Re: 'Bouterse houdt massameeting in Nederland'

Zelden worden zaken in cassatie in het voordeel van de verdachte beslecht. Het feit, dat Patrick van L. zijn verklaring tegen Bouterse achteraf ingetrokken schijnt te hebben, is geen nieuw feit. Zijn eerdere verklaring telt, want misschien heeft Bouterse hem nu omgekocht om anders te verklaren. Bovendien wordt in het recht nooit iemand veroordeeld op basis van een getuige. Ik ben er zeker van, dat mevrouw Weski bij de Hoge Raad nul op het rekest krijgt en dat meneer Kanhai te vroeg gejuicht heeft. De enigen, die Bouta zal toespreken, zijn zijn medegevangenen gedurende zijn elfjarig verblijf op staatskosten in Nederland.

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

Yehuda wrote:

Het vervolg van deze episode

Yehuda, 'the lion of Zion', heb je het al aan de stok gehad met de moslimfundamentalist Anjoemara?

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.

Gaan je trawanten soms de Hoge Raad omkopen Lasede? Smerig he!

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Miedja-ORIGINAL wrote:

Voor dat zurig ding en nosohardjo plus dat crobija / sriba heb ik een advies;

Zoek de dichtbij zijnde discount shop koop alle WC papier, vergeet niet medicijnen tegen k’ k@ watra in te slaan, dus neem het zekere, voor wat mij betreft, het onzekere. bron karu grun bana etc etc. helpen ook.

M-O

Voor tante trie, sriba een todobere zal het ook hard aankomen. Hopelijk gaan zij uit schaamte niet naar het hoogste punt van de Albert Wijdenbosch.

De sfeer is te snijden, de Oemrauwers zijn duidelijk in paniek.

Bally wrote:

Gaan je trawanten soms de Hoge Raad omkopen Lasede? Smerig he!

Nee hoor, de Hoge Raad zetelt niet in het corrupte Suriname of in Cuba, waar het recht afgeschaft is.

"Zelden worden zaken in cassatie in het voordeel van de verdachte beslecht."

Zelden is geen nooit, maar,

"Meneer de advocaat" heeft zo'n acute last van watrak@ gekregen dat hij niet eens weet waarover hij schrijft/praat. 

Stree lon grote op wkn.  lol

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

Ach DDB gelooft het zelf niet want hij heeft al aangegeven niet naar NL te gaan en dat het een torie van Kanhai is

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

34 (edited by stena 2014-05-07 23:11:18)

Het eerste wat ik mij afvroeg was waarom zou hij hier een massameeting moeten geven?
Daarna dacht ik, nou ja misschien zijn  er tog nog genoeg stemgerechtigden hier maar ondanks dat vond ik het niet echt nodig.

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

35 (edited by Miedja-ORIGINAL 2014-05-07 23:54:58)

Stena ik heb begrepen dat de prijs van WC papier de afgelopen uren licht is gestegen, is het waar.
Ook dat van incontinentie luiers, sommigen pakken het "slim".

neus neem jouw medicijnen oprijd in, desnoods vijf morrit's in een keer, 'no go taki na mi taki'.

Maar om het eens over de politieke impact te hebben, dus voor het geval zaken zo verlopen als gewenst door de wet en daarmee de advocaten nosohardjo, niet de advocaat of advocaten onder de bijnaam 'nosohardjo', 'want dalijk y'o leeys verkeerd', wat voor een impact kan dat hebben op de uitslag van + - 15 mei 2015 neus. zal er vuur zijn daar waar al dat rook vandaan komt nosohardjo? wink

M-O

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

36 (edited by Kanu 2014-05-08 02:04:23)

Paraman wrote:

PARAMARIBO - Volgens de advocaat Irvin Kanhai wordt president Bouterse vrijgesproken door de Nederlandse rechtbank voor drugssmokkel. “President Desi Bouterse houdt dit jaar nog een massameeting in Nederland, zonder dat hij problemen krijgt met de Nederlandse justitie vanwege zijn veroordeling in verband met drugssmokkel”, verzekert Kanhai tegenover de Ware Tijd.

