Topic: kosten vliegen Suriname

Hoi allemaal,

Mijn naam is Emma en sinds een half jaar ben ik samen met mijn vriend.
Hij is Surinaams, maar woont als enige van zijn familie hier in Nederland.
Hij zou het erg leuk vinden als ik ook wat meer over zijn cultuur zou komen te weten.
Vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum. Het lijkt me hartstikke interessant!
Hij vertelt me er natuurlijk ook over, maar toch lijkt het me ook leuk om informatie van jullie te horen.

Wij hebben plannen om zijn familie  te gaan bezoeken in Suriname.

Graag zou ik van jullie willen weten wat een normale prijs is voor een retour naar Suriname.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Emma

Love life!

Re: kosten vliegen Suriname

http://www.slm.nl/

Esther wrote:

Hoi allemaal,

Mijn naam is Emma en sinds een half jaar ben ik samen met mijn vriend.
Hij is Surinaams, maar woont als enige van zijn familie hier in Nederland.
Hij zou het erg leuk vinden als ik ook wat meer over zijn cultuur zou komen te weten.
Vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum. Het lijkt me hartstikke interessant!
Hij vertelt me er natuurlijk ook over, maar toch lijkt het me ook leuk om informatie van jullie te horen.

Wij hebben plannen om zijn familie  te gaan bezoeken in Suriname.

Graag zou ik van jullie willen weten wat een normale prijs is voor een retour naar Suriname.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Emma

Ik zou even wachten met boeken totdat je relatie meer dan een jaar heeft geduurd. Anders ben ik bang dat je geld gaat wegsmijten.

Helemaal met Hannibal eens op dit punt!

Op je portemonnee letten

en je verstand blijven gebruiken is heel erg snugger.

Esther

Welke cultuur heeft je vriend dan?
En hoe gaat hij om met jouw familie??

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Waarom wachten. Het is een kans om relatief goedkoop (geen hotelkosten, mee-eten, etc.) met SME kennis te maken.  wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Gewoon, doen!

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

zonnigsuri wrote:

Helemaal met Hannibal eens op dit punt!

Op je portemonnee letten

en je verstand blijven gebruiken is heel erg snugger.

Esther

Welke cultuur heeft je vriend dan?
En hoe gaat hij om met jouw familie??

Oke... en waarom als ik vragen mag? Het voelt best gek dat jullie dit zo tegen mij zeggen... haha.

Mijn vriend is van Surinaamse afkomst en hij gaat goed om met mijn familie. Hij probeert veel van zijn afkomst te laten zien door bijvoorbeeld voor mijn ouders en zus te koken etc. en we hebben het eigenlijk hartstikke gezellig met z'n allen..

Love life!

stena wrote:

Gewoon, doen!

zoiets heb ik ook! Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en ik heb gewoon zin en behoefte om zijn familie en cultuur te gaan ontdekken

Love life!

Neus wrote:

Waarom wachten. Het is een kans om relatief goedkoop (geen hotelkosten, mee-eten, etc.) met SME kennis te maken.  wink

Daarom.. een relatie is ook in zekere zin risico's nemen toch? En in het diepe springen..

Love life!

ach vakantie = vakantie... wat maakt het uit hoe lang of kort je relatie is, als je alleen zou gaan was je dat geld ook kwijt en MEER zelfs... dus trekt jou de vakantie aan gewoon DOEN. Ik vind het los staan van de relatie... het is juist mooi meegenomen dat je met je nieuwe vlam kan gaan.... leer je elkaar alleen maar beter en beter kennen !!!

suc6

Esther wrote:
stena wrote:

Gewoon, doen!

zoiets heb ik ook! Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en ik heb gewoon zin en behoefte om zijn familie en cultuur te gaan ontdekken

Dus laat je niet tegen houden, hartsikke leuk gewoon doen.... ik woon ook in Su dus als er probs komen kan je ook bij mij crashen... nou voilá heb je meteen een back up.... [wel tegen een minimale vergoeding hoor... maar we praten dan over 25 euro per week om je te helpen voor het geval dat iets giga mis zou lopen....]