Topic: Help Mij Om Mijn Vader Vanholt Te Vinden. (G. Van Holt?)

Ik heb jouw hulp nodig.

Ik ben op zoek naar mijn vader de heer G. Vanholt of iets wat hier op lijkt,  want veel weet ik niet over hem.  Misschien heet hij Gilly of werd hij zo genoemd.

Vijfendertig jaar geleden, In 1973, had hij een relatie met  Juliette Esser.
Juliette is de dochter van Hillouise en Emile Esser.
Juliette woonde toen bij haar ouders aan de Zinniastraat in de wijk Zorg en Hoop in Suriname en had een kortstondige relatie met G. Vanholt (?!), waar een zoon uit voort is gekomen: IK

Mijn moeder (Juliette) weigert nog altijd om te praten over haar ex-relaties. Zodoende weet ik nog steeds niets over mijn vader.

Ik ben op zoek naar mensen die in 1973 omgang hadden met Juliette Esser en toen moeder van 3 zoontjes. Misschien weet u met wie ze in 1973 een relatie had, waar ze zwanger van is geworden. Juliette is na mijn geboorte, zonder kinderen, naar Nederland vertrokken.

Mocht u geen omgang met haar hebben gehad, maar wel weten wie dat wel hadden met haar of met hem (Vanholt), neemt u dan alstublieft contact met deze personen en wijs ze op mijn oproep.

Een tal jaren geleden, hoorde ik achteraf en via via, dat mijn vader in Nederland is geweest om naar mij te informeren en me te zoeken. Ik betreur dat hij daar niet in is geslaagd en dat al mijn andere pogingen nog steeds niets hebben opgeleverd.
Misschien dat u daar verandering in kunt brengen: ik hoop het echt!

Mijn grootste wens: mijn vader dit jaar aanwezig hebben op mijn trouwdag! Met Gods wil. Amen!