De veroordeling van Bouterse voor drugssmokkel in Nederland wordt mogelijk nietig verklaard. De belangrijkste getuige in deze zaak, Patrick van L., is namelijk teruggekomen op zijn getuigenis tegen Bouterse. Van L. beweert nu dat hij de valse verklaring op instructie van de Nederlandse officier van justitie en in samenspraak met zijn advocaat heeft afgelegd. Hij zegt tot inkeer te zijn gekomen, nadat bleek dat de justitie hem de gunsten, die in ruil voor de verklaring waren beloofd, niet zou verlenen.

Bouterse werd in 1999 veroordeeld tot zestien jaar - in hoger beroep verlaagd naar elf jaar - celstraf voor het smokkelen van ongeveer 470 kilogram cocaïne naar dat land. Op basis van de ingetrokken getuigenis hebben de advocaten van Bouterse, Kanhai en Inez Weski, gisteren een herzieningsverzoek ingediend bij de Hoge Raad der Nederlanden. Dat moet volgens de juristen leiden tot vrijspraak.

Weski is tijdens het nader onderzoeken van de zaak tot de conclusie gekomen dat de naam van Bouterse gewoon is 'ingevuld' als figurant. Bouterse is volgens de advocaten nimmer een eerlijk proces gegund door het Nederlandse Openbaar Ministerie. Hoewel Kanhai ervan overtuigd is dat dit verzoek wordt ingewilligd, wil hij er vooralsnog niet uitgebreid op ingaan. "De Hoge Raad zal een datum bepalen voor behandeling van het verzoek", wil hij nog kwijt.-.

=
Die vlucht is nu al volgeboekt.

Brammetje Mosco heeft tot de cassatie al uitgeprocedeerd en nu is Whisky aan de beurt om wat bij te verdienen.

Trouwens, de rode loper is al uitgerold.
Van Schiphol tot de gevangenis.

Misschien hebben de Amerikanen ook nog verklaringen van Dino, waar hij dan na 11 jaar in Nederlandse gevangenis aan VS uitgeleverd wordt.

Overleeft die ouwe dit allemaal wel lol
.

.                                     Albert Einstein:
"We owe a lot to the Indians, who taught us how to count, without which no
.               worthwhile scientific discovery could have been made."

Het verbaast mij, dat Whisky niet op de zaak van Dino gezet is.

.                                     Albert Einstein:
"We owe a lot to the Indians, who taught us how to count, without which no
.               worthwhile scientific discovery could have been made."

Bouterse zou graag bezoek brengen aan Nederland
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin … land.dhtml

Bovenstaand is een hersenschim, droombeeld van iemand die heeft gefaald om orde op zaken te stellen en vluchtgedrag vertoont. Dit is een afleidingsmanoeuvre om zijn kiezers in opperstaat van verwarring te brengen.

Mensen lijken meer op elkaar dan ze van elkaar verschillen, en wat op één plaats geldt, geldt overal.
  Maya Angelou

Ronald, los van de persoon Bouterse;

Stel dat het om een ander persoon ging en de kroongetuige komt terug op zijn eerdere verklaring die hij notabene op schrift laat stellen bij een notaris.
Zou je dan niet minstens eisen dat de rechtszaak heropend werd?

Vaak val ik jou aan niet omdat ik persé iets tegen je persoon, geloof of wat dan ook heb maar omdat ik vind dat je niet zuiver denkt en eerder bevooroordeeld ondoordacht met een uitgesproken mening komt.

Ik krijg hier van zowel NDP'ers, Fronters, hindoestanen, negers etc. gelovigen regelmatig kritiek omdat ik juist in tegenstelling tot jullie los van dit soort banden en sympathieën ben en opkom voor een ieder die onrecht aangedaan wordt.

Ga daar maar eens over nadenken voordat je met emotionele uitspraken komt.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

.................omdat ik juist... opkom voor een ieder die onrecht aangedaan wordt. .......................................

lache

manwordman
war dan?

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

zonnigsuri wrote:

.................omdat ik juist... opkom voor een ieder die onrecht aangedaan wordt. .......................................

lache

manwordman
war dan?

Bij deze stronter genaamd sloerie.
Dubbel lache hoor. Helpt tegen DDB virus und tegen zurige maag big_smile big_smile

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Anjoemara wrote:
zonnigsuri wrote:

lache

manwordman
war dan?

big_smile

omdat ik juist... opkom voor een ieder .......................................

war dan?

bes lache met deze stronter genaamd sloerie

ni goe lese geke stronte

wel lache

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:
Anjoemara wrote:
zonnigsuri wrote:

lache

manwordman
war dan?

big_smile

omdat ik juist... opkom voor een ieder .......................................

war dan?

ni goe lese geke stronte

wel lache

Wel getuige van goe ziekte inzicht ... stronter genaamd sloerie..

