1 (edited by *Cinny* 2014-01-20 13:20:13)

Topic: *Sranan Dagu leven*

Ja ik ga toch deze topic weer heropenen omdat het te ernstig voor woorden is... wij hebben in Su een zwerfdieren probleem, m.n. honden, want de mentaliteit is:[DE GOEDE BUITEN BESCHOUWING GELATEN HOOR !!!] ''Nee joh ik ga toch geen 270 srd betalen om mijn hond te sterriliseren, als die een nest krijgt dump ik het gewoon, wat niet weet dat niet deert'' ik heb nu al medelijden omdat ik weet dat op een dag je geweten je ermee zal gaan vervelen, is dat op je sterfbed =fijne wedstrijd met dood gaan= wordt een verschrikkelijke dood.... die op dat moment voor de gene zelf te lang op zich zal laten wachten....

Ook Rashonden zoals Rothweilers en dobermans kom je nu als zwerfhonden tegen....en dan al die onmenseN die Pittbulls aan gevechten laten deelnemen, verliezen ze kijgen ze nog mishandeling toe op de koop, graag zou ik deze mensen terug willen mishandelen, hééééél graag daarom zeg ik ook ik ben geen goed mens meer.... het is niet beestachtig maar Onmensachtig wat er wordt gedaan, nogmaals de goede mensen BUITEN BESCHOUWING gelaten het doet me werkelijk DEUGD dat er ook dierenvrienden zijn, mensen die hun dier wel goed verzorgen OOK medische verantwoording hebben !

Een DIER=EEN DIER, een HOND = een HOND, zei ik grofvuil nee toch zeker.... maar ongewenste nesten worden op de vuilnisbelt gedumpt ???????????????? Hee wat een ontiegelijk goede verantwoording houden ze erop na.... beschaafd .... ach wel nee, ONmenselijk des duivels.

Ook de regering wordt vaak zat GESMEEKT een lap grond toe te kennen zodat dit probleem opgelost kan worden, mensen laten nesten komen doordat zij de verantwoording om hun dier te sterriliseren niet nemen... er komen teveel ongewenste nesten door de schuld van mensen en wat ouwehoeren ze vervolgens ''ai mi gado die dagu's ik word niet goed''

Weetje waar wij dierenvrienden NIET TRÉS BIEN VAN WORDEN dat onmenselijke en dat onverantwoordelijke gebeuren met die dieren. PETA's  vecht voor het belang van dieren, zij zijn extreem, IK VIND DAT goed, want wat er gebeurt is nl ook zeer extreem, maar wie kan het wat schelen.. ONBESCHAAGFDE MENSEN NIKS

Als iemand een stuk grond wilt doneren neem dan contact op met
-Dierenbescherming Su of
-De Abrahams Stichting

Heb je een goede oplossing , inslapen doen wij niet aan ! Het diertje heeft er niet omgevraagd om gedumpt te worden op deze wereld en daarna weer gedumpt te worden op straat en dan zeker laten inslapen, geen optie SORRY.

Zoveel mensne in de regering hebben hectares grnd gekregen en niemand die wat wilt afstaan ?

TRIEST in en in TRIEST ik hoop dat reïncarnatie wel bestaat en al die onmensen als DAGU in een DAGU gruwel land terecht komen.....

Re: *Sranan Dagu leven*

Hi Cinny, ik merk dat je onderwerp geen reacties krijgt. De afgelopen week heb ik een heleboel meegemaakt met mijn honden. Ik ben er nog steeds bedroefd van, ik zal je vertellen wat ons overkomen is.

