Re: Orly-Cayenne

ik heb dat 1 keer gedaan. opgestapt Jap, Frans-Gyuana, 8u vertraging, Parijs, 3u vertraging en uit eindelijk Skippie ( schiphol )

nee nooit meer............................ik was gelukkig alleen!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Heb je dan een vliegbrevet??

LOL

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Neen, hij had een zwemvest en een korjaal big_smile

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Nou, ik ben zelf dit jaar van Paramaribo en dan via Saint Laurant naar Cayenne gegaan, en onderweg heb ik met heel veel mensen gesproken, blijkt dat men bezig is om een vaste buslijn te creëren. heen en terug van Paramaribo naar Cayenne en terug.

Mooi, dus hopelijk hoef ik niet zomaar in een taxi te stappen in de toekomst, stel dat je alleen in een taxi bus stapt betaal je voor al die plekken die open staan, is wel handig als je als groep reist.

Dus bij deze hoop ik echt dat die Buslijn komt, heb ik meer zekerheid en een alternatieve route.

FuturePBM wrote:

Nou, ik ben zelf dit jaar van Paramaribo en dan via Saint Laurant naar Cayenne gegaan, en onderweg heb ik met heel veel mensen gesproken, blijkt dat men bezig is om een vaste buslijn te creëren. heen en terug van Paramaribo naar Cayenne en terug.

Mooi, dus hopelijk hoef ik niet zomaar in een taxi te stappen in de toekomst, stel dat je alleen in een taxi bus stapt betaal je voor al die plekken die open staan, is wel handig als je als groep reist.

Dus bij deze hoop ik echt dat die Buslijn komt, heb ik meer zekerheid en een alternatieve route.

Ik heb dat inderdaad ook gehoord, maar weet niet hoe concreet het is. Zou prachtig zijn. Ik heb ook gehoord dat er een bus zou moeten rijden vanaf Rotterdam naar luchthaven Orly, maar ik heb nog niet kunnen achterhalen wie deze route rijdt.

Goed om te horen FuturePBM want ben van plan door de hoge ticketprijzen in de zomer naar Suriname te gaan via Cayenne. Zou heel leuk zijn als ik op dag van aankomst al door kan rijden naar St Laurent, oversteken met een korjaal en dan naar Paramaribo kan afreizen.

Het probleem in het verlden was altijd de openingstijden van de grenspost en dat je verplicht was een stempel op te halen in Albina als je bijv in de nacht de grens was overgestoken.

blakaboy wrote:

Goed om te horen FuturePBM want ben van plan door de hoge ticketprijzen in de zomer naar Suriname te gaan via Cayenne. Zou heel leuk zijn als ik op dag van aankomst al door kan rijden naar St Laurent, oversteken met een korjaal en dan naar Paramaribo kan afreizen.

Het probleem in het verlden was altijd de openingstijden van de grenspost en dat je verplicht was een stempel op te halen in Albina als je bijv in de nacht de grens was overgestoken.

Dat is eigenlijk wel een goede opmerking. Het verhaal van het uitstempelen was natuurlijk dat je problemen kon krijgen als je aan de overkant je ging aanmelden met je visum. Zonder stempel kon je terug gestuurd worden.

Nu in de meeste gevallen een visum niet meer nodig is maar met een, eventueel in Nederland aangeschafte, toeristenkaart Suriname bezocht mag worden, zou het dan nog wel nodig zijn om dat stempel te halen?

The building Lord really invincible, thought very have routines.

_______________________________________________________________________________________
You may also like:Rs Gold|Cheap runescape gold
|runescape gold

Christian Louboutin unveiled 2011 Brilliant Metallic lace flat footwear .The christian louboutin pumps  christian louboutin wedding shoes  sneakers are colourful and shinning . once you sporting it , christian louboutin shoes you could be an Christian Louboutin Boots  graceful and charming . Does one serious about this ?pair of footwear ?

Nice discussions going.... keep on posting... very useful information are there....:-)

ilsenora wrote:
blakaboy wrote:

Dat is eigenlijk wel een goede opmerking. Het verhaal van het uitstempelen was natuurlijk dat je problemen kon krijgen als je aan de overkant je ging aanmelden met je visum. Zonder stempel kon je terug gestuurd worden.

Nu in de meeste gevallen een visum niet meer nodig is maar met een, eventueel in Nederland aangeschafte, toeristenkaart Suriname bezocht mag worden, zou het dan nog wel nodig zijn om dat stempel te halen?

Schijnt nog steeds nodig te zijn. Het hoeft overigens geen probleem te zijn, ga gewoon hier in Paramaribo naar de marechaussee en zeg dat de grenspost niet bemand was. Je krijgt dan zonder problemen een stempel. Alleen niet vergeten uit te stempelen in Saint Laurent, anders moet je die stempel alsnog ophalen.

Dat krijg je als je oproept om in een andere taal te reageren wink  lol   tongue

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

38 (edited by Anansi9 2012-11-19 23:08:14)

Neus wrote:

Dat krijg je als je oproept om in een andere taal te reageren wink  lol   tongue

Dat is voor mij geen probleem Neus, ik kan alles heel goed lezen. Alleen ik begrijp het niet.

Anansi9 wrote:
Neus wrote:

Dat is voor mij geen probleem Neus, ik kan alles heel goed lezen. Alleen ik begrijp het niet.

Geweldighe die multifocale leesbrillen.  wink  lol 

Nu nog chinese les tongue

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

FuturePBM wrote:

hmmm, hoe zit het dan met de veiligheid? Rovers etc.  het is volgens mij best een lange route toch?

<VENI, VIDI, VICI>

#JJ

Heb je naar de datum gekeken?  Volgens mij heeft hij de bus terug gemist.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Ooit eens met het gezin naar Cayenne gereden in een door mij zelf geconstrueerde auto. Het was best wel spannend. Jawel hoor Neus en Lasidede, heel veel bekijks gehad!

I saw the website really informative.

Paraman wrote:

Ooit eens met het gezin naar Cayenne gereden in een door mij zelf geconstrueerde auto. Het was best wel spannend. Jawel hoor Neus en Lasidede, heel veel bekijks gehad!

Ben je mismaakt dan ??

DEEDEEDBEE NÉÉ