Topic: J.a Pengel Luchthaven 1 Continu Vluchten Activiteit

Suriname Is reeds Lang geleden Onafhankelijk, en toch komt het allemaal weinig tot uiting In de praktijk...
Waarom blijven we Met klm steeds rotzooien.
Gezegd word in Suriname, Lever uw bijdrage aan de vooruitgaang van Suriname, en dat word steeds meer en meer gedaan  gelukkig .
Wat wij nog steeds niet begrijpen in Suriname Is dat Klm de Sfeer bepaald, met Hoog Seizoen en laag seizoen.
Willen wij Succesvol bezig zijn in Suriname , Dan Komt er Spoedig 1 prijs voor alle zogeheten seizoenen, en hiermee bedoel ik , dat 1 ticket naar Suriname nimmer duurder mag zijn dan 700 euro .

En wat wij anders gaan doen, Is Samenwerken met Vele andere maatschappijen, om toch uiteindelijk de jaar inkomsten, op hetzelfde te houden of te vergroten

P,s. ik ben benaderd door de politiek in Surinam, en heb aangegeven dat ik betref
Infrastructuur, goede ideen Omtrent heb.
Vestigen in Suriname , dat gaat ook niet zo makkelijk , heb ik begrepen uit verhalen van personen die dit traject al gelopen hebben....
Misschien raak ik geinspireerd, door jullie verhalen
Junior

Re: J.a Pengel Luchthaven 1 Continu Vluchten Activiteit

@Junior

Wel het is niet te hopen dat je gekozen wordt want de onzin die je verkondigd is werkelijk....

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Ik begrtijp dat je de praktijk nog niet Zo goed kan overzien
Doordat jij geen manager ben
Het 1e wat ik ga doen, Is het Monument van kwakoe, De orde daar in het gehele Gebied herstellen
Ik vind het respectloos, hoe bussen en Telo Kraampjes, de hele schoonheid en het Zicht en Het genot om daar te zitten en te genieten wegnemen...
Ondro Bong, dat is een monument, en dat jullie de Creolen dit allemaal laat gebeuren, dat is de Onzin in de praktijk
2 jr geleden was ik in suriname , ik had even het gevoel dat alleen ik Alles zag wat zich daar voltrok.
Dus ging maar even op de bank  zitten, om te kijken wat de Schade is .aan betegeling en alles erom heen, en dat is een hele grote Schande
En Nu ben ik er Serieus over Na aan het denken, door jou reactie,
Omdat jij, de 1e persoon ben die mij niet goed genoeg vind
Mag jij 1 plan bedenken , Hoe gaan wij op respectvolle wijze met elkaar om ?
En ik wil ook erbij zeggen, dat soort marktje dat daar is, in de buurt vahn het monument gaat ook weg , onder mijn belijd
in de grote Markt ,Is er voldoende ruimte voor iedereen

Hey Junior,

Ben recentelijk op vakantie geweest in Su maar heb geen rare dingen gezien bij het monument van Kwakoe bij Ondrobong, maar ik kan me vergissen want ik ken Su niet zo goed. En ik kom nagenoeg nooit bij Ondrobong. De enige herinnering die ik aan Ondrobong heb, is dat ik een
x-tje een taxi had gepakt bij Ondrobong en dat de chauffeur geen wisselgeld had en het geld dat ik hem moest betalen voor de rit, maar liet zitten. Ik hoefde dus niet te betalen omdat hij geen wisselgeld had. Het was in de periode dat ik nog geen auto durfde te rijden in Su omdat ik heel erg moest wennen aan het linkse verkeer. Ik beloofde hem om het geld de volgende dag gepast en cash voor hem te brengen. Het was iets van 16 SRD of zo, weet het niet meer precies. Welnu, zoals beloofd bracht ik het geld de volgende dag naar die rasta taxi-chauffeur en hij viel zowat om van verbazing, omdat hij dacht dat hij geflasht zou worden of zoiets. Hij wist gewoon niet wat ie moest zeggen. Ik had zijn vooroordeel meteen de kop in gedrukt ;-).