Wij hebben altijd teefjes omdat we mannetjes lastig vinden, die plassen tegen je auto en gaan steeds de hort op als ze de kans krijgen. Met wijfjes heb je slechts een probleem en dat is dat ze loops worden. Onze muur is goed, de honden kunnen niet weglopen. De laatste jaren komt het magere mannetje van onze buren wel steeds op ons erf, ik heb van alles geprobeerd, maar hij komt toch steeds door de zierstenen op ons erf, het is hem al jaren niet gelukt om te paren met onze honden omdat ze te groot zijn, zijn voorganger is een keer toen de honden van ons niet loops waren door hen doodgebeten, ik dacht dat ik verlost was van dat gezeur, maar de buurman schafte weer een scharminkel aan en het begon weer van voren af aan, ik heb als laatste maatregel de zierstenen bekleed met gaas, maar dat heeft niet lang geholpen want hij heeft het gaas kapot gebeten. De vorige keer werd een van onze honden schijnzwanger, ze 'beviel' zelf en verdedigde haar denkbeeldige jonkies tegen onze andere hond. Laatst was het weer zo ver, ik joeg dat mannetje weg en ik heb ze nooit zien paren, maar het wijfje werd steeds dikker en dikker, mijn vrouw was ervan overtuigd dat ze weer schijnzwanger was, maar ze kreeg afgelopen maandag 's nachts vier jonkies, twee waren dood, maar twee leefden en maakten het goed, de moeder verzorgde ze goed alhoewel het de eerste keer in haar zevenjarig bestaan was dat ze jonkies gekregen heeft, 's middags merkte ik dat die hond steeds zieker werd, toevallig was die dag mijn auto naar de monteur en alsof de duivel er mee speelde; het mannetje was weer op ons erf, ik riep de buurman dus weer eens een keer om hem te vertellen wat er was gebeurd en ik vroeg hem om zijn scharminkel bij zich te houden. Ik zei hem dat mijn hond ziek was maar dat ik geen auto had om haar naar de dokter te brengen, hij bood toen aan ons te brengen, dat wilde ik eerst niet omdat het al donker begon te worden, maar toen ik zag hoe ziek die hond werd riep ik hem toch maar en we gingen naar de dierenarts, die constateerde dat er drie jonkies dood waren in haar buik. ze probeerde met weeën opwekkers die eruit te laten komen, maar het lukte niet, omdat het al laat geworden was moest ik de volgende dag terugkomen dan zou ze de hond opereren, de volgende dag was ik net bezig de auto van mijn vrouw in orde te maken om haar weg te brengen, ze was nog allert, maar toen ik haar wilde optillen begon ze te stuiptrekken en ging dood. De dierenarts die ik intussen had gebeld dat we eraan kwamen kon ik toen weer afzeggen.  Nu moeten wij om de twee uur de twee overgebleven jonkies met de fles voeren. Wel Cinny, ik erger me mateloos aan die hond van mijn buurman (eigenlijk aan mijn buurman), die grap heeft me 365,- srd gekost want de dierenarts vroeg 100 srd (de operatie zou srd 500 gekost hebben) en voor de crematie in het dierenasiel moesten we 265 srd betalen (ik ga een hond van 35 kilo op mijn leeftijd toch niet begraven!). Mijn buurman is verder een aardige buurman, als dat niet het geval was geweest dan had ik waarschijnlijk zijn hond al lang een geweldig ongeluk gegeven, misschien word ik ook een dagje ouder want in mijn jongere jaren was ik zeker niet zo geduldig geweest. We laten nu een metselaar komen en voor alle zekerheid zal ik de toekomstige wijfjes die we krijgen maar laten steriliseren, dat gezeur moet ik niet meer hebben. We hadden de twee teven die we hebben al eerder willen laten steriliseren toen die Amerikanen hier waren, maar toen we het gewicht van onze honden doorgaven wilden ze dat niet, hoewel we zeiden dat we best wilden betalen voor de ingreep, ze wilden het niet omdat ze geen rashonden behandelden, hun actie was voor straathonden bedoeld, onze honden zijn geen rashonden, ze zijn alleen goed verzorgd en dat wordt je in Suriname blijkbaar aangerekend.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Poeh wat een drama zeg... in de 1e instantie gecondoleerd, ik zie het helemaal voor me... en kan me voorstellen hoe je je moet voelen.  De ingreep bij die honden is toch nog best wel een bedrag en de straathonden moeten absoluut geen nesten krijgen vandaar dat je buiten de boot viel... jij kan het nog betalen maar de straathond loopt niet met geld op zak... en in het asiel moet men het van donaties hebben ... Ik ga het even navragen hoe dat zit... omdat ik er 14 heb wilden ze mijn honden [een aantal] wel via dat project doen, toen ik belde was de lijst al vol... iedereen die meehelpt doet het vrijwillig, de 50 srd die ervoor betaald moet worden  is ook maar een gedeelte van de werkelijke kosten. Dit waren Amerikanen maar er komen ook Nederlanders zelfde project en als je je optijd opgeeft betaal je dus maar 50 srd, neem tot die tijd ff een alternatief ''de pil ofzo'' en dan laat je de volgende teefjes die je neemt wel via dat project sterriliseren.
Wel, ik adviseer je om je eigen honden allemaal te laten opereren, ik heb nog 4 pups die moeten.. zit je ook weer op 1100 srd... enne 10 waren al gedaan.... en jawel ik ben wel een beetje gematst met de prijs [het scheelde op het totaal 300 srd... tja is toch geld] Maar zodra die teefjes loops zijn ga je die reutjes NIET tegen kunnen houden , ze kunnen het niet weerstaan echt niet.. en waarom zou je niet sterriliseren.... alle reutjes ruiken het bvs van een km afstand, ik zou dat risico niet meer nemen.

