Re: ??? 63 studenten ticket kado ????

Cinny, laat je beter informeren. Afgelopen Juli is er weer een lading afgestudeerden uit Cuba in Suriname aangekomen, en naar mijn informatie waar ik mijn bronnen niet zal prijsgeven zijn ze nu al aan het werk in Suriname.

Ga jij maar na vraag doen bij Studiefaciliteiten als je geinformeerd wilt zijn!

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

52 (edited by Neus 2014-09-28 22:25:44)

Bally wrote:

Cinny, laat je beter informeren. Afgelopen Juli is er weer een lading afgestudeerden uit Cuba in Suriname aangekomen, en naar mijn informatie waar ik mijn bronnen niet zal prijsgeven zijn ze nu al aan het werk in Suriname.

Tuurlijk joh. Ik zou ook nooit verklappen dat ik verzonnen heb.   wink  big_smile  tongue

Wat een loser alsof dergelijke informatie onder de staatsgeheimen valt.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Kijk Kneus Alatasingh, dat je niet kan lezen is heel bekend, maar je hebt blijkbaar over het hoofd gezien dat ik Cinny naar Studiefaciliteiten stuurde. Daar kan ze alles checken, yu k@ don buriki yu. lol

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Stel je eens voor, "een democratisch gekozen president neemt op een goeie dag het besluit om Surinaamse studenten, die in Cuba studeren en hoogst waarschijnlijk na het afronden van hun opleiding in Suriname hun krachten zullen geven, op staatskosten te laten reizen.
What about die gladjanussen, die op staatskosten studeerden en prinsheerlijk in den vreemde zijn blijven wonen?
En buitendien hoor C, het gaat jou geen ene moer aan!

Bally wrote:

aha volgens mijn betrouwbare bronnen zijn van de 63 studenten 30 zo wie zo niet terug gekomen... en ook ik geef mijn bronnen NIET prijs, dus informeer je beter en haal geen verschillende studenten doorelkaar, we hebben het over specifiek die 63 die een ticket kado kregen... waar is de helft ervan gebleven ??? Aha ga je bron vragen noh.... big_smile
[ps mijn bron is 1 van de 63 studenten die een ticket kado heeft gekregen wink en ik contact staat met de andere 62 wink ]

na mi mi moni pai fu ing. it's non of your business.

*Cinny* wrote:
Bally wrote:

aha volgens mijn betrouwbare bronnen zijn van de 63 studenten 30 zo wie zo niet terug gekomen... en ook ik geef mijn bronnen NIET prijs, dus informeer je beter en haal geen verschillende studenten doorelkaar, we hebben het over specifiek die 63 die een ticket kado kregen... waar is de helft ervan gebleven ??? Aha ga je bron vragen noh.... big_smile
[ps mijn bron is 1 van de 63 studenten die een ticket kado heeft gekregen wink en ik contact staat met de andere 62 wink ]

Zo Cinny, dus je hebt ze dus in je familie? Heb je jouw familie lid dan niet aangesproken dat het niet netjes is dat die in Holland is gebleven?

Raar dat jij je bronnen niet prijs wilt geven, doet me denken dat het verhaal uit je duim is gezogen, tenzij het 1st class family related business is.

Kijk de studenten die op Cuba hebben gestudeerd, net zoals minister Soeresh Algoe van LVV die aan de Universidad Agraria de La Habana gestudeerd heeft, is wel in Suriname en is nu minister.

Bally wrote:
*Cinny* wrote:
Bally wrote:

Zo Cinny, dus je hebt ze dus in je familie? Heb je jouw familie lid dan niet aangesproken dat het niet netjes is dat die in Holland is gebleven?

Raar dat jij je bronnen niet prijs wilt geven, doet me denken dat het verhaal uit je duim is gezogen, tenzij het 1st class family related business is.

Kijk de studenten die op Cuba hebben gestudeerd, net zoals minister Soeresh Algoe van LVV die aan de Universidad Agraria de La Habana gestudeerd heeft, is wel in Suriname en is nu minister.