Wanneer was je in Suriname
Ik ben geboren in Suriname, als er dingen staan waar er vroeger niks stond , dan valt het mij wel op
Voor jou is het zoals het Is
Het hele gebied van ondro bong is 1 monument en er hoort daar niks te Staan ook geen Taxi,s en Bussen
Nee, hij had geen vooroordeel met betrekking tot jou
Hij heeft de verantwoordelijkheid genomen en tot de conclusie gekomen dat het allemaal zijn eigen schuld was, door geen Kleingeld en wisselgeld te hebben, daarom heeft hij jou laten gaan .
Tuurlijk is hij verbaasd, dat is toch 1 meevaller tussen al de tegenvallers, en die kinderen van hem, die hebben altijd honger en Dorst, dat is een heel groot probleem. met die hoge temperaturen In Suriname, je heb het Meegemaakt

Smatje echt NETJES van je respect ervor, zo moetenn we meer mensne hebben  smile

Huh Junior ga je ook ff mee met de tijd, want ik schrik wel van een paar dingen die je daar verkondigt...

Suriname Is reeds Lang geleden Onafhankelijk, en toch komt het allemaal weinig tot uiting In de praktijk...
Cinny zegt: Nou dat vind ik onredelijk want er zijn ook veel dingen zeer zeker wel ontwikkeld sinds 1975....

Ik begrtijp dat je de praktijk nog niet Zo goed kan overzien
Doordat jij geen manager ben
Het 1e wat ik ga doen, Is het Monument van kwakoe, De orde daar in het gehele Gebied herstellen
Ik vind het respectloos, hoe bussen en Telo Kraampjes, de hele schoonheid en het Zicht en Het genot om daar te zitten en te genieten wegnemen...
Cinny zegt: Het is zo gegroeid en je kan het wat orderlijker maken maar niets weghalen hoor, het gaat niet geaccepteerd worden, verdiep je ook in de feiten waarom het zo geworden isen maak dan je plan.
Ondro Bong, dat is een monument, en dat jullie de Creolen dit allemaal laat gebeuren, dat is de Onzin in de praktijk
2 jr geleden was ik in suriname , ik had even het gevoel dat alleen ik Alles zag wat zich daar voltrok.
Dus ging maar even op de bank  zitten, om te kijken wat de Schade is .aan betegeling en alles erom heen, en dat is een hele grote Schande
En Nu ben ik er Serieus over Na aan het denken, door jou reactie,
Omdat jij, de 1e persoon ben die mij niet goed genoeg vind
Mag jij 1 plan bedenken , Hoe gaan wij op respectvolle wijze met elkaar om ?
En ik wil ook erbij zeggen, dat soort marktje dat daar is, in de buurt vahn het monument gaat ook weg , onder mijn belijd
Cinny zegt: Nou ik vind dat onterecht de hardwerkende staatventer kan geen plek op de wohjoh betalen hmm dus weet waaree jij bezig bent manager, want je praat hier met een soortgenoot, ik ben ook een manager en vind dat je nu een beetje kort in de bocht over komt....
in de grote Markt ,Is er voldoende ruimte voor iedereen
Cinny zegt: Nee helemaal niet en het kost geld wat de mensne die jij elders wil verwijderen nie tkunnen betalen en hoe gaan ze leven dang.... hallo kijk je ajb ook in hun belang AJB hmm

Waarom mag er geen leven zijn bij OndroBon ? In de praktijk zien we hoe de boeien los zijn en men in vrijheid leeft... en om het Kwakoebeeld staat een hek en binne dat hek blijft alles netjes en leeg... omringd door ondernemers en harde werkers in VRIJHEID zo mooi mang !

@Junior,

Ja, zal wel aan mij liggen want ik ken Suriname niet zo goed.
Was in het voorjaar in Su.

@Cinny,

Yep - thanks. Ik vind dat het zo hoort, want eerlijkheid duurt toch het langst.