Woi ja wat jullie nu hebben met 2 pups had ik met 8 lol ja sorry herkenbaar daarom lach ik hoor en troost je ik zit nu ook met een 11 dagen oude Kitten die ook intensief zijn flesje om de 2 tot 4 uur moet hebben, huh Greg om de 4 uur is goed hoor .... die van mij waren maar een week oud en die van jou nu toch ook zo ongeveer.. om de 4 uur is goed, jij kan afwisselen met je partner... ik stond er alleen voor en destijd was die gewapende beroving aan huis [ik ging 2 uur in de nacht naar beneden pups ff checken en enzo, ivm flesje geven toch] Ja tis enorm intensief ik weet het.... ja wel lastig, zoals een Suri het zou uitdrukken.... Nou als je het niet meer ziet zitten kan ik je ook nog wel te hulp schieten ! [serieus]

Poeh ja ik heb  3 pups moeten laten cremeren en die wogen maar 5 kilo per pup en toen betaalde ik 30 srd per pup... mijn zwaarste hond is 20 kilo en 35 kilo is een behoorlijke viervoeter... idd erg dure grapperij zo....

Met straathonden bedoelde ze echt die op straat leven en niet bij een gezin wonen....
Leuk dat je ff hebt gereageerd maar wel een drama dat verhaal zeg... nou jouw situatie is toch intenser geloof ik want de mama is helemaal weg gevallen zeg, die van mij had niet genoeg melk. Pups kan je al vanaf 3/4 maanden laten opereren he, en kost het minder ivm het gewicht ! Mag ik weten welke dierenarts jij hebt ? Want m.i. had de operatie meteen gemoeten... je kan een hond niet met 3 dode pups laten tot de volgende dag...... het behoorde gewoon een spoedoperatie te zijn... vandaar dat ik benieuwd ben wie dat was.... wat een drama zeg.... Mijn vorige arts schoof mij steed sop de lange baan ivm sterriliseren en tja....dan had hij geen tijd, dan was hij ziek dan weer dit dat weer dat en nu 14 honden lol ach tja...

Cinny, ik wil de naam van de dierenarts niet noemen omdat ik denk dat hij in dit geval niet fout was, toen ik zo laat in de middag belde zou deze arts eigenlijk net naar huis gaan, speciaal op mij bleef hij wachten en het duurde langer dan ik gedacht had om de poli te bereiken, onderweg werd ik gebeld om te vragen hoe ver ik was en hij bleef nog langer wachten, twee keer heeft die arts weeën opwekkers toegediend maar het mocht niet baten. Altijd is deze arts heel zorgzaam omgegaan met mijn zieke honden, ik heb in tegenstelling tot andere dierenartsen, die ik gehad heb, geen nare ervaringen met deze arts. Als ik de naam noem dan maak ik die persoon, zonder dat ik het wil, zwart.

