26 (edited by kneh 2014-01-11 23:40:41)

Re: ??? 63 studenten ticket kado ????

*Cinny* wrote:
kneh wrote:
*Cinny* wrote:

Hee kneh het valt niet mee he om als oplichter door het leven te gaan overal op internet ben je berucht om je leugens... zelfs hoge pietjes hebben klachten over je ingediend, ja  JIJ weet alles over oplichten dat weten we nu wel, manipulatortje.

Fijn weekend pikkie ! smile

-
Dat jij weet dat het niet meevalt, begrijpt iedereen na het lezen van jouw wederwaardigheden, mij is dat gevoel gelukkig onbekend.
En...kun je mij en de overige lezers de sites noemen van van die internet artikelen?
En misschien weet je ook de namen van de hoge pietjes?

Kom kom je kan dan wel met je aliasje Kneh op het net zijn maar JIJ bent gewoon ashruf Murradin wink enne je bent vet scheinheilig... verschuil je via internet maar lekker achter een maskertje hoor...

-
Alweer zo'n oerdomme uitlating, of heb je daar ook bewijzen van ?
-
En als je deze vragen niet kunt beantwoorden :"...kun je mij en de overige lezers de sites noemen van van die internet artikelen?
En misschien weet je ook de namen van de hoge pietjes?"
-
dan zal niemand dat iets verwonderen, want Cinny leeft op fantasie/leugens.

kneh wrote:

-

Joh Honda je hebt het zelf veteld aan mij toen dus wat ijl je nou.... lees verder in topic ''een normaal leven leiden'' #114

kneh wrote:
*Cinny* wrote:
kneh wrote:

-
Dat jij weet dat het niet meevalt, begrijpt iedereen na het lezen van jouw wederwaardigheden, mij is dat gevoel gelukkig onbekend.
En...kun je mij en de overige lezers de sites noemen van van die internet artikelen?
En misschien weet je ook de namen van de hoge pietjes?

Kom kom je kan dan wel met je aliasje Kneh op het net zijn maar JIJ bent gewoon ashruf Murradin wink enne je bent vet scheinheilig... verschuil je via internet maar lekker achter een maskertje hoor...

-
-
En als je deze vragen niet kunt beantwoorden :"...kun je mij en de overige lezers de sites noemen van van die internet artikelen?
-

Oh je handelt nu in artikelen op internet.... zo zo zo.... ja ik heb het daar niet over gehad, maar ja waar jouw stenen hart van vol is loopt je smoeltje van over he.... lol

*Cinny* wrote:
kneh wrote:
*Cinny* wrote:

-
-
-

Oh je handelt nu in artikelen op internet.... zo zo zo.... ja ik heb het daar niet over gehad, maar ja waar jouw stenen hart van vol is loopt je smoeltje van over he.... lol

-
Weer geen antwoord op vragen. WEL WEER EEN LEUGEN :
"*Cinny* schreef:

Hee kneh het valt niet mee he om als oplichter door het leven te gaan overal op internet ben je berucht om je leugens".

kneh wrote:

"*Cinny* schreef:

Hee kneh het valt niet mee he om als oplichter door het leven te gaan overal op internet ben je berucht om je leugens".

big_smile

Cinny,
Tee yu bing dee wang fu ding mema noso pepa fu wang fu ding stukadorowang sembe, yu bong taki tra fasi. Fu dee a no dee na yu doro yu e slaat boeng hee. Waka mang no e sabi sidong mang pina.

Paraman wrote:

Cinny,
Tee yu bing dee wang fu ding mema noso pepa fu wang fu ding stukadorowang sembe, yu bong taki tra fasi. Fu dee a no dee na yu doro yu e slaat boeng hee. Waka mang no e sabi sidong mang pina.

Zou je zo goed willen zijn een vertaling te geven ajb... smile

*Cinny* wrote:
Paraman wrote:

Cinny,

==

Als jij ook een van die (minder bedeelde) ouders was en at no cost je kind voor enkele weekjes bij je mocht hebben, had je gewis wel anders gepiept. Het zou Cinny werkelijk een worst wezen waar die dollars vandaan zouden komen. Get alive!

