Re: Prefab bouwen

Op dezelfde manier als dat ik nu schrijf

Achteraf

Als ik zou weten hoe hier foto’s te zetten zou ik voorgaande teksten ondersteunen met foto’s van de werkelijkheid, helaas weet niet hoe.

Andere links zijn:
https://nl-nl.facebook.com/rvanhaagen  De pilaar op de profiel foto had van gewapend beton moeten zijn. Deze trap/stoot je zo kapot.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=13750    over zijn studenten complex.
http://www.waterkant.net/index/Toerisme … more2.html   kijk onder STAGEWONEN studenten opgelet   Links werken niet meer.

Wel iemand die probeert maar niet zo succesvol lijkt het.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Dank je Neus, helaas ik ga niet naar Facebook, slechte ervaringen.
De fotos die ik heb zijn op mijn foto toestel en ik zou niet weten hoe ik die hier kan krijgen middles een blog of een „link” sorry, maar een kolom die dragend is voor een ringbalk waar betonijzer uit de beton steekt en de bovenste deel van de kolom alleen stenen is, is nog maar een klein voorbeeld.
Maar ja als zijn rechterhand de werkmeester ( zo noemen jullie,toch?) die mannen die alleen hun handen kunnen gebruiken en verder af wachten wat er wordt gezegd hoe het te doen en dat wordt gecontrollerd door deze man maar 60% van de tijd hij er niet is en ondertussen wordt doorgebouwd kun je het resultaat wel invullen,…

zonnet wrote:

De fotos die ik heb zijn op mijn foto toestel en ik zou niet weten hoe ik die hier kan krijgen middles een blog of een „link” sorry, maar een kolom die dragend is voor een ringbalk waar betonijzer uit de beton steekt en de bovenste deel van de kolom alleen stenen is, is nog maar een klein voorbeeld.
Maar ja als zijn rechterhand de werkmeester ( zo noemen jullie,toch?) die mannen die alleen hun handen kunnen gebruiken en verder af wachten wat er wordt gezegd hoe het te doen en dat wordt gecontrollerd door deze man maar 60% van de tijd hij er niet is en ondertussen wordt doorgebouwd kun je het resultaat wel invullen,…

Je face of liever gezegd smoel is zeker niet om aan te zien big_smile

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Je bedoelde deze Neus?
Adres:

Mozartstraat 118
Tourtonne 3
Paramaribo

De Route Naar het Complex Stagewonen

Mozartstraat 118 / Tourtonne 3 / Paramarib

zonnet wrote:

t benoemen zoals het is.

feesboek dat is voor lieden als zo een mcdonald.

Alleen als u ter plekke aanwezig bent en ook steeds wordt de kans vergroot dat het werk goed zal worden uitgevoerd.

Sterkte ermee.

Zonnigsuri

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Denk zijn vrouw regelde dat, maar die heeft hem buiten getrapt.

zonnet wrote:

Op die FB link staat een woning afgebeeld met in de hoek een soort veranda. Dwz. een vierkante grondplaat met daarop een L-vormige woning zodat het dak een stukje buitenluimte overkapt. Echter dan zie je dat het dak in de hoek steunt op een pilaar die uit meer dan 10 opelkaar gestapelde celbetonblokken bestaat als steunpilaar. Een dergelijke "pilaar"  kan een kleuter al omtrappen. Niet echt reclame als je die afbeelding prominent op je FB zet.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Thanks zonnisuri, helaas moeten hier de centjes worden verdient. En mis ik mijn vrouw die nu weer 3 maanden in suri moet zijn van de IND. Maar dat is een andere molensteen

zonnet wrote:

eigen ontwerp, dus
M aar de waarschuwing is/ blijft
„KIJK GOED UIT MET WIE JE IN ZEE GAAT”
Ik dacht met hollander en 2 Belgen samen te werken
En allemaal hebben mij nu voor veel; extra kosten opgezdeld om gebreken te repareren vertraging afbouw ( kan Eurie ook maar 1 keer uitgeven) wijzigingen omdat afspraken : niet zijn uitgevoerd / verkeerd zijn uitgevoerd of slecht zijn uitgevoerd

Huh luister dan helemaal niets geen extra kosten ben je mal ofzo ze corrigeren het en het blijft de afgesproken prijs anders stap je naar Ome Rechter zeg je gewoon ijskoud en kijk ze recht in hun ogen aan wanneer je dit zegt, zal wat moois zijn zeg , ze moeten het afgesproken werk DOEN en extrakosten door hun falen bekostigen ze zelf maar... wat is dit nou weer voor rommels zeg.... zij maken fouten en jij moet dat bekostigen... helemaal niet....