De zus van de overleden hond (de tante) komt vol belangstelling kijken naar de puppy's maar ze vindt het allemaal toch een beetje eng, ze heeft zelf ook nooit jonkies gehad. Ik heb gehoord dat als ze intensief met de puppy's omgaan teefjes spontaan melk gaan produceren. Cinny, heb je daar ervaring mee? Dat zou namelijk een hele hulp zijn, intussen zijn we aardig handig geworden in het via de fles voeren van de puppy's, eerst dacht ik dat ze ten dode opgeschreven waren, maar nu heb ik er alle vertrouwen in dat ze het zullen overleven en intussen hebben we de buitenkinderen van mijn buurman zijn hond en de ongewenste kinderen van onze hond ook in onze harten gesloten en zijn we toch blij dat we nakomelingen hebben van onze overleden hond.

Ja dat van dat spintaan melk produceren heb ik nooit meegemaat wel die schijndracht.
Ik ben blij dat je er weer wat vertrouwen in heb... en het is idd ff wennen maar je ziet je wordt er super handig in, maar voorzover ik weet moet je ze om de 4 uur voeden en niet 2 uur.... dat van ''nakomelingen overleden hond'' snap ik helemaal ja.... Wat je 1e alinea betreft dat respecteer ik, ik zelf gok op R. wink
Ik heb Safantas genomen en bevalt goed omdat ze op huisbezoek komen, scheelt mij met 14 honden die kant op gaan weer... want allemaal tegelijk gaat niet de auto in.

Zorg dat die tante' zoveel mogelijk met de pups optrekt [1e 3 mndn zeker], want dan worden de pups goed opgevoed en dat gaat beter door een hond zelf !!! Het scheelt je enorm qua hun gedrag voor wanneer ze groter worden. Suc6 de weken maanden zullen voorbij vliegen... ook gunstig want dan kan je ze meteen aan het lawaai van oud/nieuw laten wennen =vuurwerk in de omg.= elke keer gewoon heel vrolijk roepen ''aaaah wat móóóóói'' en tegen de honden met een droge stem ''ja joh das niks koest'' .

Zo zie je maar weer, je bent nooit oupwa genoeg om wat te leren. Het verbranden van puppies heet cremeren en niet verbranden dus. Ik herinnerde mij een vroegere diensthoofd van de busdienst, die vaker afmelde voor de gang naar een zijn zeggen "cremenatie". Dat is wat.

Paraman wrote:

Zo zie je maar weer, je bent nooit oupwa genoeg om wat te leren. Het verbranden van puppies heet cremeren en niet verbranden dus. Ik herinnerde mij een vroegere diensthoofd van de busdienst, die vaker afmelde voor de gang naar een zijn zeggen "cremenatie". Dat is wat.

Je doelt op je zelf neem ik aan want Greg en ik hebben geen ''verbranden'' genoemd... dus je komt gewoon weer een steek onder water geven. Hoe dom ben je , ach ja jij begraaft je honden allemaal op straat in de berm.... wat officieel NIET MAG... maar okay je erf is dan ook wel erg klein maar dan nog, wel groot genoeg om het op je eigen stujhe te begraven, maar ja stel je eens voor CREMATIE daar moet je voor BETALEN, en jij koopt alleen maar om he... had je iemand ervoor betaald om je hond te begraven , zie ik jou echt voor aan, te gierig om je  kadaver netjes te cremeren .... en dan ook nog lekker buiten je eigen erfje begraven ... laten begraven what ever.

Enne  vergeet deze vulgaire post van mij niet in je verzameling
''electronisch opgeslagen'' te deponeren.

8 (edited by *Cinny* 2013-09-21 19:20:00)

Officeel mag men geen kadavers in de grond stoppen... nou ook ik heb me daaraan schuldig gemaakt want heb er 2 onder de grond op MIJN erf. De 1e hond van de vorige eigenaar die ik wel kende was vergiftigd, en een kitten ....de pups die overleden waren ivm Parvo allemaal laten cemeren, het virus blijft nl nog een jaar hangen.

