Re: *Sranan Dagu leven*

Neus wrote:

Vreemd dat hij wel de bewerken optie kent en doet alsof hij citeren niet beheerst. wink big_smile lol

PARA-citeren daar is hij expert in.

100% gelijk want dit is idd zeer vreemd em ik blijf het zeggen na opzet sani om dingen verwarrend te maken... in zijn citaat weet je nooit wat van wie is zeer vermoeiend.

100% gelijk want dit is idd zeer vreemd em ik blijf het zeggen na opzet sani om dingen verwarrend te maken... in zijn citaat weet je nooit wat van wie is zeer vermoeiend.

==============
Jij bent de personificatie van vermoeidheid. Daar houd een beetje man het geen minuut mee uit.

Paraman wrote:

==============
Jij bent de personificatie van vermoeidheid. Daar houd een beetje man het geen minuut mee uit.

Wat dacht je ''ook al heeft me wijf dat tegen me gezegd ik projecteer het lekker op Cinny''

Want eigenlijk houdt geen ene vrouw het met JOU 1 minuut uit, dat zal je wel bedoeld hebben.
Denk je nu werkelijk dat jij in mijn ogen een man bent, ik vind jou ronduit een MIETJE serieus, je weet ook waarom he big_smile Jij hield het overigens wel langer dan 1 minuut uit... bedoel je daarmee dat je zelf geen eens een beetje man bent... want dat klopt, JIJ  bent geen man, zelfs geen beetje... maar wel 100% MIETJE... en mietjes houden het idd geen minuut uit met mij lol

29 (edited by Paraman 2013-09-27 12:02:08)

Denk je nu werkelijk dat jij in mijn ogen een man bent.
==
In jou HONDENogen niet nee. Wij hebben al meer dan genoeg gelezen, life hoeft echt niet. Ga spelen hoor meisje!

30 (edited by *Cinny* 2013-09-27 14:16:20)

Paraman wrote:

Denk je nu werkelijk dat jij in mijn ogen een man bent.
==
In jou HONDENogen niet nee. Wij hebben al meer dan genoeg gelezen, life hoeft echt niet. Ga spelen hoor meisje!

Nee in mijn MENSENogen idd NIET, dat heb je zelf bewezen toch , geen echte man te zijn, je bent geen man van je woord, je bent niet de man als wie je je voordoet je bent gewon een zielig mannetje hooguit. Spelen doe ik al met jou hier op het forum... met mijn leeftijd speel je niet meer werkelijk nl... jij verkeerd in een fase van je leven dat je denkt dat je weer een klein knulletje bent en oeps af en toe valt je masker af en toon je hoe knullerig je bent... val je weer kilometers diep door de mand...undsoweiter undsoweiter....... big_smile (kijk ik lach je UIT)

sla je al mijn vulgaire posts nog op, of is er geen materiaal meer ? lol

Met u wordt niet gedeald. Niet via Waterkantnet, niet via de voordeur, niet via de achterdeur en nog minder via de regenpijp! Grrrrrrrrrati jo onding jo!

Paraman wrote:

Met u wordt niet gedeald. Niet via Waterkantnet, niet via de voordeur, niet via de achterdeur en nog minder via de regenpijp! Grrrrrrrrrati jo onding jo!

oh ik weet een goede bondgenoot voor je TIROTET en KNEH en ANANSI9 en STENA en nog een hele hoop meer don't worry bovendien zit ik er eigenlijk toch niet mee.... tis alleen een beetje lastig als andere aktieve members zoals ik ook op wkn zijn, negeren wordt dan moeilijk weetje... nee dat snappen jullie vast niet laatstaan één van de domste hier op wkn Paraflubber.

Je bent zelf een ONDING

EN DEZE TOPIC GAAT OVER DAGU'E EN NIET OM EEN DAGU ALS JIJ

GRAAAAATI YU DAGU YU.

Dit tuig ligt met iedereen overhoop, waar ligt het dan aan. Ga maar blowen hoor!

