1 (edited by Kanu 2013-12-09 15:20:02)

Topic: Bouterse derde verdachte drugszaak Dino

Spong: president derde verdachte drugszaak Dino

DEN HAAG - Preet Bharara, de Amerikaanse openbare aanklager in de zaak tegen Dino Bouterse, houdt een belangrijke troef achter de hand. Er is een derde verdachte in deze zaak en die is in Suriname woonachtig. Hoewel hij hem niet bij naam noemde, indiceerde strafrechtadvocaat Gerard Spong dat die derde verdachte Desi Bouterse is.

Bij de herdenking van 31 jaar Decembermoorden zondag in de Mozes en Aaronkerk in Amsterdam zei Spong dat 2014 een spannend jaar beloofd te worden. Over acht weken start het strafproces tegen Dino Bouterse in de Verenigde Staten. In Suriname wordt er volgens hem flink gespeculeerd over die derde verdachte en laat Desi Bouterse zich intussen flink juridisch adviseren over zijn immuniteit als president. Dat hij toch een risico neemt om naar de begrafenis van Nelson Mandela in Zuid Afrika te gaan, is volgens Spong mogelijk verklaarbaar.

Bouterse zou mogelijk samen reizen in een vliegtuig met de president van Brazilië. De relatie tussen Brazilië en de VS is op dit moment vertroebeld en zou Bouterse dan daarvan gebruik kunnen maken om niet gearresteerd te worden.

Spong ziet het liefst Bouterse in de Surinaamse cel belanden. Maar een celstraf in de Amerikaanse gevangenis kan ook maken dat de krijgsraad het Decemberstrafproces voortzet en dat Bouterse dan na berechting ook een straf in Suriname uit te zitten heeft.
http://www.dwtonline.com/laatste-nieuws … zaak-dino/
.

.                                     Albert Einstein:
"We owe a lot to the Indians, who taught us how to count, without which no
.               worthwhile scientific discovery could have been made."

Re: Bouterse derde verdachte drugszaak Dino

Nu snap ik waarom DDB niet met de SLM naar Zuid Afrika is gegaan.

Kanu wrote:

Wat is nou waar?
Gaat Bouterse wel of niet naar de begrafenis?

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Ik snap dat het goedkoper is om met de president van Brazilie te vliegen ipv een toestel te charteren en zo voor oponthoud te zorgen. Meer is er niet te verklaren.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

Kanu wrote:

DEN HAAG - Preet Bharara, de Amerikaanse openbare aanklager in de zaak tegen Dino Bouterse, houdt een belangrijke troef achter de hand. Er is een derde verdachte in deze zaak en die is in Suriname woonachtig. Hoewel hij hem niet bij naam noemde, indiceerde strafrechtadvocaat Gerard Spong dat die derde verdachte Desi Bouterse is.

Bij de herdenking van 31 jaar Decembermoorden zondag in de Mozes en Aaronkerk in Amsterdam zei Spong dat 2014 een spannend jaar beloofd te worden. Over acht weken start het strafproces tegen Dino Bouterse in de Verenigde Staten. In Suriname wordt er volgens hem flink gespeculeerd over die derde verdachte en laat Desi Bouterse zich intussen flink juridisch adviseren over zijn immuniteit als president. Dat hij toch een risico neemt om naar de begrafenis van Nelson Mandela in Zuid Afrika te gaan, is volgens Spong mogelijk verklaarbaar.

Bouterse zou mogelijk samen reizen in een vliegtuig met de president van Brazilië. De relatie tussen Brazilië en de VS is op dit moment vertroebeld en zou Bouterse dan daarvan gebruik kunnen maken om niet gearresteerd te worden.

Spong ziet het liefst Bouterse in de Surinaamse cel belanden. Maar een celstraf in de Amerikaanse gevangenis kan ook maken dat de krijgsraad het Decemberstrafproces voortzet en dat Bouterse dan na berechting ook een straf in Suriname uit te zitten heeft.
.

1 geluk is dat deze bloedhonden niet in Suriname wonen.

Paraman wrote:
Kanu wrote:

.

1 geluk is dat deze bloedhonden niet in Suriname wonen.

Nee, de bloedhond Dino "woont" momenteel in New York.   wink  big_smile

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Kanu wrote:

Kanu,
Het heft geen zin om Bouterse te elimineren. Als Bouterse vertrekt hebben wij 5 andere Bouta's voor in de plaats, die nog meer haren op hun tanden hebben dan DDB. Doe maar niet joh!

"1 geluk is dat deze bloedhonden niet in Suriname wonen."

Wel een van "deze bloedhonden" leeft toch zeker in Suriname.

Preet Bharara Openbaar aanklager is staatsburger van noord amerika
Strafrechtadvocaat Gerard Spong is gebrouilleerd en kan vanwege "deze bloedhonden" niet naar zijn geboorteland Suriname/
Dino Bouterse als mogelijk horend bij "deze bloedhonden" is tijdelijk handelingsonvrij.
Het staatshoofd als mogelijk horend bij "deze bloedhonden is gehandicapped vanwege een uitstaande veroordeling en durft maar zeer beperkt te bewegen internationaal/

Dus welke van "deze bloedhonden" bedoelt u nu?