Nu nog echte lachtherapie zoeke....

Mustafa Kemal Atatürk

deze stronter genaamd sloerie.... opkom voor een ieder .......................................

war dan?

ni goe lese geke stronte
wel lache

goe zieke in zicht ...

stronter genaamd sloerie..

hoe dan?
omdat ik juist... opkom voor een ieder ..........................

lache mit di boki to str
geke

't Wijst zich vanzelf.

Kanu wrote:

Het verbaast mij, dat Whisky niet op de zaak van Dino gezet is.

==
Jou stootrichting is zonneklaar!
Het lid van die grote inboorlingen kookketel ga je op jou hersenpan krijgen.

Het lid van die grote inboorling=================

wijst vangzelf

bosjavan vorkeur

't Wijst zich vanzelf.

v.L.:Edelachtbare, DDB hebtgedaan;
Rechter: 11 jaar hechtenis;
v.L.: Edelachtbare DDB hebtNIETgedaan!
Mmmmmm, wat nu?

Neus wrote:

Ach DDB gelooft het zelf niet want hij heeft al aangegeven niet naar NL te gaan en dat het een torie van Kanhai is

=
WAT NU?

49 (edited by Anjoemara 2014-05-08 11:04:23)

deze stronter is genaamd sloerie.... opkom nie voor een ieder .......................................
Alleen voor shantie vol skijtie

war dan? voor skijtie toch?
Inderdaad best lache als boerikie met kiespijn

ni goe lese daarom mond vol geke stronte 
wel lache ma nie helpe tegen kiespijn, wordt op termijn fucksinatie... of anders liquidatie...

goe zieke in zicht ... edoch nie goe therapie...

stronter genaamd sloerie.. is een to mai ke boerie....

hoe dan?
omdat ik juist... opkom voor een ieder .......................... alleeen vo de hoogste bieder...

lache mit di boki to str .. zie mond vol geke strond
Was getekend....geke Sloerie die malle hond

Mustafa Kemal Atatürk

Paraman wrote:
Neus wrote:

=
WAT NU?

En je beweert altijd zo goed op de hoogte e zijn. Wel lees volgende dan maar.
http://dwtonline.com/laatste-nieuws/201 … en-grapje/
Bouterse: Kanhai’s uitspraken een 'grapje'PARAMARIBO - President Desi Bouterse staat niet te springen om een bezoek aan Nederland te brengen als hij in Nederland vrijgesproken zou worden van betrokkenheid bij drugshandel. Of hij daadwerkelijk zal gaan, hangt ook af van hoe de relatie tussen Suriname en Nederland zich ontwikkelt. Dat zei Bouterse woensdag na afloop van de bijeenkomst waar de hij twee landmeters en een staatsraadlid had beëdigd.

Bouterse reageerde op de uitspraak van zijn advocaat Irwin Kanhai dat hij nog dit jaar een 'massameeting in Nederland' zal houden als hij wordt vrijgesproken. "Als de relatie tussen Suriname en Nederland normaliseert zou het inderdaad kunnen dat ik ga. De Surinamers daar hebben daar ook recht op", aldus Bouterse die Kanhai's uitspraken een 'grapje' noemde.

Bouterse reageerde niet concreet op de vraag wanneer Suriname de Nederlandse tijdelijk zaakgelastigde Ernst Noorman officieel als ambassadeur zal aanvaarden. Hij suggereerde dat Nederland eerst aan zet is. "Een politieke zet wordt altijd met een politieke zet beantwoord. Aan Suriname zal het niet liggen om de relatie te normaliseren", aldus de president.

Bouterse wilde verder niet veel woorden vuil maken aan het feit dat zijn veroordeling voor drugssmokkel door de Nederlandse rechter opnieuw bekeken zal worden. "Gods molen draait langzaam, maar zeker. De toezeggingen die zijn gedaan aan de man die tegen mij had getuigd zijn niet nagekomen. Daarom is hij terug gekomen op zijn verklaring", aldus Bouterse.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