FF zonder dollen die Paraman verneukt wel elke topic met zijn onnodige waardeloze bijdragen, ik denk dat ik dit ff terug ga doen en elke topic die hij opent terug ga verneuken,
jachtseizoen is geopend.
=============================================

Any how waarvoor ik kwam, gisteren was het Wereld Dierendag, en bij waakhond was er een dame in beeld die op haar fiets met een zak bestaande uit 2 potten gekookt rijst + voer er doorheen voor de honden en elke dag gaat ze op eigen initiatief de honden voeren in haar buurt, ja dit raakt me wel.... en zo damesachtig zag ze eruit, rokje net blousje EN op de fiets, ze heeft 2 sponsors en ook die draag ik een warm hart toe.... Het bewustzijn ivm dierenleed wordt toch steeds groter in Su, die dame is btw een Chinees lol omdat men altijd grapjes erover maakt maa deze Chinees eet ze niet op dus .... wink

Ik krijg tijdens het voeren best wel positieve reacties van passerende mensen... niemand werkt tegen, mensne doen echt vriendelijk waar ik bllij om ben hoor. Nogmaals het zerfhindenprobleem is door de MENSEN hier in SU zelf gecreërd.... ze laten hun dieren NIET sterriliseren en komt er een nest dan DUMPEN ze die gewoon want tja 300 srd sterrilisatie das teveel verantwoording voor ze, lekker onverantwoordelijk dumpen vinden ze een betee optie, hoe beschaafd ben je dan met het leven om je heen.... totaal niet, zulke mensen mogen van mij als hond terug komen na hun dood, in een land waar het ernstig gesteld is voor de dieren....

Hondsdolheid leidt nou eenmaal tot allerlei verneukpraktijken. De alerte forum'er zal wel het C van het koren weten te scheiden.

Met u wordt niet gedeald. Niet via Waterkantnet, niet via de voordeur, niet via de achterdeur, niet via een taxirit, niet via de hindenverkoop en nog minder via de regenpijp! Grrrrrrrrrati jo onding jo!

Paraman wrote:

Met u wordt niet gedeald. Niet via Waterkantnet, niet via de voordeur, niet via de achterdeur, niet via een taxirit, niet via de hindenverkoop en nog minder via de regenpijp! Grrrrrrrrrati jo onding jo!

roll ja huh das toch wederzijds flubber ????????????????????
Waarom heb jij constant van die demente bijdragen, ik denk echt dat jouw dagen geteld zijn...

alvast vaarwel en rust zacht ja .

Paraman wrote:

Hondsdolheid leidt nou eenmaal tot allerlei verneukpraktijken. De alerte forum'er zal wel het C van het koren weten te scheiden.

aha aap uit de mouw, ja daarom laat ik de medische kosten altijd vergoeden als ik een hond onder zou brengen bij een ander gezin, JIJ doet daar allemaal niet aan, dus maw 1 van die dagu's van je had hondsdolheid , JIJ bent gebeten, en daar je tijdverdrijf WKN is verneuk je hier de boel. ''Hondsdolheid leidt nou eenmaal tot allerlei verneukpraktijken''

Loud en clear
volkomen duidelijk.

39 (edited by Paraman 2013-10-07 12:28:52)

Als het zo doorgaat wordt de hulp van de natcotica brigade niet alleen, maar ook het abatoir noodwendig. Disi na wang dong dong dagoe!

Paraman wrote:

Als het zo doorgaat is de hulp van natcotica brigade niet alleen, maar ook het abatoir noodwendig. Disi na wang dong dong dagoe!

''Deze zinsnede is uitermate negatief geladen en tart elke vorm van goed fatsoen. Ik vraag mij in gemoede af waarom deze figuur zo triest in elkaar steekt. Elke goed bedoelde item wordt de grond ingeboord.''

[Para zijn EIGEN woorden, welke geen combi vormen met zijn daden]

Dit tuig ligt met iedereen overhoop, waar ligt het dan aan. Ga maar blowen hoor!

*Cinny* wrote:
Paraman wrote:

Als het zo doorgaat is de hulp van natcotica brigade niet alleen, maar ook het abatoir noodwendig. Disi na wang dong dong dagoe!

''Deze zinsnede is uitermate negatief geladen en tart elke vorm van goed fatsoen. Ik vraag mij in gemoede af waarom deze figuur zo triest in elkaar steekt. Elke goed bedoelde item wordt de grond ingeboord.''

[Para zijn EIGEN woorden, welke geen combi vormen met zijn daden]

Volgens mij moet je die zwaar gestoorde idioot gewoon negeren. Hij is en wordt nooit wijzer.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

43 (edited by Paraman 2013-10-07 13:14:31)

Neus muggenzift:
Volgens mij moet je die zwaar gestoorde idioot gewoon negeren. Hij is en wordt nooit wijzer.
==========================================================
P negeren door deze prominente lulmeiers zal hooglijk worden gewaardeerd. Het zal de acties en reacties op dit forum zelfs tot een groot stimulans zijn.
Tee mi e teri moni, mi no e teri pkin moni! They're super light weights!!!