Dat houdt in dat als ik ze net als Paraman in de berm had begraven alle honden die er over heen zouden lopen ook geïmfecteerd zouden raken en de dood zouden vinden, dat er elk jaar een Parvo epidemie hier in Su uitbreekt komt ook door dit fenomeen van maar ''lekker in de berm begraven''.  Of wat dacht je van dat kadavers in de achtergoot worden gegooid .... of in de goot verderop. Ook al weer zo onverantwoordelijk GEDRAG. Sommige mensen voelen zich dusdanig geweldig en hebben geen respect voor levende wezens, laatstaan als ze dood zijn.

BBQ'n?

Paraman wrote:

BBQ'n?

Ik man me voorstellen dat een topic met deze titel meteen uitnodigend is voor jou,
je valt immers ook onder de Sranan Dagu's. Moet ik nog voer komen brengen vanavond of had het vrouwtje wat over dat jij mocht oppeuzelen ?

Paraman leest wat hij zelf lezen wil lezen met zijn verknipte geest, nergens hebben Cinny en ik het gehad over het cremeren van de puppy´s we zeiden juist dat we alle moeite deden/doen om ze met de fles groot te brengen. De overleden volwassen honden laten we cremeren bij het dierenasiel tegenover de ingang van de dierentuin. Paraman heeft er vaker last van om niet te lezen of te willen begrijpen wat er geschreven staat, daarom verdedigt hij criminelen door dik en dun want het dringt niet tot hem door dat ze misdadigers zijn, hij leest altijd dat ze weldoeners zijn al vermoorden ze politieke tegenstanders en vergiftigen ze hele volksstammen met drugs, hij leest dat ze Gado pikin zijn en nooit iets fout doen.

Paraman wrote:

Zo zie je maar weer, je bent nooit oupwa genoeg om wat te leren.
Cinny zegt:Greg deze zin sloeg op hem zelf, zo heeft hij het bedoeld.
Het verbranden van puppies heet cremeren en niet verbranden dus.
Cinny zegt: In onze bijdragen is het woord cremeren gevallen en ik had het over die 3 pups van mij die aan parvo waren overleden, dit was voor hem een gelegenheid om weer eens ontactisch uit de hoek te komen, hij zou het nl verbranden noemen, wat hij waarschijnlijk ook in de berm zou doen.
Ik herinnerde mij een vroegere diensthoofd van de busdienst, die vaker afmelde voor de gang naar een zijn zeggen "cremenatie". Dat is wat.
Cinny zegt:En hier demonstreerde hij even hoe hij uit de hoek komt na wat shots.

Er lopen meer gekken buiten- als binnen de inrichting rond. Is dat niet cargo funnig? En,...........toevoegen he!

Paraman wrote:

Er lopen meer gekken buiten- als binnen de inrichting rond. Is dat niet cargo funnig? En,...........toevoegen he!

Ach tja omdat ik een Fun Cargo heb vindt hij dit weer boeiend om te melden gaaaaap !
Had je nog iets zinnigs toe te voegen aan deze topic, iets mbt de Surinaamse honden ?
Ik snap best wel dat thuis niemand jou wilt vermaken maar vervelen hoef je niet te komen doen op het forum...

15 (edited by Paraman 2013-09-22 00:39:31)

Neen,
Ik ben niet zo dagu dagu ingesteld. Ik eet ze liever. De Chinees maakt ze regelmatig klaar. Gefileerde hond of zo.

Paraman wrote:

Neen,
Ik ben niet zo dagu dagu ingesteld. Ik eet ze liever. De Chinees maakt ze regelmatig klaar. Gefileerde hond of zo.