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

9 (edited by zonnigsuri 2013-12-09 17:39:40)

Paraman wrote:

ondermeer

Kanu wrote:

Kanu,
Het heft geen zin om outerse te elimineren. Als outerse vertrekt hebben wij 5 andere outa's voor in de plaats, die nog meer haren op hun tanden hebben dan DDB. Doe maar niet joh!

U bedoelt welke personen?

Wie bedoelt u met "wij"?

't Wijst zich vanzelf.

Paraman wrote:
Kanu wrote:

Kanu,
Het heft geen zin om Bouterse te elimineren. Als Bouterse vertrekt hebben wij 5 andere Bouta's voor in de plaats, die nog meer haren op hun tanden hebben dan DDB. Doe maar niet joh!

Ik zou maar geen namen gaan noemen, anders wordt het gelijk duidelijk dat die 5 van jou, geen tanden meer hebben en in bejaarden tehuis ondergebracht zijn.

Wil je a.u.b. die 5 ook doorgeven aan Preet Bharara?
Misschien worden ze dan naar een Amerikaanse bejaarden tehuis overgeplaatst. Niet erbij vermelden dat het bloedhonden zijn, ander worden ze naar Guantanamo overgeplaatst.

Paraman noemde een zekere kliek 'bloedhonden', ik maakt er dolle straathonden van.

Mensen die bereid zijn hun eigen moeder te verkopen uit wraak en haat.

M-O

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

Miedja-ORIGINAL wrote:

Paraman noemde een zekere kliek 'bloedhonden', ik maakt er dolle straathonden van.

M-O

Indrukwekkend.

Noemt u gerust ook naam en toenaam.
En dan liefst op basis van inhoudelijke argumenten.

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:
Miedja-ORIGINAL wrote:

M-O

Indrukwekkend.

Noemt u gerust ook naam en toenaam.
En dan liefst op basis van inhoudelijke argumenten.

Ja doe eens wat inhoud,
En dan liefst op basis van inhoudelijke valide argumenten.

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

14 (edited by Paraman 2013-12-10 00:20:42)

Zo'n verdachte was Nelson M. ook. Hij staat te boek als een groot man!!!
De Zuid Afrikaners hebben altijd geloofd in zijn onschuld.

15 (edited by Kanu 2013-12-10 00:15:21)

Paraman wrote:

Zo'n verdachte was Winie M. ook. Hij staat te boek als een groot man!!!

Wie is Winie M ?
Als WiNNie Mandela mee bedoelt, dan kan je beter eerst goed de Zuid-Afrikaanse geschiedenis bestuderen. En het een ZIJ.

Ik kan me voorstellen dat de Zuid-Afrikanen in ZIJN onschuld geloofd hebben, maar niet die van HAAR.

Kanu wrote:
Paraman wrote:

Wie is Winie M ?
Als WiNNie Mandela mee bedoelt, dan kan je beter eerst goed de Zuid-Afrikaanse geschiedenis bestuderen. En het een ZIJ.

Ik kan me voorstellen dat de Zuid-Afrikanen in ZIJN onschuld geloofd hebben, maar niet die van HAAR.

Hey p.vlieg, ben jij er ook?

Kanu wrote:
Paraman wrote:

Wie is Winie M ?

Hij heeft maar snel zijn grote blunder aangepast. Zie de regel "Laatst bewerkt door Paraman (Vandaag 01:20:42)" in posting #14

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Een gedeelte uit de strafaanklacht:

"On or about June 27, 2013, in Suriname, Bouterse, Muntslag and a co-conspirator not named as a defendant herein ("CC-1") met with the CSes. The meeting was audio-and video-recorded and during the meeting:

i. with respect to narcotics, Bouterse, Muntslag and CC-1 discussed shipping cocaine from Suriname through the Caribbean and ultimately to the United States; Bouterse stated: "we can do transit from here to Trinidad to Miami"

De aanklacht praat dus duidelijk over een 3e persoon die wordt aangeduid als "CC-1" (Co-conspiritor One) Samenzweerder 1. Wat vooral opvalt is dat de naam van deze samenzweerder (bewust) niet genoemd wordt.

Verder is er nog iets dat mij 2 maanden geleden ook opviel.
In de verzwaarde aanklacht wordt het volgende verklaard:

f. On or about July 21, 2013, in Suriname, Bouterse and Muntslag met with de CSes. The meeting was audio-and video recorded and during the meeting:

i. In response to a question from CS-2 as to how much CC-1 (who was not present at this meeting) "was gonna receive for every key" (kilogram) sent from Suriname, Bouterse responded: "If he wants a thousand a key no problem, but every week we are only gonna do twenty (kilograms).

