Topic: 'Bouterse houdt massameeting in Nederland'

PARAMARIBO - Volgens de advocaat Irvin Kanhai wordt president Bouterse vrijgesproken door de Nederlandse rechtbank voor drugssmokkel. “President Desi Bouterse houdt dit jaar nog een massameeting in Nederland, zonder dat hij problemen krijgt met de Nederlandse justitie vanwege zijn veroordeling in verband met drugssmokkel”, verzekert Kanhai tegenover de Ware Tijd.

De veroordeling van Bouterse voor drugssmokkel in Nederland wordt mogelijk nietig verklaard. De belangrijkste getuige in deze zaak, Patrick van L., is namelijk teruggekomen op zijn getuigenis tegen Bouterse. Van L. beweert nu dat hij de valse verklaring op instructie van de Nederlandse officier van justitie en in samenspraak met zijn advocaat heeft afgelegd. Hij zegt tot inkeer te zijn gekomen, nadat bleek dat de justitie hem de gunsten, die in ruil voor de verklaring waren beloofd, niet zou verlenen.

Bouterse werd in 1999 veroordeeld tot zestien jaar - in hoger beroep verlaagd naar elf jaar - celstraf voor het smokkelen van ongeveer 470 kilogram cocaïne naar dat land. Op basis van de ingetrokken getuigenis hebben de advocaten van Bouterse, Kanhai en Inez Weski, gisteren een herzieningsverzoek ingediend bij de Hoge Raad der Nederlanden. Dat moet volgens de juristen leiden tot vrijspraak.

Weski is tijdens het nader onderzoeken van de zaak tot de conclusie gekomen dat de naam van Bouterse gewoon is 'ingevuld' als figurant. Bouterse is volgens de advocaten nimmer een eerlijk proces gegund door het Nederlandse Openbaar Ministerie. Hoewel Kanhai ervan overtuigd is dat dit verzoek wordt ingewilligd, wil hij er vooralsnog niet uitgebreid op ingaan. "De Hoge Raad zal een datum bepalen voor behandeling van het verzoek", wil hij nog kwijt.-.

=
Die vlucht is nu al volgeboekt.

2 (edited by Miedja-ORIGINAL 2014-05-07 17:47:19)

Re: 'Bouterse houdt massameeting in Nederland'

Onze eigen holl kenner ossiii geloofd er niets van, hij / zij houd natuurlijk rekening met het gedrag en inborst van zijn mede burgers.

Ik moet er aan wennen en hou rekening met ossiii's weten.

M-O

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

Voor dat zurig ding en nosohardjo plus dat crobija / sriba heb ik een advies;

Zoek de dichtbij zijnde discount shop koop alle WC papier, vergeet niet medicijnen tegen k’ k@ watra in te slaan, dus neem het zekere, voor wat mij betreft, het onzekere. bron karu grun bana etc etc. helpen ook.

M-O

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

dit jaar ................?

als 2009 1x en dan a d jongere

manman wordword??

outerse houdt dit jaar nog een massameeting in Nederland, zonder dat hij problemen krijgt met de Nederlandse justitie vanwege zijn veroordeling in verband met drugssmokkel”, verzekert Kanhai................."

mar kaaanhaai

....................s dat dit verzoek wordt ingewilligd, wil hij er vooralsnog niet uitgebreid op ingaan.................

manmanwordword.

7 mande

dit jar

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Bouva heeft al aangekondigd dat alle projecten voorlopig uitgesteld worden tot na de verkiezingen.  Dit valt er vast ook onder.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

ers sin dan gelove

7 mand

word man / word man /  word man / word man / word man / word man 7 word man

't Wijst zich vanzelf.

Huh graag met bronvermelding, liefst een link naar het orginele bericht !!!!
dat is gewoon normaal hoor en wettelijk zelfs verplicht !!!

Paraman wrote:

PARAMARIBO - Volgens de advocaat Irvin Kanhai wordt president Bouterse vrijgesproken door de Nederlandse rechtbank voor drugssmokkel. “President Desi Bouterse houdt dit jaar nog een massameeting in Nederland, zonder dat hij problemen krijgt met de Nederlandse justitie vanwege zijn veroordeling in verband met drugssmokkel”, verzekert Kanhai tegenover de Ware Tijd.

De veroordeling van Bouterse voor drugssmokkel in Nederland wordt mogelijk nietig verklaard. De belangrijkste getuige in deze zaak, Patrick van L., is namelijk teruggekomen op zijn getuigenis tegen Bouterse. Van L. beweert nu dat hij de valse verklaring op instructie van de Nederlandse officier van justitie en in samenspraak met zijn advocaat heeft afgelegd. Hij zegt tot inkeer te zijn gekomen, nadat bleek dat de justitie hem de gunsten, die in ruil voor de verklaring waren beloofd, niet zou verlenen.

Bouterse werd in 1999 veroordeeld tot zestien jaar - in hoger beroep verlaagd naar elf jaar - celstraf voor het smokkelen van ongeveer 470 kilogram cocaïne naar dat land. Op basis van de ingetrokken getuigenis hebben de advocaten van Bouterse, Kanhai en Inez Weski, gisteren een herzieningsverzoek ingediend bij de Hoge Raad der Nederlanden. Dat moet volgens de juristen leiden tot vrijspraak.