?? Gááááááááááááááááááááááááááááp

Mm ik hoorde laatst btw wel wat gruwlijks, honden die werkelijk voor consumptie worden klaargemaakt worden leven van hun huid gestript.... Nou ook al was ik een vlees eter dan nog zou ik op deze manier mijn vlees niet op mijn bord hoeven  hmm

18 (edited by *Cinny* 2013-09-25 00:54:30)

Alles over honden verhuis ik wel ff naar deze topic... smile

Paraman wrote:

Enne je kan zeiken over mijn honden wat je wilt maar zelf heb je nooit zulke gezonde honden gehad in je tuintje als die 14 van mij, jaloers ?  En met recht hoor, zou je jaloers zijn lol

=
Ja lekker gezonde honden met een prima spijsvertering, met hipihipi daguk@ x 14 in de vroege morgen,...................lekker hoor! Geef mijn portie maar een fikky. Ik koop wel gasbommetjes en patronen tegen die indringers.

Oh maar ik spreek ook niet tegen dat wanneer jij van 14 honden uitwerpselen zou verwijderen er flink tegen aan zou hikken, ik heb er hele handige ''pakkers'' voor in 1 ronde heb je alles opgeschept, ik begin de dag overigens altijd met het 1e uur voor mezelf, tussen 6/7 lekker aan een bakkie, ff nieuws checken, meestal spreek ik een vriend uit Ned ff want dan is het 11/12 in Ned.. en pas na 7 uur wanneer mijn ochtendriedeltje achter de rug is loop ik het erf op helemaal klaar voor de dag met een lach.

Ik maak de honden allemaal vast geef ze gelijk hun 1e knuffel van de dag, daarna voer geven, en tussentijds dat zij eten verwijder ik in 2 min alle uitwerpselen, ja zo vlot gaat dat. Daarna kunnen ze los, inmiddels het water ook ververst en ga ik het erf heerlijk in de schaduw harken, hier en daar olo's dichten... en de nieuwe uitwerpselen kan ik dan ook meteen verwijderen big_smile aan de uitwerpselen kan je ook meteen zien of je hond inwendig gezond is, denk maar aan je zelf, als je diaree hebt is er iets niet in orde toch, of als je verstopping hebt, zo is het bij honden ook.... het zegt 50% of alles in orde met ze is of niet, vachtje check je meteen tijdens het knuffelen op ongedierte [vlooien koeparies] en is hun kaak wel goed roze anders hebben ze bloedarmoede.. glanst hun vacht, hebben ze een vrolijke staart.... dat alles bij elkaar kan je alvast globaal checken of alles goed is met je hond, doe je dit 2x per dag al spelenderwijs dan ben je altijd optijd mocht er iets aan de hand zijn...

Tussendoor dat ik toch wel snel een uur bezig ben met het erf komen de honden om en om ff aandacht vragen die ze natuurlijk ook meteen krijgen en al snel ben je 2 uur verder, de hinden hebben goede verzorging en aandacht gehad, hun leefruimte ziet er weer paradijselijk uit en ik kan dan heerlijk de douche in. Tegen zonsondergang weer het zelfde maar het erf is dan met 15 min klaar.. en al met al ben ik een uur bezig... dus tja ik vind het heel leuk ... ik geniet ervan, het bestaat niet vnl uit uitwerpselen verwijderen ofzo absoluut niet, maar wel heel belangrijk het regelmatig te doen, ik doe dat met zonsop en ondergang.. en meestal liggen er idd ook maar 14 lol ja joh ik erbij tellen ook  lol grote lol met het poep opruimen van mijn geliefde dagu's, NO PROBLEM not at all smile

Als je er wat voor terug krijgt en het je waar is dan is dat toch mooi. Iedereen heeft het recht zijn leven in te delen zoals hij dat wenst, mits hij anderen niet tot overlast is.

Wat dat laatste betreft. Ook op WKN komt overlast voor. Dat blijkt wel uit de reacties die sommige posters ontvange.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

20 (edited by *Cinny* 2013-09-26 13:13:50)

De waarde die een ander aan mijn leven toekent is totaal niet boeiend, tenzij het iemand is met wie ik close ben... Nogmaals ik vind deze wereld maar een HEL dat ik het goed MAG hebben is een Godswonder..... en ben er elke dag dankbaar voor. Ook dat ik eindelijk op het pad van de Abrahams St. mee wandel is voor mij een zeer HAPPY ervaring, enne ik heb mijn 1e leuke kennis al ''binnen'' via hun. Binnenkort ben ik ook op de radio te horen en heel veel meer staat er te gebeuren, allemaal heel uitdagend. De aanvraag voor een extra stuk grond loopt al en tis afwachten en af en toe iemand aan zijn oor trekken.
Ook met de Kitten gaat het goed tis een super vertederend diertje..... Mijn 2e in mijn leven zeg, ja ik wist pas sinds die 1e dat ik ook van Katten hou zeg....ik bedoel als huisdier van me zelf...  bijna van alle dieren hou ik in feite.