34 (edited by *Cinny* 2014-01-12 23:54:07)

Paraman wrote:
*Cinny* wrote:
Paraman wrote:

Cinny,

==

Als jij ook een van die (minder bedeelde) ouders was en at no cost je kind voor enkele weekjes bij je mocht hebben, had je gewis wel anders gepiept. Het zou Cinny werkelijk een worst wezen waar die dollars vandaan zouden komen. Get alive!

Misschien wil je mij niet snappen maar voor het geval dat zal ik het uitleggen, ik neem de studenten het niet kwalijk en hun familie dat ze blij ermee zijn, is logisch, wat ik niet logisch vind is om uit belastinggeld NU al hun een ticket kado te geven, dus dat... daarbij is er geen eens geld om dit als prioriteit aan te pakken, of vind jij Su zo verdraaid rijk ??????

Lekker lord spelen met het geld van het volk, lekker kiezers paaien en naaien met het geld van het volk, ik wil eerst nog zien HOEVEEL van de 63 terug komen wink
Maar geloof me dat gaan ze niet nakijken tegen die tijd... als de familie maar op NDP/DDB stemt toch big_smile

snapje nu wat IK BEDOEL.

Nogmaals deze actie om 63 studenten met de feestdagen over te laten komen past meer bij een vermogend land en niet bij een land wat zijn riool geen eens zelf kan bekostigen om het aan te pakken..... wij lopen hier met zoveel achter, dan als een rijk land doen, lekker de lord uithangen met het geld van het volk, ik vind het een slechte riming en dat het geld liever aan andere dingen besteed kon worden, denk aan de verzorghuizen, kinder te huizen, een extra asiel waar al jaren om wordt gevraagd, maarr nee 63 studenten ene ticket kado geven was prioriteit...

''Ik laat jullie zoon/dochter met de feestdagen overkomen
omdat jullie zo trouw zijn en weer voor de NDP/DDB gaan''

Huh schat geloof je het zelf ''minderbedeeld'' yeah right daarom is hun kind in Ned gaan studeren omdat ze zo minderbedeeld zijn, heb je de familie met het interview gezien, ik kan geen eens een gouden ketting dragen omdat het steeds van mijn nek wordt gerukt, en die mensen liepen met hun goud en alles... goh wat minder bedeeld, geloof je het werkelijk zelf

''la me ni lagge'' lol

En hoeveel komen er terug van deze 63 ???

Geldsmijterij !! Uit de belastingcenten van de Kondreman,

want we hebben niets beters ermee te doen dus dat toch....

*Cinny* wrote:

En hoeveel komen er terug van deze 63 ???

Geldsmijterij !! Uit de belastingcenten van de Kondreman,

want we hebben niets beters ermee te doen dus dat toch....

Audiëntie aanvragen om die president hoogst persoonlijk deze vraag in te peperen kan helpen,
i.p.v. telkenmale te blijven zeikstralen alsof wij hier in de Watermolenstraat bezig zijn.

Beste Cinny, Als je een eigendom huis heb moet je belasting betalen, daar kom je niet onderuit, ook als je een bedrijfje heb, moet je belasting betalen, daar kom je ook niet onderuit.
je mag  het ook niet betalen, wel weten we dat de surinaamse trein langzaam maar zeker gaat, dus op een dag krijg je gewoon een aanslag in de brievenbus, die je  binnen 1 week moet betalen, en dan ?
je wou van alles hebben , dan moet je ook voor opdraaien, door belasting ervoor te betalen.
Als je niks heb zoals die Mofina, dan hoef je ook niks te betalen

Junior wat klets je uit je nek, je doet het overkom,en alsof ik di eka belasting nie topgeef, ik geef alles op dus ik krijg niks geen verzamelde aanslag !!! Alles is optijd ! Maar mijn inkomen is dusdaning dat ik onder de grens val met mijn inkomen big_smile en wat het huis eneigendom betreft Su loopt paar jaar achter dus over 2 jaar krijg ikl mijn aanslag 2012 ja kneusje je bent weer op de hoogte hoor.

oh ja en Junior we hebben het hier over tickets betaald uit BELASTINGGELD wink

42 (edited by Bally 2014-08-09 20:43:46)

Die Nederlanders kunnen net zo lang in Suriname wonen, maar het blijven Nederlanders he, en daarom snappen zij dit niet. lol