Weski is tijdens het nader onderzoeken van de zaak tot de conclusie gekomen dat de naam van Bouterse gewoon is 'ingevuld' als figurant. Bouterse is volgens de advocaten nimmer een eerlijk proces gegund door het Nederlandse Openbaar Ministerie. Hoewel Kanhai ervan overtuigd is dat dit verzoek wordt ingewilligd, wil hij er vooralsnog niet uitgebreid op ingaan. "De Hoge Raad zal een datum bepalen voor behandeling van het verzoek", wil hij nog kwijt.-.

=
Die vlucht is nu al volgeboekt.

Neus wrote:

Bouva heeft al aangekondigd dat alle projecten voorlopig uitgesteld worden tot na de verkiezingen.  Dit valt er vast ook onder.

Huh weet jij waar hij dit bericht vandaan heeft, op star zie ik niets erover...

sitaaat

......................Hoe zat ‘t met dat geval Marcel zeeuw jij DiDiBrie en birkanthie is dit ook een leugen? En zo dook je naam steeds weer op in vele drugszaken fa waka dang, waarom hebben ze je er altijd bij gehaald en altijd weer voor je gelogen?.....................................................

't Wijst zich vanzelf.

HUH

“President Desi Bouterse houdt dit jaar nog een massameeting in Nederland, zonder dat hij problemen krijgt met de Nederlandse justitie vanwege zijn veroordeling in verband met drugssmokkel”,

en als VHP een massameeting in Ned had moest je die paarse eens horen...

Zo la' me alvast die vrije dag beginnen te reserveren, want dat wil en kan ik niet missen.

Ik ben dan eerst op Schiphol om Oom D. te verwelkomen in natuurlijk mijn beste paarse kledij om daarna full speed naar de massameeting te gaan.

Sjoooo, een heleboel mensen die ik "ken" gaan lus'bere krijgen, want ze dachten dat ze met het politieke vonnis van Nederland de gouden kalkoen binnen hadden gehaald, maar a sani kon bos' ini den fesi.

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Zonnig die mensen worden allemaal omgekocht toch,
bij het ministerie van Soc.z./huisv.
zet men 10.000 srd per maand apart toch... lol

Bally wrote:

Zo la' me alvast die vrije dag beginnen te reserveren, want dat wil en kan ik niet missen.

Ik ben dan eerst op Schiphol om Oom D. te verwelkomen in natuurlijk mijn beste paarse kledij om daarna full speed naar de massameeting te gaan.

Sjoooo, een heleboel mensen die ik "ken" gaan lus'bere krijgen, want ze dachten dat ze met het politieke vonnis van Nederland de gouden kalkoen binnen hadden gehaald, maar a sani kon bos' ini den fesi.

Bally ik vind dat er een luchtje aan zit en zou maar niet te vroeg juichen baja...

Cinny, het verschil is dat de vHp, een massameeting houdt voor alleen degenen die op Chan lijken, terwijl Oom D. een massameeting houdt voor een ieder, dus ook voor jou. lol

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Bally wrote:

Bally ik vind dat er een luchtje aan zit en zou maar niet te vroeg juichen baja...
stel je voor dat de VS met iets boven wate rkomt en DDB door de VS ingerekend moet worden en DDB zit in Ned, kan het dan bv niet gebeuren dat DDB door Ned uitgeleverd wordt aan de VS ?

Bally grapjas je ziet vnl Creolen bij NDP die andere uitziende mensen vies zitten aan te kijken wat dacht je me daarvan ????

16 (edited by Bally 2014-05-07 18:57:02)

*Cinny* wrote:

Cinny, je hebt gelijk dat er een luchtje aan zit, het is Kneus en redmouse brigade die het alvast in de broek doet, want hun leugen is gebost, dus a smeri kon lusu. lol

Het NL OM gaat excuses moeten aanbieden, want dit is een super doti fraude.

Cinny, bij de NDP heb je alakondre sma, kan je van de ehhhh, fa de' kar'en baka, niet zeggen.

Het vervolg van deze episode

Dat wordt een heel vette schadeclaim.
Denk maar aan Brampie, Inesje, Khan en alles eromheen.

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

Het zal toch zomaar gaan gebeuren.

http://www.waterkant.net/suriname/forum … 97#p421297

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Blijkbaar begon het geweten van die Patrick van L. ernstig te knagen. Tja, wat in het duister is, komt eens toch aan het licht.

Yehuda wrote:

Jurk of Bally raakte ff in de war met de vele nicknames die ze gebruiken.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

stena wrote:

Dat wordt een heel vette schadeclaim.
Denk maar aan Brampie, Inesje, Khan en alles eromheen.

Op grond waarvan dan wel.

Triest als je zo dom bent en alleen maar kunt denken in easy money - termen.

DEEDEEDBEE NÉÉ

neus, hij gaat na holland, ik weet niet als het helemaal waar is, maar jij weet ook dat, of jij vind ook dat, waar rook is vuur moet zijn, ja toch? wink

big_smile

M-O

Neus wrote:
Yehuda wrote:

Jurk of Bally raakte ff in de war met de vele nicknames die ze gebruiken.

Jij hebt weer te veel gommakoeken gesnoven merk ik. lol

Ben je al aan het oefenen voor het WK, door te rammelen met die kralen in je lege harde hoofd. lol Sek'seki. lol

ers sien dan gelove

diek buik in bijlmr?

't Wijst zich vanzelf.