Topic: ??? 63 studenten ticket kado ????

Vandaag kan je me echt weggooien, want in de 1e instantie gaf ik aan geen vooroordelen te willen hebben, en luidde mijn vraag :

UIT WELK POTJE ZIJN DIE 63 X 800 [minimaal] EURO TICKETS BETAALD

Mang ik begrijp uit het belasting geld

lol .....................................................
een lachtertje maar desondanks iets om mad
over te zijn, heel kwaad bloed zet dit bij mij.

2 (edited by *Cinny* 2014-01-11 14:04:20)

Re: ??? 63 studenten ticket kado ????

tuurlijk zijn die studenten hartstikke blij ermee, tuurlijk  zijn die ouders dankbaar

WEL WEES DE BELASTINGBETALERS MAAR DANKBAAR mad

makkelijk hoor om met andermans geld LORD te spelen meneertje de huidige president....

go home..... please go away.....

sorto landsbelang, landsbelang YU mars zal hij bedoelen...

geef je die studenten een ticket kado om terug te komen naar Su NA HUN STUDIE dan zeg ik ''jawel ik zie er landsbelang in'' maar nu whahhahahhhhaa ga toch fietsen zeg.

eens of oneens ? #1 +2

Tuurlijk GUN ik de studenten dit , tuurlijk GUN ik de families dit..

maar dit is niet correct , DDB had dit uit eigen zak moeten sponseen wat MIJ betreft

lekker LORD spelen met het zuur betaalde belastinggeld van de hard en eerlijk werkende ingezetenen van Su ??????????????????

Sorry studenten nogmaals IK GUN het jullie wel maar de manie waarom deze tickets verkregen zijn

uit den boze echt..... hmm

Ik betaal t/m de verkiezingen zo wie zo geen BALAS-TINGI meer hmm neutral mad

sorry Noso ik heb je post ff hier naar toe gesleept, wan tik hang er enorm zwaar aan, ik betaal echt geen 1 srd meer he .... waarom zou ik ? Zodat de huidige pres LORD kan spelen met onze belastingsrd'tjes.... ?

Neus wrote:
*Cinny* wrote:

Ik heb het interview gezien en het zijn studenten uit welvarende gezinnen hoor.... ik vind dit zo geen prioriteit om uit belastinggeld een snoep reisje te geven.... ''oh we zijn DDB zo dankbaar''

Ja verdomme wees de belastingbetaler maar dankbaar, denk niet dat de meesten blij zijn met deze onnodige uitgave waarmee DDB weer wilt paaien en lijmen......

Ik vind het te aso voor woorden heb er een topic voor geopend.

De DNA moet hier vragen over stellen.
O.a. een overzicht van de studenten die er van profiteerde en welke studenten niet. Onder vermelding van de reden waarom die andere studenten niet profiteerden.
Ook info, per studie, over het aantal studenten dat naar het buitenland gaat en welk % terugkomt.

Ik sluit niet uit dat vooral de kinderen van DDB-maties profiteerden. Er zijn immers veel meer studenten in het buitenland.

Ik vind dit gewoon een walgelijke onverantwoorde rot actie van m....

weetje als hij het uit zijn drgsgeld had gesponserd had ik er meer respect voor en had je mij niets horen zeggen ik zou alleen maar LOL hebben dan, maar nu doet het de deur dicht, ik word steeds uitgelachen omdat ik belastig betaal... ik snap nu waarom !

vanaf heden leef ik theoretisch gezien van mijn spaargeld en geen enkele instanti edie het tegendeel kan komen beweren, ik heb de administratie op orde, de belastingcontrole is WELKOM bij mij, zalik ze ff uitleggen hoe en wat. Ik vind het echt BELAS-TINGIIIIIII

Wat is dit nu voor KOLDER, natuurlijk zijn het matties, die gaan zorgen dat iedereen weer op die NyanDringiPartij gaat stemmen.... toen ik hie pas woonde hing de hele buurt vol met paarse vlaggen je ziet geen ene moer meer en terecht..... maar mensen zijn hier heel snel om te kopen, te triest voor worden, zo een prachtig mooi land zulke achterlijke mensen die het land regeren... en het volk

DIT VOLK MOET VERDORIE EENS WAKKER WORDEN !!!! mad

7 (edited by stena 2014-01-11 14:52:45)

*Cinny* wrote:

Ik betaal t/m de verkiezingen zo wie zo geen BALAS-TINGI meer hmm neutral mad

Hoeveel belasting heb jij betaald vanaf je dag van aankomst tot nu??

Kan er daarvan een van de vliegtickets betaald zijn? of was het net genoeg voor  een busretour naar Lelydorp?