Vrij vertaald: Een van de undercover agenten vraagt aan Dino hoeveel "CC-1" zal ontvangen op elke kilo cocaine die uit het land gesmokkeld wordt. Dino geeft als antwoord: "als hij duizend dollar per kilo wil dan is het geen probleem maar we gaan slechts 20 kilo per week doen."

Wat ik vreemd vindt is dat er hier dus gesproken wordt over de vergoeding van "CC-1" en niet eens over de vergoeding van Dino of Muntslag. CC-1 blijkt dus een belangrijke persoon te zijn.

Ook de valse paspoorten zijn uitgereikt aan de undercover agenten in bijzijn van deze CC-1

De vraag is nu: wie is deze CC-1 ?
In ieder geval is er 1 naar wie de Amerikanen uitkijken.

19 (edited by Kanu 2013-12-10 03:22:26)

De Braziliaanse president Dilma Rousseff zou Bouterse mee kunnen nemen, maar zij wil waarschijnlijk van de smet bespaard blijven.

Zij is nl een zeer grote speler op het wereldtoneel.

Kanu wrote:
Paraman wrote:

Wie is Winie M ?

Gelukkig is ook een hier als . bekendstaande er groots op fouten toe te geven. En deze niet weg te moffelen.

Man en paard.

Zou D. de derde verdachte in de drugszaak van d. zijn?
Gezien de geschiedenis is dat best mogelijk.

Ondertussen in Europa
In Italie heeft men afgerekend met de politieke onschendbaarheid van een B. En hem via de rechter gedwongen het pluche op te geven.

't Wijst zich vanzelf.

Winie of Nelson, tijdens het gevang was het meer Winie dan Nelson wat de klok sloeg. Mandela is in elk geval niet meer.

Paraman wrote:

Winie of Nelson, tijdens het gevang was het meer Winie dan Nelson wat de klok sloeg. Mandela is in elk geval niet meer.

Over wie heeft u het eigenlijk?
Winie?????
De man die 27 jaar gevangen zat?

De bejaarde heeft nog wel wat in te halen.

Of heeft u het over een derde verdachte die in Suriname woonachtig is?

't Wijst zich vanzelf.

Jiyani wrote:
Kanu wrote:

Wat is nou waar?
Gaat Bouterse wel of niet naar de begrafenis?

Hij is er al
Hij is uitgenodigd [hij vertegenwoordigt Suriname immers dus tja]

Ik zelf had zwart op wit gespeculeerd dat hij 100% zeker niet zou gaan  want ik vraag me nog steeds af of hij niet opgepalt kan worden...... dan ook nog die rechtzaak Dino en een 3e verdachte ..... belooft wat.... DDB maakt van zijn immuniteit als President gebruik.

Kanu wrote:

.......
Ook de valse paspoorten zijn uitgereikt aan de undercover agenten in bijzijn van deze CC-1

Mogelijk en hopelijk staat ook dit op video. Hopelijk wordt het na of tijdens het proces op YT vrijgegeven.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Kanu wrote:

"On or about June 27, 2013, in Suriname, Bouterse, Muntslag and a co-conspirator not named as a defendant herein ("CC-1") met with the CSes. The meeting was audio-and video-recorded and during the meeting:

i. with respect to narcotics, Bouterse, Muntslag and CC-1 discussed shipping cocaine from Suriname through the Caribbean and ultimately to the United States; Bouterse stated: "we can do transit from here to Trinidad to Miami"

De aanklacht praat dus duidelijk over een 3e persoon die wordt aangeduid als "CC-1" (Co-conspiritor One) Samenzweerder 1. Wat vooral opvalt is dat de naam van deze samenzweerder (bewust) niet genoemd wordt.

Verder is er nog iets dat mij 2 maanden geleden ook opviel.
In de verzwaarde aanklacht wordt het volgende verklaard:

f. On or about July 21, 2013, in Suriname, Bouterse and Muntslag met with de CSes. The meeting was audio-and video recorded and during the meeting:

i. In response to a question from CS-2 as to how much CC-1 (who was not present at this meeting) "was gonna receive for every key" (kilogram) sent from Suriname, Bouterse responded: "If he wants a thousand a key no problem, but every week we are only gonna do twenty (kilograms).

Vrij vertaald: Een van de undercover agenten vraagt aan Dino hoeveel "CC-1" zal ontvangen op elke kilo cocaine die uit het land gesmokkeld wordt. Dino geeft als antwoord: "als hij duizend dollar per kilo wil dan is het geen probleem maar we gaan slechts 20 kilo per week doen."

Wat ik vreemd vindt is dat er hier dus gesproken wordt over de vergoeding van "CC-1" en niet eens over de vergoeding van Dino of Muntslag. CC-1 blijkt dus een belangrijke persoon te zijn.

Ik denk niet dat het Wanted SR is maar hoogstwaarschijnlijk is CC-1 Pleegzoon lief tongue

PeeMan is duidelijk de weg naar ZD Afrika kwijt big_smile

Sranan - Mi Kondre Tru, Mi Lobi Yu!
2015! SRANAN NO SPAN, CHAN NA A MAN!!!!