44 (edited by *Cinny* 2013-10-07 13:07:21)

Noso ik geef m wel een bijdrage terug die hij zelf al geleverd had, en sla m met zijn eigen mooie teksten om de oren, daarbij schat -kan jij m negeren ?- nee toch ... dan hoezo zou ik dat wel moeten kunnen ?

Ik had verleden week geblunderd man , op woensdag had ik een dinsdag gevoel en 17:45 uur belde de dame waar ik de voeding voor de straatvriendjes zou halen, zo ik schaamde mij KAPOT, HOE kon ik dat nou vergeten zeg, o ja ik had een dinsdag gevoel, maarre vandaag is het maandag en 16:30 uur de deur uit, 16:45 uur ben ik dan bij de kokkin, en 17 uur zijn de 1e doggies aan de beurt en met een uurtje ben je dan klaar, als ik thuis kom is het nog net licht en krijgen mijn honden de laatste voederbeurt van de dag... Maar dat ga ik veranderen en beter afstemmen.

Er loopt een aanvraag voor een stuk grond en dat moeten we afwachten zodat er een extra asiel gebouwd kan worden... en met een extra asiel + alle acties die er gehouden worden moet het zwerfhonden probleem in Su met 80% afnemen. Veel mensen laten hun hond ook gewoon op straat zwerven, komt helaas te vaak voor dat ik een dood gereden hond met halsband op straat zie liggen... heel triest... en wat ontzettend onverantwoordelijk van de eigenaar.
Het komt bij mij oerstom en achterlijk over als iemand zegt ''huh ja mijn hond is overreden op straat'' ja huh HOE kan dat nou ????????????????????? Wat deed die hind OP straat dan ?????

Je moet het rekening nummer hier vermelden. Wel denken om de nieuwe IBAN codes. Dan kunnen supporters uit NL geld storten.  wink

Ook nummers van kinder tehuizen etc. zijn goed om te vermelden.
Misschienmoeten we een onderwerp er voor maken en de ontvangers vragen of ze op dat onderwerp stukjes plaatsen, plannen & wenden vermelden en giften terug koppelen.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Paraman wrote:

Neus muggenzift:
==========================================================
P negeren door deze prominente lulmeiers zal hooglijk worden gewaardeerd. Het zal de acties en reacties op dit forum zelfs tot een groot stimulans zijn.

??? Hee ouwe man met veel levenservaring [tóch?]

WAAROM GEEF JE ZELF NIET HET GOEDE VOORBEELD DANG ?

Schei zelf toch uit in serieuze topics als deze en verkeersdoden kom je ook maar zwetsen en met jouw bejaarde hoge leeftijd is het beschamend hoe jij je gedraaght dus verlang niet van tig jaar jongee mensen dat zij dit achterlijke advies van jouw gaan opvolgen, achterlijk omdat je het zelf geen eens kan, dus wat kom jij adviseren.

GEEF MAAR ZELF HET GOEDE VOORBEELD wij jongeren moeten het van jullie ouderen mee krijgen toch, wel gelukkig is de wereld niet door jou opgevoed... dan hadden we alleen nog maar plat gereden honden.

47 (edited by Paraman 2013-10-07 13:41:22)

Hee ouwe- en vooral TROTSE man met heel veel levenservaring [tóch?]
Hee jongeling met geringe levenservaring [toch?]

Paraman wrote:

Hee ouwe- en vooral TROTSE man met heel veel levenservaring [tóch?]

100% [twijfel !]

Neus wrote:

Je moet het rekening nummer hier vermelden. Wel denken om de nieuwe IBAN codes. Dan kunnen supporters uit NL geld storten.  wink

Ook nummers van kinder tehuizen etc. zijn goed om te vermelden.
Misschienmoeten we een onderwerp er voor maken en de ontvangers vragen of ze op dat onderwerp stukjes plaatsen, plannen & wenden vermelden en giften terug koppelen.

Ja sponsors zijn altijd welkom ! En ik mag niet jokken
we hebben best wel veel dierenvrienden in Su.....

smile

smile ivaneysd wat wilde je allemaal weten ?