Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

De buitenvrouwen van SLM

De SLM gaat naar de haaien. Dat komt door de IPB-ers die elke vlucht van de SLM misbruiken voor €300 per ticket. In elke vlucht van de SLm zitten er 60 tot 80 IPB-ers die banden hebben met de SLM top. Door deze IPB-ers gaat de zaak naar de filistijnen.

(IPB=Indien Plaats Beschikbaar)

Ze zorgen wel dat er plaatsen voor IPB-ers beschikbaar zijn. De motto bij de SLM top is: "Laten we goed zijn voor SLM-ers, want een ander doet het niet."

De leugen heeft korte benen en is kortademig.

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

En die buitenvrouwen lopen constant met O-benen ten gevolge van de verschroeide poennekes. Want die slm-boys doen niks voor niks. Ze raggen en wonen die buitenvrouwen uit. Jammer dat de surned reiziger niet wilt inzien dat zij die buitenvrouwen onderhouden. Die vliegende slettebakken.

Een goed gesprek in bed is als surfen naar een hoge golf van wederzijds verlangen

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Nu blijkt ook nog dat SLM afhankelijk is van KLM wat betreft de kerosine. Zij die zitten te wachten op concurrerende tarieven zijn naief.

Wat uit het de recente berichtgevingen kan worden geconcludeerd, is dat SLM een prooi is.

29 (edited by Honda 2008-10-04 19:00:57)

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Cohort

Het is echt alsof Surinaamse Surinamers er plezier aan beleven om alle soorten heffingen in het leven te roepen die alleen Surinamers in het buitenland treffen. Suriname maakt het knap lastig voor Surinamers in het buitenland. Ze zien niet in dat buitenlandse Surinamers een wezenlijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van Suriname. De hulp die buitenlandse Surinamers geven aan Surinamers in Suriname, is goed genoeg om opstanden te voorkomen. De versplintering van de Surinamers in diaspora is daar de oorzaak van. Slagen de buitenlandse Surinamers erin om een vuist te maken dan kunnen ze in een onderhandelingspositie komen te verkeren.

Werk aan de toko, zou ik zeggen. Bundel de Surinaamse diaspora in een collectief, zodat ze invloed kunnen uitoefenen op beleid in Suriname. Geen dank voor dit idee.

Odi.

De leugen heeft korte benen en is kortademig.

30 (edited by radja 2008-10-04 20:27:52)

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Honda wrote:

Cohort

Het is echt alsof Surinaamse Surinamers er plezier aan beleven om alle soorten heffingen in het leven te roepen die alleen Surinamers in het buitenland treffen. Suriname maakt het knap lastig voor Surinamers in het buitenland. Ze zien niet in dat buitenlandse Surinamers een wezenlijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van Suriname. De hulp die buitenlandse Surinamers geven aan Surinamers in Suriname, is goed genoeg om opstanden te voorkomen. De versplintering van de Surinamers in diaspora is daar de oorzaak van. Slagen de buitenlandse Surinamers erin om een vuist te maken dan kunnen ze in een onderhandelingspositie komen te verkeren.

Werk aan de toko, zou ik zeggen. Bundel de Surinaamse diaspora in een collectief, zodat ze invloed kunnen uitoefenen op beleid in Suriname. Geen dank voor dit idee.

Odi.

Laten we de positie van SLM overnemen, om te beginnen. Het is toch alleen maar kommer en kwel met deze maatschappij.
Vijfhonderd mensen van 10000 euro is voldoende. Hiermee kun je haast elke maatschappij interesseren om vluchten te laten uitvoeren.  Er zijn twee vergunningen beschikbaar. Middels een simpele constructie loopt het bijeengebrachte kapitaal van 5 miljoen geen gevaar. We verlossen de passagiers van SLM en in een later stadium van KLM, tenzij KLM besluit om aan de wensen te voldoen van de passagiers. Die nieuwe maatschappij, die zal heel aantrekkelijk zijn voor de passagiers, omdat men bijvoorbeeld bij niet kunnen afreizen het ticket kan overdragen aan een ander tegen een kleine administratieve vergoeding. Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een succesvolle marktovername.

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Radja heb je dan al een plan van aanpak. Of ben je meer een kamergeleerde? Daarvan hebben we er volgens mij in SME al veel te veel.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Maar ik woon in Holland. Het plan is er! Nu nog 499 mensen die zich aanmelden.

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Certificering luchthaven nog niet in zicht   

Thursday 25 June 2009 

Paramaribo - De Johan Adolf Pengel Luchthaven is nog ver verwijderd van certificering. De vooruitzichten zijn niet hoopgevend, vooral wanneer in beschouwing wordt genomen dat ondanks de inspectie door de Internationale Burgerluchtvaartorganisatie er niets is gedaan aan de ontbrekende faciliteiten op de luchthaven. Een delegatie van ...

deze internationale organisatie vertoefde bijkans een jaar terug in Suriname waar, na een inspectieronde, de bevindingen kenbaar zijn gemaakt. In de maand juli keert dezelfde delegatie terug naar Suriname voor een tweede check-up. Indien de luchthaven nog niet ready is voor certificering, betekent dit voor Suriname dat toestellen van de Surinaamse Luchtvaartmaatschappij (SLM) geen rechtstreekse vluchten naar Miami kunnen uitvoeren. Sinds kort vliegt de SLM naar Miami, maar dit gebeurt niet vanuit Suriname maar van Trinidad en Tobago.

