Re: satelliet en internet

Bounty, ik begrijp dat ze een beetje misbruik van je vader gemaakt hebben door hem gelijk een canal+ pakket aan te smeren terwijl hij eigenlijk alleen maar BVN nodig had, en dus totaal geen abo nodig heeft.

Ja, nu het al staat zou het zonde zijn om de schotel te verdraaien naar een FTA satelliet, tenzij het een draaibare schotel is. Ma' goed zo kan je vader ook van leuke voetbal wedstrijden van de LatijnsAmerikaanse landen genieten.

Ze zijn wel dik in de prijs hoor, om 400 euro te rekenen voor het bijplaatsen van maar 1 schotel. Wat zijn de voorrijkosten in Suriname? In Nederland laat je een schotel voor 90 euries compleet uitrichten met 3 LNB's. Een schotel met 1 LNB heb je al voor 30 piek.

Nou, nou, dure installatiekosten hebben ze in Suriname, of hebben ze euro's geroken en zijn ze dus in misbruik mode.

T.a.v. de Slingbox daar heb je een betere internetverbinding voor nodig, alles boven 200 kbps. Als je er van uit gaat dat Cinny haar Youtubes met Brons problematisch zijn, dan heb je wat meer bandbreedte nodig om te slingboxen.

@Cinny, Ik heb het over actieve posters uit Suriname.

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Bally wrote:

Bounty, ik begrijp dat ze een beetje misbruik van je vader gemaakt hebben door hem gelijk een canal+ pakket aan te smeren terwijl hij eigenlijk alleen maar BVN nodig had, en dus totaal geen abo nodig heeft.

Ja, nu het al staat zou het zonde zijn om de schotel te verdraaien naar een FTA satelliet, tenzij het een draaibare schotel is. Ma' goed zo kan je vader ook van leuke voetbal wedstrijden van de LatijnsAmerikaanse landen genieten.

Ze zijn wel dik in de prijs hoor, om 400 euro te rekenen voor het bijplaatsen van maar 1 schotel. Wat zijn de voorrijkosten in Suriname? In Nederland laat je een schotel voor 90 euries compleet uitrichten met 3 LNB's. Een schotel met 1 LNB heb je al voor 30 piek.

Nou, nou, dure installatiekosten hebben ze in Suriname, of hebben ze euro's geroken en zijn ze dus in misbruik mode.

idd.
tja, een 80 jarige is natuurlijk een makkelijk slachtoffer.

ik zal 's proberen uit te vinden waar die schotel nu op gericht staat.
misschien hoeft er alleen maar een lnb bij geplaatst te worden.

T.a.v. de Slingbox daar heb je een betere internetverbinding voor nodig, alles boven 200 kbps. Als je er van uit gaat dat Cinny haar Youtubes met Brons problematisch zijn, dan heb je wat meer bandbreedte nodig om te slingboxen.

dat zou de beste oplossing zijn.
dan heeft hij gewoon alle nederlandse zenders, inclusief eredivisielive.

Cinny wrote:

Nou nou nou, hee Bounty bij deze heet ik je nog ff welkom hoor !

thx smile

Bally wrote:

Neus, je speelt aardig met woorden, en ja het zou ook kunnen dat mijn uitzending nix voorstelt lol

Maar als je beter gelezen had in het andere topic dan had je gezien dat Cinny geschreven had dat haar lijn telkens uitviel als ze naar mijn uitzending keek, want ze haalt de bandbreedte niet.

Bij het gedeelte van de de Surinaamse bedrijven die weinig info op Internet zetten, heb ik het niet over ADSL, maar over de satelliet, etc. bedrijven in Suriname. Ik heb nog geen enkele gevonden via google die dus jouw schotel thuis komen uitrichten, en tegen welke prijs dat gebeurt. Je stapt daar in het verhaal en maakt zomaar een glijer door over ADSL te beginnen, terwijl dat gedeelte van mijn posting totaal niet over ADSL ging. Voor ADSL had ik hem al verwezen naar de pagina van TELESUR. Zoek maar eens op google naar Surinaamse bedrijven, en check als je dingen kan vinden als tarieven, etc.

Neus, jij hebt een aardig probleem met begrijpend lezen. Ik denk dat ik jou het boekje van mijn zoontje die in groep 6 zit zal toe melen zodat je kunt oefenen. Okay voor jouw werkzaamheden bij Bronbere heb je zeker geen begrijpend lezen nodig, maar als je hier op het Forum mee wilt reageren moet je wel een beetje je best doen he.

De posters uit Suriname en daarmee bedoel ik de actieve posters die op dit forum reageren, die kan ik op 1 hand tellen, en zijn naar mijn weten niet meer dan 3. Kan jij me zeggen welke andere posters dan de 3 die ik ken in Suriname zitten?
Naar mijn weten zitten Gregje, Paraman en Cinny in Suriname. De rest zit in Nederland en de VS, elders in Europa.

Het eerste was een grap, maar dat begreep je al.
Mbt de boekjes uit groep 6 lijkt het mij beter dat we daarop volgende jaar terug komen als je zon in groep 7 leer op zelf een duidelijke  tekst te schrijven. Misschien dat jouw postings dan wel eenduidig zijn. wink
En Cinny was al zo vriendelijk een eerste lijstje met SME =poster-namen te geven. Overigen ook WMMD hoort er bij.  Die woont op Sarramacca als ik het wel heb. wink

Groetjes en maak het niet te laat. wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Cinny wrote:
MigthyMike wrote:

boutny is fake!!!!

het is gewoon een member van WKN die onder een andere nickname een topic wilt starten..........men trapt er altijd in.

iemand die nieuw is reageerd niet als een member die al hier een tijd je zit!!

bounty get lose...!!! opzouten

Nou nou nou, hee Bounty bij deze heet ik je nog ff welkom hoor !

MM kom op, heb je een glazenbol, wat als jij je vergist, dan is het echt niet relax hoe je zo reageert... come on zeg, doe ff ni zo dwaas.
Huh we haden nog geen bounty dus ik zou zeggen blijf lekker hangen op watraseh !!!

wink

eeh hou jij je bek als het gaat over hoe te reageren, junk!!!!

dat jij een ieder welkom heet, hoeft niet te betekenen dat ik dat ook moet doen, die forum is niet van jou, alhoewel je er wel zo naar gedraagd
ik ben niet op WKN op popluair te zijn of om aardig gevonden te worden. ik ben Cinny niet!!
ik heb geen aandachts problemen...............ik heb genoeg vrienden en heb ze sowieso niet virutueel nodig!!!! zielig mens!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Neus wrote:

Het eerste was een grap, maar dat begreep je al.
Mbt de boekjes uit groep 6 lijkt het mij beter dat we daarop volgende jaar terug komen als je zon in groep 7 leer op zelf een duidelijke  tekst te schrijven. Misschien dat jouw postings dan wel eenduidig zijn. wink
En Cinny was al zo vriendelijk een eerste lijstje met SME =poster-namen te geven. Overigen ook WMMD hoort er bij.  Die woont op Sarramacca als ik het wel heb. wink

Groetjes en maak het niet te laat. wink

Neus, als je zo een tekst als hierboven produceert in zulke banaba Nederlands, dan moet je echt de laatste zijn die een ander vraagt om duidelijk te schrijven, want zelfs de kinderen van groep 4 schrijven heel veel beter.

Dit geef ik je als opbouwende kritiek mee, zodat je een betere functie kunt ambiëren dan alleen maar bronbereman spelen.

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.