1 (edited by Paraman 2013-09-12 22:21:26)

Topic: De grenzen van Holland/Europa zijn hermetisch afgesloten, ra ra.

Zorgen over verslaafden rondom Neuweg
HILVERSUM - Een agressieve inwoner van dak- en thuislozencentrum De Cocon heeft zaterdag kinderen en hun ouders bedreigd nabij de speeltuin aan de Neuweg. De man is inmiddels gedwongen opgenomen. Buurtbewoners en het Hilversumse CDA maken zich zorgen over de toestanden rondom de Cocon.
=
Wethouder Van der Want laat in een brief weten het voorval ernstig te betreuren. Woensdagavond gaat hij praten met mensen uit de buurt en de politie. Van der Want wil inzetten op extra maatregelen: ,,Dat betekent dat we kijken naar mogelijkheden voor extra toezicht en een veilig en schoon speelveld.."

Eerder al stelde het CDA vragen over de 'notoire overlastgevers'. De Hilversumse partij wil dat de overlastgevers dicht op de huid moet worden gezeten, maar dat zij niet buiten de samenleving worden geplaatst. 'In een container of een tentenkamp in het bos'.

Het Hilversumse college geeft aan dat het project Keerpunt, - een gerichte aanpak voor overlastgevende dak- en thuislozen -niet voor iedereen werkt. Voor twaalf mensen werkt dit wel, maar er zijn zeven ernstig verslaafden die elke hulpverlening weigeren. Dit zijn volgens het college 'geen zware jongens' en 'ze plegen geen zware misdrijven'.

Op dit moment wordt gewerkt aan oplossing voor deze groep, dit moet 'hard en humaan' zijn. De mensen in een tentenkamp in het bos zetten is daarbij geen doel, zo stelt Van der Want in zijn brief. ,,Het vinden van haalbare en passende oplossingen wel."

Wat merk jij van overlast in de Bloemenbuurt? Is het verbeterd sinds het project Keerpunt is gestart?
=
1000 promille kontrole?
Wie houdt wie voor de gek?
Wie zijn de grootste gronstoffenproducenten?
Wil het Westen wel oprecht af van drugs???
Of is het meer een middel om kleine landjes te kunnen bashen?

Re: De grenzen van Holland/Europa zijn hermetisch afgesloten, ra ra.

Paraman, deze opmerkingen van mij zijn niet bedoeld om jou te bashen, vat het daarom a.u.b. niet verkeert op, maak me dus niet uit voor oude lul of scheld mijn MPP niet uit.

Waar wil je het over hebben? Wil je het hebben over de grenzen van Europa. wil je het hebben over overlast veroorzaakt door drugsverslaafden, wil je het hebben over het falende beleid ten aanzien van de preventie van drugsimporten, wil je het hebben over de 100% controle waar Surinamers last van hebben op Schiphol? Het is niet duidelijk welk probleem je aankaart.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Wanhoop, verwarring nemen bij ernstige vormen de vorm van volledige deprevatie aan. Iemand weet dan niet meer wat hij als waarheid moet omarmen om zich staande te houden. Acute hulp is geboden en dat meen ik bloed serieus.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

lol ja sorry hoor lol

Sorry wat? Wanhopen voor een trutty, no way. Het gaat er bij mij niet in dat er zo een poeha wordt ontketend tegen elk vorm van drugs maar geen kip die eraan denkt om elke vorm van bereiding in de kiem te smoren. Natuurlijk hebben joint draaiers/stokers geen oor naar dit geroep.
De ether verlaat IJmuiden en geen kip, die zich afvraagt welke de bestemming noch het gebruiksdoel is.

Paraman wrote:

Sorry wat? Wanhopen voor een trutty, no way. Het gaat er bij mij niet in dat er zo een poeha wordt ontketend tegen elk vorm van bereiding in de kiem te smoren Natuurlijk hebben joint draaiers/stokers geen oor naar dit geroep.
De ether verlaat IJmuiden en geen kip, die zich afvraagt welke de bestemming noch het gebruiksdoel is.

Nou tis maar een plantje die je oogst laat drogen en roken maar hartstikke puur natuur man... Is eigenlijk Gods schuld big_smile lol Hij heeft zo een geweldig plantje geschapen, ik geniet er alleen maar van. Het gebruik van harddrugs is gewoon puur misbruik....

En waarom zegt de overheid er vooralsnog NEE tegen?

Paraman wrote:

En waarom zegt de overheid er vooralsnog NEE tegen?

Ja die hebben kapsones joh, die snuiven en slikken dat ''stinkt'' niet.

En kun je na zo'n jointje gewoon over de Surinamerivier lopen?

Neus wrote:

Wanhoop, verwarring nemen bij ernstige vormen de vorm van volledige deprevatie aan. Iemand weet dan niet meer wat hij als waarheid moet omarmen om zich staande te houden. Acute hulp is geboden en dat meen ik bloed serieus.

Daarom zou Paraman met dwang opgenomen moeten worden. wink

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

He L_B,
Jij was toch "ervaringsdeskundige" in een pschiatrische inrichting? Praat je niet voor jezelf? lol

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

He L_B,
Jij was toch "ervaringsdeskundige" in een pschiatrische inrichting? Praat je niet voor jezelf? lol

==
Dan weten wij dat ook wel weer. Wanneer lieden zo ADHD-achtig bezig zijn zit er zeker her of der een draadje los.

Paraman wrote:

He L_B,

==
Dan weten wij dat ook wel weer. Wanneer lieden zo ADHD-achtig bezig zijn zit er zeker her of der een draadje los.

Ik zie, dat je Anjoemara lekker aan het boelen bent. Doe vanavond geen kapotje om, zodat je Bouta met de virussen van Anjoemara kunt besmetten. Dan heb je voor land en volk toch een goede daad verricht. lol lol lol lol lol

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

14 (edited by Paraman 2013-09-14 22:05:53)

L_B,
Niet in de Schildersbuurt komen hoor, net gelezen dat boelers niet welkom zijn in die buurt. Niet dat ik het erg zou vinden hoor als zij jou goed verstand bijbrengen. Ik bedoel maar.

Lasede_Bouta wrote:
Paraman wrote:

He L_B,

==

Ik zie, dat je Anjoemara lekker aan het boelen bent. Doe vanavond geen kapotje om, zodat je Bouta met de virussen van Anjoemara kunt besmetten. Dan heb je voor land en volk toch een goede daad verricht. lol lol lol lol lol

Tja.
De obsessies komen weer duidelijk naar boven.

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Die gast is ver heen, sari tori. Een intellectuele idioot dus.