Suriname investeert in Surinaamse studenten en het is dan logisch dat de Surinaamse studenten abroad dan op staatskosten reizen, want het zijn toekomende Surinaamse belastingbetalers en mensen die Suriname zullen ontwikkelen en met kennis terugkeren,  het zijn niet die Nederlanders die zo een grote mond hebben dat ze in Suriname wonen maar geen moer voor het land doen. Te a sani kon na wer'beti dan zijn het de eersten die de weg naar de Nederlandse ambassade weten te vinden. lol

Ik ben heel blij dat de Surinaamse studenten naar huis gebracht worden door de Staat. Afgelopen juli heb ik een hele groep mogen uitzwaaien die na een jaar flink studeren op vakantie naar Su ging.

Maar die Nederlanders zeuren toch over alles hoor. lol

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Bally wrote:

Die Nederlanders kunnen net zo lang in Suriname wonen, maar het blijven Nederlanders he, en daarom snappen zij dit niet. lol

Suriname investeert in Surinaamse studenten en het is dan logisch dat de Surinaamse studenten abroad dan op staatskosten reizen, want het zijn toekomende Surinaamse belastingbetalers en mensen die Suriname zullen ontwikkelen en met kennis terugkeren,  het zijn niet die Nederlanders die zo een grote mond hebben dat ze in Suriname wonen maar geen moer voor het land doen. Te a sani kon na wer'beti dan zijn het de eersten die de weg naar de Nederlandse ambassade weten te vinden. lol

Ik ben heel blij dat de Surinaamse studenten naar huis gebracht worden door de Staat. Afgelopen juli heb ik een hele groep mogen uitzwaaien die na een jaar flink studeren op vakantie naar Su ging.

Maar die Nederlanders zeuren toch over alles hoor. lol

Onze Arubaan heeft het over zich zelf.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

44 (edited by Bally 2014-08-09 21:08:14)

Oeps, een van die Nederlanders heeft al pijn aan haar foeten, a kauro susu e' kwins' en mars. lol

Was wel voorspelbaar welke van die 2 Nederlanders als eerste zou janken. lol Nu die andere nog. lol

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

De door grote delen van het Surinaamse met maar liefst meer dan 2/3 meerderheid gekozen PRESIDENT heeft het bepaald, punt IUT! Krentenkakkers zullen hier altijd problemen mee hebben, behalve dan als u 1 van de ouders mag zijn van zo'n a.s. academicus.

Ja huh de vraag is of deze afgestudeerden academici OOK terug komen naar Su wink

47 (edited by Paraman 2014-08-10 07:21:32)

*Cinny* wrote:

Ja huh de vraag is of deze afgestudeerden academici OOK terug komen naar Su wink

En ook al komen zij niet terug, dan nog zullen zij iets betekenen voor die samenleving waar zij deel van uitmaken. Die studie in Cuba is GRATUS en is in contrast met de kosten van een pokke vliegticket. Houdt toch een keer op te lopen mierenneuken over een vliegticket.
=
Was het voor meer dan 1 miljoen laten opkalefateren van de molen van ene tante op staatskosten dan wel gerechtvaardigd?

63 x een kerstticket ??? Uit belastinggeld ? Mierenneuken ?

lol

[Bellie weet zich tenminste nog te verantworden weetje... ]

*Cinny* wrote:

63 x een kerstticket ??? Uit belastinggeld ? Mierenneuken ?

lol

[Bellie weet zich tenminste nog te verantworden weetje... ]

Tja,

Daar kun je heel wat kilootjes hondenbrokken voor kopen ja.
Ach, "wat baat de uil een bril"?

Hee maarre check voor de GEIN hoeveel van de 63 terug zijn gekomen, ik begrijp het best wel hooooor als je liever geen reactie hier meer wil geven, ik zou ook afdruipen in JOUW schoenen, maar wat ik al had voorspeld, waarom zopuden ze terug komen als ze 4,3x meer in Ned kunnen verdienen, instanties daar 1000x serieuzer zijn, klanten als koning behandeld worden ... afspraken nagekomen worden.... waarom zouden ze voor een torekomst in Su kiezen.... ik vind het ook absoluut nie tonlogisch dat meer dan de helft NIET terug komt, 30x een ticket was zo wie zo verloren geld dus....

dat wist ik al van te voren..... wink