Dat de certificering van de luchthaven nog steeds niet van de grond kan komen, is een van de zorgpunten voor de Bond bij Luchthavenbeheer. Voorzitter Lloyd Read sprak zijn misnoegen hierover uit. Met de plotselinge en geheimzinnige schorsing van de directeur van de NV Luchthavenbeheer, ziet hij zaken verder verslechteren.

Ook de minister van Transport, Communicatie en Toerisme, Richel Apinsa, gaf voor aanvang van de Raad van Ministers gisteren te kennen dat na de inspectie door de internationale delegatie, de luchthaven, na bijkans een jaar, in dezelfde staat is gebleven. Dit stemt haar ongerust. De bewindsvrouwe stelt zowel de directeur van de NV Luchthavenbeheer als die van de SLM onder andere verantwoordelijk voor deze kwestie.

Dagblad Suriname sprak over deze kwestie met John Veira, hoofd van de Luchtvaartdienst. Volgens Veira is de certificering een proces dat beslist niet van de ene op de andere dag gerealiseerd is. Ook luchttransport, dat een onderdeel is van de dienstverlening, wordt gecertificeerd.

Suriname, die lid is van de Internationale Burgerluchtvaartorganisatie, verwacht de komende maand wederom een delegatie. Tijdens het bezoek worden de bevindingen voor het zorgdragen van veilig vliegverkeer op de Johan Adolf Pengel Luchthaven meegenomen ter verdere bestudering. ‘Het betreft een samenspel van alle actoren.’ Door Veira wordt voorop gesteld dat het proces van certificering een basismoment is. Echter, na deze ontwikkeling wordt continu aan de weg getimmerd om het vliegverkeer steeds veiliger te maken voor vliegpassagiers. ‘Want, hoe veilig is veilig.’ Op grond hiervan wordt steeds gewerkt aan betere kwaliteit.
(Dbs)

Bron: Nospang.

Wat betreft die 737's die dan naar Miami vliegen kan de Slm beter de luchthaven van T & T als thuisbasis kiezen.


No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Problemen worden eerst gesignaleerd. Vervolgens dienen ze in kaart te worden gebracht, maar het belangrijkste is oplossingen voor problemen te bedenken en dat is geen kattenpis (niet geringschattend, dus niet eenvoudig op te bedenken).

Iemand die een probleem aankaart (het SLM- probleem) moet in beginsel een oplossing voor dat probleem in petto (in het voouitzicht) hebben, pas dan kunnen anderen probleem-oplossend aan de oplossing van dat probleem werken.

Ik zie van de probleem-aankaarter dan ook een richting-aangevend-probleem-analyse tegemoet, alvorens probleem-oplossend te kunnnen meedenken.

TIROTET

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Honda wrote:

De buitenvrouwen van SLM

De SLM gaat naar de haaien. Dat komt door de IPB-ers die elke vlucht van de SLM misbruiken voor €300 per ticket. In elke vlucht van de SLm zitten er 60 tot 80 IPB-ers die banden hebben met de SLM top. Door deze IPB-ers gaat de zaak naar de filistijnen.

(IPB=Indien Plaats Beschikbaar)

Ze zorgen wel dat er plaatsen voor IPB-ers beschikbaar zijn. De motto bij de SLM top is: "Laten we goed zijn voor SLM-ers, want een ander doet het niet."

Als je partner werkt bij de SLM of jij zelf werkt bij de SLM kun je IPB vliegen. dus niet alleen de top.
en ik denk niet dat de top IPB tickets weggeeft, maar eerder normale tickets, want tja.
je kunt je zaken relaties toch niet laten wachten als er geen plaats is!!
waarom zou de SLM naar de haaien gaan, als de KLM nog steeds bestaat..............
de KLM doet het idem dito.........of mag dat soms??

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

36 (edited by MigthyMike 2009-07-03 22:59:13)

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

welke Surinamer zegt nou om niet met de SLM te vliegen, maar met de KLM????