Is het dan toch beter als jij je eigen advies opvolgt...

*Cinny* wrote:

go home..... please go away.....

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

8 (edited by Paraman 2014-01-11 15:07:16)

Een economische pruttelpot, die elke cent wel 100.000 keren wentelt aleer het uit te geven is on- en minvermogend en moet idd worden ontzien,................No tax!

Zo zo zo,, daaarom geen VHP of NPS stemmen. Die zijn van hun lotje getikt.

Kennis dit is wat wij nodig hebben en aangezien Surinamers geen bal doen icm het aantal inwoners moeten wij werken aan een opstart van een kenniseconomie. Onze productie waar we het eigenlijk van moeten hebben stelt al 30 jaren niks voor, alhoewel het in de afgelopen jaren gegroeid is stelt het niks voor in vergelijking met de buurlanden.

Cinny geeft aan dat zij geen belasting gaat afdragen. Jij bent afhankelijk van mensen die bij jou een kamer huren, ben je wel eens geaudit? Kunnen we wel regelen als je dat wilt (doe ik niet omdat dit geen proffesionele kanaal is).

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

Ook voor jou geldt dat als een persoon onder de grens verdient deze belastingvrij blijft 3x raden onder welke grens ik ga blijven tot de volgende verkiezingen, ik ga toch geen snoepreisjes sponseren ?????????????? Dus ff terug plaatsen in de context en niet gek gaan doen. Ennen stuur gerus top mij af wie JIJ en wie dan ook willen......

Ik lust ze allemaal RAUW van fufuruman tot hogepiet, KOMT U MAAR  mad

Ik ben geen djaffer, en als ik djaf geef ik het gretig toe, bij deze geef ik gretig toe dat ik NU niet djaf

komt u maar !

Paraman wrote:

Een economische pruttelpot, die elke cent wel 100.000 keren wentelt aleer het uit te geven is on- en minvermogend en moet idd worden ontzien,................No tax!

En die sukkels die elke keer als ze een cent krijgen feest gaan vieren en bigi gaan doen moeten ze geen geld maar een eind touw geven.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:
Paraman wrote:

En die sukkels die elke keer als ze een cent krijgen feest gaan vieren en bigi gaan doen moeten ze geen geld maar een eind touw geven.

Nou idd Paraman, over mijn minvermogen gesproken de hele wereld mag het weten hoor, die Cinny kent geen geheimen op haar pincode na dan... Maar met 1 kamer voor een localprijs + de taxiritjes verdien ik net genoeg om elke maand uit te komen, of ik mij ervoor schaam, wel nee ik ben er trots op lol jaa huh ik red het toch maar weer eventjes al bijna twee en een half jaar... zelfstandig ! Komt kneh straks weer om de hoek met het feit dat ik gezegd heb een sponsor voor mijn honden te hebben,  heb ik ook verkregen door mijn eigen moeite dus ook daarop mag ik trots  zijn, maar dat is maar tijdelijk omdat ik een overbruggingsperiode nodig heb het financieel te kunnen bolwerken, DUS JAHAAA elke srd wordt omgedraaid, niemand die er een probleem mee heeft hoor ik bedoel ik BENADEEL niemand, ga informeren bij mensen of Cinny ook wel eens de rekening betaalde JAZEKER, ik ben geen scrooge maar ben graag ZUINIG op mijn centjes, want wie gaat mij anders helpen als ik het niet heb ?

Het feit blijft wel dat ik dusdanig weinig verdien en onder de belastinggrens zit waarbij er niets betaald hoeft te worden door mij. En terecht ! En zo gaat het tot aan de volgende verkiezingen blijven, hee de dieren hebben hun natje en droogje en dat geldt voor mij ik ben dik tevreden, kan jij dat ook szeggen over jouw leven ? Ik hoop het van harte voor je !

Ik ben met de vorige ruzie al gewend aan hoe je over mijn honden sprak en het raakt me niet meer, ik ben overgelukkig met mijn 21 dieren en mag ook de hele wereld weten IK LEEF VOOR MIJN DIEREN niet dat ik er doelbewust voor heb gekozen maar zo is het erin gerold.... ik ben zielsgelukkig dat ik naast mijn eigen dieren ook gezegend ben 6 dieren te hebben geadopteerd/van de staat gehaald... mijn geluk kan niet op [maar ja wat heet geluk op deze verziekte wereld...] Any how laat Cinny maar lekker wandelen op haar betaalde eigendomserf, genietend van en prachtig betaald eigendomshuis, lekker toeren door Su met 100% benzine dekking in een betaalde eigendomsauto, alles 100% VAN CINNY, die Cinny die elk dubbeltje omdraait en er veel mee bereikt heeft, dat jij je uitjes nu moet hebben van DDB die alles uit onze belastingcentjes betaald, en dan hier djaffen no ? Yu siki ede yu !

tongue tongue LA ME NI LAGGE

Neus wrote:
Paraman wrote:

WIE WEET KUNNEN ZE MET DAT EIND TOUW UIT DIE DIEPE KUIL KOMEN
DIE ZE ZELF GEGRAVEN HEBBEN.......

