Topic: Ampaco is weer bezig!!

Aaaaai waar was ik gebleven.........

Ampaco is weer bezig mensen.......net zo dat die Subhas mensen, waaronder ik aan het uitschelden was, zo gaat hij ook te keer op de Facebook pagina......

https://www.facebook.com/groups/1655879 … 8/?fref=ts

En wat een vage foto heeft die Subhas Gangpat,..........simple vragen die ik ook stelde word hem ook gesteld!! Alweer ontmaskerd !!

De website.......alweer dubieus!!
http://www.ampaco.nl/info/

Ik mag van harte hopen dat niemand erin trapt!!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Re: Ampaco is weer bezig!!

Afschuwelijke beelden van kameelslachting op zijn site. sad

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Tja.........dat wilt hij ook doen met mensen hun geld.......

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

4 (edited by Neus 2014-10-25 11:38:02)

Het is goed dat MM waarschuwd voor deze niet aflatende fantast. Stuur nooit geld en reken nergens op bij dit figuur.

MigthyMike wrote:

Aaaaai waar was ik gebleven.........

Ampaco is weer bezig mensen.......net zo dat die Subhas mensen, waaronder ik aan het uitschelden was, zo gaat hij ook te keer op de Facebook pagina......

https://www.facebook.com/groups/1655879 … 8/?fref=ts

En wat een vage foto heeft die Subhas Gangpat,..........simple vragen die ik ook stelde word hem ook gesteld!! Alweer ontmaskerd !!

De website.......alweer dubieus!!
http://www.ampaco.nl/info/

Ik mag van harte hopen dat niemand erin trapt!!!

Blijkbaar heeft hij de laatste 3 jaar besteed aan het maken van deze website. (2 uur werk, inclusief de benodigde database met één tabel)  De tekst op de aanmeld pagina zegt al genoeg.  (Vet door mij)

Hier kunt u een voorreservering doen bij Ampaco.nl
Uiterlijk 31 januari 2015 wordt u via email op de hoogte gesteld inzake een "go" or "no go".

Nadat u de gewenste vertrek- en retourdatum heeft opgegeven, krijgt u een reis- en prijsvoorstel te zien.

Ticket is overdraagbaar!

===========================
De opmerking  go/nogo geeft al aan dat er nog niets vast staat. Hij wil weer gewoon veel namen verzamelen en daar dan mee naar SLM stappen.
Let er ook op dat je een reisVOORSTEL krijgt. Dat is geen harde toezegging maar gewoon iets in de sfeer van "is 1 april misschien een leuken datum?? "

De site is onbetrouwbaar omdat er nergens aan gegeven wordt wat er exact geleverd gaat worden. De eigenaar mist het vermogen om te begrijpen dat er een groot verschil zit tussen een pressie groep die namen wil verzamelen om goedkope vluchten af te dwingen en een reisagent die hard toezeggingen doet om een reis op de afgesproken datum tegen de afgesproken prijs te leveren. 

Een verdwaasde dagdromer.

Is dit soms de reden dat we al een tijdje niets van Amonra horen??  Had hij het te druk met de site??

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Maar wel 8000 mensen op die page en dat vind ik wel indrukwekkend...
dat heeft hij toch ff voorelkaar.....

Btw ik las deze titel van de topic en kreeg meteen spontaan een slappe lach, AMPACOOOOOOOOOOO daar gaan we weer whahahahahahahhaha

Cinny, veel mensen in mijn lijst hebben hem ook geliked en anderen hebben hem weer verwijdert, vanwege zijn gedrag jegens anderen, ik hen gewaarschuwd hebt en ook de dubieuze ervan en veelal onduidelijkheid.

De mensen stellen ongeveer dezelfde vragen als ik en kijk hoe 'hoffelijk' hij die beantwoord, ik heb mezelf ook verwijderd toen ik erachter kwam dat HIJ er achter zat........................

We kennen allemaal nog zijn zgn hulp jegens Surinamers in Suriname, hij wilde zgn de 'armen' helpen  en dan zou hij een pom of bojo voor je bakken...............................

Ja ja.....

Neus je hebt helemaal gelijk!! Wie is Amonra??
big_smile