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

radja wrote:

Maar ik woon in Holland. Het plan is er! Nu nog 499 mensen die zich aanmelden.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!
blijf ook daar!!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

38 (edited by laniramommy 2009-07-04 08:49:46)

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

dit is sowieso wat er gebeurd als bedrijven een monopolie positie hebben dat geld voor SLM maar ook voor andere bedrijven (denk aan een Nuon toendertijd , en een UPC en KPN.... hier in nederland. En in Su aan telesur o.a. )
Maar als je goed kijkt, hebben nieuwe ondernemeningen sowieso weinig kans....
Hebben jullie wel eens bekeken wie de eigenaren zijn van de grote bedrijven/winkelketens etc in Nederland bijvoorbeeld? Dat is allemaal in handen van slechts een paar families..........
xenos,blokker,bart smit,intertoys,eplaza allemaal van dezelfde familie bijvoorbeeld... en weet je hoeveel merken unilever bezit????
Je hebt overal dus personen/bedrijven die een monopolie positie hebben.... En dit is in Suriname net zo.

Dus wat we eraan kunnen doen?
bar weinig ben ik bang....
want het gaat niet allleen om een SLM, het gaat om het geheel van monopolitieposities... want als SLM failliet zou gaan, staat er wel weer een ander op die in diezelfde positie komt te verkeren.....
We hoeven niet te verwachten dat er ooit een eerlijk oprecht persoon kans zou krijgen een vliegmaatschappij op te starten en de route A'dam -PBM te gaan vliegen....
Het is en zal altijd in handen blijven van een bepaalde groep mensen.....

beetje pessimistisch misschien, maar ik denk ook dat het realistisch is.

Wij kunnen het ons stomweg niet veroorloven met 5 personen naar Su te gaan dus gaan we niet. Ik ga niet zoals sommige mensen zo stom zijn te doen allerlei leningen afsluiten om op familiebezoek te kunnen gaan ....... (en dan de grote man/vrouw te gaan spelen in Su. en niet eerlijk vertellen hoe krom men moet liggen bij terugkomst in Nederland. )

Wij hebben allebei de mening dat als je iets niet zelf kunt betalen, je het dus NIET koopt punt. je kunt er voor sparen,prima. maar een lening afsluiten voor luxe artikelen is niet iets waar wij achter staan.

maar ik dwaal af sorry.

Ik denk dus dat er niets is dat de 'gewone burgers' kunnen doen om de situatie te verbeteren....

"Na elke donkere nacht,komt ook weer een dag"

39 (edited by Maharani_JJ 2013-09-15 13:41:59)

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Serviceverlening at JAP Airport


Grondstewardessen, gedragen zich goed en professioneel, dat mag zeker gezegd worden!! Althans dit keer.



Assistentie voor hulpbehoevenden.,.. DIT KEER ZEER TRIEST!!

3 mensen - hulpbehoevenden, geen afstanden kunnen lopen, geen koffers kunnen tillen, wereldwijd is er assistentie, ook altijd aangegaan op JAP, voorgaande keren prima / uitmuntend verlopen.


Dit keer, de mensen die assistentie hebben aangevraagd, die moesten gewoon zelf lopen, koffers zelf trekken, zelf op de bagagebelt plaatsen, tot aan de douane toe en naar de gate, moesten ze gewoon lopen.  Een " BEGELEIDER" liep mee, deed voor de rest geen ene moer en liep gewoon meer, ietsjes eerder aan de beurt bij de douane maar dat was het enige voordeel.


Nooit is het zo slecht geweest, hulpbehoevende hebben op zijn minst een rolstoel nodig. assistentie wordt bij het boeken van de ticket al aangegeven voor de retourvlucht, dan kan men er toch rekening mee houden??


Ik vraag mij echt af waar het aan kan liggen dat dit zo slecht is verlopen...



Vervolgens krijg je nog ruzie met een wijf die denkt dat ze Beatrix is ofzo .. pfff.. bemoeizuchtige mongool...    normaal doen is tegenwoordig voor sommigen niet weggegelegd..

al met een slechte ervaring op JAP, het lijkt net dat men de KLM klanten anders behandeld dan de SLM klanten.. nooit kan het goed verlopen, altijd is er een kink in de kabel, gelukkig had KLM geen vertraging DIT KEER...


Iemand ook soortgelijke opmerkingen of ervaringen?

<VENI, VIDI, VICI>

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

@MJJ

Wat zie je?  Iets van "Doe ff normaal, je bent geen konngin meer "

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Bij dat achterlijk wijf waren er behoorlijk aantal schroefjes los...  sommigen hebben zo een air terwijl ze zelf geen ene moer voorstellen.. ik moet dat soort mensen niet in mijn buurt hebben.

Arrogantie en beschaafd / fatsoenlijk zijn gaan niet samen.

<VENI, VIDI, VICI>

Re: JAP luchthaven in één klap duurste ter wereld

Maharani_JJ wrote:

Bij dat achterlijk wijf waren er behoorlijk aantal schroefjes los...  sommigen hebben zo een air terwijl ze zelf geen ene moer voorstellen.. ik moet dat soort mensen niet in mijn buurt hebben.

Arrogantie en beschaafd / fatsoenlijk zijn gaan niet samen.


Je gaat veel werk hebben. Electrische schroevendraaiers zijn bij Gamma in de aanbieding.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