Nergens staat dat het familie is van Cinny of dat NL een rol speelt. Maar ja Bally heeft dagen lang op zijn duim moeten zuigen omdit onzin verhaal te verzinnen,

Bally, man je wordt echt oud hoor want vroeger kwam je al na 30 minuten met een leugenachtig onzin verhaal Te veel hersencellen kapot gezopen of heeft die Cubaanse luitenante ze kapot geslagen???

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Kneus noem dat maar mannelijke intuitie. Gezien het verhaal lijkt het 1st class family related business van Cinny te zijn. Ma’ waarom wordt jij boos? Is die persoon toevallig ook familie van jou?

Het gaat over beursalen in NL en niet over de groep in Cuba. Ik vraag me af hoeveel kinderen van VHP-ers niet terug gaan?

Nee Kneus, de laatste tijd heb ik weinig tijd voor WKN, dus het kan weer gebeuren dat je me weer een ruime tijd zult missen. Drukte op het werk en druk op Twitter in de strijd tegen zwartepiet racisme, waar ik als anti racism fighter bezig ben.

Ten aan zien van het zuipen en ouder worden, nou dat lukt nog wel, vorige week zaterdag 20 september was het mijn verjaardag, dus was ik inderdaad een jaartje ouder geworden en we hebben tot BAM, 7 uur in de ochtend gezopen, pas de volgende dag had ik weer energie voor de Cubaanse luitenante. lol

Ik was alleen vergeten die bestelling gommakoekjes bij jou te doen en ben ik naar een concurrent van je gegaan. Zal met het oud worden te maken hebben. lol

Bally bally toch zelf wil jij je bron niet kenbaar maken en vind het dan vreemd als ik je voorbeeld volg whahahhahah mijn familie heeft geen ticket kado gekregen om met de feestdagen ff over te komen... dus is het dan nog van belang of ze terug komen of niet ? Mij gaat het erom dat er te vroeg tickets werden uitgedeeld, beter waren die gereserveerd voor de terug reis naar SU snapje mijn punt NU... neee jij wil het gewoon niet snappen... btw ik geef al mijn nichten en neven die daar zijn gaan studeren groot gelijk als ze in ANed willen blijven... GROOOOOOOOOT GELIJK mijn ouders waren ooit afzonderlijk van elkaar in Ned gaan studeren enwisten bij voorbaat al ver voor 1969 wink dat ze nooit meer terug zouden gaan naar SU mang en hun GEEF IK HELEMAAL GROOOOOOOOOOOOOOOT GELIJK rot op man ik had die flauwekul in Su echt never nooit willen mee maken, ga weg man... ouders hadden geen eens eten om aan hun kids te geven of je nou rijk was of niet je had gewoon pech.... btw deze dingen weet ik zo wie zo omdat ik van 77 t/m 85 pende met mijn nicht en goed up to date bleef....

Het land Su is nog steeds onaantrekkelijk voor de eigen kondreman... Daar in Ned leef je koud en hutje mutje maar voor de rest is alles ALLES tip top geregeld, instanties en ondernemers en bijna iedereen eigenlijk houdt zich aan afspraken, das hier heeeeeeeel ver te zoeken.... lekker in een koud land leven en optijd je vakanties nemen in tropische landen is een mooi leven leiden hoor.... met alleen een mooi perceel mooi huis zon en veel groen kom je echt niet ver sorry hoor.... en ben je van Su en kom je in Ned das zo een wereld van verschil, een zeer positief verschil voor Suries [in dit voorbeeld] dus waarom zouden ze terug komen, ze zijn gek ! Geef ze groot gelijk dat ze er blijven, maar daarom zijn die tickets wel onterecht.

Ik zou ze de kost niet willen geven die vanuit den vreemde letterlijk bouwen in Suriname alsof hun leven ervanafhangt. Zondag j.l. liep ik rond 06.30 uur te trimmen in de "Vesting". Er wordt heel wat afgebouwd in het land.