@Cinny
nee Cinny, dat bedoel ik niet
ik ben in 1960 geboren, dus je kan wel aannemen dat ik een ander Suriname gezien heb,  mogelijk dan wat jij ken .
En als je verder doorloop naar richting markt, kom je 1 hele lange rij met auto.s tegen, waar mensen kleding verkopen, langs de weg . en op de voorkap van hun Auto.s
Toeristisch is dit niet aantrekkelijk ..
Dit zijn de kleine dingen die onder mijn beleid van Minister van infrastructuur weer in hun oude Toestand terug gebracht zullen worden . Hoe het hoiort

Smatje09 wrote:

Hey Junior,

Ben recentelijk op vakantie geweest in Su maar heb geen rare dingen gezien bij het monument van Kwakoe bij Ondrobong, maar ik kan me vergissen want ik ken Su niet zo goed. En ik kom nagenoeg nooit bij Ondrobong. De enige herinnering die ik aan Ondrobong heb, is dat ik een
x-tje een taxi had gepakt bij Ondrobong en dat de chauffeur geen wisselgeld had en het geld dat ik hem moest betalen voor de rit, maar liet zitten. Ik hoefde dus niet te betalen omdat hij geen wisselgeld had. Het was in de periode dat ik nog geen auto durfde te rijden in Su omdat ik heel erg moest wennen aan het linkse verkeer. Ik beloofde hem om het geld de volgende dag gepast en cash voor hem te brengen. Het was iets van 16 SRD of zo, weet het niet meer precies. Welnu, zoals beloofd bracht ik het geld de volgende dag naar die rasta taxi-chauffeur en hij viel zowat om van verbazing, omdat hij dacht dat hij geflasht zou worden of zoiets. Hij wist gewoon niet wat ie moest zeggen. Ik had zijn vooroordeel meteen de kop in gedrukt ;-).

Ja Smatje09 goede actie. Iedereen werkt hard voor zijn/haar geld.  Brengt de ander weer gelijk in een ander licht..

<VENI, VIDI, VICI>

12 (edited by Smatje09 2014-05-29 22:09:43)

Maharani_JJ wrote:
Smatje09 wrote:

Hey Junior,

Ja Smatje09 goede actie. Iedereen werkt hard voor zijn/haar geld.  Brengt de ander weer gelijk in een ander licht..

Yep - meestal denken sommige jongens en mannen in Su dat buitenlandse meiden alleen maar flashen en dat ze geen karakter hebben. Welnu, ik kan je vertellen dat er veel karaktervolle meiden zijn die op vakantie naar Su komen en echt niet op eigen voordeel uit zijn. Het is een kwestie van opvoeding en uit welk nest je afkomstig bent. Kijk, we zijn niet allemaal volmaakt, maar om de boel nou te lopen flashen is so not done!!!

@Smatje
Ik begrijp niet hoe je gekeken heb
Sommige Suri'neds dames zijn angstig om zich heen te kijken als ze alleen zijn in Suriname
Ik wil jou meenemen naar suri voor 30 dagen, kun je in alle rust de dingen bekijken, en ook om je heen kijken.
Want , als ik in Suriname ben, ben ik thuis, en daar overkomt mij niks, en niemand valt mij lastig, in tegendeel zijn de mensen ontzettend vriendelijk tegen mij.
Dus als je een vertrouwens persoon nodig heb om suriname echt te bekijken, give me your Name en number

14 (edited by Smatje09 2014-07-16 12:30:45)

Oh maar Junior, als ik in SU ben, heb ik altijd papa en mama om mij heen hoor (zelfs in de auto) en ik ben vaak bij opa en oma, dus hoef ik niet bang te zijn dat mij iets zal overkomen hoor. En als ik met de jongens en meiden uit mijn vriendengroepje op stap ga in SU, zorg ik dat ik altijd nuchter ben en geen alcohol gebruik of iets dergelijks. Ik kan wel goed chillen in SU hoor; no fear.

15 (edited by Maharani_JJ 2014-07-16 13:13:12)

Sangg Junior zoekt een date lol

Smatje je hebt sjans van Junior... just give your name and number and he will get back to you...

Hey hi, how ur doing..

( is van een nummer maar even kwijt wie het zong)

<VENI, VIDI, VICI>

Schietpartij op Hato vliegveld Curacao.
Veiligheid kan men niet scheppen.
Bij de doop van prinses Amalia in Nederland verwees dominee Van de(r) Linde naar een gebruik bij sommige buschauffeurs die een beeld van de heilige Christoffel ophingen in de cabine ter bescherming. 
Of je nu paus, president van Amerika, Willem van Oranje of eenvoudige burger bent, de bescherming kan niet worden gegarandeerd. Noch in huis noch buiten de deur.