*Cinny* wrote:
Neus wrote:
Paraman wrote:

WIE WEET KUNNEN ZE MET DAT EIND TOUW UIT DIE DIEPE KUIL KOMEN
DIE ZE ZELF GEGRAVEN HEBBEN.......

Nee joh die krijgen geen touw. Laat ze lekker zitten.  wink lol  big_smile

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Er is toch niemand boven om ze te helpen omhoog te komen, lekker wel dat touw geven dus lol

Hee wat zie ik nou, je lijkt mij wel, zomaar aap je tiro na, omdat hij in de goot springt hoef je er toch niet achteraan, ik spring er ook ff in , jou redden ja wink lol

*Cinny* wrote:
Neus wrote:
Paraman wrote:

Nou idd Paraman, over mijn minvermogen gesproken de hele wereld mag het weten hoor, die Cinny kent geen geheimen op haar pincode na dan... Maar met 1 kamer voor een localprijs + de taxiritjes verdien ik net genoeg om elke maand uit te komen, of ik mij ervoor schaam, wel nee ik ben er trots op lol jaa huh ik red het toch maar weer eventjes al bijna twee en een half jaar... zelfstandig ! Komt kneh straks weer om de hoek met het feit dat ik gezegd heb een sponsor voor mijn honden te hebben,  heb ik ook verkregen door mijn eigen moeite dus ook daarop mag ik trots  zijn, maar dat is maar tijdelijk omdat ik een overbruggingsperiode nodig heb het financieel te kunnen bolwerken, DUS JAHAAA elke srd wordt omgedraaid, niemand die er een probleem mee heeft hoor ik bedoel ik BENADEEL niemand, ga informeren bij mensen of Cinny ook wel eens de rekening betaalde JAZEKER, ik ben geen scrooge maar ben graag ZUINIG op mijn centjes, want wie gaat mij anders helpen als ik het niet heb ?

Het feit blijft wel dat ik dusdanig weinig verdien en onder de belastinggrens zit waarbij er niets betaald hoeft te worden door mij. En terecht ! En zo gaat het tot aan de volgende verkiezingen blijven, hee de dieren hebben hun natje en droogje en dat geldt voor mij ik ben dik tevreden, kan jij dat ook szeggen over jouw leven ? Ik hoop het van harte voor je !

Ik ben met de vorige ruzie al gewend aan hoe je over mijn honden sprak en het raakt me niet meer, ik ben overgelukkig met mijn 21 dieren en mag ook de hele wereld weten IK LEEF VOOR MIJN DIEREN niet dat ik er doelbewust voor heb gekozen maar zo is het erin gerold.... ik ben zielsgelukkig dat ik naast mijn eigen dieren ook gezegend ben 6 dieren te hebben geadopteerd/van de staat gehaald... mijn geluk kan niet op [maar ja wat heet geluk op deze verziekte wereld...] Any how laat Cinny maar lekker wandelen op haar betaalde eigendomserf, genietend van en prachtig betaald eigendomshuis, lekker toeren door Su met 100% benzine dekking in een betaalde eigendomsauto, alles 100% VAN CINNY, die Cinny die elk dubbeltje omdraait en er veel mee bereikt heeft, dat jij je uitjes nu moet hebben van DDB die alles uit onze belastingcentjes betaald, en dan hier djaffen no ? Yu siki ede yu !