Het onbewoonde erf ziet weer groen van de onkruid en hier en daar is het al 1,5 meter weer hoog, ook heeft hij aan de voorkant voor de helft een zinken schutting geplaatst, met de platen in de lengte en het verstoort enorm het uitzicht, wat ik ongevraagd ga aanpassen, want meneer is op de nummers niet bereikbaar die hij had gegeven.... nog zijn 06 nr nog het Suri nr van zijn Ma klopt.... OPZET ? wel ik hou met niks en niemand rekening die klote schutting gaat aangepast worden OOK aan die kant, ook mijn hondenpoep gooi ik weer volop aan die kant, mijn part blijft hij weg, wat ik ook verwacht.... tis jammer hoor want alles staat als er 4 weken niets aan gebeurt weer metershoog.... dan moet hij de rekening nog betalen aan OW en het staat NU al weer vol hmm

Ieder mens zoekt een zin geving in het leven.

Als dat in de sfeer ligt van medemenselijkheid, aandacht voor de omgeving, verbetering dan is dat een goede zaak en respectabel. De wereld kent vele stille helden.

Als dat in de sfeer ligt van het eigenbelang of het belang van de (vermeende) groep en tenkosten van anderen gaat dan is dan ongewest gedrag. De wereld kent vele opvallende en schreeuwende idioten.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

22 (edited by Paraman 2013-09-26 14:24:05)

Als dat in de sfeer ligt van medemenselijkheid, aandacht voor de omgeving, verbetering dan is dat een goede zaak en respectabel. De wereld kent vele stille pantoffelhelden en domme Neuzen.

Neus wrote:

Ieder mens zoekt een zin geving in het leven.

Als dat in de sfeer ligt van medemenselijkheid, aandacht voor de omgeving, verbetering dan is dat een goede zaak en respectabel. De wereld kent vele stille helden.

Als dat in de sfeer ligt van het eigenbelang of het belang van de (vermeende) groep en tenkosten van anderen gaat dan is dan ongewest gedrag. De wereld kent vele opvallende en schreeuwende idioten.

Paraman wrote:

Als dat in de sfeer ligt van medemenselijkheid, aandacht voor de omgeving, verbetering dan is dat een goede zaak en respectabel. De wereld kent vele stille pantoffelhelden en domme trutten.

Het is duidelijk onder welke groep P. zichzelf wenst te plaatsen.  De Paarse Likkers

DEEDEEDBEE NÉÉ

Paraman wrote:

Als dat in de sfeer ligt van medemenselijkheid, aandacht voor de omgeving, verbetering dan is dat een goede zaak en respectabel. De wereld kent vele stille pantoffelhelden en domme Neuzen.

Oh Noso er staat NU Neuzen ipv Trutten hoor tongue

citaatknop werkt prcs het zelfde als de Bewerkknop btw... hint voor P.

25 (edited by Neus 2013-09-26 15:21:15)

Knip & plakken toont ook de bewerkingstijd:
----------------------------------
Laatst bewerkt door Paraman (Vandaag 15:24:05)
-------------------------------------

*Cinny* wrote:
Paraman wrote:

Oh Noso er staat NU Neuzen ipv Trutten hoor tongue

citaatknop werkt prcs het zelfde als de Bewerkknop btw... hint voor P.

Vreemd dat hij wel de bewerken optie kent en doet alsof hij citeren niet beheerst. wink big_smile lol

PARA-citeren daar is hij expert in.

DEEDEEDBEE NÉÉ