Re: Recht op vergoeding - claim - ?

Maharani_JJ wrote:

Wie betaalt er nu vliegtickets in kavels? Daarvan kan men at least 30 tickets kopen lijkt mij - wanneer je al een klein stukje hebt - .

Die mensen in de Bijlmer! big_smile

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

77 (edited by Basis 2012-12-11 00:41:20)

De Jager wrote:

Die passagiers zijn gewoon dom, want dit is niet de eerste keer dat een groep opgelicht is.  Hebben ze niet van E-ticket gehoord? Bovendien kunnen ze toch rechtstreeks boeken bij de vliegmaatschappij?
Volgens mij is NL en misschien ook Sur. het enige land waar je een ticket in kavels kan betalen. Vreemd, maar daardoor krijg je deze toestanden.

Om die mensen te kwalificeren als gewoon dom verwerp ik.
Zoals ik al eerder aangaf, als je rechtstreeks bij de vervoerder boekt moet je die hele hap meestal gelijk betalen of binnen een bepaald tijdsbestek.

We weten allemaal wat een ticket naar Su kost en dan biedt zo'n reisburo wel enig soelaas tot dat het buro naar de klote gaat.

Maar ja , je moet natuurlijk wel van tevoren checken of dat buro is aangesloten bij de SGR die in geval van stront aan de knikker in actie komt.

Wat dat E-ticket betreft, ook als je via een reisburo boekt krijg je een E-ticket in handen dus dat is het punt niet.

Dus die madam van dat reisburo kan wel stellen dat ze bang is om met de gedupeerden te praten omdat ze agressief zijn maar als je een gsm nr. achterlaat dat uit 11 cijfers bestaat ipv 10 .......grrrr.....................

Mi bar yu!!!

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

Basis wrote:
De Jager wrote:

Die passagiers zijn gewoon dom, want dit is niet de eerste keer dat een groep opgelicht is.  Hebben ze niet van E-ticket gehoord? Bovendien kunnen ze toch rechtstreeks boeken bij de vliegmaatschappij?
Volgens mij is NL en misschien ook Sur. het enige land waar je een ticket in kavels kan betalen. Vreemd, maar daardoor krijg je deze toestanden.

Om die mensen te kwalificeren als gewoon dom verwerp ik.
Zoals ik al eerder aangaf, als je rechtstreeks bij de vervoerder boekt moet je die hele hap meestal gelijk betalen of binnen een bepaald tijdsbestek.

We weten allemaal wat een ticket naar Su kost en dan biedt zo'n reisburo wel enig soelaas tot dat het buro naar de klote gaat.

Maar ja , je moet natuurlijk wel van tevoren checken of dat buro is aangesloten bij de SGR die in geval van stront aan de knikker in actie komt.

Wat dat E-ticket betreft, ook als je via een reisburo boekt krijg je een E-ticket in handen dus dat is het punt niet.

Dus die madam van dat reisburo kan wel stellen dat ze bang is om met de gedupeerden te praten omdat ze agressief zijn maar als je een gsm nr. achterlaat dat uit 11 cijfers bestaat ipv 10 .......grrrr.....................

Mi bar yu!!!

No Bruya.

Als je NIET dom bent, dan doe je precies wat jij zelf aangeeft, nl. checken of dat reisbureau bonafide is.
Ook moet je op reis gaan als je er het geld, volledig bedrag, voor hebt. De manier van in kavels betalen impliceert dat je je de reis niet kan veroorloven. Er gaat teveel moeite mee gepaard. Het lijkt wel een kasmonie...a no bun op deze manier.

Bovendien is dit al het zoveelste bureau dat passagiers heeft opgelicht. Als je NIET dom bent, dan kijk je dubbel zoveel uit met dit soort buurtreisbureaus.

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

Schadeloosstellen van de gedupeerde passagier is het minste wat een zichzelf respecterende carriër kan doen.

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f … s/speel/1/

Mi bar yu!!!!!

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!