tongue tongue LA ME NI LAGGE

-
Het staat er duidelijk :"ik bedoel ik BENADEEL niemand".
-
Re: *Sranan*Topic*3*
Ik koop ff bij de andere Chinees waar ik zelden kom :
2 melk
1 zak Veggie krupuk [zo staat het op die zak ja]
een houten lage stok
1 losse hark14,50 srd
Ik hield de stok met de prijs naar hem toe
Pakte de hark, pakte mijn spullen en liep de zaak uit
Tja als je geen aandacht aan je klanten wilt geven ga ik niet smeken of je ajb alles wilt afrekenen, ik had ze beiden in mijn handen, je kan toch nadenken... nou niet dus...
gratis hark met steel, ik vind het best.
-
O btw ik ging met m'n vriend naar Scheveningen Pannenkoekenhuis, jaren geleden, en er was zat bediening maar ze waren druk met kletsen in een groepje bij de bar, 5 min w8en 12 min w8en.. nou na een 15 min maar zelf de kaart gehaald, bestelling opnemen gebeurde ook al niet, dus weer naar de bar en bestellen, eindelijk die pancakes op de tafel en andere mensen die binnen kwamen werden wel meteen geholpen... nou toen wilden we weg, we waren immers klaar, rekening kwam maar niet en kwam maar niet.... okay we staan op trekken uitgebreid ons jas aan en lopen gewoon doodleuk de zaak uit, ja ga weg joh, huh in zo'n situatie ga ik ech ni weer smeken , betaal ik niet BEST hoiiiii
-
Commentaar overbodig en dan nog niet te spreken over de via het callcentre door haar opgelichte personen.

17 (edited by *Cinny* 2014-01-11 19:26:29)

Hee kneh het valt niet mee he om als oplichter door het leven te gaan overal op internet ben je berucht om je leugens... zelfs hoge pietjes hebben klachten over je ingediend, ja  JIJ weet alles over oplichten dat weten we nu wel, manipulatortje.

Fijn weekend pikkie ! smile

*Cinny* wrote:

Hee kneh het valt niet mee he om als oplichter door het leven te gaan overal op internet ben je berucht om je leugens... zelfs hoge pietjes hebben klachten over je ingediend, ja  JIJ weet alles over oplichten dat weten we nu wel, manipulatortje.

-
Dat jij weet dat het niet meevalt, begrijpt iedereen na het lezen van jouw wederwaardigheden, mij is dat gevoel gelukkig onbekend.
En...kun je mij en de overige lezers de sites noemen van van die internet artikelen?
En misschien weet je ook de namen van de hoge pietjes?

kneh wrote:
*Cinny* wrote:

-
Dat jij weet dat het niet meevalt, begrijpt iedereen na het lezen van jouw wederwaardigheden, mij is dat gevoel gelukkig onbekend.
En...kun je mij en de overige lezers de sites noemen van van die internet artikelen?
En misschien weet je ook de namen van de hoge pietjes?

Kom kom je kan dan wel met je aliasje Kneh op het net zijn maar JIJ bent gewoon ashruf Murradin wink enne je bent vet scheinheilig... verschuil je via internet maar lekker achter een maskertje hoor...

Het punt is dat niet één ieder naar behoren bijdraagt aan de maatschappij/samenleving: ook het bedrijfsleven maakt zich daar schuldig aan.

En wat die 60.000 euro betreft: wellicht is het een 'aanmoediging' om na het behalen van het diploma naar Suriname terug te keren en niet in bakrakondre te blijven hangen?

j.bakra wrote:

Het punt is dat niet één ieder naar behoren bijdraagt aan de maatschappij/samenleving: ook het bedrijfsleven maakt zich daar schuldig aan.

En wat die 60.000 euro betreft: wellicht is het een 'aanmoediging' om na het behalen van het diploma naar Suriname terug te keren en niet in bakrakondre te blijven hangen?

Ik vind het een slechte timing hebben ze hun opleiding afgerond dan had men een ticket kado kunnen geven zodat ze zeker terug komen naar Su.. maar NU... Zal mij benieuwen hoeveel van de 63 werkelijk terug komen... meestal hebben ze de smaak te pakken en komen niet meer terug...
Ik hoop dat alle ticket studenten 63 dus allemaal terug komen en hun beroep in Su gaan uitoefenen...

Dat is ook wat ik wens - elders worden opgeleid, (eigenlijk net als jij wink ) daarna  naar switi Sranan terugkeren en daar je bijdrage leveren aan de maatschappij die je opleiding financierde.

En ja, sommige zullen blijven hangen... sad

Overigens, ik acht het ook mogelijk dat het Surinaamse bedrijfsleven e.e.a. financiert.

In plaats van het aanschaffen van vaten vol verf om uiteenlopende bouwsels van een zekere politieke club een verfbeurt te geven, why not deze a.s. professionals de gelegenheid bieden om het thuisfront gedag te zeggen.

Paraman wrote:

In plaats van het aanschaffen van vaten vol verf om uiteenlopende bouwsels van een zekere politieke club een verfbeurt te geven, why not deze a.s. professionals de gelegenheid bieden om het thuisfront gedag te zeggen.

Jij hebt makkelijk praten. Het gekraakte OCER - gevbouw wordt zeker door de overheid geschilderd.

DEEDEEDBEE NÉÉ

25 (edited by j.bakra 2014-01-11 23:18:55)

re#23: ach, het is noso maar. wink