugen is??
Ik ben helemaal niet bang voor mensen die hun mond openen. Dat is iets wat je de paarse minnetjes hufter op het andere WKN deel moet verwijten. Die gaf mij recent nog ergens 358 minnetjes misschien wel de hoogste score ooit. Het toont in elk geval hoe bang die paarse hufters voor mijn postings zijn.
Ik maak onprofessioneel en achterbaks geen misbruik van de teksten van andere ( in dit geval gebruikt P. een tekst van Djompo)  omdat ik zelf slim genoeg ben een goede tekst te produceren. Dat gedrag van P. op zijn leeftijd is typerend voor iemand die zich nooit tot volwaardig mens heeft laten verheffen.

Ik zal posting #282 verwijderen want die wordt hier geciteerd en het is ongepast het topic van Cinny te veel te vervuilen.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus mag ik een link naar die 358 minnetjes want dat is idd een record...

281

*Cinny* wrote:

Neus mag ik een link naar die 358 minnetjes want dat is idd een record...

http://www.waterkant.net/suriname/2015/ … n-present/
Vierde van boven
=================================
Neus

Hidden due to low comment rating. Click here to see.

woensdag 4 februari 2015 om 14:13 uur
Beoordeel Thumb up Thumb down -358
=========================================

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

http://www.dbsuriname.com/dbsuriname/in … enwelzijn/

Zeer goede stap, laat het AJB gerealiseerd worden.... smile